Hahaquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:33 schreef Resco het volgende:
[..]
Bedankt dat je me even waarschuwt. De TV is en BLIJFT uit tot de eerste steen.
21.00quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:34 schreef Tegan het volgende:
Domino. Wanneer beginnen ze met vallen, dit is boring.
Is goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef AngerManagement het volgende:
Ik ga om 20.55 even een kleine bommelding doen, sorry jongens
Dit topic kan dus alvast op slot.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
WACHT, WACHT! Zag ik daar Alberto?![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Devrim_ het volgende:
Zou toch fucking grappig zijn als er opeens iemand door die zaal met steentjes begint te rennen![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:44 schreef Devrim_ het volgende:
Zou toch fucking grappig zijn als er opeens iemand door die zaal met steentjes begint te rennen![]()
![]()
![]()
Nee ik heb Ajax woensdag wel gezienquote:
Dat doen hun al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef vosss het volgende:
Waarom zetten ze dat record eik altijd in november?
Telkens als ze het record halen gaan die kutchinezen er in het begin van het jaar weer mee vandoor.
Ik geloof alleen dit jaar niet omdat ze het vorig jaar niet haalde.
Waarom doen ze dat niet gewoon in maart ofzo. Dan hebben "wij" driekwart jaar dat record in handen ipv slechts 2 of 3 maandjes.
Eik zou gewoon iemand zo een complete zaal vol moeten plempen met 1 groot vlak met 100 miljoen steentjes ofzo.
Dan is dat gesodemieter ook meteen afgelopen
Volgens dit overzicht hebben de Chinezen/Japanners al 8 jaar geen recordpoging meer gedaan en zijn ze dus hun eigen record elk jaar aan het verbeterenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:51 schreef vosss het volgende:
Waarom zetten ze dat record eik altijd in november?
Telkens als ze het record halen gaan die kutchinezen er in het begin van het jaar weer mee vandoor.
Ik geloof alleen dit jaar niet omdat ze het vorig jaar niet haalde.
Waarom doen ze dat niet gewoon in maart ofzo. Dan hebben "wij" driekwart jaar dat record in handen ipv slechts 2 of 3 maandjes.
Eik zou gewoon iemand zo een complete zaal vol moeten plempen met 1 groot vlak met 100 miljoen steentjes ofzo.
Dan is dat gesodemieter ook meteen afgelopen
Precies, zie mijn bericht hierboven met linkjequote:
Daar heb ik mijn informatie ook vandaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Precies, zie mijn bericht hierboven met linkje
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:00 schreef Tabloid het volgende:
Dit jaar gaat het denk ik weer mislukken.
Whehehe, da's ook mooi klote. Zet je 222.222 stenen en dan valt er eentje(!!!) niet omquote:1976 Bob Speca Philadelphia,USA 22.222 22.221 (99,995%)
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Whehehe, da's ook mooi klote. Zet je 222.222 stenen en dan valt er eentje(!!!) niet om!
Ik kreeg klachten toen ik Alberto als usericon deed, Beau zou meer passen bij mijn username.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Waarom heb je dan Beau in je usericon?
Ietskes meerquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:03 schreef vosss het volgende:
Whehehe, da's ook mooi klote. Zet je 222.222 stenen en dan valt er eentje(!!!) niet om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |