Krijg niks binnen, stuur eens pm met jouw msn?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mss moet je me eerst even accepteren dan
heb je al toegevoegd iig
niemand wou even stil staan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Jimbo het volgende:
kut heb net de fotos op de pc geladen
bijna allemaal bewogen
Hey is het jou wel geluktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:19 schreef Jimbo het volgende:
En we hebben beeld materiaal
Joa !! We hebben de fokster in het groenMoment !
ENTER- rechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef rulerofdeath het volgende:
5e foto staat iemand op die er niet op wil staan
quote:
Toffe foto'squote:
Je staat er harstikke leuk opquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Omg!![]()
Haha leuke foto'sik gebruik het excuus van iets met bier enzo maar
Gripper en Scorp[AM] waren er ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:50 schreef liiszle het volgende:
Naar aanleiding van: Remlof...Voorstel: vrijdag 24 oktober 2008, ONZ/FOK! meet
Tijd: 20:00 uur
KOMERS
admiraal_anaal
Berenanus
Biogarde
Bizznitch
Dark_Angelus
Demon_Hunter
El_Matador
enter
Gripper
Hoi_Piepeloi
InsertCredit
Jimbo
juiced
Juicyhil
liiszle
longinus
MarkM
Memento-Mori
MissHobje
NymphomaniacPhantasy
oshiro
outsidr
Paramnesia
pussydeluxe
Red_Cat
remlof
rulerofdeath
Snakey
Yvonne
MISSCHIENERS
Afhaalchinees
cerror
Darkestrah
fraubitch
Heatseeker
Kogelmagneet
Ladidadida
Loveless85
Maisnon
Meki
_mimic
MLI
murp
omyfalzer
paultjuhhh
Sala-adin (alleen als het regent)
sheonlydreams
TheYoung1
Mensen die van te voren nog wat willen eten in Utrecht; dit kan ook in de Stairway.
Hier kan je het menu bekijken.
Lijkt mij handig om daar rond een uurtje of 6 te verzamelen.
Eters
Hoi_Piepeloi
InsertCredit
longinus
outsidr
pussydeluxe
raaavi
remlof
Deel 1:
ONZ Meet 24 oktober in de Stairway, Utrecht.
Deel 2:
ONZ Meet 24 oktober in de Stairway, Utrecht #2
Deze OP vind je hier
En weer slaan ze mij overquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gripper en Scorp[AM] waren er ook.
Oeh, die heb ik ook gezoendquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:55 schreef outsidr het volgende:
Wij hebben gister de vervanging van Q mogen zien....
*insert drumroll*
HET IS GRIPPER !
Ennuuuh, ik heb met remlof gezoend en met Dark Angelus, en met uhhh, admiraal anaal... en nog 2 anderen
Jij zat met je hoof toch vast in berenanus?quote:
In iemand zijn of haar anus iigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zat met je hoof toch vast in berenanus?
jij dacht dat ik er net als remlof uit zou zienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook gezoendvolgens mij heeft iedereen wel wat kusjes van mij ontvangen
![]()
![]()
En knuffels, uiteraard.
OEH, RIJLES!
It wasn't mequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ben mijn posts kwijt!Ik had toch meer gepost in dit topic?!!!
die 5x over verteld moest worden voordat t kwartje vielquote:
Dit grapje was zo obvious dat ik er een diepere mening achter zochtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
die 5x over verteld moest worden voordat t kwartje viel
ik heb een foto van je tieten !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
die 5x over verteld moest worden voordat t kwartje viel
goed bezig, goed bezig!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een foto van je tieten !
gemaakt dr mr mc D
Ja!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:30 schreef cerror het volgende:
Zijn er nog foto's van tieten en/of aanverwante artikelen? Om de boel op te fleuren.
JIj bent tofquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Weet ikik heb kreditz bij jou!
Wat was er mis met je shagadelicburger? Ik vond 'm primaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:36 schreef longinus het volgende:
Het bleek dat de helft van mijn biertje over Red haar broek was gegaan, zonde zonde
De vorige keer was ie sappiger, nu was ie een beetje droogjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat was er mis met je shagadelicburger? Ik vond 'm prima
Jaaa daar was ik heel blij meequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:36 schreef longinus het volgende:
Het bleek dat de helft van mijn biertje over Red haar broek was gegaan, zonde zonde
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles wat we willen delen met mensen die er niet bij waren
Had je liever een pets op je billetjes gehad dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:00 schreef Jimbo het volgende:
máár nu weet ik nogsteeds niet waarom ik elke x een aai over mn bol kreeg
Ik heb alleen maar geknuffeld met jequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:06 schreef Jimbo het volgende:
waarom hebben zoveel mensen me een aai over de bol gegeven gisteren btw
dat vroeg ik me nu echt de hele tijd af
Hobeltje.. je bent knuffelbaar!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hihi hoi![]()
en oja zelfs ik sta op de foto
Admiraal is parket leggen ofzo..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou , ik wacht nog steeds op die tieten/tepels!
ohja!quote:
Grootste gedeelte van mijn pics zijn hopeloos mislukt....kut foon-cam.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:25 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Admiraal en Poepsnoet hebben nog foto's..
En volgens mij heeft AA er een paar tieten/tepels opstaan, hoorde ik hem ergens bléren..
Dus ff wachten op AA en Shitface om ze te uploaden
Dan pas?quote:
Precies, maart/april weer ofzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:46 schreef Jimbo het volgende:
haha gezellig
maar nee niet echt toch ?dit soort dingen teveel doen is gewoon teveel ;D
We slaan de nieuwjaars meet over dit jaar ?quote:
Ok, ik zal ff in Windows de klok verzetten naar maart.quote:
maar dan zijn de voicemails niet tof meerquote:
Worden we helemaal dronken en bellen we zo naar onszelf "bwheueheuehue, waarom kom je niet op mijn verjaardag kankerlijer. Ja! kutuser!"quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar dan zijn de voicemails niet tof meer
whaha iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Worden we helemaal dronken en bellen we zo naar onszelf "bwheueheuehue, waarom kom je niet op mijn verjaardag kankerlijer. Ja! kutuser!"
En dan de volgende dag terugluisteren zo van omgwtfbbq, wat hebben we gisteren gedaan?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:28 schreef Red_Cat het volgende:
Gripper, red en ben zn naam vergeten! sorry![]()
Des te meer reden voor een meetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:59 schreef Jimbo het volgende:
neeedan kan ik niet komen
nieuwjaars meet !
ik was gister nog wel zo lief tegen jequote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was gister nog wel zo lief tegen je
Gevoelens, wat zijn dat?quote:
die zijn voor privé gebruikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:13 schreef mcDavid het volgende:
JIMBO!
Waarom zit die foto van lis d'r tieten er niet tussen? [ afbeelding ]!
Of was dat met erik zijn telefoon?
3quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:17 schreef mcDavid het volgende:
Lis dr tieten zijn groot genoeg voor iedereen!
Ja zo ist ook, scheelt je een hoop geld aan drank en gezeur aan je kopquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:24 schreef Q. het volgende:
Toch handig dat ik tegenwoordig een dubbelganger heb die ik gewoon kan sturen, scheelt mij weer geld.
Ja. Een beetje je kloon naar de meet sturenquote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 10:24 schreef Q. het volgende:
Toch handig dat ik tegenwoordig een dubbelganger heb die ik gewoon kan sturen, scheelt mij weer geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |