Ik ben boekhouderquote:
*nieuwsgierig*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
EDIT
[ Bericht 99% gewijzigd door KapiteinGasthof op 25-10-2008 21:33 ]
* thee zetquote:
Was een vieze fotoquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:36 schreef es70 het volgende:
@KapiteinGasthof: Beter voor je voetjes zorgen, zeker als je er de hele dag op staat.
Nu weer verder weekend 'vieren'
.
quote:
quote:
Heb je nog Corona in huis? Met een schijfje limoen graag, en als je niet hebt dan is een gewoon biertje ook wel goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:52 schreef DR34M3R het volgende:
KG ook dan maar... als ik toch aan het zetten ben....
*moppert iets op weg terug naar de keuken*
Ik heb toch liever koffiequote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je nog Corona in huis? Met een schijfje limoen graag, en als je niet hebt dan is een gewoon biertje ook wel goed![]()
* KapiteinGasthof bij Klonk op de bank zitten gaat
Voor jou geldt hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb toch liever koffie![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
Rosebier, ik neem dan toch liever een pilsje voordat ik dadelijk borsten krijg en de Libelle ga lezen...
Zeg! Nou moet je wel ophouden hoor. Ik lees geen Libelle.. *ril*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:02 schreef Klonk het volgende:
Rosebier, ik neem dan toch liever een pilsje voordat ik dadelijk borsten krijg en de Libelle ga lezen...
quote:
quote:
je vindt me echt niet lief hè... chocola en maagkrampen... ik weet niet hoe dat bij jou werkt, maar bij mij niet zo best hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* KapiteinGasthof bier en koffie halen gaat voor PV en Klonk, chocola halen gaat voor Dromer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |