Edit hem dan tenminste wel evenquote:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey droxz![]()
balen dat de verdoving zo klote ging! gelukkig mocht je mp3 dus wel mee!
Dude...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit he anders sta ik al 45 min in de file. laat al die mensen eens dood gaan! 2 druppels water en poof het is mis
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit he anders sta ik al 45 min met m'n penis ind e hand. laat al die mensen eens dood gaan! 2 druppels zaad en poof het is mis
wow de tuin is af! goed bezig jullie daar!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het met de revalidatie?
Met mij gaat het geweldig, met het huisje ook... de tuin is zelfs afEn de nieuwe baan bevalt ontzettend
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit he anders sta ik al 45 min in de file. laat al die mensen eens dood gaan! 2 druppels water en poof het is mis
Is Don Guido een kloon ja?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Poll: Van wie is Don guido een kloon?Zmokes Beller Draakje Je moeder! Anders...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
bij dezequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Edit hem dan tenminste wel even
Kijk dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wow de tuin is af! goed bezig jullie daar!
ik mag niet klagen over de revalidatie, gister druk geweest met traplopen en wonder boven wonder
mn voet is in 3 weken tijd 1 cm dunner geworden
ik heb inmiddels dag en nacht een steunkous aan en prop mn pootje in een sportschoen (maat 40) maar he het is een gewone schoen!
Zoiets, sta nu stijf van de dope manquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
oja je operatie... kwartje valt.
die naald he.... overleeft?
Ik zeg je moederquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Poll: Van wie is Don guido een kloon?Zmokes Beller Draakje Je moeder! Anders...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Thenxquote:
Ik deel die keuzequote:
Dat hielp alleen niet zo veelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey droxz![]()
balen dat de verdoving zo klote ging! gelukkig mocht je mp3 dus wel mee!
Nee, jij mist je "castus" beneden in je broek....quote:
Huh wat?!?quote:
Ze hebben ze je verkeerde pilletjes meegegeven?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets, sta nu stijf van de dope man
dat dacht ik!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn berichtenFijn om te horen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, jij mist je "castus" beneden in mijn broek... maar zaterdag mag je weer langs komen hoor![]()
Bwhehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ze hebben ze je verkeerde pilletjes meegegeven?
En hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, jij mist je "castus" beneden in je broek....
Positief blijven denken hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik!
en weer 2x in de week hydro en natuurlijk de bekende rondjes met ronja!
het wordt nog eens wat met mij
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik!
en weer 2x in de week plompzakken en natuurlijk op z'n hondjes met ronja!
het wordt nog eens wat met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |