E!quote:
Nou idd...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb echt te goeie muziek aanstaan
Moest er zelfs een kuttopic voor aanmaken.
klopt.quote:
Hallo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klopt.
maar het is rustig op fok, en móet deze set afluisteren voor ik uitga.
dus effe hier baggeren
Het is weekend, iets met een leven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:51 schreef eer-ik het volgende:
Maar het is hier ook niet druk!
Da's wel eens anders geweest...
Is niet nodig hoor. De chemische grondstoffen zijn verwerkt tot verf/coating, maar het worden nog steeds chemicaliën genoemd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof gasmasker kopen gaat
Die hebben meer Oostenrijkers...quote:Kelder heb ik al![]()
Nooit. Ik ben officieel inkoopcoördinator. Ik stuur dus de inkoopafdeling aan.quote:Ben je ook veel op reis dan?
quote:
Hoi meneer Ph.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe is het?Signature.
Warme sjokiemel hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is weekend, iets met een leven.
Ik ga toastjes pakken. Met gekruide geitenkaas onder andere
Baco hier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:53 schreef OA het volgende:
[..]
Warme sjokiemel hier![]()
Net snack a jacks op/
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Baco hier.
Net lasagna op.
Had die nog liggen in koelkast, toch maar die gegeten ipv salade.
Plebsquote:
Het is stiekem een vrouw.quote:
quote:
Daar is het weekend voor...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe ik wel.
Weg van de minste weerstand
/carequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:00 schreef eer-ik het volgende:
Bek houwe jongens,
ik ben een yup, bal, automatisch dus pleb
Dat is vanzelf voorbij.quote:
Is het al maandag?quote:
Je gaat toch pas in april ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:02 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, moet de ryokans/hotels nog boeken. Volgende week maar een paar reserveringen doen
Maandag is het gewoon nog weekend hoor.quote:
ach, ik ben hele leven al bal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:01 schreef OA het volgende:
[..]
/care![]()
Word ik ook wel eens van beschuldigd... schijt aan...
Ja, dus? Het is daar een drukke tijd, dus ik reserveer van te voren al wat. Bloesemtijd jeweetzquote:
Zuip ze.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach, ik ben hele leven al bal.
ben het wel gewend
Gedraag me niet zo, praat wel zo, heb ook geld, kan er niks aan doen
Maar goed, zuipen joooooooooooooooo
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach, ik ben hele leven al bal.
ben het wel gewend
Gedraag me niet zo, praat wel zo, heb ook geld, kan er niks aan doen
Maar goed, zuipen joooooooooooooooo
Ikweetz niet. Wellicht in 2010 daar eens kijken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dus? Het is daar een drukke tijd, dus ik reserveer van te voren al wat. Bloesemtijd jeweetz
2009 iig Japan. Misschien in september nog een duikvakantietje of zoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ikweetz niet. Wellicht in 2010 daar eens kijken.
Ik kan er niet mee zitten... met die jaloeziequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
Geld hebben is in Nederland een misdaad. Jaloezie
Oh ja, ik heb nog zo'n chocomel ding aan een stokje. Die moet je in warme melk doen en dan drinken als het opgelost is. Goed spulquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:08 schreef Muck het volgende:
verdorie, ik ben even sjokiemel drinken, mis ik eer-ik helemaal
Ik dronk gewoon sjoekiemel achter de laptopquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:08 schreef Muck het volgende:
verdorie, ik ben even sjokiemel drinken, mis ik eer-ik helemaal
Das best goed te doen ja!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb nog zo'n chocomel ding aan een stokje. Die moet je in warme melk doen en dan drinken als het opgelost is. Goed spul
Ik ook niet. Ik heb een parttimedag genomen omdat ik vrije tijd > werken. Ik verdien genoeg om het op die manier met gemak te redden voor ons twee. Nu mijn vrouw ook een baan heeft hebben we eigenlijk een enorm luxeprobleemquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten... met die jaloezie
Ah, Venom.quote:
Bijna, nog 1 dagje werken.quote:
Tweeverdieners ftw! Maar ja, luxeprobleem? Ik zie geen probleem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb een parttimedag genomen omdat ik vrije tijd > werken. Ik verdien genoeg om het op die manier met gemak te redden voor ons twee. Nu mijn vrouw ook een baan heeft hebben we eigenlijk een enorm luxeprobleem
Verhuizen omdat het kan doe ik niet, dus lekker sparen voor vage reizen
Ik wacht op SC2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |