*nieuwsgierig*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
EDIT
[ Bericht 99% gewijzigd door KapiteinGasthof op 25-10-2008 21:33 ]
* thee zetquote:
Was een vieze fotoquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:36 schreef es70 het volgende:
@KapiteinGasthof: Beter voor je voetjes zorgen, zeker als je er de hele dag op staat.
Nu weer verder weekend 'vieren'
.
quote:
quote:
Heb je nog Corona in huis? Met een schijfje limoen graag, en als je niet hebt dan is een gewoon biertje ook wel goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:52 schreef DR34M3R het volgende:
KG ook dan maar... als ik toch aan het zetten ben....
*moppert iets op weg terug naar de keuken*
Ik heb toch liever koffiequote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je nog Corona in huis? Met een schijfje limoen graag, en als je niet hebt dan is een gewoon biertje ook wel goed![]()
* KapiteinGasthof bij Klonk op de bank zitten gaat
Voor jou geldt hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb toch liever koffie![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
Rosebier, ik neem dan toch liever een pilsje voordat ik dadelijk borsten krijg en de Libelle ga lezen...
Zeg! Nou moet je wel ophouden hoor. Ik lees geen Libelle.. *ril*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
Rosebier, ik neem dan toch liever een pilsje voordat ik dadelijk borsten krijg en de Libelle ga lezen...
quote:
quote:
je vindt me echt niet lief hè... chocola en maagkrampen... ik weet niet hoe dat bij jou werkt, maar bij mij niet zo best hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* KapiteinGasthof bier en koffie halen gaat voor PV en Klonk, chocola halen gaat voor Dromer![]()
geen flauw idee, pikte het net uit een ander topic op FOK! ff kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Welk forum is dat dan?
Ik heb trouwens wel een dertiende en veertiende maand, maar dat bedoeld ze vast niet
Ik ben 23 en onervaren, daar moet je wel rekening mee houden hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
[..]
je vindt me echt niet lief hè... chocola en maagkrampen... ik weet niet hoe dat bij jou werkt, maar bij mij niet zo best hoor.
* KapiteinGasthof zich afvraagt wat PV's bed in de woonkamer van Dromer doetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
* Papierversnipperaar ligt tevreden met koffie op z'n bed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben 23 en onervaren, daar moet je wel rekening mee houden heIk dacht dat vrouwen chocola altijd konden waarderen..
![]()
sssshhhhhht!quote:[..]
* KapiteinGasthof zich afvraagt wat PV's bed in de woonkamer van Dromer doet![]()
volgens mij was het niet de vraag hoe hij fokte terwijl hij in bed lag hoorquote:
Jammer. Ik wilde net zeggen dat ik desondanks vandaag toch chocoladepepernoten gekocht heb. En een reep pure chocola, en een reep extra bittere chocola. Waarom ik dat doe?? Omdat ik die niet zo lekker vind als witte en er dan gewoon vanaf kan blijven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:15 schreef Klonk het volgende:
hou op over chocolade, heb al een paar dagen ff een ontiegelijke snoepzin en ondanks een lekkere reep chocolade ff moeite om niet een heel schap leeg te vreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
IK WIL DANSEN!
Wat let je? Muziek aan, dansen, klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga naar bed.. welterusten
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
ik heb soms de zelfdiscipline van een kleuter, als ik een reep in huis haal dan moet ie opquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde net zeggen dat ik desondanks vandaag toch chocoladepepernoten gekocht heb. En een reep pure chocola, en een reep extra bittere chocola. Waarom ik dat doe?? Omdat ik die niet zo lekker vind als witte en er dan gewoon vanaf kan blijven.
Er zijn zelfs mensen met een gitaar.quote:
Salsa danst toch het lekkerst met een partnerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat let je? Muziek aan, dansen, klaar.
Ik ga naar bed.. welterusten
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen met een gitaar.
ik heb twee laptops en een gitaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen met een gitaar.
het is dat ik het zag op NU.nl... dat we alweer in eind oktober zitten dringt niet echt tot me door hier.quote:
Ik heb mijn gitaar verwaarloosd gisteren.. kwartiertje gespeeld maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb twee laptops een laptopvan het werk, een ouderwetse pc en een gitaar
quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:39 schreef eer-ik het volgende:
oeps.
ik kijk in m'n inbox en merk dat ik weer lam was gister
Dan had je wat beters te doen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb mijn gitaar verwaarloosd gisteren.. kwartiertje gespeeld maar
Ja, was niet zo bijster laat thuis, maar gewoon vroeg begonnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 07:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. En dan nu alweer op?
[..]
Dan had je wat beters te doen!.
Goedemorgen iedereen!.
Mogguh J!quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. En dan nu alweer op?
[..]
Dan had je wat beters te doen!.
Goedemorgen iedereen!.
Wintertijd he!quote:Op zondag 26 oktober 2008 07:38 schreef DR34M3R het volgende:
goedemorgen. Ik zag net rechtsonder op het klokje van mijn beeldscherm dat ik een uur eerder opgestaan ben dan geplanned..
Och, gezien de weersvoorspellingen misschien maar goed ook. De kids zitten nog aan hun boterham, en daarna fietsen we op ons gemak met wind tegen naar de sledehondenwedstrijden. Zijn we daar nog ruim op tijd voor de buien losbarsten straks, en hoe we thuis komen.. als 3 verzopen katjes waarschijnlijk, maar dan duiken we wel onder een warme douche.quote:
Scheelt je wel weer dit weekend de klok verzetten danquote:Op zondag 26 oktober 2008 08:18 schreef DR34M3R het volgende:
oh, DM... over die wintertijd... ik dacht vorige week al dat ie toen ingegaan was, maar toen kon ik er nergens een bevestiging van vinden en kwam ik er pas na een half uur achter dat ik een week voor liep, dat het nog helemaal niet het laatste weekend van oktober was
Niet genoeg gedronken? koetsiekoetsiekoequote:
Hier genoeg. En Heinekenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet genoeg gedonken? koetsiekoetsiekoe
Mogguhquote:
jawel, zat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet genoeg gedronken? koetsiekoetsiekoe
Wees blij dat het niet regentquote:
Goed hequote:Op zondag 26 oktober 2008 11:35 schreef BrandX het volgende:
Honderden sporters Engeland vermistbest knap!
ja maar 1700 man... dat is toch echt een prestatie hoor! je zou toch zeggen dat men met zekerheid zou moeten weten dat tussen controle post a en conrolepost b dan een x aantal mensen zouden moeten zijn, en dus gericht moeten kunnen gaan zoeken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed he
En aan de andere kant, het kan ook heel verkeerd aflopen
Als ik het goed begrijp is het een marathon in bergachtig gebied. Je bent net in de bergen geweest dus weet beter dan wie hier ook hoe makkelijk het daar is om 'kwijt te raken'quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar 1700 man... dat is toch echt een prestatie hoor! je zou toch zeggen dat men met zekerheid zou moeten weten dat tussen controle post a en conrolepost b dan een x aantal mensen zouden moeten zijn, en dus gericht moeten kunnen gaan zoeken.
Ik bedoel, tis een marathon met vastgestelde route, en slechts 40km lang. Tis nou niet alsof dit rocketscience is, toch?
Ja ok, dat verdubbeld de afstand. Maar dan nog blijft het door mij geopperde staan... het mag geen rocketscience zijn om met redelijke waarschijnlijkheid te weten waar die mensen ongeveer zijn lijkt me.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/news/180(...)rmist_na_onweer.html
Hier een andere link, het is een toch van 78 km, dus niet eens een marathon
dat klopt, maar wanneer het een vastgestelde route is, is men dan ook altijd vrij snel gevondenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het een marathon in bergachtig gebied. Je bent net in de bergen geweest dus weet beter dan wie hier ook hoe makkelijk het daar is om 'kwijt te raken'
Ze zullen ook wel weer gevonden worden
Ze zouden sowieso al met zo'n warmtecamera de mensen kunnen opsporen; langs de route vliegen en kijken of er warmtebronnen te zien zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja ok, dat verdubbeld de afstand. Maar dan nog blijft het door mij geopperde staan... het mag geen rocketscience zijn om met redelijke waarschijnlijkheid te weten waar die mensen ongeveer zijn lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |