Mja, minstens 500, wat me bijstaatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij heeft z'n internetfriends toch
Die zijn tenminste voor gratischquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij heeft z'n internetfriends toch
* Agree.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef Swine het volgende:
[..]
wat loop je nou te f*cken swarma. beetje achterbaks te lullen tegen anderen over mensen waar je al zo lang mee omgaat
Zeg, pannenkoek, als er iemand hier niets over spelfouten van anderen mag zeggen ben jíj het welquote:
precies swarma, veloogen je eigen vrienden niet !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef Swine het volgende:
[..]
wat loop je nou te f*cken swarma. beetje achterbaks te lullen tegen anderen over mensen waar je al zo lang mee omgaat
nouja rode wodka redbull is niet bepaald gratisquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die zijn tenminste voor gratisch
Ik had hem zelf ook al gezien, maar ik dacht, het is een gesprek met Swarma, misschien maakt dat het een beetje goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik er maar bewust niks over zeggen.
[..]
500 euro dus ongeveer. Heb je dat niet overgehouden van die stevige tijd werken dan?
Zo niet, dan wordt het dus prioriteren. Ik zou beginnen met een nieuwe band. Doe je dat namelijk niet, dan moet je héél veel uitgeven voor een nieuw pak, want dat heb je dan hard nodig
Ok gezelligquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef SiETSKE. het volgende:
lastrequest; ja klopt.
swarmahoer; ja heb ik, wat dan?
ik pretendeer dan ook niet foutloos te typenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, pannenkoek, als er iemand hier niets over spelfouten van anderen mag zeggen ben jíj het wel.
Voor wat hoort watquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nouja rode wodka redbull is niet bepaald gratis
En dan zelf je spelfouten dichtgetimmerd hebben, tot op de pannenkoek nauwkeurigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, pannenkoek, als er iemand hier niets over spelfouten van anderen mag zeggen ben jíj het wel.
lief dat je je op nivo aanpastquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had hem zelf ook al gezien, maar ik dacht, het is een gesprek met Swarma, misschien maakt dat het een beetje goed
Veloogen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
precies swarma, veloogen je eigen vrienden niet !
ik wilde m ook maken maar wist het niet Zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zelf je spelfouten dichtgetimmerd hebben, tot op de pannenkoek nauwkeurig
Uhuhquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had hem zelf ook al gezien, maar ik dacht, het is een gesprek met Swarma, misschien maakt dat het een beetje goed
ja alsof jij lekker sociaal bezig was gisterquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, en dan ineens vet je best doen op deze post.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik pretendeer dan ook niet foutloos te typen
Precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zelf je spelfouten dichtgetimmerd hebben, tot op de pannenkoek nauwkeurig
geld overhouden van het werkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik er maar bewust niks over zeggen.
[..]
500 euro dus ongeveer. Heb je dat niet overgehouden van die stevige tijd werken dan?
Zo niet, dan wordt het dus prioriteren. Ik zou beginnen met een nieuwe band. Doe je dat namelijk niet, dan moet je héél veel uitgeven voor een nieuw pak, want dat heb je dan hard nodig
Ik moet jullie toch een beetje voer blijven geven tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh. Nu ook nog proberen het recht te lullen. Echt Yashi, wat ben je toch ook een mutsje af en toe
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je denkt ook echt dat ik pannenkoek verkeerd geschreven heb?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wilde m ook maken maar wist het niet Zeker
kan je naar dukenburg mac rijdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef SiETSKE. het volgende:
lastrequest; ja klopt.
swarmahoer; ja heb ik, wat dan?
en al dat ongezonde etenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
geld overhouden van het werkennee er is aardig wat doorheen gegaan, motor+helm rbw laptop uitgaan en vooral heel veel benzine... maar een bandje is inderdaad # 1
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |