Potentie voor een mini-meetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat doe je, nou wil ik ook![]()
!
hmm ik wil het wel jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is je dilemma? Doe het gewoon allemaal, ben je in één keer klaar.
nou 3kraaien waar al onze vrienden zijn om gezellig mee bierkes te drinkenquote:
Wat snap je niet aan er tussenuit gehaald?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
pwndde bussluis vraag was er al voor
hoelaat en waarquote:
Maak er nu maar snel onze vrienden van jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nou 3kraaien waar al onze vrienden zijn om gezellig mee bierkes te drinkenniet hier, inruilen dus
adem in... adem uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:57 schreef SiETSKE. het volgende:
djeeez.
het gaat me echt te snel hier.
Je post heel trots een quote van jezelf inclusief spelfout!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owja! daar heb ik nog een mooie quote over:
[19:55:54] swarmi | |: kutvrienden :R ga ze mar inwisselen dnek ik
[19:56:08] Yashi ~ C: heb je t bonnetje wel bewaart dan?
ja gaat soms idd welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:57 schreef SiETSKE. het volgende:
djeeez.
het gaat me echt te snel hier.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je post heel trots een quote van jezelf inclusief spelfout!
wat loop je nou te f*cken swarma. beetje achterbaks te lullen tegen anderen over mensen waar je al zo lang mee omgaatquote:
Tsjah, niemand is perfectquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij heeft z'n internetfriends tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef Swine het volgende:
[..]
wat loop je nou te f*cken swarma. beetje achterbaks te lullen tegen anderen over mensen waar je al zo lang mee omgaat
En ik er maar bewust niks over zeggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
500 euro dus ongeveer. Heb je dat niet overgehouden van die stevige tijd werken dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hmm ik wil het wel jaeven kort rekensommetje
- bandje 100-150 euro
- xenon 50 euro
- broek + sliders ergens tussen 50 - 200 euro ( en liefst een leercombi maar dat is ff te prijzig)
- laarzen 100 euro
- extra paar handschoenen 50 euro
Misschien nog even wachten tot de motorbeurs in februari
Mja, minstens 500, wat me bijstaatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij heeft z'n internetfriends toch
Die zijn tenminste voor gratischquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij heeft z'n internetfriends toch
* Agree.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef Swine het volgende:
[..]
wat loop je nou te f*cken swarma. beetje achterbaks te lullen tegen anderen over mensen waar je al zo lang mee omgaat
Zeg, pannenkoek, als er iemand hier niets over spelfouten van anderen mag zeggen ben jíj het welquote:
precies swarma, veloogen je eigen vrienden niet !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef Swine het volgende:
[..]
nouja rode wodka redbull is niet bepaald gratisquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die zijn tenminste voor gratisch
Ik had hem zelf ook al gezien, maar ik dacht, het is een gesprek met Swarma, misschien maakt dat het een beetje goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik er maar bewust niks over zeggen.
[..]
500 euro dus ongeveer. Heb je dat niet overgehouden van die stevige tijd werken dan?
Zo niet, dan wordt het dus prioriteren. Ik zou beginnen met een nieuwe band. Doe je dat namelijk niet, dan moet je héél veel uitgeven voor een nieuw pak, want dat heb je dan hard nodig
Ok gezelligquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef SiETSKE. het volgende:
lastrequest; ja klopt.
swarmahoer; ja heb ik, wat dan?
ik pretendeer dan ook niet foutloos te typenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, pannenkoek, als er iemand hier niets over spelfouten van anderen mag zeggen ben jíj het wel.
Voor wat hoort watquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nouja rode wodka redbull is niet bepaald gratis
En dan zelf je spelfouten dichtgetimmerd hebben, tot op de pannenkoek nauwkeurigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, pannenkoek, als er iemand hier niets over spelfouten van anderen mag zeggen ben jíj het wel.
lief dat je je op nivo aanpastquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had hem zelf ook al gezien, maar ik dacht, het is een gesprek met Swarma, misschien maakt dat het een beetje goed
Veloogen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
precies swarma, veloogen je eigen vrienden niet !
ik wilde m ook maken maar wist het niet Zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zelf je spelfouten dichtgetimmerd hebben, tot op de pannenkoek nauwkeurig
Uhuhquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had hem zelf ook al gezien, maar ik dacht, het is een gesprek met Swarma, misschien maakt dat het een beetje goed
ja alsof jij lekker sociaal bezig was gisterquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, en dan ineens vet je best doen op deze post.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik pretendeer dan ook niet foutloos te typen
Precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zelf je spelfouten dichtgetimmerd hebben, tot op de pannenkoek nauwkeurig
geld overhouden van het werkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik er maar bewust niks over zeggen.
[..]
500 euro dus ongeveer. Heb je dat niet overgehouden van die stevige tijd werken dan?
Zo niet, dan wordt het dus prioriteren. Ik zou beginnen met een nieuwe band. Doe je dat namelijk niet, dan moet je héél veel uitgeven voor een nieuw pak, want dat heb je dan hard nodig
Ik moet jullie toch een beetje voer blijven geven tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh. Nu ook nog proberen het recht te lullen. Echt Yashi, wat ben je toch ook een mutsje af en toe
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je denkt ook echt dat ik pannenkoek verkeerd geschreven heb?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wilde m ook maken maar wist het niet Zeker
kan je naar dukenburg mac rijdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef SiETSKE. het volgende:
lastrequest; ja klopt.
swarmahoer; ja heb ik, wat dan?
en al dat ongezonde etenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
geld overhouden van het werkennee er is aardig wat doorheen gegaan, motor+helm rbw laptop uitgaan en vooral heel veel benzine... maar een bandje is inderdaad # 1
![]()
Juist niet, pannenkoekquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Je denkt ook echt dat ik pannenkoek verkeerd geschreven heb?
quote:Yashi zegt:
die zij dat ze niet veul aan was
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nouja rode wodka redbull is niet bepaald gratis
zie piquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Veloogen!
Sorry jongens maar ik vind het nu wel erg weer verswarmen hier.. ga es ff je best doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |