14 november dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer dat was.
tja, iemand moet het vierenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef Tabloid het volgende:
het thema Celebrating 10 years of Domino Day.
wat gaat de tijd toch snel. helaas is er geen ijs-vereiste want er is vaker domino day dan een elfstedentochtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En het is geen eens tien jaar want in 1988 was er al domino day.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
En dan vergeet ik die Hans Kraaij Jr. bijna
Kijken en er ondertussen iets anders tussendoor doen, de strijk ofzo. Dat is altijd nog beter dan domme dozen met belspelletjes en H Kraay junior. Ennn je hebt het gelijk aan kant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
Oh noes.. weer die kut belspelletjes tussendoorReden genoeg om achteraf een samenvatting te kijken, die bouwwerken zijn namelijk wel de moeite waard om te kijken. Maar al dat geneuzel er omheen
Belspelletjes mogen niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
Oh noes.. weer die kut belspelletjes tussendoorReden genoeg om achteraf een samenvatting te kijken, die bouwwerken zijn namelijk wel de moeite waard om te kijken. Maar al dat geneuzel er omheen
Inderdaad, volgens mij mag dat nog wel. Maar hoop het natuurlijk van niet..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wel van die korte spelletjes toch? Die je vaak bij voetbalwedstrijden ziet.
Van die reclames waar je naar een bepaald nummer moet sms'en om een bepaalde prijs te winnen? Dat mag volgensmij idd nog wel, zie het ook nog wel bij Formule 1. Maar zulke spelletjes van 'welke dominosteen moet er omdraaien?' die ze de vorige keren altijd hadden mogen toch helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wel van die korte spelletjes toch? Die je vaak bij voetbalwedstrijden ziet.
Of HD!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:07 schreef F04 het volgende:
Hopelijk deze keer wel in 16:9.
Met die challenges, al die bouwers helemaal in de stressquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:26 schreef Mip1988 het volgende:
oh god gaat dit ook weer beginnen![]()
'maar gelukkig hebben we de aorta nog altijd!'
en dan die hele soaps rondom die bouwers![]()
![]()
Is pas iets van de laatste jaren om het extra spannend te makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:28 schreef DaFrenk het volgende:
Waarom hebben ze die challenges eigenlijk? Is dat verplicht om het record te kunnen breken?
Nee, dat is meer voor de kijkcijfers dat het spannend blijft.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:28 schreef DaFrenk het volgende:
Waarom hebben ze die challenges eigenlijk? Is dat verplicht om het record te kunnen breken?
Als ze het record willen breken, dan kunnen ze natuurlijk gewoon van de zaal één grote opstelling in trechtervorm maken, die binnen drie minuten omligt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:36 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voor de kijkcijfers dat het spannend blijft.
Ze hebben al eens een mus afgeschoten, dus een Kraai?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
En dan vergeet ik die Hans Kraaij Jr. bijna
Toen was een touwtje tekort, ze hadden geen rekening gehouden met de tempratuur in de zaal ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:09 schreef tralalala het volgende:
2 jaar geleden stopte het toch al naar 2 steentjes ofzo?Toen zei die kerel dat die steentjes er officieel niet bijhoorde, dus dat ze er weer eentje om mochten gooien.
En zijn wallen dankzij zijn slaapgebruik als dominostenen kan gebruikenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef Ambrosius het volgende:
Robin Paul Weijers, die meer houdt van dominostenen dan zijn eigen vrouw.
Hij zei toch dat het dak omhoog was gegaan door de warmte?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Toen was een touwtje tekort, ze hadden geen rekening gehouden met de tempratuur in de zaal ofzo
Owja, de haal was ineens een meter hoger door de warmtequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het dak omhoog was gegaan door de warmte?
2004 alweerquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Owja, de haal was ineens een meter hoger door de warmte![]()
Precies, gewoon een veld van 3000x3000 en klaar. Aanvoer vanuit 30 aorta's, kan niet misgaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En zijn wallen dankzij zijn slaapgebruik als dominostenen kan gebruiken. Mijn god wat is dit toch kansloos als je een record wil verbreken doe je dat toch op de makkelijk manier en lange slinger van 10 miljoen steentje ipv van al die nutteloze "Thema's "
Get a life
quote:
Ze staan daar wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:56 schreef Cornelis83 het volgende:
waar staan die stenen dit jaar? Want bij het FEC in Leeuwarden is het gewoon een grote bouwplaats. Lijkt mij niet gezond dat ze daar die stenen neerzetten. Of hebben ze de gok toch genomen?
In '88 was het niet onder de naam van dominoday maar van het Tros-programma "De Eerste De Beste"...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En het is geen eens tien jaar want in 1988 was er al domino day.
Precies. Dat is voor mij ook de reden om elk jaar weer te kijken. Al dat gepraat tijdens het programma en die irritante reclamespelletjes ertussendoor verzieken het kijkplezier weliswaar behoorlijk, maar toch maken die 'kunstwerken' het steeds weer de moeite waard. Knap staaltje werk, zowel van de ontwerpers als van de bouwers.quote:Op maandag 3 november 2008 11:56 schreef Crientj het volgende:
Domino Day
Is wel leuk om te zien, die creativiteit die erin zit om de bouwwerken en thema's etc te verzinnen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef MrBadGuy het volgende:
En natuurlijk mr. domino Robin Paul Weijers en zijn dominotarissen![]()
Kijkcijfers.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:15 schreef DenS het volgende:
Vind het geen donder meer aan met die "battle's". Waarom hebben ze dat bedacht? Je wilt toch een nieuw record halen, maak er dan niet zo'n domme battle in. En die kut telefoon spelletjes wordt je ook ziek van
Als er veel mensen zijn die er zo over denken, dan is het natuurlijk niet goed voor de kijkcijfersquote:
Maar dat bouwt wel spanning om en daardoor blijven mensen wel hangen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als er veel mensen zijn die er zo over denken, dan is het natuurlijk niet goed voor de kijkcijfersDie batles hoeven van mij ook niet.
En om 21:28 is het afgelopenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Voordat het begint is het al 21 uur
Aanstaande vrijdag?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:26 schreef DaFrenk het volgende:
Wordt een erg lange uitzending, van half 8 tot over elven
Geloof het wel jaquote:
Enige reden waarom ik zou kijken.quote:Op maandag 3 november 2008 11:56 schreef Crientj het volgende:
Domino Day
Is wel leuk om te zien, die creativiteit die erin zit om de bouwwerken en thema's etc te verzinnen.
Ik moest toen zo hard lachenquote:
Dan weet je gelijk het gemiddeld IQ van het SBS-publiek.quote:Op maandag 10 november 2008 21:33 schreef Tabloid het volgende:
Vanavond begint het domino journaal weer.
dat dominoprogramma kost elk jaar zon 5á 6 miljoen euro.. Ze verkopen het programma aan 12 landen ofzo.. dus dat brengt aardig op denk ik... en dan natuurlijk ook sponsors...quote:Op donderdag 13 november 2008 13:52 schreef richbitch het volgende:
door wie wordt deze shit eigenlijk gefinancierd?
Oa door de tienduizenden mensen die gaan sms-sen omdat ze dan 0,00001 procent kans hebben om een auto te winnen. Dan moeten ze uit 3 dominostenen die ene kiezen die aansluit op het voorbeeld.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:52 schreef richbitch het volgende:
door wie wordt deze shit eigenlijk gefinancierd?
Heél stiekemquote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Tegan het volgende:
Dit jaar ga ik het ook kijken. Stiekem is dat echt wel tof.
Betekent dat dat Arlette en haar holmaatjes eindelijk kersen kunnen plukken?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef Camarazweetdoor het volgende:
Trouwens voor de belspelfreakzz.. dit jaar geen belspellen heb ik net gehoord...
Misschien wel een Tarotlezing!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef Camarazweetdoor het volgende:
Trouwens voor de belspelfreakzz.. dit jaar geen belspellen heb ik net gehoord...
Rond 21.00 de eerste en ik denk niet dat het om 22.00 al klaar is eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:22 schreef babsjuh het volgende:
Iemand enig idee hoe laat ze die eerste steen aanduwen? Om half 8 beginnen ze natuurlijk met voorbeschouwen van de voorbeschouwingen en zo, maar hoe laat staat die 1e steen op het programma? Ik heb hier een 6-jarige rondstuiteren die dat graag wil zien, maar 10 uur vind ik wel erg laat
Waar SBS aan meedoet, werd er gezegd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:27 schreef Tabloid het volgende:
Grootste tv project in Europa.
Ik denk dat het EK wel meer kijkers trekt in Europa.
Ooo dan hoef ik pas om 21.00 te gaan kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rond 21.00 de eerste en ik denk niet dat het om 22.00 al klaar is eigenlijk.
Het begint.
Hahaquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:33 schreef Resco het volgende:
[..]
Bedankt dat je me even waarschuwt. De TV is en BLIJFT uit tot de eerste steen.
21.00quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:34 schreef Tegan het volgende:
Domino. Wanneer beginnen ze met vallen, dit is boring.
Is goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef AngerManagement het volgende:
Ik ga om 20.55 even een kleine bommelding doen, sorry jongens
Dit topic kan dus alvast op slot.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
WACHT, WACHT! Zag ik daar Alberto?![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Devrim_ het volgende:
Zou toch fucking grappig zijn als er opeens iemand door die zaal met steentjes begint te rennen![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Devrim_ het volgende:
Zou toch fucking grappig zijn als er opeens iemand door die zaal met steentjes begint te rennen![]()
![]()
![]()
Nee ik heb Ajax woensdag wel gezienquote:
Dat doen hun al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef vosss het volgende:
Waarom zetten ze dat record eik altijd in november?
Telkens als ze het record halen gaan die kutchinezen er in het begin van het jaar weer mee vandoor.
Ik geloof alleen dit jaar niet omdat ze het vorig jaar niet haalde.
Waarom doen ze dat niet gewoon in maart ofzo. Dan hebben "wij" driekwart jaar dat record in handen ipv slechts 2 of 3 maandjes.
Eik zou gewoon iemand zo een complete zaal vol moeten plempen met 1 groot vlak met 100 miljoen steentjes ofzo.
Dan is dat gesodemieter ook meteen afgelopen
Volgens dit overzicht hebben de Chinezen/Japanners al 8 jaar geen recordpoging meer gedaan en zijn ze dus hun eigen record elk jaar aan het verbeterenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef vosss het volgende:
Waarom zetten ze dat record eik altijd in november?
Telkens als ze het record halen gaan die kutchinezen er in het begin van het jaar weer mee vandoor.
Ik geloof alleen dit jaar niet omdat ze het vorig jaar niet haalde.
Waarom doen ze dat niet gewoon in maart ofzo. Dan hebben "wij" driekwart jaar dat record in handen ipv slechts 2 of 3 maandjes.
Eik zou gewoon iemand zo een complete zaal vol moeten plempen met 1 groot vlak met 100 miljoen steentjes ofzo.
Dan is dat gesodemieter ook meteen afgelopen
Precies, zie mijn bericht hierboven met linkjequote:
Daar heb ik mijn informatie ook vandaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Precies, zie mijn bericht hierboven met linkje
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef Tabloid het volgende:
Dit jaar gaat het denk ik weer mislukken.
Whehehe, da's ook mooi klote. Zet je 222.222 stenen en dan valt er eentje(!!!) niet omquote:1976 Bob Speca Philadelphia,USA 22.222 22.221 (99,995%)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Whehehe, da's ook mooi klote. Zet je 222.222 stenen en dan valt er eentje(!!!) niet om!
Ik kreeg klachten toen ik Alberto als usericon deed, Beau zou meer passen bij mijn username.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Waarom heb je dan Beau in je usericon?
Ietskes meerquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:03 schreef vosss het volgende:
Whehehe, da's ook mooi klote. Zet je 222.222 stenen en dan valt er eentje(!!!) niet om!
Ik had het over Bob Speca, die dat kennelijk nog in zijn eentje deed.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Dat overzicht was wel grappig om te zien, ze zijn er al flink lang mee bezig.
1998.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, omdat de eerste keer in 1993 was en dat dus net op TV te zien was?
Die zijn beroemd hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
Ron Boszhard
Ali B
Alain Clark
Jon van Eerd
Jennifer Hoffman
Wat een top rijtje BN-ers.
Duh, maar het is echt C-niveau, net als SBS.quote:
Nee niet voor de 300.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duh, maar het is echt C-niveau, net als SBS.
Jij gaat trouwens voor de 300+ posts vanavond zeker?
Hoeveel spelfouten kun je in één 'zin' maken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:33 schreef Camarazweetdoor het volgende:
hoevaak kunne ze belspelle uitzendeen... 2/3 is al naar de belspelle gegaan...
Zei iemand dat en heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:59 schreef DeeBee het volgende:
'It's a small touch of a finger, but a large step for domino-land'
Dat mens is zo getraind dat ze niet zomaar valt... Als ze zou vallen, zou het misschien een klein stukje zijn tot ze de doek weer pakt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:02 schreef Cee het volgende:
Als ze nou uit die touwen recht op d'r hoofd was geknald en bewusteloos op dat hoopje stenen lag, zouden ze de aorta dan door laten gaan?
Vind ik ook, steentjes, geen filmpjes, geen reclame, geen spelletjes, gewoon alleen steentjes die omvallen, meer niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stomme filmpjes, ik wil de stenen zien van dit jaar!
Die was het ook, maar hij zei Kate Melwa.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een of andere zangeres. Als je Katie Melua bedoelt.
Goed beginquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:07 schreef Tegan het volgende:
Hehe, een deel valt niet.
Ohquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was het ook, maar hij zei Kate Melwa.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een of andere zangeres. Als je Katie Melua bedoelt.
via de website van je tv-provider wellicht.quote:
Aorta.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:10 schreef DeeBee het volgende:
Fucking spellen tussendoor...
'U weet wat het antwoord is neem ik aan, we hebben het nu al een paar keer laten zien...'
Klonk goed geirriteerd...
Reclame...paupers...waar is de slinger? Of hoe heet die unit ook alweer?
Dat heb je niet zosnel op de buitenlandse zenders, maargoed, even insuline spuiten. BRB.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:12 schreef DaFrenk het volgende:
Verschrikkelijk.. allemaal gejuich en gedoe op de achtergrond te horen, zitten wij naar die trut te kijkenMaar toch wil ik blijven kijken.. maar wel met verhoogde bloeddruk
Ahja.. de Duitser zal dit ook wel uitzenden? Maar voor de rest zullen we het wel niet kunnen ontvangen (of verstaan)?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat heb je niet zosnel op de buitenlandse zenders, maargoed, even insuline spuiten. BRB.
De reclame.... , toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Aorta is niet hetzelfde als die slingerGeen idee hoe die slinger heet trouwens
Waar heb jij het over danquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Aorta is niet hetzelfde als die slingerGeen idee hoe die slinger heet trouwens
Ja, ze moeten wat verdienen aan dat 'evenement' he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:17 schreef gerbenp het volgende:
heb je dat wijf weer van die belspellen.
Ja, maar wat is de slinger dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:19 schreef RedFever007 het volgende:
Aorta is volgens een soort van "levenslijn" die om projecten heenloopt. Mocht het project niet vallen en de dominos niet langer vallen zorgt de aorta ervoor dat alsnog gaat vallen. Ofzo, maar die aortas zijn er niet meer (geloof ik)
Dat vraag ik me ook steeds af. Teveel moeite? Kijkcijfers/spanning ieder jaar?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:23 schreef xminator het volgende:
Waarom doen ze het gelijk niet goed? Dus gelijk met 100 miljoen steentjes ?
Zoiets zat ik ook te denken, gewoon 1 groot voetbalveld.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:23 schreef xminator het volgende:
Waarom doen ze het gelijk niet goed? Dus gelijk met 100 miljoen steentjes ?
doen we dat als fok... 100 miljoen stenen op een voetbalveld en omgooienquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets zat ik ook te denken, gewoon 1 groot voetbalveld.
I'm in.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
doen we dat als fok... 100 miljoen stenen op een voetbalveld en omgooien
so am Iquote:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR (mag ik hem afmakenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef Messenga het volgende:
TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
ik doe ook meequote:
Wat zouden ze balen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
doen we dat als fok... 100 miljoen stenen op een voetbalveld en omgooien
dan moeten ze volgend jaar serieus aan de bakquote:
lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:29 schreef theclansman het volgende:
[..]
dan moeten ze volgend jaar serieus aan de bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |