Een leuke avond hoeft niet duur te zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
Ben jij zo'n nerd die uitgaat en 20 Euro normaal opmaakt dan?
Ik neem normaal altijd 10 euro mee ik ben daar voor het uit gaan en contacten toch niet voor te zuipenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef mordradead het volgende:
Je haalt zeker altijd alleen wat voor jezelf
Een écht leuke avond waar je nog welleens later over napraat kosten meestal wel watquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Een leuke avond hoeft niet duur te zijn.
20 euro heb ik doorgaans wel genoeg aan hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
Meestal is het bij mij zo dat hoe meer ik spendeer hoe minder ik er later nog over weet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Een écht leuke avond waar je nog welleens later over napraat kosten meestal wel watbovendien vind ik het echt geen fijn gevoel als ik moet letten op mn geld en max 1 bier per uur bestellen kan anders red ik het niet in de avond...
Oh jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was gericht aan tientje-teun he.
Waarom zou ik veel moeten zuipen als ik zelf al goed kan dansen en lol kan hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was gericht aan tientje-teun he.
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Maar zo'n superavond was het dus niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Een écht leuke avond waar je nog welleens later over napraat kosten meestal wel watbovendien vind ik het echt geen fijn gevoel als ik moet letten op mn geld en max 1 bier per uur bestellen kan anders red ik het niet in de avond...
Weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef DarkSystem het volgende:
Áls ik uitga wil ik ook goed uitgaan20 Euro neem ik mee maak ik op als ik een rustig café'tje opzoek
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:34 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Waarom zou ik veel moeten zuipen als ik zelf al goed kan dansen en lol kan hebben
Laat me raden, breezers?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef L.no het volgende:
WTF?! Ik neem alleen 5/10 euro mee en toch geniet ik van de avond. Trouwens, ik krijg toch vaak gratis drank.
Voor vrouwen/meiden gelden natuurlijk andere regels he.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef L.no het volgende:
WTF?! Ik neem alleen 5/10 euro mee en toch geniet ik van de avond. Trouwens, ik krijg toch vaak gratis drank.
Vrouwen die op andermans zak levenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef L.no het volgende:
Ah gossie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:43 schreef duckes het volgende:
[..]
Vrouwen die op andermans zak leven![]()
Op zich boeit dat toch niks of je voor jezelf betaalt of voor een groep? Als jij een rondje geeft voor 5 man totaal (= 10 euro ongeveer), dan krijg je daarna van ieder ander van de groep wel een biertje terug omdat zij dan een rondje geven...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:48 schreef fotostarter het volgende:
Ik ben altijd blij als het maar 40 euro was.
Of betaald ieder voor zich bij jullie?
Iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:43 schreef duckes het volgende:
[..]
Vrouwen die op andermans zak leven![]()
Ieder voor zich en als iemand een drankje geeft, geef je er een terug zo werkt het hier in Roermond tenminste.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:48 schreef fotostarter het volgende:
Ik ben altijd blij als het maar 40 euro was.
Of betaald ieder voor zich bij jullie?
Zoiets ja, en nog 2 of 3 andere dagen rond de 20 tot 40.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja nou kennen we het wel weer hoor.
Jij geeft zeker 2 x per week 80 uit?
Woonplaats: Goudaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
40 euro
Ik ben vannacht 1400 euro kwijtgeraakt en ik ben niet eens wezen stappen!
Gegokt zeker kneusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
40 euro
Best triest IMO als je 200-250 euro per week uitgeeft aan drank = 800-1000 euro per maand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:00 schreef Stigma het volgende:
[..]
Zoiets ja, en nog 2 of 3 andere dagen rond de 20 tot 40.
Ga dan ook zelfstandig werken...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
40 euro
Nee, bankpas geskimd.quote:
Omdat ie al in WGR staatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Waarom open je er geen KLB-topic over?
Gast, dat is nóg triesterquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:10 schreef Genius-F het volgende:
Mensen die geld uitgegeven met uitgaan
Mensen kennen die er werken is veel handiger.
Student hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Best triest IMO als je 200-250 euro per week uitgeeft aan drank = 800-1000 euro per maand.Daar moeten sommigen van leven maar goed, jij bent dus zo'n "vastzittende" persoon die alleen los komt met alcohol?
Dan laat je dus het barpersoneel betalen (tapverlies)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:10 schreef Genius-F het volgende:
Mensen die geld uitgegeven met uitgaan
Mensen kennen die er werken is veel handiger.
En dan maar klagen dat de drank zo duur wordtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:13 schreef Stigma het volgende:
[..]
Student he![]()
[..]
Dan laat je dus het barpersoneel betalen (tapverlies)![]()
Wat is daar mis mee? Jammer voor je dat jij zoveel geld verkwanselt aan uit gaan, dat geld kun je ook voor meer duurzame projecten gebruiken. 20 euro voor een normaal avondje uit vind ik het maximale hoor. Oh wacht, jij bent misschien iemand die niet kan uit gaan zonder je vol te tanken met alcohol. Anders voel je je onzeker enzo tussen al die enge mensenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
Jongetje, pas je wel op wie je een kneus noemt?quote:
Hier ook, maar dan red ik het niet met 40 euroquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ieder voor zich en als iemand een drankje geeft, geef je er een terug zo werkt het hier in Roermond tenminste.
Niets mis met je vol te laten lopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Jammer voor je dat jij zoveel geld verkwanselt aan uit gaan, dat geld kun je ook voor meer duurzame projecten gebruiken. 20 euro voor een normaal avondje uit vind ik het maximale hoor. Oh wacht, jij bent misschien iemand die niet kan uit gaan zonder je vol te tanken met alcohol. Anders voel je je onzeker enzo tussen al die enge mensen.
Dat heb ik heus wel eens gedaan. Ook op bruiloften bijvoorbeeld, daar is drank gratis en dan gaat het natuurlijk achter elkaar door. Dan kun je dat hypocriet noemen, maar ik ga altijd erg bewust met mijn geld om en ik vind het het niet waard om mij volledig lam te zuipen en daar dan veel geld aan kwijt te zijn. Wat is de lol daarvan? Het is heel erg slecht voor je gezondheid en je krijgt op een gegeven moment niets meer mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:29 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Niets mis met je vol te laten lopenmoet je ook eens doen! Maar ik geef toe; nuchter uitgaan is echt NIKS voor mij, dan blijf ik serieus veel liever thuis.
Ja, maar aan wie stelde je die vraag?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik vind het een twist in dit topic.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef gelly het volgende:
40 Euro ? Daar betaal je net de taxi van ?
Met de taxi uitgaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef gelly het volgende:
40 Euro ? Daar betaal je net de taxi van ?
En ditquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:33 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Meestal is het bij mij zo dat hoe meer ik spendeer hoe minder ik er later nog over weet.
Zolang het gratis is is het dikke pret, maar zodra jezelf betalen moet ho maar... Vluchten uit de realiteit is zeker leuk, maar dat doe je toch niet met bier? Maar daar heb jij vast geen ervaring mee, en helaas voor jou; hoe dronken of zat ik ook ben ik weet áltijd wat ik doe en word er niet persé losser van (helaas!).quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat heb ik heus wel eens gedaan. Ook op bruiloften bijvoorbeeld, daar is drank gratis en dan gaat het natuurlijk achter elkaar door. Dan kun je dat hypocriet noemen, maar ik ga altijd erg bewust met mijn geld om en ik vind het het niet waard om mij volledig lam te zuipen en daar dan veel geld aan kwijt te zijn. Wat is de lol daarvan? Het is heel erg slecht voor je gezondheid en je krijgt op een gegeven moment niets meer mee.
Er zijn wel meer mensen die niet uitgaan als ze niet kunnen drinken, maar dat vind ik om eerlijk te zijn toch wel een beetje zielig. Waarom is dat? Voel je je anders te geremd? Is het een soort vluchten uit de werkelijkheid omdat je je niet gelukkig voelt?
¤20 red ik meestal niet het si al ¤15 bij de voor activiteit en dan nog ¤2,20quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Jammer voor je dat jij zoveel geld verkwanselt aan uit gaan, dat geld kun je ook voor meer duurzame projecten gebruiken. 20 euro voor een normaal avondje uit vind ik het maximale hoor. Oh wacht, jij bent misschien iemand die niet kan uit gaan zonder je vol te tanken met alcohol. Anders voel je je onzeker enzo tussen al die enge mensen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik meer van de partij wanneer het gratis is dan dat ik er voor moet betalen? Dat is toch heel logisch? Zoals ik al heb gezegd: ik vind de uitwerking van alcohol het niet waard om daar zoveel geld aan uit te geven. Af en toe kan het wel, maar niet structureel. Maar als het gratis is, dan verschuift de voor-/nadeel balans omdat het aspect van de kosten wegvalt. Het is simpelweg een kwestie van een kosten/baten analyse.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:46 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Zolang het gratis is is het dikke pret, maar zodra jezelf betalen moet ho maar... Vluchten uit de realiteit is zeker leuk, maar dat doe je toch niet met bier? Maar daar heb jij vast geen ervaring mee, en helaas voor jou; hoe dronken of zat ik ook ben ik weet áltijd wat ik doe en word er niet persé losser van (helaas!).
Kom op, een kerel in de kroeg en een kerel op de reis terug naar huis, zeg ik dan altijd maar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Na een avondje uitgaan ga je toch zeker niet door de wind en regen naar huis fietsen?
Als je bezopen bent kun je juist door weer en wind naar huis fietsen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Na een avondje uitgaan ga je toch zeker niet door de wind en regen naar huis fietsen?
Ik zie niet helemaal waarom ik zou moeten afzien na een avondje vermaak.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:53 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Kom op, een kerel in de kroeg en een kerel op de reis terug naar huis, zeg ik dan altijd maar.
Achja, ik ga dan ook niet ieder weekend opstap, alleen wanneer ik zin heb (maar als ik dan ga ga ik ook gewoon goed en laat mn avond niet bepalen door de inhoud van mn beurs).. XTC van 2 Euro is iig véél leuker dan voor 40 Euro bier drinken, een goede tipquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:51 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik meer van de partij wanneer het gratis is dan dat ik er voor moet betalen? Dat is toch heel logisch? Zoals ik al heb gezegd: ik vind de uitwerking van alcohol het niet waard om daar zoveel geld aan uit te geven. Af en toe kan het wel, maar niet structureel. Maar als het gratis is, dan verschuift de voor-/nadeel balans omdat het aspect van de kosten wegvalt. Het is simpelweg een kwestie van een kosten/baten analyse.
Met drugs heb ik inderdaad geen ervaring en daar heb ik helemaal geen problemen mee. Mensen die dwepen met hun drugsgebruik.
Hoe jij je voelt als jij dronken bent kan ik inderdaad niet over oordelen en ik herken trouwens ook wel jouw ervaring, dat er niet heel veel verandert dan. Maar goed, voor heel veel mensen geldt dat niet.
Afzien? Zoals Yildiz ook zegt, je hebt dan heus niet zoveel last van die wind en regen hoor. Als je het goed doet, merk je er niet eens wat van.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal waarom ik zou moeten afzien na een avondje vermaak.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, maar aan wie stelde je die vraag?
Dat ligt er aan, misschien heeft hij het wel uitgegeven aan een beurt met zo'n verlept heroïnehoertje ergens in vies luguber steegje vol met lege spuiten en een ondraaglijke urinelucht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef RedDevil085 het volgende:
Als je het niet meer weet is het toch het geld waard geweest?
Oke, ik begrijp het. Het kwam in je op en je dacht, laat ik het posten, hoe irrelevant het ook is voor het onderwerpquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Gewoon in algemeen...een realisatiemomentje.. met andere mensen. Dat was bij mij nog even niet opgekomen.
Ja dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:25 schreef afcajos het volgende:
ahhaah geen chick gescoord, faler jij man!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:30 schreef DurumDoner het volgende:
40 euro? Naar wat voor pauper tenten ga jij?
Nee ik wist niet dat er meerdere mensen in zo'n activiteit betrokken waren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp het. Het kwam in je op en je dacht, laat ik het posten, hoe irrelevant het ook is voor het onderwerp.
Ja, dat is doorgaans wel zo. Dat maakt de activiteit ook wel wat eng soms, maar dan is er gelukkig de drank om die angst een beetje weg te nemen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:41 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat er meerdere mensen in zo'n activiteit betrokken waren.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, dat is doorgaans wel zo. Dat maakt de activiteit ook wel wat eng soms, maar dan is er gelukkig de drank om die angst een beetje weg te nemen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:15 schreef EdAtTheBar het volgende:
TS, wat ben jij een intens, bizar, ongelofelijk trieste kneus...
Mensen die voor gaan drinken, omdat ze anders te onzeker zijn om het uitgaansleven te betredenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:22 schreef Hagelkaas het volgende:
40 euro
Even een rekensommetje:
25 - Flesje vóór het uitgaan
10 - Toegang tot willekeurige klup (soms duurder, soms goedkoper)
10 - 5 biertjes in de klup
8 - 2 pakjes Marlboro
10 - Eten ná het uitgaan (Burger King/Mac)
3 - Avondtoeter
Totaal: 66 euro. En dat is dan nog niet eens zo spectaculair duur ofzo.
triest?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Best triest IMO als je 200-250 euro per week uitgeeft aan drank = 800-1000 euro per maand.Daar moeten sommigen van leven maar goed, jij bent dus zo'n "vastzittende" persoon die alleen los komt met alcohol?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:52 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
triest?
anders rot je geld ook maar weg op de bank
Wat een onzin. Het uitgaan is tegenwoordig alleen nog maar leuk als je dronken bent. Begravenissen hebben nog meer sfeer dan sommige clubs. En als je vrienden er per se heen willen, kan je niet alleen thuis blijven. Een oplossing is om zo dronken te worden, dat je een dag later niets meer van die baggeravond afweetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:50 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Mensen die voor gaan drinken, omdat ze anders te onzeker zijn om het uitgaansleven te betreden. Hoe kansloos.
Ik hoop dat je hier sarcastisch bent, want ik kan mij niet voorstellen dat iemand zo kansloos is. Dat je naar een club gaat waar je geen zin in hebt, alleen omdat je vrienden daar heen gaan en je bang bent om alleen achter te blijven. En maar geld investeren in die zaak waar je eigenlijk totaal niet op zit te wachten. Dan ben ik toch wel blij dat ik een zeer onafhankelijk karakter heb.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:55 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het uitgaan is tegenwoordig alleen nog maar leuk als je dronken bent. Begravenissen hebben nog meer sfeer dan sommige clubs. En als je vrienden er per se heen willen, kan je niet alleen thuis blijven. Een oplossing is om zo dronken te worden, dat je een dag later niets meer van die baggeravond afweet
Dat kan ik op zich begrijpen mits je dan dus niet ook nog gaat drinken tijdens het uitgaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef Lastpost het volgende:
Buiten dat is het uitgaan tegenwoordig zo verdomde duur dat je die fles van een paar euro beter van te voren kunt nuttigen.
Wat moet je anders doen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:50 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Mensen die voor gaan drinken, omdat ze anders te onzeker zijn om het uitgaansleven te betreden. Hoe kansloos.
Inderdaad, maar dan drink je dus niet meer voor 40 euro in de kroeg of wel dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen?
met zijn allen gaan kwartetten met een glaasje prik?
Voor het uitgaan ff een paar uur bij elkaar met wat kratten bier en een filmpie kijken = ideaal
Kratje euroshopper bier 4,60quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Een leuke avond hoeft niet duur te zijn.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan drink je dus niet meer voor 40 euro in de kroeg of wel dan?
Jij zuipt 2 kratten weg voordat je uitgaatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:22 schreef Hagelkaas het volgende:
40 euro
Even een rekensommetje:
25 - Flesje vóór het uitgaan
10 - Toegang tot willekeurige klup (soms duurder, soms goedkoper)
10 - 5 biertjes in de klup
8 - 2 pakjes Marlboro
10 - Eten ná het uitgaan (Burger King/Mac)
3 - Avondtoeter
Totaal: 66 euro. En dat is dan nog niet eens zo spectaculair duur ofzo.
Flesje sterke drank kan ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:35 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Jij zuipt 2 kratten weg voordat je uitgaat?
Nee, dat meen je niet? Ik zou me nog steeds goed kunnen vermaken zonder drank... Alhoewel drank het gewoon leuker maaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:29 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Niets mis met je vol te laten lopenmoet je ook eens doen! Maar ik geef toe; nuchter uitgaan is echt NIKS voor mij, dan blijf ik serieus veel liever thuis.
Je spreekt jezelf een beetje tegen in deze postquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:45 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Nee, dat meen je niet? Ik zou me nog steeds goed kunnen vermaken zonder drank... Alhoewel drank het gewoon leuker maakt.
Er staat toch flesje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:35 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Jij zuipt 2 kratten weg voordat je uitgaat?
OT: ¤40,- voor uitgaan is inderdaad niet zo bijster veel
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:31 schreef AnalQueen het volgende:
Ik heb gister 900 euro opgemaakt tijdens uitgaan, maar dat vind ik toch wel het minimale om een leuke avond te hebben hoor. Ik bedoel, voor 40 euro kan je toch niet uitgaan gekdat is maar 20 bier, hoe kan je nou ooit loskomen van 20 bier en een leuke avond hebben. Inderdaad, dat is veel te weinig om een leuke avond te hebben, dan hoor je er gewoon niet bij en sta je ergens stil in een hoekje naar de dansende crowd te staren.
Kortom: leef eens wat meer en spendeer die extra euros aan je avondje uit zodat ook JIJ een leuke avond hebt en er tenminste een beetje bij hoort. Ik kan nu wel de huur niet meer betalen voor deze maand, maar ach dat zijn zaken die er toch niet toedoen, het leven draait namelijk om uitgaan en feesten. En dat kost geld.
Drink toch gewoon bier man, spaart je een hoop centenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:49 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Er staat toch flesje?Daarmee bedoel ik flesje Southern Comfort oid, zit je toch al snel aan de 25 euro.
En aan die mongool die meende dat ik te onzeker was zonder alcohol op ofzo, wat Jos zegt. En daarmee bespaar ik mezelf ook nog wat duiten, want als ik een fles sterke drank in de klup wil kopen kan ik zo 80 donnie leggen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jongetje, pas je wel op wie je een kneus noemt?
Ik hoop dat jij een grapje maaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:51 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt![]()
Óf je gaat naar Yab Yum, óf je snuif zo'n 15 gram wit op een avond?
Dan ben ik nou wel eens benieuwd waar jij je geld precies aan uitgeeftquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:57 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een grapje maakt80 euro voor een avond al teveel vinden
krijg een leven man, jij bent zeker een van de kansloze nerds die ergens stil in een hoekje gaan zitten en meteen afdruipen als het hun beurt is om een rondje te geven, want ja je moet nu eenmaal op de kleintjes letten
![]()
nogmaals: 80 euro teveel vinden![]()
hoe zielig ben je dan, daar heb ik nog niet eens genoeg aan om ook maar één rondje te geven
outcast die je bent
Heb ze een enkele keer wel meegemaakt ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:57 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
jij bent zeker een van de kansloze nerds die ergens stil in een hoekje gaan zitten en meteen afdruipen als het hun beurt is om een rondje te geven, want ja je moet nu eenmaal op de kleintjes letten![]()
inderdaad, ik snap dat nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Heb ze een enkele keer wel meegemaakt ja.
Van die mensen die in een groep met 8 personen 7 rondjes een rode wodka redbull dronken en dan steevast als ze zelf aan de beurt waren wegslopen.![]()
Die waren al zeer snel unerwünschten.
onze vriendengroep is bijna elke avond dat we uitgaan helemaal compleet, omdat we alle losers die telkens smoesjes verzinnen om thuis te blijven (en dus gewoon geen leven hebben) gewoon keihard eruit filteren en voortaan niet meer meenemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:59 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Dan ben ik nou wel eens benieuwd waar jij je geld precies aan uitgeeft
HAHAHAHAHA wat een geweldige, quasi-nonchalante loser ben jij zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
onze vriendengroep is bijna elke avond dat we uitgaan helemaal compleet, omdat we alle losers die telkens smoesjes verzinnen om thuis te blijven (en dus gewoon geen leven hebben) gewoon keihard eruit filteren en voortaan niet meer meenemen
dat betekent dus dat je voor ongeveer voor 20 personen een rondje geeft, en aangezien wij veel stijlvolle dames in onze vriendengroep hebben zitten, en geen boeretrienen die genoegen nemen met bier, zit je dus al snel aan de 90/100 euro per rondje door de wat duurdere drankjes. Maar dat is het toch allemaal waard? Een geweldige avond met al je vrienden, waar het alcohol rijkelijk vloeit en er geen gierige zeikerds tussen zitten die gelijk afdruipen als het hun beurt is![]()
Ok, dan ben je ¤100,- armer, en die andere ¤800,- dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
onze vriendengroep is bijna elke avond dat we uitgaan helemaal compleet, omdat we alle losers die telkens smoesjes verzinnen om thuis te blijven (en dus gewoon geen leven hebben) gewoon keihard eruit filteren en voortaan niet meer meenemen
dat betekent dus dat je voor ongeveer voor 20 personen een rondje geeft, en aangezien wij veel stijlvolle dames in onze vriendengroep hebben zitten, en geen boeretrienen die genoegen nemen met bier, zit je dus al snel aan de 90/100 euro per rondje door de wat duurdere drankjes. Maar dat is het toch allemaal waard? Een geweldige avond met al je vrienden, waar het alcohol rijkelijk vloeit en er geen gierige zeikerds tussen zitten die gelijk afdruipen als het hun beurt is![]()
en ik maar denken dat je geen pauper wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
vriendengroepen van 20 manquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang en breed. Als ik niet drink dan stoor ik me aan teveel zaken waardoor ik geen plezier kan hebben. voorbeelden:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat heb ik heus wel eens gedaan. Ook op bruiloften bijvoorbeeld, daar is drank gratis en dan gaat het natuurlijk achter elkaar door. Dan kun je dat hypocriet noemen, maar ik ga altijd erg bewust met mijn geld om en ik vind het het niet waard om mij volledig lam te zuipen en daar dan veel geld aan kwijt te zijn. Wat is de lol daarvan? Het is heel erg slecht voor je gezondheid en je krijgt op een gegeven moment niets meer mee.
Er zijn wel meer mensen die niet uitgaan als ze niet kunnen drinken, maar dat vind ik om eerlijk te zijn toch wel een beetje zielig. Waarom is dat? Voel je je anders te geremd? Is het een soort vluchten uit de werkelijkheid omdat je je niet gelukkig voelt?
QFTquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik naar een studentenfeest ga met bier voor 1 euro en ik geef dan 40 euro uit, vind ik het best veel. Alleen als ik naar een club ga, waar je naast 10-15 euro entree ook 2 euro ofzo voor een biertje betaald, valt het best mee.
Ja je bent alleen een vriend als je mee kan zuipen en veel wil dokkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij voordrinkt omdat hij anders te 'onzeker' is om uit te gaan? Wat een kansloze aannames maak jij zegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:50 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waarom ga je anders voor drinken? Tenzij je het doet om geld te besparen. Dan snap ik dat. Maar ook tijdens het uitgaan drinkt hij, dus om die reden is het niet. Hij drinkt dus voor om zich zekerder te voelen wanneer hij de club binnen stapt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij voordrinkt omdat hij anders te 'onzeker' is om uit te gaan? Wat een kansloze aannames maak jij zeg
En wat heeft dat alles met lang en breed zijn te maken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang en breed. Als ik niet drink dan stoor ik me aan teveel zaken waardoor ik geen plezier kan hebben. voorbeelden:
Mensen die tegen me aanstoten bij het langs gaan
Mensen die op men schoenen staan
Mensen die vet irritant zijn omdat ze dronken zijn
Kansloze mensen die kansloos bezig zijn
Kutmuziek
Daar heb ik allemaal veel minder last van met een pilsje of 10 achter de kiezen.
900 euro voor 1 avond? Daar kan je ook van op vakantie...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:31 schreef AnalQueen het volgende:
Ik heb gister 900 euro opgemaakt tijdens uitgaan, maar dat vind ik toch wel het minimale om een leuke avond te hebben hoor. Ik bedoel, voor 40 euro kan je toch niet uitgaan gekdat is maar 20 bier, hoe kan je nou ooit loskomen van 20 bier en een leuke avond hebben. Inderdaad, dat is veel te weinig om een leuke avond te hebben, dan hoor je er gewoon niet bij en sta je ergens stil in een hoekje naar de dansende crowd te staren.
Kortom: leef eens wat meer en spendeer die extra euros aan je avondje uit zodat ook JIJ een leuke avond hebt en er tenminste een beetje bij hoort. Ik kan nu wel de huur niet meer betalen voor deze maand, maar ach dat zijn zaken die er toch niet toedoen, het leven draait namelijk om uitgaan en feesten. En dat kost geld.
Dan komen mensen eerder tegen je aanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En wat heeft dat alles met lang en breed zijn te maken?
En dat verhelp je allemaal door te drinken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:05 schreef mirved het volgende:
[..]
Dan komen mensen eerder tegen je aan
Dan staan mensen eerder op je voeten
Dan kijk je makkelijker over mensen heen dus ziet meer wat om je heen gebeurt.
Sommige fokkers lijden volgens mij aan pseudologia fantastica.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:04 schreef mirved het volgende:
[..]
900 euro voor 1 avond? Daar kan je ook van op vakantie...
dus jullie geven elk 2 rondjes vermoed ik (of je hebt geen vrienden en t zijn enkel personen die jou laten meekomen om hun drank te betalen, dat kan ook). Dan heb je op een avond een drankje of 40 op, wat toch best genoeg is, zeker als je ziet dat drankjes van rond de 5¤ al sterke drank zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Nee dan let ik er simpelweg niet meer op.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:06 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En dat verhelp je allemaal door te drinken?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:31 schreef AnalQueen het volgende:
Geen zorgen, hij lult gewoon uit zijn nek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:17 schreef Athmozz het volgende:
edit; of NL is way duurder dan BE om uit te gaan.
Oooh zo, oké ik snap hetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:21 schreef mirved het volgende:
[..]
Nee dan let ik er simpelweg niet meer op.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:17 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dus jullie geven elk 2 rondjes vermoed ik (of je hebt geen vrienden en t zijn enkel personen die jou laten meekomen om hun drank te betalen, dat kan ook). Dan heb je op een avond een drankje of 40 op, wat toch best genoeg is, zeker als je ziet dat drankjes van rond de 5¤ al sterke drank zijn.
Neem jouw onrealistische cijfers; 20 man x900¤ = 18.000¤ op 1 avond, aan 5¤ per drankje is dus 3600 drankjes op 1 avond, dus de barkeeper mag (als je 8u neemt voor een standaard avondje) 450 drankjes per uur, dus om de 8 seconden moet er een drankje voor jullie ingeschonken worden. Bellen jullie op voorhand zodat ze een interim kunnen aanwerven om jullie van drank te voorzien?
Ik ga zelf soms ook vrij serieus uit, en ik kom eigenlijk nooit boven de 250¤ per avond (waarvan 25e voor de parkeerboete & 225¤ voor de drank). Voor die prijs krijg je al 9 flessen champagne, wat toch al aardig is om aan de poepkes te tracteren
Leuke toevoeging om aan te geven hoe absurd dat verhaal was idd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:17 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dus jullie geven elk 2 rondjes vermoed ik (of je hebt geen vrienden en t zijn enkel personen die jou laten meekomen om hun drank te betalen, dat kan ook). Dan heb je op een avond een drankje of 40 op, wat toch best genoeg is, zeker als je ziet dat drankjes van rond de 5¤ al sterke drank zijn.
Neem jouw onrealistische cijfers; 20 man x900¤ = 18.000¤ op 1 avond, aan 5¤ per drankje is dus 3600 drankjes op 1 avond, dus de barkeeper mag (als je 8u neemt voor een standaard avondje) 450 drankjes per uur, dus om de 8 seconden moet er een drankje voor jullie ingeschonken worden. Bellen jullie op voorhand zodat ze een interim kunnen aanwerven om jullie van drank te voorzien?
Ik ga zelf soms ook vrij serieus uit, en ik kom eigenlijk nooit boven de 250¤ per avond (waarvan 25e voor de parkeerboete & 225¤ voor de drank). Voor die prijs krijg je al 9 flessen champagne, wat toch al aardig is om aan de poepkes te tracteren
Overigens weet ik dat het best triest is dat ik mij niet kan vermaken zonder alcohol. Maar tja zo is het nu eenmaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oooh zo, oké ik snap het.
Van 250 euro haal je niet 9 flessen champagne. In een club betaal je voor simpele flesjes als een Moët et Chandon brut al makkelijk 100 euro terwijl je daar in de winkel hooguit 40 euro voor neertelt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:17 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel goedkoper, ik zie mezelf nou niet 20 of 30 cola op een avond drinken, terwijl dat met bier wel kan zonder problemen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:51 schreef DurumDoner het volgende:
Ik drink persoonlijk niet door religieuze redenen maar het is niet zo dat als je niet drinkt je per definitie goedkoper uit bent. Een cola'tje kost hetzelfde als een biertje, en een alcohol vrije cocktail is ook vaak wel 7,50.
DE post van 2008quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:17 schreef Athmozz het volgende:
[..]
(..)
(..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:56 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
.. XTC van 2 Euro is iig véél leuker dan voor 40 Euro bier drinken, een goede tip
20 man.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:17 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor professionele hulp. Redelijk triest dat je je zonder alcohol niet kunt vermaken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:47 schreef mirved het volgende:
[..]
Overigens weet ik dat het best triest is dat ik mij niet kan vermaken zonder alcohol. Maar tja zo is het nu eenmaal.
Ik laat ook altijd mijn vriendin betalen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef Verstreujem het volgende:
Altijd teleurstellend, zo'n portemonnee-check de volgende morgen
Muah ik moet zeggen dat ik toch wel constant met een frisje / spa blauw/ alcohol vrije cocktail in mijn handen sta. 20/30 kom ik idd niet aan, maar 20/30 bier op een avond lijkt me ook wel wat sterk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:22 schreef Stigma het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel goedkoper, ik zie mezelf nou niet 20 of 30 cola op een avond drinken, terwijl dat met bier wel kan zonder problemen...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:46 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
maar 20/30 bier op een avond lijkt me ook wel wat sterk.
hehehequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:31 schreef AnalQueen het volgende:
Iedereen ziet die ironie wel hoor. Je moet nu denken dat jij speciaal bent hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:21 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
hehehe
en dan zijn er nog mensen die hier serieus op in gaan en niet de ironie van deze post zien
WIERIEquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef MaryyJane het volgende:
Hmmja gister heb ik wel op de automatische piloot toevallig rond de 40 euro uitgegeven
MAAR IK HEB ME WIERIE NOG JEWAIDZZZ WOEHOEEEE
Zijn genoeg mensen die dat wegzetten. 30*0.3 = 9 liter pils, moet er niet aan denken om 9 liter cola te drinkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:46 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Muah ik moet zeggen dat ik toch wel constant met een frisje / spa blauw/ alcohol vrije cocktail in mijn handen sta. 20/30 kom ik idd niet aan, maar 20/30 bier op een avond lijkt me ook wel wat sterk.
Nee die kotsen niet, die spugen. Het zijn stijlvolle dames weet je welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:52 schreef zquing het volgende:
Ik dacht dat ze 900eu voor de hele groep bedoeldeHoewel, als je aan de dure coktailtjes gaat ben je zo 100eu kwijt, maar menig vrouw licht allang te kotsen tegen die tijd
Dude denk jij bij voordrinken nu aan alleen thuis drinken of met een groep homies chillen en daarbij wat biertjes meepakken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waarom ga je anders voor drinken? Tenzij je het doet om geld te besparen. Dan snap ik dat. Maar ook tijdens het uitgaan drinkt hij, dus om die reden is het niet. Hij drinkt dus voor om zich zekerder te voelen wanneer hij de club binnen stapt.
Jaja gast, doe maar ruig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:48 schreef MJay1 het volgende:
40 euro uitgeven tijdens het stappen veel vinden
Ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:14 schreef DurumDoner het volgende:
Net of je puur alleen voor jezelf drinken koopt.
Ben je dan een nerd als je 'slechts' 20 EUR opmaakt dan? Wellicht weet je dan maat te houden ofzo. Ik bedoel, ga met een stal matties tappen, doe allemaal een rondje en je hebt toch ook genoeg gehad??quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef DarkSystem het volgende:
Áls ik uitga wil ik ook goed uitgaan20 Euro neem ik mee maak ik op als ik een rustig café'tje opzoek
Drank kopen, om vervolgens iemand dronken te voeren om die vervolgens in een steegje te batsen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:32 schreef DurumDoner het volgende:
Dus jij koopt nooit een breezer voor een sletje?
Sry maar dit vind ik echt pauper zooi eerste klas.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:49 schreef Hagelkaas het volgende:
Iedereen heeft het steeds maar over rondjes geven, maar daar doen wij gewoon niet aan.
Iedereen koopt z'n eigen drankjes en iedereen bepaalt of 'ie bier of iets duurders wil. Nooit gezeik met geld of mensen die nooit rondjes geven of wat dan ook. En als er dan eens iemand helemaal platzak is, houden we hem gewoon vrij door hem allemaal een keer een bierie ofzo te geven
Op een hele avond gaat dat best naar binnen... Een fluitje is, 200ml? Verspreid op een avond startend vanaf een uur of 9/10 tot 4/5 uur?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:12 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Nu komen vast en zeker toffe opmerkingen.
Ik vind het juist heel goed bedacht om eerlijk te zijn. Waarom zou je rondjes geven? Als iedereen zijn/haar eigen consumpties betaald krijg je nooit scheve verhoudingen en heb je geen verplichtingen tegenover elkaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:50 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Sry maar dit vind ik echt pauper zooi eerste klas.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Op een hele avond gaat dat best naar binnen... Een fluitje is, 200ml? Verspreid op een avond startend vanaf een uur of 9/10 tot 4/5 uur?
Groepsgevoel overstijgt individualisme. Je gaat met z'n allen stappen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel goed bedacht om eerlijk te zijn. Waarom zou je rondjes geven? Als iedereen zijn/haar eigen consumpties betaald krijg je nooit scheve verhoudingen en heb je geen verplichtingen tegenover elkaar.
Hoezo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Je probeert het heel subtiel maar de het failureness straalt er gewoon van af.
Ik vind het pure pauperzooi en armoede uitstralen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:51 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel goed bedacht om eerlijk te zijn. Waarom zou je rondjes geven? Als iedereen zijn/haar eigen consumpties betaald krijg je nooit scheve verhoudingen en heb je geen verplichtingen tegenover elkaar.
Idd. Je gaat met ze alle stappen en dus haal je ook voor elkaar drinken. De een geeft misschien de ene x wat meer uit dat de ander. Dikke CARE, lekker belangrijk. Gaat om de gezelligheid en de volgende x heeft de ander weer wat meer poen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:55 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Groepsgevoel overstijgt individualisme. Je gaat met z'n allen stappen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik vind het pure pauperzooi en armoede uitstralen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:58 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Right, geef nou maar toe dat je er gewoon mee om kan gaan. Je bent bang om er niet bij te horen als je nee zegt. Dat blijkt wel uit je woorden.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:55 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Groepsgevoel overstijgt individualisme. Je gaat met z'n allen stappen.
Zegt wat over jouw kennissenkring als je alleen maar zwakzinnige mensen kent.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef Koffielurk01 het volgende:
Daarom ga ik dus nooit uit.
Beetje 'feesten' met een stel zwakzinnige mensen? Nee dank u wel mijnheer!
Heb je je fiets nog ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef MaryyJane het volgende:
Hmmja gister heb ik wel op de automatische piloot toevallig rond de 40 euro uitgegeven
MAAR IK HEB ME WIERIE NOG JEWAIDZZZ WOEHOEEEE
Dat blijkt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:05 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ja tuurlijk failure die je dr bent, jij kent me namelijk erg goed. Pauperkind. Als het iemand niet boeit om ergens bij te horen ben ik het wel.
Mensen die zich in een café vrijwillig volgieten met alcohol moeten toch bijna wel zwakzinnig zijn?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Zegt wat over jouw kennissenkring als je alleen maar zwakzinnige mensen kent.
Jij blijft lekker thuiszitten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:19 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Mensen die zich in een café vrijwillig volgieten met alcohol moeten toch bijna wel zwakzinnig zijn?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:19 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Mensen die zich in een café vrijwillig volgieten met alcohol moeten toch bijna wel zwakzinnig zijn?
Dat bespaart wel een hoop centjes en die heeft een mens hard nodig straks gezien de crisis op dit moment.quote:
Gezelligheid kan je ook elders vinden hoor. En een vriendin zoeken bied ook een oplossing voor dat wijffie probleem.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:22 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
En mensen die voor de gezelligheid een cafe induiken met wat vrienden, om gezellig wat te drinken en te ouwehoeren, en wel zien waar de avond strandt, is dat ook zwakzinnig? Of een wijffie mee naar huis nemen, is dat ook zwakzinnig?
Jij houd de lokale middenstand op de been zie ik?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:03 schreef Biels het volgende:
900 is inderdaad wel een realistische schatting. Ik bedoel, naar wat voor paupertenten ga je als een biertje nog 2 euro kost. Stelletje faalstudenten.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:07 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Gezelligheid kan je ook elders vinden hoor.
WTFquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:08 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Welke channel doel je dan WoW-faler?
Wijffies.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:07 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Gezelligheid kan je ook elders vinden hoor. En een vriendin zoeken bied ook een oplossing voor dat wijffie probleem.
Gast ga nou even snel dood ofzo...quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:16 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Gast ga nou even snel dood ofzo...
Mensen die vrijwlligerswerk zien als overbodig mogen wat mij betreft meer belasting betalen.
Wacht ik weet het goed gemaakt... we gaan in jouw ideale wereld leven.
Ow nu moet je overal voor betalen en kun je helemaal geen bier meer drinken in het weekend.
Stakker.
Ga jij lekker billetjes van bejaarde mensen schrobben voor nop, ga ik lekker pilsen, deal?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:16 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Mensen die vrijwlligerswerk zien als overbodig mogen wat mij betreft meer belasting betalen.
Ow nu moet je overal voor betalen en kun je helemaal geen bier meer drinken in het weekend.
Stakker.
Als dat vrijwilligerswerk zou zijn dan zouden die bejaarden nooit gewassen worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:18 schreef Stigma het volgende:
[..]
Ga jij lekker billetjes van bejaarde mensen schrobben voor nop, ga ik lekker pilsen, deal?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als dat vrijwilligerswerk zou zijn dan zouden die bejaarden nooit gewassen worden.
Daar gaat het niet om Hans Kazan... het is een stukje maatschappelijk besef wat jij blijkbaar niet hebt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:38 schreef DurumDoner het volgende:
Met vrijwilligers win je de oorlog idd!
Mijn god wat kan een vrijwilliger zichzelf overschatten zeg. Dat je wat daklozenkrantjes vouwt maakt je nog geen Moeder Theresa hoor.
En volgens mij begrijp jij geen donder van dat principe.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:44 schreef DurumDoner het volgende:
Ik sta voor 'Survival of the Fittest'
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En volgens mij begrijp jij geen donder van dat principe.
Moet zeggen dat ik het hier wel mee eens ben ja.quote:Survival of the fittest (overleven van de sterkste) is een term die oorspronkelijk is bedacht door Herbert Spencer in zijn boek Social Statics uit 1851. Spencer stelde dat als de overheid niet zou ingrijpen de bekwaamste (rijkste) mensen uiteindelijk zouden overblijven en er een superbeschaving zou ontstaan waaruit de zwakkere groepen geëlimineerd zouden zijn.
JIj haalt geen rondjes, shotjes e.d. ? Tevens drink ik in de kroeg geen bier, vaak waterig. Cola-Sonnemaquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jaja gast, doe maar ruig.Dit hebben we nou ook al 10 x gehoord inmiddels.
Dat jij voor 80 euro = 40 pils achterover giet moet je maar zelf weten, maar mijn avond is meer dan leuk met "maar" 20 pils hoor.
Nee, ik drink niet alleen maar shotjes in de kroeg nee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:01 schreef MJay1 het volgende:
[..]
JIj haalt geen rondjes, shotjes e.d. ? Tevens drink ik in de kroeg geen bier, vaak waterig. Cola-Sonnema![]()
he bah, een krakerquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:30 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Kapitalisten
Jouw soort mensen zorgen ervoor dat onze maatschappij kapot gemaakt wordt.
Voedsel uitdelen aan tuig dat hun geld liever aan een nieuwe plasma uitgeeft, nee jij bent onmisbaar voor onze samenlevingquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:16 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Stakker.
Oh crap, ik ga net in januari naar Dublinquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:53 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ben blij dat je niet in Dublin bent gaan stappen...
willekeurige nightclub: 5 bier = ¤ 28,-
Hahah ja inderdaad.. maar ik moet er wel ff bijzeggen dat ik de laatste tijd wel goed oplet voor wie ik drank haal... Mensen waarvan ik weet dat de kans dat ze me iets teruggeven nihil is geef ik niets (gaat me niet om het geld, maar om het idee)quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef JanusAnus het volgende:
Die mensen die geen rondjes halenDan sta je toch de halve avond te wachten bij de bar? Dat mensen er niet op vertrouwen dat hun vrienden ook voor hun halen vind ik ook heel karig. Wat voor kankervrienden heb je dan echt.
Hint: zoek een typische nerd die een dergelijke poging waagt. Wacht tot hij zijn geld verspeelt met drankjes te kopen voor haar & als je ziet dat ze al vrij zat zijn zoek je er contact mee. De ander investeert & jij haalt binnen. Ideale verdelingquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:32 schreef DurumDoner het volgende:
Dus jij koopt nooit een breezer voor een sletje?
Communistische stakker.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:30 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Kapitalisten
Jouw soort mensen zorgen ervoor dat onze maatschappij kapot gemaakt wordt.
Waarom vertel je dit? Denk je dat iemand hierop zit te wachten? Voel je je nu stoer?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef jagga het volgende:
een gemiddelde stap-avond ben ik minimaal 50E lichter.
Duurste avond ooit: redelijk aangeschoten worden en rondjes(lees: kannen) bier per 3 bestellen
beurs-check volgende dag : -235Euro...dat was wel minder
Oh je bent even op onderzoek gegaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:46 schreef Marurk het volgende:
Ben er nu ook achter gekomen dat ik voor een van de rondjes die ik heb gegeven geen rondje van elk van de anderen heb teruggekregen.
Edit: Maar goed, ik ga niet zeiken. 40 euro valt nog best mee eigenlijk... voor een keer.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:50 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Oh je bent even op onderzoek gegaan.
200 euro in totaal is niet zo moeilijk voor een feestje inderdaadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:43 schreef Parkinson_XTC het volgende:
40?
dat zijn twee halfjes om je alcoholmisbruik te maskeren.
voordeel is dan wel dat je geen honger meer hebt, dus dat scheelt weer een doner oid.
en dan moet je blij zijn dat je gewoon in de stad gaat stappen en dus niet met een entreekaartje van om en nabij de ¤ 50,- voor de Jaarbeurs of Brabanthallen staat alwaar je ¤ 10 euro betaalt voor een bacootje.... uit een plastic bekertje uiteraard.
goh, wat heb ik weer zin in another edition of thunderdome. :bounce:
Herkenbaar. Het meeste geld ben ik ook altijd kwijt aan eten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:02 schreef Hagelkaas het volgende:
Geweldig topic
Mijn duurste avondje stappen ooit was iets van 160 euro, tijdens Koninginnedag. Bijna de helft ging al op aan eten bij al die kraampjes enzo. Broodje warme beenhamMet honing-mosterdsaus
Nu denk je zeker baas te zijn ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef jagga het volgende:
Duurste avond ooit: redelijk aangeschoten worden en rondjes(lees: kannen) bier per 3 bestellen
Hij zegt nergens dat hij bij de voedselbank werkt. Dat de voedselbank draait op vrijwilligerswerk betekend niet dat al 't vrijwilligerswerk bij de voedselbank plaatsvindt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:30 schreef DurumDoner het volgende:
Tja kom op man, vind het gewoon fail dat hij zichzelf wereldverbeteraar voelt doordat hij bij de voedselbank werkt.
quote:Op zondag 2 november 2008 19:03 schreef asdqert het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat hij bij de voedselbank werkt. Dat de voedselbank draait op vrijwilligerswerk betekend niet dat al 't vrijwilligerswerk bij de voedselbank plaatsvindt.
Er is zat ander onbetaalde arbeid met maatschappelijk toegevoegde waarde te bedenken namelijk.
Waarom is dat triest? Als je het kunt missen en je vermaakt op die plek, waarom dan niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je moeder.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom is dat triest? Als je het kunt missen en je vermaakt op die plek, waarom dan niet?
Omdat je tegenwoordig je geld aan arme kindjes in Afrika moet geven om er nog bij te horen. Je vrienden kopen met bier is tegenwoordig niet meer genoeg.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom is dat triest? Als je het kunt missen en je vermaakt op die plek, waarom dan niet?
Of kaartje blazen of 31en en verliezer shotjes goldtrike en andere shit atenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen?
met zijn allen gaan kwartetten met een glaasje prik?
Voor het uitgaan ff een paar uur bij elkaar met wat kratten bier en een filmpie kijken = ideaal
Je vergeet nu wel die andere 32135 goede doelenquote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat je tegenwoordig je geld aan arme kindjes in Afrika moet geven om er nog bij te horen. Je vrienden kopen met bier is tegenwoordig niet meer genoeg.
of 5 baileys, safari-jus, tia maria, ameretto-cassis en broodje shoarma. Op is het geld..............quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef Marurk het volgende:
40 euro is voor 20 pils!? En zoveel heb ik toch niet gehad naar m'n weten.
Dat is ook wel weer zo, maar dan gaat het toch vaak om mensen die een beetje om je vriendengroep heen hangen toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hahah ja inderdaad.. maar ik moet er wel ff bijzeggen dat ik de laatste tijd wel goed oplet voor wie ik drank haal... Mensen waarvan ik weet dat de kans dat ze me iets teruggeven nihil is geef ik niets (gaat me niet om het geld, maar om het idee)
Je kan nooit voor 235 euro aan kannen bier op, dus misschien ben je wel een loser die veel bier bestelt voor anderen en nooit een rondje krijgt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef jagga het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |