Hobeltje.. je bent knuffelbaar!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hihi hoi![]()
en oja zelfs ik sta op de foto
Admiraal is parket leggen ofzo..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou , ik wacht nog steeds op die tieten/tepels!
ohja!quote:
Grootste gedeelte van mijn pics zijn hopeloos mislukt....kut foon-cam.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:25 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Admiraal en Poepsnoet hebben nog foto's..
En volgens mij heeft AA er een paar tieten/tepels opstaan, hoorde ik hem ergens bléren..
Dus ff wachten op AA en Shitface om ze te uploaden
Dan pas?quote:
Precies, maart/april weer ofzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:46 schreef Jimbo het volgende:
haha gezellig
maar nee niet echt toch ?dit soort dingen teveel doen is gewoon teveel ;D
We slaan de nieuwjaars meet over dit jaar ?quote:
Ok, ik zal ff in Windows de klok verzetten naar maart.quote:
maar dan zijn de voicemails niet tof meerquote:
Worden we helemaal dronken en bellen we zo naar onszelf "bwheueheuehue, waarom kom je niet op mijn verjaardag kankerlijer. Ja! kutuser!"quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar dan zijn de voicemails niet tof meer
whaha iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Worden we helemaal dronken en bellen we zo naar onszelf "bwheueheuehue, waarom kom je niet op mijn verjaardag kankerlijer. Ja! kutuser!"
En dan de volgende dag terugluisteren zo van omgwtfbbq, wat hebben we gisteren gedaan?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:28 schreef Red_Cat het volgende:
Gripper, red en ben zn naam vergeten! sorry![]()
Des te meer reden voor een meetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:59 schreef Jimbo het volgende:
neeedan kan ik niet komen
nieuwjaars meet !
ik was gister nog wel zo lief tegen jequote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was gister nog wel zo lief tegen je
Gevoelens, wat zijn dat?quote:
die zijn voor privé gebruikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:13 schreef mcDavid het volgende:
JIMBO!
Waarom zit die foto van lis d'r tieten er niet tussen? [ afbeelding ]!
Of was dat met erik zijn telefoon?
3quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:17 schreef mcDavid het volgende:
Lis dr tieten zijn groot genoeg voor iedereen!
Ja zo ist ook, scheelt je een hoop geld aan drank en gezeur aan je kopquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:24 schreef Q. het volgende:
Toch handig dat ik tegenwoordig een dubbelganger heb die ik gewoon kan sturen, scheelt mij weer geld.
Ja. Een beetje je kloon naar de meet sturenquote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 10:24 schreef Q. het volgende:
Toch handig dat ik tegenwoordig een dubbelganger heb die ik gewoon kan sturen, scheelt mij weer geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |