quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
RatelSlangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Eet smakelijk en veel plezier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo uiteten![]()
En daarna slapen bij dé jongen
Je kunt hem zelf aanpassen in de Wiki.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
TVP![]()
(mag mijn naam de volgende keer wél in de OP? RatelSlangetje = Selma) Ik had een paar topics terug al een PM gestuurd, zonder resultaat.
Dankje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb m in de OP gezet, maar in de Wiki weet ik niet hoe je die aanpast
Oh.Dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je kunt hem zelf aanpassen in de Wiki.
Heb er weinig vertrouwen in, Bridji en Willie en geen Quansah, Dost, Steur en Boakye.quote:
Ah, vast niet toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh.Dat durf ik niet.Zul je zien dat ik alles verpruts.
Ik wilde het even voor je doen maar iemand was me voor. Je staat er dus in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje.![]()
[..]
Oh.Dat durf ik niet.Zul je zien dat ik alles verpruts.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ah, vast niet toch?Maar ik heb je er met avatar en al ingezet.
Tevens de avatars op alfabet gezet.
quote:
Nope ga er niet heen, ben hele fanatieke teletekst supporterquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb er weinig vertrouwen in, Bridji en Willie en geen Quansah, Dost, Steur en Boakye.
Ga je d'r heen?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nope ga er niet heen, ben hele fanatieke teletekst supporterJij wel?
Phoe, dat was dan op het nippertje!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
HAH!
ik heb jullie weer gevonden
Was het andere topic aan het doorkijken en toen zag ik dat ie dichtwas
Was even heel eng!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Phoe, dat was dan op het nippertje!![]()
Gelukkig ben je er weer.
Jullie zijn nog niet van me af!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Phoe, dat was dan op het nippertje!![]()
Gelukkig ben je er weer.
Dubbelzinnige opmerkingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:12 schreef Samzz het volgende:
Wie is de held met de South Park avatar
Ik heb lekker gewerktIk word steeds beter met die kassa! En net Pjotr maar eens gedaan, mien god wat was dat beest aan het klieren zeg! Morgen is ie de sjaak!
Hea?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hea?
Ik ga Finding Neverland en Sleepy Hollow kijken. Maar eerst een tompoes
Ik moest eten koken en eten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:56 schreef Bob-B het volgende:
Ja prima, wat ben je lang weg geweest!toch niiets met Engbert te maken?
quote:
Hoe lang dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Nu kan ik weer in mijn ring spieken als iemand vraagt hoe lang we bij elkaar zijn of als ik niet meer weet op welke datum.
Ja ik weet 'tquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hey lekker ding! Ben je der weer eens! Beetje ons verlaten hé!
Acht en een half jaar en 10 dagen alweer.quote:
Alles kan kapot!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Acht en een half jaar en 10 dagen alweer.![]()
Hoi Fascination
Ja de slowchat is zo slow als we hem zelf makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik weet 't. Maar deze sc gaat ook niet zo snel he
.
Alles goed dan?
Haiiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Acht en een half jaar en 10 dagen alweer.![]()
Hoi Fascination
Mm niet zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Alles kan kapot!!!
[..]
Ja de slowchat is zo slow als we hem zelf makenJa met mij gaat het goed, met jou dan?
Wat danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:45 schreef Bob-B het volgende:
je hebt een stom fobo trouwens Fascination
Der staan heul geen foto's in en nu weet ik niet hoe oud je ben en dan moet ik gokkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan? Ik vond 'm zelf retehip
.
quote:
Ja lang hè?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haii![]()
![]()
Omg dat is wel lang zegwat leuk voor je!
O dus je bent niet eens getrouwd, ga je het me makkelijk maken ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja lang hè?En inmiddels een stuk of wat aanzoeken verder (allemaal positief beantwoord
) hebben we besloten te trouwen als we 10 jaar bij elkaar zijn.
![]()
We hebben al moeite genoeg om die datum te onthouden zonder er nog een aan toe te voegen.
Ligt eraan... doe je dan je uniform aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
O dus je bent niet eens getrouwd, ga je het me makkelijk maken ofzo![]()
Ahh wat leukquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja lang hè?En inmiddels een stuk of wat aanzoeken verder (allemaal positief beantwoord
) hebben we besloten te trouwen als we 10 jaar bij elkaar zijn.
![]()
We hebben al moeite genoeg om die datum te onthouden zonder er nog een aan toe te voegen.
Lekkerding? * Oldenzaal checkt fobo!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hey lekker ding! Ben je der weer eens! Beetje ons verlaten hé!
Als jij hem dan uit doetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ligt eraan... doe je dan je uniform aan?
Als ik had gezegd Hey Sletje, had je dan met je tampeloeris in je hand der fobo ingedoken om tot dezelfde teleurstelling te komen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Lekkerding? * Oldenzaal checkt fobo!!![]()
Geen foto's
/carequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuj, Heracles staat met 2-0 voor
Post dan nietquote:
Zorg je dan wel dat je schone sokken aan hebt? Want van kisten krijg je stinkpoten en daar heb ik dan weer geen zin in.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken een vrouwtje die ooit zei: "ik ben Heraclied in hart en tiet!"
Ik krijg niet zo snel zweetvoetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zorg je dan wel dat je schone sokken aan hebt? Want van kisten krijg je stinkpoten en daar heb ik dan weer geen zin in.
Ga dan naar de kroeg, vrouwmensch!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Zaterdagen () vrijdagen zijn saai.
![]()
Er is niks op TV, fok is rustig, er is gewoon niks aan.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik had gezegd Hey Sletje, had je dan met je tampeloeris in je hand der fobo ingedoken om tot dezelfde teleurstelling te komen?
Is niet echt een optie. Niet lang in ieder geval en het is een beetje zonde om voor dat uurtje naar Groningen te rijden. Nog even afgezien van het feit dat ik op het moment niet zelf kan rijden door een ontsteking in mijn poot.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga dan naar de kroeg, vrouwmensch!
Oh lieverd, je weet toch dat jij de enige bentquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef Fems het volgende:
Ik wou nu het trouwpoppetje doen, maar ik lees terug in dit topic en ik word toch een beetje jaloers:(
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:43 schreef Fems het volgende:
haha.. beloof je dat ik je enige echte fokvriendinnetje blijf bob?:O
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef Fems het volgende:
en je moet altijd eerlijk blijven! mijn PM staat open!
Dat was niet fokvreemdgaan hoor. Bob wilde alleen maar dat ik zijn was ging doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Note is een aantekening die moderators kunnen maken bij users als zij dat nodig achten, bij slecht gedrag of algemene aantekeningen, zoals PM wisseling die relevant is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:14 schreef Fems het volgende:
Wat is een note?
En dritzie! hoiii
En MM. waarom bescherm je bob?
Een aantekening over je postgedrag. Kan positief zijn maar vaker negatief volgens mij.quote:
Omdat jij een jaloers fokkertje bent.quote:En dritzie! hoiii
En MM. waarom bescherm je bob?
Naar www.fok.nl/shop gaan en dan Notes opvragen. Kun je zien hoeveel je er hebt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:18 schreef Fems het volgende:
En hoe weet je of je een note hebt?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een aantekening over je postgedrag. Kan positief zijn maar vaker negatief volgens mij.
[..]
Omdat jij een jaloers fokkertje bent.
Ik heb er 27quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had er heel lang maar een. Ik wil er geen twee.
Jij ook lekker slapen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef Bob-B het volgende:
en nu ga ik toch slapen
dus houdoe en bedankt
Nee vorige week en meer zeg ik nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb ik die note vandaag gekregen Bob?![]()
Slaap lekker Femke![]()
Hoe snel je een note hebt verschilt ook per subforum.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Vorige week?![]()
Ik kan me van gisteren en vandaag wel een aantal mogelijk notewaardige posts bedenken maar vorige week...
*zoekt...
Ik 66? veéééét!quote:
Weet ik. Maar ik heb gisteren en vandaag een beetje lopen kloten in WFL, LIF en R&P en vooral die eerste staat er toch wel om bekend. Ik ben me over vorige week van geen kwaad bewust.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe snel je een note hebt verschilt ook per subforum.
En toch weet ik lekker hoe jij er uit ziet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef Bob-B het volgende:
Ik verstuur geen foto's over inet, sowieso niet ivm werkwaarom denk je datm'n fobo leeg is
wij gaan zo eventjes de stad in.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:35 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Nog leuke plannen voor vandaag?
hoezo dat?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:49 schreef Lastlivingsoul het volgende:
OMG.
Vriendin had net voor de lol krullen gemaakt in mijn haar.
Het leek alsof ik geëlektrocuteerd was( Schrijf ik dat goed? )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.{ ♥DigiTamsel }
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:09 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Proest.ziet er wel een beetje vaag uit maar vind het op zich nog wel meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Remcoquote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
toch even kudo's voor Heracles, ondanks dat ik FCT-fan ben
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:11 schreef Rumille het volgende:
6-2 verloren. Wel gescoord (penalty)
Panenka-penalty is anders ook wel leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
![]()
uit een penalty scoren is natuurlijk minder mooi dan als je met een actie scoort
zoveel weet ik nou ook weer niet van voetbalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Panenka-penalty is anders ook wel leuk.
nopequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef Blawh het volgende:
Wedstrijd allemaal gezien? Wat een sfeertje weer gisteren.Enige minpunt is dat het niet 5 of 6-1 is geworden.
niet gezien, stuk in de krant gelezen vanmorgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef Blawh het volgende:
Wedstrijd allemaal gezien? Wat een sfeertje weer gisteren.Enige minpunt is dat het niet 5 of 6-1 is geworden.
Haha, dankjewelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ziet er wel een beetje vaag uit maar vind het op zich nog wel meevallen
sexyquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En toen kreeg je een spontane bloedneus
Bak met pepernoten, frisdrank en een goede MMORPGquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:11 schreef ReMcOrE het volgende:
wat gaan de ToF-ers vanavond allemaal doen dan?
nerdjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
Bak met pepernoten, frisdrank en een goede MMORPG.
ga je mee naar bill?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb helemaal geen plannen. Zou eerst uitgaan, maar gaat niet meer door
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
zo wordt het ineens druk hier en dan moet ik eten
Neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je mee naar bill?
mijn vriendin kan niet. dan ga jij als plaatsvervanger
Jaloersquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben weer terug.![]()
Anoek is helemaal bling met haar nieuwe lichtblauwe halsband met strassteentjes.En verder hebben we vooral lekkere dingen gekocht.
![]()
En nu vanavond op de bank met een icepack op mijn pootje, lekkere hapjes, een fles wijn en een filmpje.
Mijn enkel is ontstoken.quote:
Weet ik nog niet. Heb je aanraders?quote:[..]
welke film?
beterschapquote:
ik ga zo Blade 3 kijken, heb de 3 DVD box vandaag gekocht, net als de 3 DVD box van Bournequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb je aanraders?
Mirrorsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn enkel is ontstoken.![]()
[..]
Weet ik nog niet. Heb je aanraders?
Ik vind horrorfilms altijd een beetje nep, daar kan ik nooit inkomen. Verder kijken we eigenlijk alles wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mirrors
Maar die moet je downloaden wil je die thuis kijken![]()
Van welk soort films hou je?
Oh, haha.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind horrorfilms altijd een beetje nep, daar kan ik nooit inkomen. Verder kijken we eigenlijk alles wel.
Nathaliequote:
ik vind horrorfilms altijd lachwekkendquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind horrorfilms altijd een beetje nep, daar kan ik nooit inkomen. Verder kijken we eigenlijk alles wel.
Ga je nu al weer?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nu even snel de achterveren van mijn brommer schilderen
Kirstenquote:
ben een klein beetje blijven plakkenquote:
Goedzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben een klein beetje blijven plakken
maar ik moet die achtervering ook een keer verven. die moeten wit worden.quote:
Why?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik moet die achtervering ook een keer verven. die moeten wit worden.
Die brommer moet voor de winter uit dat deel van de garage
de auto staat daar normaal gesprokenquote:
Misschien wil Nathalie wel met je meequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:43 schreef Samzz het volgende:
Booooh ik wil vandaag naar de film. Mijn zusje wil niet mee, want die vind het te laat en ik ga op een zaterdag avond niet graag alleen
Pfff
Ah, oke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de auto staat daar normaal gesproken
Geen geld. Althans, ik heb wel geld, maar ik ga morgen naar een concert, waar ik dat geld voor 'gespaard' hebquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Misschien wil Nathalie wel met je mee
wat voor concert?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen geld. Althans, ik heb wel geld, maar ik ga morgen naar een concert, waar ik dat geld voor 'gespaard' heb
Emo niet. Naar mijn mening. Maar het komt er wel in de buurt ja.quote:
Awquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:52 schreef Samzz het volgende:
Booooh Phineasje is dood
Hij was al de minst actieve en de kleinste van het stel... Booooh arm ding
het is watquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:52 schreef Samzz het volgende:
Booooh Phineasje is dood
Hij was al de minst actieve en de kleinste van het stel... Booooh arm ding
Dank jequote:
*troost*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je
Misschien dat ik ooit de kracht vind een nieuw visje in zijn plaats te kopen.
die gaan toch gewoon door de wcquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw![]()
Wanneer is de begravenis?
Die was net.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw![]()
Wanneer is de begravenis?
Kan je wel doen jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die gaan toch gewoon door de wc
Nee, dat vind ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:59 schreef Fems het volgende:
Fall out boy is toch geen emomuziek? of iniedergeval, zo vat ik het niet op;)!
Oeh, ik hou van zelfgemaakte appelmoes!
Ik begroef mijn vissen altijd in luciferdoosjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je wel doen jaIk heb m gewoon in de otto gedaan
De teksten van Panic! At the Disco zijn inderdaad erger dan die van FOB (afkorting is makkleijker!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet.
Het is geen Panic! At The Disco. Die hebben Emoteksten. Fall Out Boy niet.
Maar moet zeggen dat ik eigenlijk al een tijd ben uitgekekgen op Fall Out Boy, maar het leek me alsnog wel leuk om naar een concert van ze te gaan
ow, had gedacht dat jij ze in de grond zou stoppenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je wel doen jaIk heb m gewoon in de otto gedaan
Ja, kloptquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef Fems het volgende:
[..]
De teksten van Panic! At the Disco zijn inderdaad erger dan die van FOB (afkorting is makkleijker!)
Waar spelen ze?:)
popie-jopie rock dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet.
Het is geen Panic! At The Disco. Die hebben Emoteksten. Fall Out Boy niet.
Maar moet zeggen dat ik eigenlijk al een tijd ben uitgekeken op Fall Out Boy, maar het leek me alsnog wel leuk om naar een concert van ze te gaan
http://maps.google.nlquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt
In de Melkweg in A'dam.
Weet iemand hoe ik het makkelijkste vanaf CS naar de Melkweg kom?
Ja, de route weet ik.quote:
9292ov.nl, vanaf Amsterdam Centraal naar <Adres Melkweg>quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt
In de Melkweg in A'dam.
Weet iemand hoe ik het makkelijkste vanaf CS naar de Melkweg kom?
Congratsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond.
Werk was leuk!Bovendien contractverlenging gekregen dus dat is helemaal top.
ik denk tram/bus. het lijkt me nogal een eindje lopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de route weet ik.
Maar is het makkelijker om te lopen, of om de tram/bus te pakken?
Dank je.quote:
IKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Hmhm, maar er zijn zoveel trams en bussen. Ik ben een blonde doos die zo in de verkeerde staptquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk tram/bus. het lijkt me nogal een eindje lopen
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een kamer in Zoetermeer!!!![]()
ga dan een uurtje eerder naar amsterdamquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm, maar er zijn zoveel trams en bussen. Ik ben een blonde doos die zo in de verkeerde stapt
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
IK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zijn de betere berichten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond.
Werk was leuk!Bovendien contractverlenging gekregen dus dat is helemaal top.
sorry schatjequote:
Op de officiele site van de Melkweg staat wel welke tram je moet hebben vanaf het CS. Volgens mij lijn 21, maar kijk het voor de zekerheid nog even na.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm, maar er zijn zoveel trams en bussen. Ik ben een blonde doos die zo in de verkeerde stapt
Thanx.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zijn de betere berichten.
gefeliciteerd
hier ist best heurquote:
woar goa'j hen dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
gefeliciteerd voor de mensen die iets te vieren hebben
nu ff douchen, zo Blade Trinity verder kijken en dan beetje chillen tot ik word opgehaald
moet je daar op wachten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik baaaal dat ik zolang moet wachten op mn rijbewijs
Ja, een week.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je daar op wachten?
had ik jou daar al mee gefeliciteerd? dacht het niet. Nu wel:
GEFELICITAART
quote:
ik ga naar Groesbeek toe, dat ligt ergens bij Nijmegen. hele avond mooi pilsen en feestje bouwenquote:
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik ga naar Groesbeek toe, dat ligt ergens bij Nijmegen. hele avond mooi pilsen en feestje bouwen
Fems, je mag ook Remco zeggen hoor
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:21 schreef Samzz het volgende:
Over een uur komt Anger Management erop! Jack Nicholson
Groesbeek, daar woont een vriendin van mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik ga naar Groesbeek toe, dat ligt ergens bij Nijmegen. hele avond mooi pilsen en feestje bouwen
Fems, je mag ook Remco zeggen hoor
Hmm de kans op een housewarming is heel klein, aangezien mn huisgenoot stilte nodig heeft om te kunnen studerenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaaa, gefeliciteerd Justin!!
Wanneer is de housewarming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |