quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:03 schreef Beach het volgende:
Tijd voor Cup a Soup?
Daar krimpen je manboobs van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Tijd voor koffie ..
Maar ik mag niet meer
Heb mijn koffie al gehad voor vandaag
JAAAAAAAAAAAAquote:
hoelang moet je nog?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Tijd voor koffie ..
Maar ik mag niet meer
Heb mijn koffie al gehad voor vandaag
Stond daar iets om mij op te vrolijken ?quote:
vertel. ik ben gek op tragisch.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:04 schreef KingOfPop het volgende:
Ik denk dat ik ook maar niet meer ga slapen
Tot 6 uur ..quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat zo door de vrijdag heen ....
lol gewoon onverstoord doorgaan en zeggen dat alles flex is, maar dat je wel afentoe kan bijten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tot 6 uur ..
Maar rond half 5 komen de lui die hier werken binnen.
Dus dan kan ik niet meer zoveel fokken!
Bikkel!quote:
umm nu wel denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Stond daar iets om mij op te vrolijken ?
Klopt, maar ik heb het niet bij alle users waar ik het niet mee eens ben, die zichzelf ook niet dom vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:02 schreef zoalshetis het volgende:
dat komt omdat ik de kwaadste niet ben. en omdat het meeste wat ik schrijf niet dom is. indalen kan even duren. heb ik ook met andere mensen.
Das opzich wel een aardig idee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol gewoon onverstoord doorgaan en zeggen dat alles flex is, maar dat je wel afentoe kan bijten.
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:06 schreef Beach het volgende:
[..]
We gaan verder met een anti hotlink plaatje
Om 4 uur 's nachts op een of anders suf forum zittenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel. ik ben gek op tragisch.
IRL ben je toch alleen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts op een of anders suf forum zitten.
Eigenlijk vind ik 't wel een beetje gezellig.
ja ik kom hier tussen de vaste kliek terect...ik post normaal alleen maar overdagquote:
Moah gewoon een kutnachtquote:
!!quote:
hoezo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:09 schreef zoalshetis het volgende:
ik vrees dat djenny met haar pyama in de knoop zit.
kijk dat zijn ze. semi-tragisch. bij gebrek aan slaap of beter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts op een of anders suf forum zitten.
Eigenlijk vind ik 't wel een beetje gezellig.
Ik draai mijn hand daar niet voor omquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jaja, overdrijven is ook een vak.
lolquote:
Dit is de vaste kliek nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:09 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik kom hier tussen de vaste kliek terect...ik post normaal alleen maar overdag
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik draai mijn hand daar niet voor om*draai
Wat heb ik nou getypt in de vorige topic? Moet dit dan echt?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:09 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik kom hier tussen de vaste kliek terect...ik post normaal alleen maar overdag
Ja uhhhh..quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vaste kliek ?
Dat zijn er maar een paar hoor![]()
( Die nu posten zeg maar )
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat heb ik nou getypt in de vorige topic? Moet dit dan echt?
Die gaat in mijn favorieten.quote:
Ik heb echt zin om op kinderachtige wijze "nouhou...." te zeggen op deze reactiequote:
quote:
Ik slaap al half sorry.quote:
en toch heb ik niet het gevoel dat ik je hoef te nuanceren. ik post gewoon zoals ik post. en dat is niet altijd even leuk. ook niet als ik het een week later teruglees, maar dan is het te laat om nog te wijzigen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het niet bij alle users waar ik het niet mee eens ben, die zichzelf ook niet dom vinden
Ik blijf het vaak niet met je eens zijn, maar je weet me af en toe wel te nuanceren
Pssst jongetje...quote:
Ik kan je in iedergeval wel waarderen, maar dat heb ik wel vaker bij botte eikelsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en toch heb ik niet het gevoel dat ik je hoef te nuanceren. ik post gewoon zoals ik post. en dat is niet altijd even leuk. ook niet als ik het een week later teruglees, maar dan is het te laat om nog te wijzigen.
Ik ben niet te stoppe, echt nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pssst jongetje...
iets in die strekking![]()
Waarom hebben wij zo'n verrotte OP, waarbij helemaal naar rechts gescrolled moet worden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan je in iedergeval wel waarderen, maar dat heb ik wel vaker bij botte eikels![]()
En laten we eerlijk zijn, zo heel erg lief ben ik nou ook weer niet, wel behoorlijk eerlijk, direct en duidelijk (voor een vrouw dan)
ik doe echt mijn best, nu.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Als jullie echt iets deprimerends willen hebben.
Kijk dit filmpje dan helemaal uit , het liefst met een koptelefoon voor de muziek.
Kijk hem helemaal en beschrijf hoe jij je voelt![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:17 schreef Valkire het volgende:
Als deze geen tranen geeft dan weet ik het ook niet meer![]()
Heel mooi nummer met een hele goede tekst.
Zucht..
((zo plaats je dus een video !! got it !))
Werkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
misschien is dat ook wel waarom ik nu nog met je praat/schrijf.
wat doe je door de week als je geen week vakantie hebt?
Nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:19 schreef remlof het volgende:
Heh, zhi hier
Moet ik het vorige topic nog teruglezen?
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:19 schreef remlof het volgende:
Heh, zhi hier
quote:
lol. ik vind het geestig hier. voor het eerst.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:19 schreef remlof het volgende:
Heh, zhi hier
Ik zou de moeite maar niet nemen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:19 schreef remlof het volgende:
Heh, zhi hier
Slaap lekker Fas !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
Oh ik ga slapen trouwens!!! Bagger ze
.
Immer kwaliteitsposts hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
.
we werken allemaal toch? maar wat doe jij?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Als jullie echt iets deprimerends willen hebben.
Kijk dit filmpje dan helemaal uit , het liefst met een koptelefoon voor de muziek.
Kijk hem helemaal en beschrijf hoe jij je voelt![]()
Ik heb vakantie man, daar wil ik het nu toch heel niet over hebben?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we werken allemaal toch? maar wat doe jij?
Het is vooral de combinatie van het nummer dat opkomt en wegzakt en de beelden van Giger.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef Valkire het volgende:
[..]
... begint pas bij 1.40 ongeveer![]()
Dan is wel erug somber ja, wel heel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WASDA?Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
slaap lekker nijntjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
.
Werkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we werken allemaal toch? maar wat doe jij?
Ik moest even grinniken.quote:
ok. doe maar een keer via enigma. lekker hoor een week vrij. ik heb nu al 5 maanden vrij. en het geld is nog lang niet op lol.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb vakantie man, daar wil ik het nu toch heel niet over hebben?
Dat klinkt een stuk beter dan wat ik doe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok. doe maar een keer via enigma. lekker hoor een week vrij. ik heb nu al 5 maanden vrij. en het geld is nog lang niet op lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |