Een leuke avond hoeft niet duur te zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
Ben jij zo'n nerd die uitgaat en 20 Euro normaal opmaakt dan?
Ik neem normaal altijd 10 euro mee ik ben daar voor het uit gaan en contacten toch niet voor te zuipenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef mordradead het volgende:
Je haalt zeker altijd alleen wat voor jezelf
Een écht leuke avond waar je nog welleens later over napraat kosten meestal wel watquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Een leuke avond hoeft niet duur te zijn.
20 euro heb ik doorgaans wel genoeg aan hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
Meestal is het bij mij zo dat hoe meer ik spendeer hoe minder ik er later nog over weet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Een écht leuke avond waar je nog welleens later over napraat kosten meestal wel watbovendien vind ik het echt geen fijn gevoel als ik moet letten op mn geld en max 1 bier per uur bestellen kan anders red ik het niet in de avond...
Oh jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was gericht aan tientje-teun he.
Waarom zou ik veel moeten zuipen als ik zelf al goed kan dansen en lol kan hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was gericht aan tientje-teun he.
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Maar zo'n superavond was het dus niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Een écht leuke avond waar je nog welleens later over napraat kosten meestal wel watbovendien vind ik het echt geen fijn gevoel als ik moet letten op mn geld en max 1 bier per uur bestellen kan anders red ik het niet in de avond...
Weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef DarkSystem het volgende:
Áls ik uitga wil ik ook goed uitgaan20 Euro neem ik mee maak ik op als ik een rustig café'tje opzoek
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:34 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Waarom zou ik veel moeten zuipen als ik zelf al goed kan dansen en lol kan hebben
Laat me raden, breezers?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef L.no het volgende:
WTF?! Ik neem alleen 5/10 euro mee en toch geniet ik van de avond. Trouwens, ik krijg toch vaak gratis drank.
Voor vrouwen/meiden gelden natuurlijk andere regels he.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef L.no het volgende:
WTF?! Ik neem alleen 5/10 euro mee en toch geniet ik van de avond. Trouwens, ik krijg toch vaak gratis drank.
Vrouwen die op andermans zak levenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef L.no het volgende:
Ah gossie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:43 schreef duckes het volgende:
[..]
Vrouwen die op andermans zak leven![]()
Op zich boeit dat toch niks of je voor jezelf betaalt of voor een groep? Als jij een rondje geeft voor 5 man totaal (= 10 euro ongeveer), dan krijg je daarna van ieder ander van de groep wel een biertje terug omdat zij dan een rondje geven...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:48 schreef fotostarter het volgende:
Ik ben altijd blij als het maar 40 euro was.
Of betaald ieder voor zich bij jullie?
Iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:43 schreef duckes het volgende:
[..]
Vrouwen die op andermans zak leven![]()
Ieder voor zich en als iemand een drankje geeft, geef je er een terug zo werkt het hier in Roermond tenminste.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:48 schreef fotostarter het volgende:
Ik ben altijd blij als het maar 40 euro was.
Of betaald ieder voor zich bij jullie?
Zoiets ja, en nog 2 of 3 andere dagen rond de 20 tot 40.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja nou kennen we het wel weer hoor.
Jij geeft zeker 2 x per week 80 uit?
Woonplaats: Goudaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
40 euro
Ik ben vannacht 1400 euro kwijtgeraakt en ik ben niet eens wezen stappen!
Gegokt zeker kneusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
40 euro
Best triest IMO als je 200-250 euro per week uitgeeft aan drank = 800-1000 euro per maand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:00 schreef Stigma het volgende:
[..]
Zoiets ja, en nog 2 of 3 andere dagen rond de 20 tot 40.
Ga dan ook zelfstandig werken...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
40 euro
Nee, bankpas geskimd.quote:
Omdat ie al in WGR staatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Waarom open je er geen KLB-topic over?
Gast, dat is nóg triesterquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:10 schreef Genius-F het volgende:
Mensen die geld uitgegeven met uitgaan
Mensen kennen die er werken is veel handiger.
Student hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Best triest IMO als je 200-250 euro per week uitgeeft aan drank = 800-1000 euro per maand.Daar moeten sommigen van leven maar goed, jij bent dus zo'n "vastzittende" persoon die alleen los komt met alcohol?
Dan laat je dus het barpersoneel betalen (tapverlies)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:10 schreef Genius-F het volgende:
Mensen die geld uitgegeven met uitgaan
Mensen kennen die er werken is veel handiger.
En dan maar klagen dat de drank zo duur wordtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:13 schreef Stigma het volgende:
[..]
Student he![]()
[..]
Dan laat je dus het barpersoneel betalen (tapverlies)![]()
Wat is daar mis mee? Jammer voor je dat jij zoveel geld verkwanselt aan uit gaan, dat geld kun je ook voor meer duurzame projecten gebruiken. 20 euro voor een normaal avondje uit vind ik het maximale hoor. Oh wacht, jij bent misschien iemand die niet kan uit gaan zonder je vol te tanken met alcohol. Anders voel je je onzeker enzo tussen al die enge mensenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
Jongetje, pas je wel op wie je een kneus noemt?quote:
Hier ook, maar dan red ik het niet met 40 euroquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ieder voor zich en als iemand een drankje geeft, geef je er een terug zo werkt het hier in Roermond tenminste.
Niets mis met je vol te laten lopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Jammer voor je dat jij zoveel geld verkwanselt aan uit gaan, dat geld kun je ook voor meer duurzame projecten gebruiken. 20 euro voor een normaal avondje uit vind ik het maximale hoor. Oh wacht, jij bent misschien iemand die niet kan uit gaan zonder je vol te tanken met alcohol. Anders voel je je onzeker enzo tussen al die enge mensen.
Dat heb ik heus wel eens gedaan. Ook op bruiloften bijvoorbeeld, daar is drank gratis en dan gaat het natuurlijk achter elkaar door. Dan kun je dat hypocriet noemen, maar ik ga altijd erg bewust met mijn geld om en ik vind het het niet waard om mij volledig lam te zuipen en daar dan veel geld aan kwijt te zijn. Wat is de lol daarvan? Het is heel erg slecht voor je gezondheid en je krijgt op een gegeven moment niets meer mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:29 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Niets mis met je vol te laten lopenmoet je ook eens doen! Maar ik geef toe; nuchter uitgaan is echt NIKS voor mij, dan blijf ik serieus veel liever thuis.
Ja, maar aan wie stelde je die vraag?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik vind het een twist in dit topic.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef gelly het volgende:
40 Euro ? Daar betaal je net de taxi van ?
Met de taxi uitgaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef gelly het volgende:
40 Euro ? Daar betaal je net de taxi van ?
En ditquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:33 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Meestal is het bij mij zo dat hoe meer ik spendeer hoe minder ik er later nog over weet.
Zolang het gratis is is het dikke pret, maar zodra jezelf betalen moet ho maar... Vluchten uit de realiteit is zeker leuk, maar dat doe je toch niet met bier? Maar daar heb jij vast geen ervaring mee, en helaas voor jou; hoe dronken of zat ik ook ben ik weet áltijd wat ik doe en word er niet persé losser van (helaas!).quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat heb ik heus wel eens gedaan. Ook op bruiloften bijvoorbeeld, daar is drank gratis en dan gaat het natuurlijk achter elkaar door. Dan kun je dat hypocriet noemen, maar ik ga altijd erg bewust met mijn geld om en ik vind het het niet waard om mij volledig lam te zuipen en daar dan veel geld aan kwijt te zijn. Wat is de lol daarvan? Het is heel erg slecht voor je gezondheid en je krijgt op een gegeven moment niets meer mee.
Er zijn wel meer mensen die niet uitgaan als ze niet kunnen drinken, maar dat vind ik om eerlijk te zijn toch wel een beetje zielig. Waarom is dat? Voel je je anders te geremd? Is het een soort vluchten uit de werkelijkheid omdat je je niet gelukkig voelt?
¤20 red ik meestal niet het si al ¤15 bij de voor activiteit en dan nog ¤2,20quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Jammer voor je dat jij zoveel geld verkwanselt aan uit gaan, dat geld kun je ook voor meer duurzame projecten gebruiken. 20 euro voor een normaal avondje uit vind ik het maximale hoor. Oh wacht, jij bent misschien iemand die niet kan uit gaan zonder je vol te tanken met alcohol. Anders voel je je onzeker enzo tussen al die enge mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |