die 5x over verteld moest worden voordat t kwartje vielquote:
Dit grapje was zo obvious dat ik er een diepere mening achter zochtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
die 5x over verteld moest worden voordat t kwartje viel
ik heb een foto van je tieten !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
die 5x over verteld moest worden voordat t kwartje viel
goed bezig, goed bezig!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een foto van je tieten !
gemaakt dr mr mc D
Ja!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:30 schreef cerror het volgende:
Zijn er nog foto's van tieten en/of aanverwante artikelen? Om de boel op te fleuren.
JIj bent tofquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Weet ikik heb kreditz bij jou!
Wat was er mis met je shagadelicburger? Ik vond 'm primaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:36 schreef longinus het volgende:
Het bleek dat de helft van mijn biertje over Red haar broek was gegaan, zonde zonde
De vorige keer was ie sappiger, nu was ie een beetje droogjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat was er mis met je shagadelicburger? Ik vond 'm prima
Jaaa daar was ik heel blij meequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:36 schreef longinus het volgende:
Het bleek dat de helft van mijn biertje over Red haar broek was gegaan, zonde zonde
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles wat we willen delen met mensen die er niet bij waren
Had je liever een pets op je billetjes gehad dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:00 schreef Jimbo het volgende:
máár nu weet ik nogsteeds niet waarom ik elke x een aai over mn bol kreeg
Ik heb alleen maar geknuffeld met jequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:06 schreef Jimbo het volgende:
waarom hebben zoveel mensen me een aai over de bol gegeven gisteren btw
dat vroeg ik me nu echt de hele tijd af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |