Snow Patrol?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:11 schreef IrishBastard het volgende:
Van wie is dat nummer? Komt me niet bekend voor
Guano Apes - Open your eyes. Oa vanuit the matrixquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:11 schreef IrishBastard het volgende:
Van wie is dat nummer? Komt me niet bekend voor
Hehe ik ging op de titel af alleenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Guano Apes - Open your eyes. Oa vanuit the matrixeigenlijk vind ik alleen het refrein mooi
ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
miss moet je ff in n ander topic die rotzooi posten cp t homogedichtentopic ofzo of het ''hier mag yasha al haar kutlinkjes posten'' topic
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:14 schreef SiETSKE. het volgende:
die Anonieme Fokker..
kijkt die op iedereen zn profiel 100x per dag?
of moet ik bang worden?
Tijd van de maand ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
miss moet je ff in n ander topic die rotzooi posten cp t homogedichtentopic ofzo of het ''hier mag yasha al haar kutlinkjes posten'' topic
* meldt.quote:
is dit serieusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:14 schreef SiETSKE. het volgende:
die Anonieme Fokker..
kijkt die op iedereen zn profiel 100x per dag?
of moet ik bang worden?
ja t was blijkbaar weer tijd dat iemand zoiets moest postenquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:18 schreef Dupje het volgende:
Ik ben bedje in!
Voel me beetje bluh momenteel, dus hopen dat slapen goed doet
Truste!
tsjaa doe je niks aan he.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* meldt.
Maar ik zie net dat je geen bier lust, dat zijn toch wel minpunten.
Tip: anonieme fokker is geen user an sich, maar dat kan elke user zijn die heeft ingesteld dat 'ie anoniem fotoboeken bezoekt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef SiETSKE. het volgende:
haha oh, ben ik nu heel dom?![]()
ik ben hier ook maar nieuw he, dus ik weet niet wie die anonieme fokker is?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef SiETSKE. het volgende:
haha oh, ben ik nu heel dom?![]()
ik ben hier ook maar nieuw he, dus ik weet niet wie die anonieme fokker is?
nóg een ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie verpest het nu nietcocktail vas vast al een kloon aan t aanmaken
oh grapje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: anonieme fokker is geen user an sich, maar dat kan elke user zijn die heeft ingesteld dat 'ie anoniem fotoboeken bezoekt.
omdat ik blut ben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:33 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zit je eigelijk thuis op de za avond sietske?
Wat is je dilemma? Doe het gewoon allemaal, ben je in één keer klaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik zit met een enorm dilemmaover 1500 km nieuwe voorband, maar er is zoveel keus
en ik wil ook nog een leren broek met kneesliders, en mijn motorschoenen zijn ook aan vervanging toe voor laarzen. En ik wil eigenlijk ook nog xenon monteren
Die heb ik laatst nog zitten kijkenquote:
hoi swinequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:41 schreef Swine het volgende:
Hoi SietsIk ben Swine en ik heb net je fotoboek bekeken
![]()
quote:
Op jijbuis of op dvd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog zitten kijken
Daar had ik 'm vandaan gelinktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Deze is misschien wel net zo geweldig. Vooral met het volume vol open
gaat niemand leuks naar de stadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:36 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
omdat ik blut ben.
en beetje ziek.
en jij dan?
+1quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:18 schreef Dupje het volgende:
Ik ben bedje in!
Voel me beetje bluh momenteel, dus hopen dat slapen goed doet
Truste!
Ik zou dat niet doen swine! Je zet zo je waardevolle vriendschap met swarmi opt spelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Deze is misschien wel net zo geweldig. Vooral met het volume vol open
Ik vat hem niet....ben je me nu voor homo aan het uitmaken?quote:Ik zou dat niet doen swine! Je zet zo je waardevolle vriendschap met swarmi opt spel
Vriendschap? Ik dacht dat swarmi hier iederéén betaalde voor contactmomentjes met hemquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen swine! Je zet zo je waardevolle vriendschap met swarmi opt spel
Dan ga je toch lekker met je moeder Hyundai jeweets!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaat niemand leuks naar de stad
btw swine wat staat er op de planningheb geen zin om te fietsen eigelijk
Owja! daar heb ik nog een mooie quote over:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vriendschap? Ik dacht dat swarmi hier iederéén betaalde voor contactmomentjes met hem
Ik ga wel de stad in met collega die hier vlakbij woont. Laatste avond van ander collegaatje. Kijk maar wat je doet, ik ben er in ieder geval. Doen er anders mensen nog mee aan een mini-meet dadelijk?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaat niemand leuks naar de stad
btw swine wat staat er op de planningheb geen zin om te fietsen eigelijk
Swarmi heeft een aversi tegen Youtubelinkjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik vat hem niet....ben je me nu voor homo aan het uitmaken?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owja! daar heb ik nog een mooie quote over:
[19:55:54] swarmi | |: kutvrienden :R ga ze mar inwisselen dnek ik
[19:56:08] Yashi ~ C: heb je t bonnetje wel bewaart dan?
Wat doe je, nou wil ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:50 schreef Mikkie het volgende:
Boh gek ik heb me toch hendig sjieke zin in een Big King XXL
[ afbeelding ]
Swarma, verklaar je naderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owja! daar heb ik nog een mooie quote over:
[19:55:54] swarmi | |: kutvrienden :R ga ze mar inwisselen dnek ik
[19:56:08] Yashi ~ C: heb je t bonnetje wel bewaart dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |