Veel plezierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef debbie_19 het volgende:Mededeling..nog 4 a 4,5 uur
![]()
![]()
En nu ga ik ff plassen
Kunt beter vragen:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
I like It Loud is niet van scooter, maar van Marshall Masters....
Terror heb ik ook nog liggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hardcore en Happy Hardcore, gayniaal
True that isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kunt beter vragen:
Wat is WEL van Scooter
Uit mijn hoofd "how much was the fish"?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kunt beter vragen:
Wat is WEL van Scooter
Ik kwam er heel snel achter dat dat geen muziek voor mij wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Terror heb ik ook nog liggen
"tunnel of terror deel what ever"
* From the creators of Don't Touch That Stereo! *quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
I like It Loud is niet van scooter, maar van Marshall Masters....
Nee dat was een geweldig nummerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd "how much was the fish"?
is dat ook geen rip off ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd "how much was the fish"?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat was een geweldig nummer
Toen wel jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat was een geweldig nummer
Wat zullen we drinken, 7 dagen langquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
jup
melodie is van bots - zeven dagen lang
Vroegahquote:
toen je poep nog met de lange oe schreefquote:
of:quote:
Weer die details hequote:
Basshunter is daarna maar is gaan proberen zijn nummers in het Engels nogmaals te verkopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
ik weet nog dat ik alle cd's en nummers van scooter downloade
toen werd het even Basshunter maar nu weer normaal top 40 muziek en NL en party muziek
Ik saw best nog wel een keertje met als vroegah..in moerwijk willuh wonuh....na het etuh un partijtje voetballuh in de tuin de oudas langs de lijnquote:
Moet je ook niet doen jongenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weer die details he
GODVER... zo echt maar even een extra pijnstillertje pakken... dat met 2 handen typen begint wel erg veel pijn te doen
binnenpretje:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:49 schreef Maringo het volgende:
Maar volgens mij is de eerste (bekende) single van Scooter wel een origineel van hunzelf.
Sample is van Laurent Garnierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:49 schreef Maringo het volgende:
Maar volgens mij is de eerste (bekende) single van Scooter wel een origineel van hunzelf.
Loooooooooooooooooooooooooooooggggggggi!!!!!!quote:
Dudequote:
Beetje teveel met muziek bezig geweestquote:
die heb ik nog eens niet gevondenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Basshunter is daarna maar is gaan proberen zijn nummers in het Engels nogmaals te verkopen
Skillz, I has themquote:
Aaaaightquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beetje teveel met muziek bezig geweestVroegah.. DJ Jeweetsch
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Start the war, because we where on the floor....
It's never seen before... army of hardcore!
laat staa nopgezochtquote:
of langzaamquote:
Same herequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laat staa nopgezocht
zijn cd vervuilt nu nog steeds mijn verzameling
Fo Shizzle!quote:
Mail zequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:05 schreef Logician het volgende:
Ik ga mailen, tot later guys, have fun![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Loooooooooooooooooooooooooooooggggggggi!!!!!!
Druk?
Hey Logi!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:05 schreef Logician het volgende:
Ik ga mailen, tot later guys, have fun![]()
![]()
Met je rechter oog in je linker broekzak kijken ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey Logi!Had je nog niet gezien
(rechts kijken enzo
)
Succes![]()
Ik hoor ook druk te zijn met e-mailen!quote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Met je rechter oog in je linker broekzak kijken ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Met je rechter oog naar Logi's linker achterbroekzak kijken ?
GRTDOJW'en natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Logician het volgende:
en toen mocht ik geen " echte mails" gaan doen omdat ik daar geen volledige training voor heb gehadben benieuwd wat ik nu moet gaan doen
Omg is het zo lastig werk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Logician het volgende:
en toen mocht ik geen " echte mails" gaan doen omdat ik daar geen volledige training voor heb gehadben benieuwd wat ik nu moet gaan doen
Nog niks van gemerkt...dus ik vraag me sowieso af hoe je daar op komt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:12 schreef Runx het volgende:
waarom ben ik zo aardig vraag ik me soms af echt waar
Ja en alle nieuwelingen hebben ook allemaal geen training gehad en die mogen wel e-mailenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Logician het volgende:
Nee maar ik weet niet waar alles staat etc.. en dat moet iemand mij gaan vertellen etcquote:
ik ben een jongen aan het rondleiden en alles laten zien van de ict en die gast is autistisch , daaromquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niks van gemerkt...dus ik vraag me sowieso af hoe je daar op komt?
Nee, mismanagement.quote:
eetze!quote:
heb je training nodig om een email te versturen o_Oquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Logician het volgende:
Zie je wel ben geen nerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
heb je training nodig om een email te versturen o_O
Mja kut programma en e-mail etiquette enzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
heb je training nodig om een email te versturen o_O
Ooohhhw, werk je er nog niet zo lang dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet waar alles staat etc.. en dat moet iemand mij gaan vertellen etcmoet er wel iemand zijn die dat gaat doen natuurlijk..
damn.... ik ben blij met mn outlookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja kut programma en e-mail etiquette enzo
Dat is ook een manier om het te vedraaien als je lui bent zoals wijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
lekker bedrijf dat
De helft van het personeel zit op FOK! of weet niet wat te doen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om het te vedraaien als je lui bent zoals wij
ik wil je wel helpen.. maar dan heb je wel chaos..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet waar alles staat etc.. en dat moet iemand mij gaan vertellen etcmoet er wel iemand zijn die dat gaat doen natuurlijk..
Ja te grappigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Neeeeeee
Ik word gerickrolled door radio veronica
Neej, 'tis een ontzettend kut-bedrijf qua management. Serieus, zo incapabel, te triest voor woorden gewoon. Aan de andere kant, hoef ik alleen maar aanwezig te zijn en word ik betaald om op GRTDOJW te postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
lekker bedrijf dat
De helft van het personeel zit op FOK! of weet niet wat te doen
ja dat vind ik ook echt belachelijk.. halen mij gewoon de emails weg.. en wat de klanten dan terug krijge wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja en alle nieuwelingen hebben ook allemaal geen training gehad en die mogen wel e-mailen
waar werken jullie dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, 'tis een ontzettend kut-bedrijf qua management. Serieus, zo incapabel, te triest voor woorden gewoon. Aan de andere kant, hoef ik alleen maar aanwezig te zijn en word ik betaald om op GRTDOJW te posten
En ontspanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik wil je wel helpen.. maar dan heb je wel chaos..
Doe jij hetzelfde als logi of andere functie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, 'tis een ontzettend kut-bedrijf qua management. Serieus, zo incapabel, te triest voor woorden gewoon. Aan de andere kant, hoef ik alleen maar aanwezig te zijn en word ik betaald om op GRTDOJW te posten
Je hebt hem gevonden zie ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef Logician het volgende:
waar the f blijft mijn tm ik wil weten wat ik moet doen!
Ik doe nog minderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe jij hetzelfde als logi of andere functie?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Namen noemen op het internet daarover lijkt mij GEEN goed plan
Wat de dame zegtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Boeiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Word je eruit getraptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:34 schreef Logician het volgende:
Ik hoor zo of ik naar huis moet of moet blijven
hoezo naar huis?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:34 schreef Logician het volgende:
Ik hoor zo of ik naar huis moet of moet blijven
Nee, niet ech?...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Boeie
Ik ben een oud collega van Rick de reetridder (aka "zwart" kijker)..
Does that ring a bell?
wellicht maaaar Tm praat nu met T dus wieweetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:35 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
hoezo naar huis?
omdat je niet aan de tel kan?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:34 schreef Logician het volgende:
Ik hoor zo of ik mezelf bevredigen moet of de baas moet pijpen
Dat beschouw ik ook als e-mailquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je beantwoord niet eens de PM's op fok
vierde topic al.... denk het niet dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:36 schreef Guio het volgende:
Hoi! Ff checken of jullie op mijn vrije dag niet te hard werken...
dat maakt mij trotsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
vierde topic al.... denk het niet dus
quote:
Wie is T? de Trainer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:35 schreef Logician het volgende:
[..]
wellicht maaaar Tm praat nu met T dus wieweet
ik ben vereerdquote:
euhh....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:35 schreef Logician het volgende:
[..]
wellicht maaaar Tm neukt nu met T dus wieweet
Mooi, dan kan ik straks toch een paar sigaretten van de bietsenquote:
nu alquote:
oh...??? was het lekker?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:44 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh Guio
ik was vannacht toch bij Logi
fijn dat je het even deeltquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
hey ik heb alle mensen op kantoor genomen
wacht op de editquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:44 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh Guio
ik was vannacht toch bij Logi
Dat is iets wat we graag willen weten of nietquote:
Zekers te wetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
hey ik heb alle gabber praat gemist
Nu maar weer wachten op de editsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou, ben ik weer!
Aankleden enzo is kut met 1 hand, ik heb gvd toch polio
Shit die hoef je geeneens meer te edit'enquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou, ben ik weer!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou, ben ik weer!
Afrukken en anaal fisten tegelijk is kut met 1 hand, ik heb gvd toch pijn in m'n hand
Mwoa klein beetje aanpassen misschienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Shit die hoef je geeneens meer te edit'en
Draaaaaaaaaaaaaaaje!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
verdorie beneden vind laptop niet het de verbinding die die boven wel vind
oja je operatie... kwartje valt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou, ben ik weer!
Ik hoor d'r jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
haha Manon thomas op de radio over haar MILF avontuur
hey droxzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nou, ben ik weer!
Idd, was ook de bedoeling...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Shit die hoef je geeneens meer te edit'en
gaan we het niet over hebben ha haquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaaaaaaje!
Dat is minder zeg
Hoest met draakje?
Het moet toch niet gekker wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik bats papegaaaaaaaaaaaaaaaie!
Dat is lekker zeg
Hoestdrank met een smaakje?
Jeweetschquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, was ook de bedoeling...
Zmokes, viezzzzzzzzzzzze fistfucker, wat doe je!
Goeie middag draculettetjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we het niet over hebben ha ha
dat zegt genoeg
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer voor draakjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we het niet over hebben ha ha
dat zegt genoeg
Sterf kut aapquote:
Ok, dat dan welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoa klein beetje aanpassen misschien
Draakjequote:
dude...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mijn piemolpudding hoestdrank ik beter!
naast dat mn internet weer eens erg vervelend doetquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mijn Anaalkardinaal moet toch niet strakker worden
wat is er met mij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, het is dus een kloon van jou, óf van draakje
For real, ik heb geen kloonquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het met de revalidatie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
naast dat mn internet weer eens erg vervelend doet
en de revalidatie in nijmegen altijd zwaarder blijkt te zijn als dat ik denk gaat het allemaal wel goed
en hoe is het met beller en de nieuwe baan? en huisje? tuin inmiddels geen oerwoud meer?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het met de revalidatie?
Met mij gaat het geweldig, met het kleine meisje wat ik achterin de tuin vast houdt ook... ze heeft me zelfs al gebaft, onder dwang natuurlijk. En de nieuwe Tarzan bevalt ontzettend goed.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Edit hem dan tenminste wel evenquote:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey droxz![]()
balen dat de verdoving zo klote ging! gelukkig mocht je mp3 dus wel mee!
Dude...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit he anders sta ik al 45 min in de file. laat al die mensen eens dood gaan! 2 druppels water en poof het is mis
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit he anders sta ik al 45 min met m'n penis ind e hand. laat al die mensen eens dood gaan! 2 druppels zaad en poof het is mis
wow de tuin is af! goed bezig jullie daar!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het met de revalidatie?
Met mij gaat het geweldig, met het huisje ook... de tuin is zelfs afEn de nieuwe baan bevalt ontzettend
shit he anders sta ik al 45 min in de file. laat al die mensen eens dood gaan! 2 druppels water en poof het is mis
Is Don Guido een kloon ja?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Poll: Van wie is Don guido een kloon?Zmokes Beller Draakje Je moeder! Anders...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
bij dezequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Edit hem dan tenminste wel even
Kijk dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wow de tuin is af! goed bezig jullie daar!
ik mag niet klagen over de revalidatie, gister druk geweest met traplopen en wonder boven wonder
mn voet is in 3 weken tijd 1 cm dunner geworden
ik heb inmiddels dag en nacht een steunkous aan en prop mn pootje in een sportschoen (maat 40) maar he het is een gewone schoen!
Zoiets, sta nu stijf van de dope manquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
oja je operatie... kwartje valt.
die naald he.... overleeft?
Ik zeg je moederquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Poll: Van wie is Don guido een kloon?Zmokes Beller Draakje Je moeder! Anders...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Thenxquote:
Ik deel die keuzequote:
Dat hielp alleen niet zo veelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey droxz![]()
balen dat de verdoving zo klote ging! gelukkig mocht je mp3 dus wel mee!
Nee, jij mist je "castus" beneden in je broek....quote:
Huh wat?!?quote:
Ze hebben ze je verkeerde pilletjes meegegeven?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets, sta nu stijf van de dope man
dat dacht ik!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn berichtenFijn om te horen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, jij mist je "castus" beneden in mijn broek... maar zaterdag mag je weer langs komen hoor![]()
Bwhehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ze hebben ze je verkeerde pilletjes meegegeven?
En hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, jij mist je "castus" beneden in je broek....
Positief blijven denken hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik!
en weer 2x in de week hydro en natuurlijk de bekende rondjes met ronja!
het wordt nog eens wat met mij
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik!
en weer 2x in de week plompzakken en natuurlijk op z'n hondjes met ronja!
het wordt nog eens wat met mij
Waarom denk je dat ik zo snel weer kan typenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ze hebben ze je verkeerde pilletjes meegegeven?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo snel weer kan typen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo snel weer klaar kan komen
Goed te lezen dat het toch de goede kant uit gaat met je voetje!quote:
Dat vertelde je moeder me gisterenquote:
Je durft met zo'n gast toch geen gesprek meer aan te gaanquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed te lezen dat het toch de goede kant uit gaat met je kontje![]()
![]()
Goed nieuws!Vooral na die negers vorige week.
Matig, iets meer je best doen... neem anders een training "editwinnen" bij Zmokesquote:
Gastquote:
M'n moeder houd ook van cactussen! Maar dat wist jij natuurlijk al.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vertelde je moeder me gisteren
Inderdationquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je durft met zo'n gast toch geen gesprek meer aan te gaan
ha ha ja dank!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed te lezen dat het toch de goede kant uit gaat met je voetje!![]()
![]()
Goed nieuws!
Goed zoquote:
Ja klopt, de stekels hangen nog in d'r huig, anus en vaginaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:08 schreef DonGuido het volgende:
[..]
M'n moeder houd ook van cactussen! Maar dat wist jij natuurlijk al.
shit he anders sta ik al 45 min in het zaad. laat al die mensen eens door gaan met mijn konthaar te lebberen.! 2 druppels en poof het is mis
ow ja tis vrijdagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, da's toch niet normaal meer
Je moeder wil die cactussen diep naar binnen, ja dat weet ik...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:08 schreef DonGuido het volgende:
[..]
M'n moeder houd ook van cactussen! Maar dat wist jij natuurlijk al.
Vandaar dat ze altijd zo 'geprikkeld' isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja klopt, de stekels hangen nog in d'r huig, anus en vagina
Ik heb gehoord dat jij er ook niet ongeschonden vanaf bent gekomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja klopt, de stekels hangen nog in d'r huig, anus en vagina
Gammaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder wil die cactussen diep naar binnen, ja dat weet ik...
niet dat ik moeder ben maar AUWquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
M'n waterquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*proest* daar ging mijn ijstheequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vandaar dat ze altijd zo 'geprikkeld' is
M'n koffiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet dat ik moeder ben maar AUW
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij ook niet ongeschoren bent
quote:
quote:
Kan iemand even een schoonmaker bellen?quote:
quote:
En water erbijquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef DonGuido het volgende:
[..]
M'n moeder is zo'n bondageslet dat ik er de hele dag van kan dromen
Hij moest idd oordopjes kopen, dat wijf bleef maar schreeuwen "dieper dieper"...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij er ook niet ongeschonden vanaf bent gekomen
quote:
Jawel he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:12 schreef draculettetje het volgende:
da's al een nieuw water, ijsthee en koffie
Jeweetsch!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:13 schreef draculettetje het volgende:
verdorie jullie zijn weer snel vandaag
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan iemand even een schoonmaker bellen?
En niet anders!quote:
Ongekendquote:
Boem!quote:
en niet ande...oh wacht even...dat hadden we al gehadquote:
Jeweetschquote:
is dat hetzelfde effect als Georgina en Ananassen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoe wazig de berichten nu zijnquote:
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
is dat hetzelfde effect als Georgina en Ananassen?
Godsamme dat moet zeer doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Guido, ik heb je vader gevonden!
[ afbeelding ]
*moet... lach... inhouden...*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
Newsflash!quote:
gastquote:
die afbeelding had ik honderd delen geleden al gepostquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
*moet... broek... dichtlaten...*
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:17 schreef DonGuido het volgende:
[..]
die afbeelding had ik honderd delen geleden al gepost
ach soquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe wazig de berichten nu zijn
Een of ander BNN programma met vragen wat je erotisch fruit vind.. Georgina: De ananas niet, lijkt me veels te pijnlijk.quote:
Je moeder ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:17 schreef DonGuido het volgende:
[..]
die afbeelding had ik honderd delen geleden al gepost
Ik dacht al... wat tocht het hierquote:
Jupsquote:
Zo zie je er ook wel uit ja:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:17 schreef DonGuido het volgende:
[..]
die kaktus had ik al honderd keer in mijn donzige aarsje gehad
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:17 schreef DonGuido het volgende:
[..]
op die afbeelding heb ik honderd delen geleden al gerukt![]()
![]()
Whahahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo zie je er ook wel uit ja:
[ afbeelding ]
Vervelend is dat hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahahadude ik kan niet zo hard lachen hier
meneer kaktus die vind ik dan wel leuk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo zie je er ook wel uit ja:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Moozzie for president![]()
![]()
De oplossing voor al uw schijt problemen [inclusief paints]
Jeweetsch!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
meneer kaktus die vind ik dan wel leuk!
maar kwee nie is leuker
Ik lig echt dubbel hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahahadude ik kan niet zo hard lachen hier
quote:
Same herequote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
is er die kneus met zijn vibrerende cactussen er ook weer
Ken je die?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
is er die kneus met zijn vibrerende cactussen er ook weer
hoi crazyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
OMG