nerdjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
Bak met pepernoten, frisdrank en een goede MMORPG.
ga je mee naar bill?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb helemaal geen plannen. Zou eerst uitgaan, maar gaat niet meer door
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
zo wordt het ineens druk hier en dan moet ik eten
Neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je mee naar bill?
mijn vriendin kan niet. dan ga jij als plaatsvervanger
Jaloersquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben weer terug.![]()
Anoek is helemaal bling met haar nieuwe lichtblauwe halsband met strassteentjes.En verder hebben we vooral lekkere dingen gekocht.
![]()
En nu vanavond op de bank met een icepack op mijn pootje, lekkere hapjes, een fles wijn en een filmpje.
Mijn enkel is ontstoken.quote:
Weet ik nog niet. Heb je aanraders?quote:[..]
welke film?
beterschapquote:
ik ga zo Blade 3 kijken, heb de 3 DVD box vandaag gekocht, net als de 3 DVD box van Bournequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb je aanraders?
Mirrorsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn enkel is ontstoken.![]()
[..]
Weet ik nog niet. Heb je aanraders?
Ik vind horrorfilms altijd een beetje nep, daar kan ik nooit inkomen. Verder kijken we eigenlijk alles wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mirrors
Maar die moet je downloaden wil je die thuis kijken![]()
Van welk soort films hou je?
Oh, haha.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind horrorfilms altijd een beetje nep, daar kan ik nooit inkomen. Verder kijken we eigenlijk alles wel.
Nathaliequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |