Ik hoor ook druk te zijn met e-mailen!quote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Met je rechter oog in je linker broekzak kijken ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Met je rechter oog naar Logi's linker achterbroekzak kijken ?
GRTDOJW'en natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Logician het volgende:
en toen mocht ik geen " echte mails" gaan doen omdat ik daar geen volledige training voor heb gehadben benieuwd wat ik nu moet gaan doen
Omg is het zo lastig werk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Logician het volgende:
en toen mocht ik geen " echte mails" gaan doen omdat ik daar geen volledige training voor heb gehadben benieuwd wat ik nu moet gaan doen
Nog niks van gemerkt...dus ik vraag me sowieso af hoe je daar op komt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:12 schreef Runx het volgende:
waarom ben ik zo aardig vraag ik me soms af echt waar
Ja en alle nieuwelingen hebben ook allemaal geen training gehad en die mogen wel e-mailenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Logician het volgende:
Nee maar ik weet niet waar alles staat etc.. en dat moet iemand mij gaan vertellen etcquote:
ik ben een jongen aan het rondleiden en alles laten zien van de ict en die gast is autistisch , daaromquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niks van gemerkt...dus ik vraag me sowieso af hoe je daar op komt?
Nee, mismanagement.quote:
eetze!quote:
heb je training nodig om een email te versturen o_Oquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Logician het volgende:
Zie je wel ben geen nerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
heb je training nodig om een email te versturen o_O
Mja kut programma en e-mail etiquette enzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
heb je training nodig om een email te versturen o_O
Ooohhhw, werk je er nog niet zo lang dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet waar alles staat etc.. en dat moet iemand mij gaan vertellen etcmoet er wel iemand zijn die dat gaat doen natuurlijk..
damn.... ik ben blij met mn outlookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja kut programma en e-mail etiquette enzo
Dat is ook een manier om het te vedraaien als je lui bent zoals wijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
lekker bedrijf dat
De helft van het personeel zit op FOK! of weet niet wat te doen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om het te vedraaien als je lui bent zoals wij
ik wil je wel helpen.. maar dan heb je wel chaos..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet waar alles staat etc.. en dat moet iemand mij gaan vertellen etcmoet er wel iemand zijn die dat gaat doen natuurlijk..
Ja te grappigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Neeeeeee
Ik word gerickrolled door radio veronica
Neej, 'tis een ontzettend kut-bedrijf qua management. Serieus, zo incapabel, te triest voor woorden gewoon. Aan de andere kant, hoef ik alleen maar aanwezig te zijn en word ik betaald om op GRTDOJW te postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
lekker bedrijf dat
De helft van het personeel zit op FOK! of weet niet wat te doen
ja dat vind ik ook echt belachelijk.. halen mij gewoon de emails weg.. en wat de klanten dan terug krijge wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja en alle nieuwelingen hebben ook allemaal geen training gehad en die mogen wel e-mailen
waar werken jullie dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, 'tis een ontzettend kut-bedrijf qua management. Serieus, zo incapabel, te triest voor woorden gewoon. Aan de andere kant, hoef ik alleen maar aanwezig te zijn en word ik betaald om op GRTDOJW te posten
En ontspanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik wil je wel helpen.. maar dan heb je wel chaos..
Doe jij hetzelfde als logi of andere functie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, 'tis een ontzettend kut-bedrijf qua management. Serieus, zo incapabel, te triest voor woorden gewoon. Aan de andere kant, hoef ik alleen maar aanwezig te zijn en word ik betaald om op GRTDOJW te posten
Je hebt hem gevonden zie ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef Logician het volgende:
waar the f blijft mijn tm ik wil weten wat ik moet doen!
Ik doe nog minderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe jij hetzelfde als logi of andere functie?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Namen noemen op het internet daarover lijkt mij GEEN goed plan
Wat de dame zegtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Namen noemen op het internet daarover lijkt mij GEEN goed plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |