die gaan toch gewoon door de wcquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw![]()
Wanneer is de begravenis?
Die was net.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw![]()
Wanneer is de begravenis?
Kan je wel doen jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die gaan toch gewoon door de wc
Nee, dat vind ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:59 schreef Fems het volgende:
Fall out boy is toch geen emomuziek? of iniedergeval, zo vat ik het niet op;)!
Oeh, ik hou van zelfgemaakte appelmoes!
Ik begroef mijn vissen altijd in luciferdoosjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je wel doen jaIk heb m gewoon in de otto gedaan
De teksten van Panic! At the Disco zijn inderdaad erger dan die van FOB (afkorting is makkleijker!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet.
Het is geen Panic! At The Disco. Die hebben Emoteksten. Fall Out Boy niet.
Maar moet zeggen dat ik eigenlijk al een tijd ben uitgekekgen op Fall Out Boy, maar het leek me alsnog wel leuk om naar een concert van ze te gaan
ow, had gedacht dat jij ze in de grond zou stoppenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je wel doen jaIk heb m gewoon in de otto gedaan
Ja, kloptquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef Fems het volgende:
[..]
De teksten van Panic! At the Disco zijn inderdaad erger dan die van FOB (afkorting is makkleijker!)
Waar spelen ze?:)
popie-jopie rock dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet.
Het is geen Panic! At The Disco. Die hebben Emoteksten. Fall Out Boy niet.
Maar moet zeggen dat ik eigenlijk al een tijd ben uitgekeken op Fall Out Boy, maar het leek me alsnog wel leuk om naar een concert van ze te gaan
http://maps.google.nlquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt
In de Melkweg in A'dam.
Weet iemand hoe ik het makkelijkste vanaf CS naar de Melkweg kom?
Ja, de route weet ik.quote:
9292ov.nl, vanaf Amsterdam Centraal naar <Adres Melkweg>quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt
In de Melkweg in A'dam.
Weet iemand hoe ik het makkelijkste vanaf CS naar de Melkweg kom?
Congratsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond.
Werk was leuk!Bovendien contractverlenging gekregen dus dat is helemaal top.
ik denk tram/bus. het lijkt me nogal een eindje lopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de route weet ik.
Maar is het makkelijker om te lopen, of om de tram/bus te pakken?
Dank je.quote:
IKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Hmhm, maar er zijn zoveel trams en bussen. Ik ben een blonde doos die zo in de verkeerde staptquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk tram/bus. het lijkt me nogal een eindje lopen
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een kamer in Zoetermeer!!!![]()
ga dan een uurtje eerder naar amsterdamquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm, maar er zijn zoveel trams en bussen. Ik ben een blonde doos die zo in de verkeerde stapt
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
IK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zijn de betere berichten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef Rikketik het volgende:
Goedenavond.
Werk was leuk!Bovendien contractverlenging gekregen dus dat is helemaal top.
sorry schatjequote:
Op de officiele site van de Melkweg staat wel welke tram je moet hebben vanaf het CS. Volgens mij lijn 21, maar kijk het voor de zekerheid nog even na.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm, maar er zijn zoveel trams en bussen. Ik ben een blonde doos die zo in de verkeerde stapt
Thanx.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zijn de betere berichten.
gefeliciteerd
hier ist best heurquote:
woar goa'j hen dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
gefeliciteerd voor de mensen die iets te vieren hebben
nu ff douchen, zo Blade Trinity verder kijken en dan beetje chillen tot ik word opgehaald
moet je daar op wachten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik baaaal dat ik zolang moet wachten op mn rijbewijs
Ja, een week.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je daar op wachten?
had ik jou daar al mee gefeliciteerd? dacht het niet. Nu wel:
GEFELICITAART
quote:
ik ga naar Groesbeek toe, dat ligt ergens bij Nijmegen. hele avond mooi pilsen en feestje bouwenquote:
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik ga naar Groesbeek toe, dat ligt ergens bij Nijmegen. hele avond mooi pilsen en feestje bouwen
Fems, je mag ook Remco zeggen hoor
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:21 schreef Samzz het volgende:
Over een uur komt Anger Management erop! Jack Nicholson
Groesbeek, daar woont een vriendin van mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik ga naar Groesbeek toe, dat ligt ergens bij Nijmegen. hele avond mooi pilsen en feestje bouwen
Fems, je mag ook Remco zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |