gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een kamer in Zoetermeer!!!![]()
ga dan een uurtje eerder naar amsterdamquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm, maar er zijn zoveel trams en bussen. Ik ben een blonde doos die zo in de verkeerde stapt
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
IK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zijn de betere berichten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond.
Werk was leuk!Bovendien contractverlenging gekregen dus dat is helemaal top.
sorry schatjequote:
Op de officiele site van de Melkweg staat wel welke tram je moet hebben vanaf het CS. Volgens mij lijn 21, maar kijk het voor de zekerheid nog even na.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm, maar er zijn zoveel trams en bussen. Ik ben een blonde doos die zo in de verkeerde stapt
Thanx.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zijn de betere berichten.
gefeliciteerd
hier ist best heurquote:
woar goa'j hen dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
gefeliciteerd voor de mensen die iets te vieren hebben
nu ff douchen, zo Blade Trinity verder kijken en dan beetje chillen tot ik word opgehaald
moet je daar op wachten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik baaaal dat ik zolang moet wachten op mn rijbewijs
Ja, een week.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je daar op wachten?
had ik jou daar al mee gefeliciteerd? dacht het niet. Nu wel:
GEFELICITAART
quote:
ik ga naar Groesbeek toe, dat ligt ergens bij Nijmegen. hele avond mooi pilsen en feestje bouwenquote:
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik ga naar Groesbeek toe, dat ligt ergens bij Nijmegen. hele avond mooi pilsen en feestje bouwen
Fems, je mag ook Remco zeggen hoor
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:21 schreef Samzz het volgende:
Over een uur komt Anger Management erop! Jack Nicholson
Groesbeek, daar woont een vriendin van mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik ga naar Groesbeek toe, dat ligt ergens bij Nijmegen. hele avond mooi pilsen en feestje bouwen
Fems, je mag ook Remco zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |