Je draait je verhaal snel om.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:52 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:
[..]
nee. die vrouw hoort bij het obama-team, dit is erop gericht om mccain-aanhangers in diskrediet te brengen.
ik pas mijn standpunt aan aan de meest recent informatie. elk weldenkend mens doet dit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:56 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Je draait je verhaal snel om.
Alles om op links of Obama te klagen.
Heb je het topic wel gelezen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:37 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:
geweld gebruiken tegen andersdenkenden, typisch een linkse actie.
Toen je je eerste standpunt verkondigde, was allang bekend dat die vrouw had gelogen. En met je tweede standpunt basseer je je zeker op halve waarheden. Dusssss.......quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:58 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:
[..]
ik pas mijn standpunt aan aan de meest recent informatie. elk weldenkend mens doet dit.
dus heb ik mijn standpunt ge-update.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef Houtworm het volgende:
Toen je je eerste standpunt verkondigde, was allang bekend dat die vrouw had gelogen. Dusssss.......
mijn standpunt is het meest logische standpunt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef Houtworm het volgende:
En met je tweede standpunt basseer je je zeker op halve waarheden.
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:03 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:
[..]
mijn standpunt is het meest logische standpunt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een dom varken, lekker voor de spiegel een b'tje op je wang snijden.
Dit moet toch bijna de nekslag zijn voor zijn ambities president te worden.quote:Before the revelation that the report was false, McCain spokeswoman Jill Hazelbaker said that McCain and running mate Alaska Gov. Sarah Palin "spoke to the victim and her family after learning about the incident."
http://edition.cnn.com/20(...)cker/?iref=hpmostpop
quote:Richard said the woman had described her alleged attacker as an African-American, 6 feet 4 inches tall with a medium build and short dark hair, wearing dark clothing and shiny shoes.
Je was er vroeg bijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:31 schreef DustPuppy het volgende:
Hij is in spiegelbeeld! DOH! ><
Zelf gedaan dus.
quote:Meisje verminkt door Obama-fanaat
Met nog elf dagen tot de verkiezingen raken Obama-fans gefrustreerd. De democratische presidentskandidaat ziet zijn voorsprong op tegenstander John McCain steeds kleiner worden. De spanningen bereikten afgelopen woensdag een hoogtepunt, toen een meisje werd aangevallen dat een McCain-sticker op haar auto had geplakt.
Dat het een Hoax is is mij duidelijk, maar dat de "B" in spiegelbeeld zou moeten zijn is mij niet helemaal duidelijk. Ja op de manier zoals ze op de foto staat, maar als je iemand neerknuppeld en vervolgens een "B" gaat krassen op de wang lijkt het mij makkelijker krassen als je de kruin als onderzijde gebruikt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:31 schreef DustPuppy het volgende:
Hij is in spiegelbeeld! DOH! ><
Zelf gedaan dus.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een dom varken, lekker voor de spiegel een b'tje op je wang snijden.
Mwah, het ziet er nog minder erg uit dan een kattenkras, dus daar zie je binnenkort niks meer van.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat zal zij zich dom voelen als ze de rest van haar leven in de spiegel kijkt en die omgekeerde B ziet.
Ik zie JohnDope hier niet opduiken, al steun ik je oproep graag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:22 schreef Bluesdude het volgende:
John Dope laat je gezicht eens zien in dit topic en zeg;
Can we say sorry for misleading Fokpeople???? Yes we can !!!
Geef gewoon toe dat je er keihard naast zat, OF kom met duidelijke bewijzen voor je claim.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:52 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:
nee. die vrouw hoort bij het obama-team, dit is erop gericht om mccain-aanhangers in diskrediet te brengen.
Als het waar is:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:32 schreef JohnDope het volgende:
Er is ook een republikein beschoten door Obama supporters.
http://www.liveleak.com/view?i=fce_1224795896
Doe eens een bron.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:55 schreef VliegMoslim het volgende:
Fox news moet je zoiezo niet geloven, dat is de meest corrupte nieuws zender around..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |