Weet ik. Maar ik heb gisteren en vandaag een beetje lopen kloten in WFL, LIF en R&P en vooral die eerste staat er toch wel om bekend. Ik ben me over vorige week van geen kwaad bewust.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe snel je een note hebt verschilt ook per subforum.

En toch weet ik lekker hoe jij er uit ziet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef Bob-B het volgende:
Ik verstuur geen foto's over inet, sowieso niet ivm werkwaarom denk je datm'n fobo leeg is

wij gaan zo eventjes de stad in.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:35 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Nog leuke plannen voor vandaag?

hoezo dat?quote:

( Schrijf ik dat goed? )
  ( Schrijf ik dat goed? )

quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:49 schreef Lastlivingsoul het volgende:
OMG.
Vriendin had net voor de lol krullen gemaakt in mijn haar.
Het leek alsof ik geëlektrocuteerd was( Schrijf ik dat goed? )

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.{ ♥DigiTamsel }

quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:09 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Proest.ziet er wel een beetje vaag uit maar vind het op zich nog wel meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*

Remcoquote:

tuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
toch even kudo's voor Heracles, ondanks dat ik FCT-fan ben

quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:11 schreef Rumille het volgende:
6-2 verloren. Wel gescoord (penalty)

Panenka-penalty is anders ook wel leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]

uit een penalty scoren is natuurlijk minder mooi dan als je met een actie scoort
 .
.

Enige minpunt is dat het niet 5 of 6-1 is geworden.
 Enige minpunt is dat het niet 5 of 6-1 is geworden.

zoveel weet ik nou ook weer niet van voetbalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Panenka-penalty is anders ook wel leuk.

nopequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef Blawh het volgende:
Wedstrijd allemaal gezien? Wat een sfeertje weer gisteren.Enige minpunt is dat het niet 5 of 6-1 is geworden.

niet gezien, stuk in de krant gelezen vanmorgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef Blawh het volgende:
Wedstrijd allemaal gezien? Wat een sfeertje weer gisteren.Enige minpunt is dat het niet 5 of 6-1 is geworden.

Haha, dankjewelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ziet er wel een beetje vaag uit maar vind het op zich nog wel meevallen

lol
 lol

sexyquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En toen kreeg je een spontane bloedneus

Bak met pepernoten, frisdrank en een goede MMORPGquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:11 schreef ReMcOrE het volgende:
wat gaan de ToF-ers vanavond allemaal doen dan?
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |