Veel plezierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef debbie_19 het volgende:Mededeling..nog 4 a 4,5 uur
![]()
![]()
En nu ga ik ff plassen
Kunt beter vragen:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
I like It Loud is niet van scooter, maar van Marshall Masters....
Terror heb ik ook nog liggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hardcore en Happy Hardcore, gayniaal
True that isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kunt beter vragen:
Wat is WEL van Scooter
Uit mijn hoofd "how much was the fish"?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kunt beter vragen:
Wat is WEL van Scooter
Ik kwam er heel snel achter dat dat geen muziek voor mij wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Terror heb ik ook nog liggen
"tunnel of terror deel what ever"
* From the creators of Don't Touch That Stereo! *quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
I like It Loud is niet van scooter, maar van Marshall Masters....
Nee dat was een geweldig nummerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd "how much was the fish"?
is dat ook geen rip off ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd "how much was the fish"?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat was een geweldig nummer
Toen wel jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat was een geweldig nummer
Wat zullen we drinken, 7 dagen langquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
jup
melodie is van bots - zeven dagen lang
Vroegahquote:
toen je poep nog met de lange oe schreefquote:
of:quote:
Weer die details hequote:
Basshunter is daarna maar is gaan proberen zijn nummers in het Engels nogmaals te verkopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
ik weet nog dat ik alle cd's en nummers van scooter downloade
toen werd het even Basshunter maar nu weer normaal top 40 muziek en NL en party muziek
Ik saw best nog wel een keertje met als vroegah..in moerwijk willuh wonuh....na het etuh un partijtje voetballuh in de tuin de oudas langs de lijnquote:
Moet je ook niet doen jongenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weer die details he
GODVER... zo echt maar even een extra pijnstillertje pakken... dat met 2 handen typen begint wel erg veel pijn te doen
binnenpretje:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:49 schreef Maringo het volgende:
Maar volgens mij is de eerste (bekende) single van Scooter wel een origineel van hunzelf.
Sample is van Laurent Garnierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:49 schreef Maringo het volgende:
Maar volgens mij is de eerste (bekende) single van Scooter wel een origineel van hunzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |