quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:03 schreef Beach het volgende:
Tijd voor Cup a Soup?
Daar krimpen je manboobs van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Tijd voor koffie ..
Maar ik mag niet meer
Heb mijn koffie al gehad voor vandaag
JAAAAAAAAAAAAquote:
hoelang moet je nog?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Tijd voor koffie ..
Maar ik mag niet meer
Heb mijn koffie al gehad voor vandaag
Stond daar iets om mij op te vrolijken ?quote:
vertel. ik ben gek op tragisch.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:04 schreef KingOfPop het volgende:
Ik denk dat ik ook maar niet meer ga slapen
Tot 6 uur ..quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat zo door de vrijdag heen ....
lol gewoon onverstoord doorgaan en zeggen dat alles flex is, maar dat je wel afentoe kan bijten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tot 6 uur ..
Maar rond half 5 komen de lui die hier werken binnen.
Dus dan kan ik niet meer zoveel fokken!
Bikkel!quote:
umm nu wel denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Stond daar iets om mij op te vrolijken ?
Klopt, maar ik heb het niet bij alle users waar ik het niet mee eens ben, die zichzelf ook niet dom vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:02 schreef zoalshetis het volgende:
dat komt omdat ik de kwaadste niet ben. en omdat het meeste wat ik schrijf niet dom is. indalen kan even duren. heb ik ook met andere mensen.
Das opzich wel een aardig idee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol gewoon onverstoord doorgaan en zeggen dat alles flex is, maar dat je wel afentoe kan bijten.
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:06 schreef Beach het volgende:
[..]
We gaan verder met een anti hotlink plaatje
Om 4 uur 's nachts op een of anders suf forum zittenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel. ik ben gek op tragisch.
IRL ben je toch alleen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts op een of anders suf forum zitten.
Eigenlijk vind ik 't wel een beetje gezellig.
ja ik kom hier tussen de vaste kliek terect...ik post normaal alleen maar overdagquote:
Moah gewoon een kutnachtquote:
!!quote:
hoezo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:09 schreef zoalshetis het volgende:
ik vrees dat djenny met haar pyama in de knoop zit.
kijk dat zijn ze. semi-tragisch. bij gebrek aan slaap of beter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts op een of anders suf forum zitten.
Eigenlijk vind ik 't wel een beetje gezellig.
Ik draai mijn hand daar niet voor omquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jaja, overdrijven is ook een vak.
lolquote:
Dit is de vaste kliek nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:09 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik kom hier tussen de vaste kliek terect...ik post normaal alleen maar overdag
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik draai mijn hand daar niet voor om*draai
Wat heb ik nou getypt in de vorige topic? Moet dit dan echt?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:09 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik kom hier tussen de vaste kliek terect...ik post normaal alleen maar overdag
Ja uhhhh..quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vaste kliek ?
Dat zijn er maar een paar hoor![]()
( Die nu posten zeg maar )
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat heb ik nou getypt in de vorige topic? Moet dit dan echt?
Die gaat in mijn favorieten.quote:
Ik heb echt zin om op kinderachtige wijze "nouhou...." te zeggen op deze reactiequote:
quote:
Ik slaap al half sorry.quote:
en toch heb ik niet het gevoel dat ik je hoef te nuanceren. ik post gewoon zoals ik post. en dat is niet altijd even leuk. ook niet als ik het een week later teruglees, maar dan is het te laat om nog te wijzigen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het niet bij alle users waar ik het niet mee eens ben, die zichzelf ook niet dom vinden
Ik blijf het vaak niet met je eens zijn, maar je weet me af en toe wel te nuanceren
Pssst jongetje...quote:
Ik kan je in iedergeval wel waarderen, maar dat heb ik wel vaker bij botte eikelsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en toch heb ik niet het gevoel dat ik je hoef te nuanceren. ik post gewoon zoals ik post. en dat is niet altijd even leuk. ook niet als ik het een week later teruglees, maar dan is het te laat om nog te wijzigen.
Ik ben niet te stoppe, echt nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pssst jongetje...
iets in die strekking![]()
Waarom hebben wij zo'n verrotte OP, waarbij helemaal naar rechts gescrolled moet worden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan je in iedergeval wel waarderen, maar dat heb ik wel vaker bij botte eikels![]()
En laten we eerlijk zijn, zo heel erg lief ben ik nou ook weer niet, wel behoorlijk eerlijk, direct en duidelijk (voor een vrouw dan)
ik doe echt mijn best, nu.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Als jullie echt iets deprimerends willen hebben.
Kijk dit filmpje dan helemaal uit , het liefst met een koptelefoon voor de muziek.
Kijk hem helemaal en beschrijf hoe jij je voelt![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:17 schreef Valkire het volgende:
Als deze geen tranen geeft dan weet ik het ook niet meer![]()
Heel mooi nummer met een hele goede tekst.
Zucht..
((zo plaats je dus een video !! got it !))
Werkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
misschien is dat ook wel waarom ik nu nog met je praat/schrijf.
wat doe je door de week als je geen week vakantie hebt?
Nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:19 schreef remlof het volgende:
Heh, zhi hier
Moet ik het vorige topic nog teruglezen?
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:19 schreef remlof het volgende:
Heh, zhi hier
quote:
lol. ik vind het geestig hier. voor het eerst.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:19 schreef remlof het volgende:
Heh, zhi hier
Ik zou de moeite maar niet nemen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:19 schreef remlof het volgende:
Heh, zhi hier
Slaap lekker Fas !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
Oh ik ga slapen trouwens!!! Bagger ze
.
Immer kwaliteitsposts hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
.
we werken allemaal toch? maar wat doe jij?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Als jullie echt iets deprimerends willen hebben.
Kijk dit filmpje dan helemaal uit , het liefst met een koptelefoon voor de muziek.
Kijk hem helemaal en beschrijf hoe jij je voelt![]()
Ik heb vakantie man, daar wil ik het nu toch heel niet over hebben?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we werken allemaal toch? maar wat doe jij?
Het is vooral de combinatie van het nummer dat opkomt en wegzakt en de beelden van Giger.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef Valkire het volgende:
[..]
... begint pas bij 1.40 ongeveer![]()
Dan is wel erug somber ja, wel heel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WASDA?Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
slaap lekker nijntjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
.
Werkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we werken allemaal toch? maar wat doe jij?
Ik moest even grinniken.quote:
ok. doe maar een keer via enigma. lekker hoor een week vrij. ik heb nu al 5 maanden vrij. en het geld is nog lang niet op lol.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb vakantie man, daar wil ik het nu toch heel niet over hebben?
Dat klinkt een stuk beter dan wat ik doe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok. doe maar een keer via enigma. lekker hoor een week vrij. ik heb nu al 5 maanden vrij. en het geld is nog lang niet op lol.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het is vooral de combinatie van het nummer dat opkomt en wegzakt en de beelden van Giger.
Hoe verder je in het nummer komt hoe erger het word.
gekke roemeen, morgen weer metselen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Werken
Mensen voor je laten werken
Praatjes jongen, en dat weet jij ook!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gekke roemeen, morgen weer metselen?
Je moet nu echt kappen met dat neer- en volspuiten hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan wat ik doe.
Al moet ik zeggen dat betaald Fokken!, en af en toe iemand neerspuiten met pepperspray ook niet zo erg is.
WTF?quote:
Gedaan, in vogelvluchtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ik vind het geestig hier. voor het eerst.![]()
je mag het teruglezen.
Ulver heeft hele aparte muziek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:24 schreef Valkire het volgende:
[..]
Ja, ik kan het wel waarderenvan VnV vind ik eigenlijk dat nummer wel het mooiste, de rest is zozo.
vind ik
Blinded by blood heeft wel een heel apart einde![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Praatjes jongen, en dat weet jij ook!
's avonds een vent, 's ochtends een student.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WTF?
Onmenselijke tijdstippen om op te staan
Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Ik vraag me toch regelmatig serieus af, wat ik nou verkeerd doe...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok. doe maar een keer via enigma. lekker hoor een week vrij. ik heb nu al 5 maanden vrij. en het geld is nog lang niet op lol.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je moet nu echt kappen met dat neer- en volspuiten hoor
zie je wel dat het ook leuk kan zijn. je moet niet altijd zo negatief over fok! denken.quote:
....quote:
Verveel jij je zo erg dan ?quote:
De dag dat ik ook maar iets van die dingen merk, ga ik zeker naar de huisartsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Gaan je eierstokken rammelen dan ?
veel huur vangen en daarnaast 150 euro per uur vragen. paar maanden op, paar maanden af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Ik vraag me toch regelmatig serieus af, wat ik nou verkeerd doe...
Ik negatief over FOK! denken? Het is m'n lust en m'n leven manquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie je wel dat het ook leuk kan zijn. je moet niet altijd zo negatief over fok! denken.
Tofjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een student.
Hehehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
De dag dat ik ook maar iets van die dingen merk, ga ik zeker naar de huisarts
Ik heb wel meer dan 2 keer gepost hoor .quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:27 schreef KingOfPop het volgende:
Warum Remmie? Nu heb je de (2) kwaliteitsposts van 4EBE gemist..
Maar je DOET dus ook nog wel iets? En dat is?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
veel huur vangen en daarnaast 150 euro per uur vragen. paar maanden op, paar maanden af.
cynisme is niet je sterkste kant he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik negatief over FOK! denken? Het is m'n lust en m'n leven man
gast. daar wil ik het nu niet over hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar je DOET dus ook nog wel iets? En dat is?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gast. daar wil ik het nu niet over hebben
Nee, dat laat ik aan jou overquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
cynisme is niet je sterkste kant he?
NOU ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Fijn hé zo'n reflecterende monitor?
geintje moppie.quote:
Au. Die had ik natuurlijk kunnen terugverwachten. (Op het gast gedeelte na dan, die vind ik wel verbazingwekkend).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gast. daar wil ik het nu niet over hebben
Ik denk toch dat ik zo rond ehm... uurtje of wat wel ga slapenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:30 schreef KingOfPop het volgende:
Bazen slapen niet, bazen FOK!ken!
quote:
eigenlijk moeten we allemaal Noorsbloed steunen en tot 06:00 opblijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik zo rond ehm... uurtje of wat wel ga slapen
Jij mag gaan slapen als Jitzzze-Jaap hier is ok? ok?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik zo rond ehm... uurtje of wat wel ga slapen
dat gedeelte pyamatje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Au. Die had ik natuurlijk kunnen terugverwachten. (Op het gast gedeelte na dan, die vind ik wel verbazingwekkend).
En dan om 06.00 uur weer naar bed?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:32 schreef Valkire het volgende:
[..]
eigenlijk moeten we allemaal Noorsbloed steunen en tot 06:00 opblijven
ik ook. maar ja het hoort erbij, dus ik slik het als een vrouw.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:32 schreef djenneke het volgende:
Is dat iets nieuws, voor jonge mensen ofzo, dat baas-gebeuren? Ik vind het best vermoeiend namelijk.
Als een frigide vrouw zonder zelfbeheersing, koud en vochtig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
hoest in ernhem? ik mis het echt. vooral sonsbeek.
Ach ja, als je geen 29 meer bent.. dan heb je er wat vaker moeite mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:32 schreef djenneke het volgende:
Is dat iets nieuws, voor jonge mensen ofzo, dat baas-gebeuren? Ik vind het best vermoeiend namelijk.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En dan om 06.00 uur weer naar bed?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ook. maar ja het hoort erbij, dus ik slik het als een vrouw.
Gaan die mongolen een keer dat station fixen dit jaar of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als een frigide vrouw zonder zelfbeheersing, koud en vochtig.
lol!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als een frigide vrouw zonder zelfbeheersing, koud en vochtig.
je moest lachen. ik weet het gewoon.quote:
Ben jij bejaard dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:32 schreef djenneke het volgende:
Ik lach dan ook best snelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moest lachen. ik weet het gewoon.
Moortgat. Wanneer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol!![]()
je blijft een moortgastvent
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:35 schreef KingOfPop het volgende:
GOEIEMOGGEL!!!!!!!!
Wat liefquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo vrolijk, op de vroege ochtend
*ochtendhumeur krijgt
Ik voel me nu al bejaardquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo ja, dan ben jij het over een jaartje of 7 ook
Ik krijg opeens zin om jou te slaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:36 schreef KingOfPop het volgende:
Het gaat weer ouderwets hard met de postcount vandaag, aan het eind van de dag sta ik op 500+ posts.
Ja preciesquote:
als ik er ben. maar je weet, ik mag geen bier of alcohol meer, dus we kunnen beter met wat vrienden afspreken bij de chinees in het sonsbeekpark. tenminste dat doe ik tegenwoordig als ik op bezoek ga bij mijn geliefde ouders.quote:
Het einde is nabij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil het liever niet weten, hoeveel posts ik heb.
Teveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik krijg opeens zin om jou te slaan
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het einde is nabij.Ben jij een reserve belg ofzo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat vindt die Noorse daarvan, zoeen trio?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:38 schreef Noorsbloed het volgende:
SPECIAAL VOOR MIJN VALKYRIE
[ afbeelding ]
je bent een schatje. leuk om eens zo relaxed met je gesproken te hebben. al heb je een pyama aan.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij een reserve belg ofzo ?
PM effe als je weer gaat komenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik er ben. maar je weet, ik mag geen bier of alcohol meer, dus we kunnen beter met wat vrienden afspreken bij de chinees in het sonsbeekpark. tenminste dat doe ik tegenwoordig als ik op bezoek ga bij mijn geliefde ouders.
Enige toelichting is gewenstquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind het niet erg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat vindt die Noorse daarvan, zoeen trio?
Het is eigenlijk gewoon een joggingbroek met een shirtje hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent een schatje. leuk om eens zo relaxed met je gesproken te hebben. al heb je een pyama aan.
Voel je je aangesproken?quote:
Wat wil je precies weten danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enige toelichting is gewenst
Nee joh, reserve Roemeen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij een reserve belg ofzo ?
doe ik.quote:
Wat stelt het voor ?quote:
De eerste de beste?quote:
bespaar me de details. het was zo al sexy genoeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een joggingbroek met een shirtje hoor.
Odin voorop op sleipnir.quote:
Bohhh...quote:
Limburg + Noord-Brabant afstoten naar België. NU!quote:
Ik wilde eigenlijk over zweetbandjes beginnen nu, maar dat gaat zelfs mij te verquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bespaar me de details. het was zo al sexy genoeg.
Sleipnir is dat witte paard?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Odin voorop op sleipnir.
Samen met zijn Valkyries.
Plat spuiten ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk over zweetbandjes beginnen nu, maar dat gaat zelfs mij te ver
Yep, ask SHE. Zij heeft ook wel wat met Roemenië, hehehe.quote:
!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sleipnir is dat witte paard?
Tevens, volgens mij is de sc nog nooit zo snel gegaan, op dit tijdstip
Boh gek, ik heb met al mijn posts vandaag al een topic vol gepost.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sleipnir is dat witte paard?
Tevens, volgens mij is de sc nog nooit zo snel gegaan, op dit tijdstip
Zeeland mag ook hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Limburg + Noord-Brabant afstoten naar België. NU!![]()
oohquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[ afbeelding ]
ja kappe nu!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk over zweetbandjes beginnen nu, maar dat gaat zelfs mij te ver
Cwlquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
!![]()
Dat is inderdaad het witte paard.
Er zijn zelfs nummers over Sleipnir geschreven
En Den-Haag met Almelo naar Turkije en omstreken!quote:
alcoholica?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:44 schreef djenneke het volgende:
Ik ga drank nuttigen, want mijn niveau daalt
Nou.. komt ie dan heh: mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Boh gek, ik heb met al mijn posts vandaag al een topic vol gepost.
Dat is een heel slecht teken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:44 schreef djenneke het volgende:
Ik ga drank nuttigen, want mijn niveau daalt
Nou, Den Haag is al Turkije opzich...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En Den-Haag met Almelo naar Turkije en omstreken!
Heel mooi nummer!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:17 schreef Valkire het volgende:
Als deze geen tranen geeft dan weet ik het ook niet meer![]()
Heel mooi nummer met een hele goede tekst.
Zucht..
((zo plaats je dus een video !! got it !))
! Heimdallquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:44 schreef Valkire het volgende:
[..]
oohdaar zijn mijn zusters uit een vorig leven
![]()
En eentje terug
[ afbeelding ]
En een gesigneerde foto voor jou en fascination?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. komt ie dan heh: mag ik je aanraken?
Eigenlijk zit er momenteel alleen cola light in mijn glas.quote:
quote:
Mensen die matige grapjes gaan uitleggen... tsk tskquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, Den Haag is al Turkije opzich...
Dat zeg ik. Almelo = klein Istanbulquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, Den Haag is al Turkije opzich...
Mensen die light drinkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mensen die matige grapjes gaan uitleggen... tsk tsk
Of mensen die daar dan nog eens een tweede schepje bovenop doen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Almelo = klein Istanbul![]()
Dat zegt al genoeg.
Gefrustreerd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of mensen die daar dan nog eens een tweede schepje bovenop doen...![]()
Ik kan het ook niet helpen dat Cola Light lekkerder is dan gewone Coca Colaquote:
Je heb nog 1 uur en 10 minuten te gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
! Heimdall![]()
Guardian of Bifrost.
God of light ..
![]()
Maar ik vrees dat dit een van mijn laatste posts is voordat ik naar huis ga
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eigenlijk zit er momenteel alleen cola light in mijn glas.![]()
Bah Bah... cola lightquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat Cola Light lekkerder is dan gewone Coca Cola
Vraagje waarom MAG je geen drank, drugs en sex meer.... umm laatste dat mag nog wel ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik mag niet eens meer alcohol. dus dat schijnt ook leuk te kunnen zijn.
Ik moest heel hard lachen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat Cola Light lekkerder is dan gewone Coca Cola
Ach, je kunt altijd nog aan de drugs gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik mag niet eens meer alcohol. dus dat schijnt ook leuk te kunnen zijn.
mijn lever is niet zo best meer, drugs doe ik niet meer omdat ik een volwassen vent ben en seks doe ik niet meer.. omdat ik aids heb. lol@aids en geen seks meer. de rest klopt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:50 schreef Valkire het volgende:
[..]
Vraagje waarom MAG je geen drank, drugs en sex meer.... umm laatste dat mag nog wel ?
ben je al aangekomen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, je kunt altijd nog aan de drugs gaan
Ik drink zelden, en toch is mijn leven meestal wel leuk. Dus ja, dat kan!![]()
Ik ben wel net gestopt met roken, en nu blijkt dat het leven daar ook niet per se minder leuk van hoeft te worden.
Light producten sowieso...quote:
Ah, dat is dan ook weer nieuw. Dus uit iets niet lekker vinden, kan meteen worden geconcludeerd dat iemand wel smaak heeft. Knap!quote:
Jij snapt het echt niet he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, dat is dan ook weer nieuw. Dus uit iets niet lekker vinden, kan meteen worden geconcludeerd dat iemand wel smaak heeft. Knap!
Ik was drie kilo aangekomen, waarvan ik er alweer een kwijt ben. Dus valt wel mee.quote:
meidje, wat ben je toch snel aan het verdedigen. doe gewoon je eigen ding. al is het light.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, dat is dan ook weer nieuw. Dus uit iets niet lekker vinden, kan meteen worden geconcludeerd dat iemand wel smaak heeft. Knap!
Ja maar er zijn machinisten hier nuquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:49 schreef Valkire het volgende:
[..]
Je heb nog 1 uur en 10 minuten te gaan
Tegenwoordig kun je bijna nog alleen maar van die rommel krijgenquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn lever is niet zo best meer, drugs doe ik niet meer omdat ik een volwassen vent ben en seks doe ik niet meer.. omdat ik aids heb. lol@aids en geen seks meer. de rest klopt.
Ik vond het gewoon grappigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meidje, wat ben je toch snel aan het verdedigen. doe gewoon je eigen ding. al is het light.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was drie kilo aangekomen, waarvan ik er alweer een kwijt ben. Dus valt wel mee.
lol. dan is het goed.quote:
Uhu...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je bijna nog alleen maar van die rommel krijgen
Halfvolle kwark idd, en dan moet je er meteen twee kopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu...
Als je bijvoorbeeld volle kwark wilt hebben...
Waaar?!
Bij super de boer hier, verkopen ze het niet eens meer, omdat de kudde light of halfvolle kwark wil. Of kwark met een smaakje![]()
Humpfff
Ik was er vorige keer 15 aangekomen. Toen ben ik maar weer gaan roken en viel er 18 afquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dat is wel mijn angst voor het stoppen met roken, ik was in 2005 14 kilo aangekomen in 6 weken. dus ben maar weer begonnen na een jaar.
nee dat zeg ik niet. beter lezen. het past niet meer in mijn leven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:56 schreef Valkire het volgende:
[..]
sorry, maar drugs is dus voor kinderen volgens jouw ?
veel komkommers?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was er vorige keer 15 aangekomen. Toen ben ik maar weer gaan roken en viel er 18 af
Ik hou het nu wel beter in de gaten zeg maar. Ik vind het wel lastig om de trek in eten te negeren nu.
Was jij niet van die halfvolle chocolademelk -grap?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Halfvolle kwark idd, en dan moet je er meteen twee kopen.
ORLY?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij niet van die halfvolle chocolademelk -grap?
Nah ?
Ah okee, nou voor als je niet meer kan posten, alvast weltruste en rij voorzichtigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar er zijn machinisten hier nu
Dus kan niet posten eigenlijk
Nootjes, druiven, worteltjes, komkommer, noem het, en ik eet hetquote:
Niet,.... dat was broekpalingquote:
Ja, alleen met hem...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:00 schreef KingOfPop het volgende:
Heb ik nu acht uur met NB zitten ouwehoeren hier?
Duh!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet,.... dat was broekpaling
Hier een beetje aandacht voor jou, lollie er bij?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hier een beetje aandacht voor jou, lollie er bij?
ja ok. ik moet het er ook maar weer eens op wagen. ik haat een dikkere buik dan ik nu al heb. grrrr.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nootjes, druiven, worteltjes, komkommer, noem het, en ik eet het
En om de twee dagen ga ik me te buiten aan iets lekkers
Hey, die heb ik nog liggen, wat voor ene wil jij?quote:
Met chocola of fruitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog liggen, wat voor ene wil jij?
Chocola... Nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met chocola of fruit![]()
En anders: maakt niet uit
Festini'squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Chocola... Nee.
Fruit....Ja.
Festini Peer FTW!![]()
* KingOfPop Geeft ene aan
uiteindelijk is dat wat je aankomt dat boven de 3 kg uitkomt je eigen schuld. Dus gewoon een beetje zelfdisciplinequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ok. ik moet het er ook maar weer eens op wagen. ik haat een dikkere buik dan ik nu al heb. grrrr.
Trouwens wel ziek, hoelang je kan fokken !quote:
Valt best mee, zo uitzonderljk is het niet. Ik ga nog wel een uurtje of 12 door.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trouwens wel ziek, hoelang je kan fokken !
Ik ben nu vanaf... half 2 gistermiddag bezig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Valt best mee, zo uitzonderljk is het niet. Ik ga nog wel een uurtje of 12 door.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:10 schreef KingOfPop het volgende:
En dan eten
Vandaag boerenkool met worst!
Laatst had ik het nog over zelfgetrokken soep en zelf gemaakte ragout!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:10 schreef djenneke het volgende:
Een hele discussie over al dan niet smaak. Ik verwacht hier een stel bourgondiërs die het gaan hebben over eerlijke producten, mooie stukjes vlees, geurende verse koffie, zelfgebakken brood. Maar nee hoor. We hebben het over Festini's.
3 kg voor iemand van 1,60 ( bij wijze van spreken) is natuurlijk anders dan 10 kg voor iemand van 4,00 (bij wijze van spreken)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
uiteindelijk is dat wat je aankomt dat boven de 3 kg uitkomt je eigen schuld. Dus gewoon een beetje zelfdiscipline
Je vergeet de spekjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:10 schreef KingOfPop het volgende:
En dan eten
Vandaag boerenkool met worst!
Jepsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:00 schreef KingOfPop het volgende:
Heb ik nu acht uur met NB zitten ouwehoeren hier?
Niets is lekkerder dan boerenkool uit eigen tuin en met liefde bereidt ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Slaap lekker Valkyriequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:09 schreef Valkire het volgende:
Nou, ik ga maar naar me bedje toe, 2 nachten opblijven is iets te veel van het goedel heb ik het bijna volgehouden
![]()
Veel plezier vandaag !
mooi eten is iets voor cul toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:10 schreef djenneke het volgende:
Een hele discussie over al dan niet smaak. Ik verwacht hier een stel bourgondiërs die het gaan hebben over eerlijke producten, mooie stukjes vlees, geurende verse koffie, zelfgebakken brood. Maar nee hoor. We hebben het over Festini's.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Laatst had ik het nog over zelfgetrokken soep en zelf gemaakte ragout!
Nee, soms hier ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooi eten is iets voor cul toch?
Tja, en hoe ouder je wordt, hoe moeilijker. Ik ben voor ik ging stoppen met roken, alvast even 3 kg afgevallen. Nu kan dat nog. Maar ik merk wel dat het moeilijker wordt. Die 18 kg die ik toentertijd afviel, was binnen een half jaar gepiept. Over de 3 kg van laatst heb ik bijna even lang gedaan...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
3 kg voor iemand van 1,60 ( bij wijze van spreken) is natuurlijk anders dan 10 kg voor iemand van 4,00 (bij wijze van spreken)
ik heb altijd een goede aftekening van buikspieren gehad, nu bijna niet meer. erfenis van stoppen met roken denk ik.
Ik hou van kokenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, soms hier ook.
Dan wordt het even een kook sc
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is te zout, mag niet van de dokter!
Staat klaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, soms hier ook.
Dan wordt het even een kook sc
18 kilo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, en hoe ouder je wordt, hoe moeilijker. Ik ben voor ik ging stoppen met roken, alvast even 3 kg afgevallen. Nu kan dat nog. Maar ik merk wel dat het moeilijker wordt. Die 18 kg die ik toentertijd afviel, was binnen een half jaar gepiept. Over de 3 kg van laatst heb ik bijna even lang gedaan...
flauweculquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooi eten is iets voor cul toch?
Post #251 ik had het niet over grammen, onzen op pondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |