Swarma, verklaar je naderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owja! daar heb ik nog een mooie quote over:
[19:55:54] swarmi | |: kutvrienden :R ga ze mar inwisselen dnek ik
[19:56:08] Yashi ~ C: heb je t bonnetje wel bewaart dan?
Potentie voor een mini-meetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat doe je, nou wil ik ook![]()
!
hmm ik wil het wel jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is je dilemma? Doe het gewoon allemaal, ben je in één keer klaar.
nou 3kraaien waar al onze vrienden zijn om gezellig mee bierkes te drinkenquote:
Wat snap je niet aan er tussenuit gehaald?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
pwndde bussluis vraag was er al voor
hoelaat en waarquote:
Maak er nu maar snel onze vrienden van jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nou 3kraaien waar al onze vrienden zijn om gezellig mee bierkes te drinkenniet hier, inruilen dus
adem in... adem uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:57 schreef SiETSKE. het volgende:
djeeez.
het gaat me echt te snel hier.
Je post heel trots een quote van jezelf inclusief spelfout!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owja! daar heb ik nog een mooie quote over:
[19:55:54] swarmi | |: kutvrienden :R ga ze mar inwisselen dnek ik
[19:56:08] Yashi ~ C: heb je t bonnetje wel bewaart dan?
ja gaat soms idd welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:57 schreef SiETSKE. het volgende:
djeeez.
het gaat me echt te snel hier.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je post heel trots een quote van jezelf inclusief spelfout!
wat loop je nou te f*cken swarma. beetje achterbaks te lullen tegen anderen over mensen waar je al zo lang mee omgaatquote:
Tsjah, niemand is perfectquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij heeft z'n internetfriends tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef Swine het volgende:
[..]
wat loop je nou te f*cken swarma. beetje achterbaks te lullen tegen anderen over mensen waar je al zo lang mee omgaat
En ik er maar bewust niks over zeggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
500 euro dus ongeveer. Heb je dat niet overgehouden van die stevige tijd werken dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hmm ik wil het wel jaeven kort rekensommetje
- bandje 100-150 euro
- xenon 50 euro
- broek + sliders ergens tussen 50 - 200 euro ( en liefst een leercombi maar dat is ff te prijzig)
- laarzen 100 euro
- extra paar handschoenen 50 euro
Misschien nog even wachten tot de motorbeurs in februari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |