abonnement Unibet Coolblue
pi_62619184
quote:
Tottenham Hotspur FC

Op 5 september 1882 wordt in Noord-London, in het Red House op High Road 748, de Hotspur Football Club opgericht, door leden van de Hotspur Cricket Club en leden van de St. John\'s Presbyterian School en de Tottenham Grammar School. Eerst gaat de club spelen op Tottenham Marshes en in 1888, als de club haar huidige naam Tottenham Hotspur FC heeft aangenomen, verhuist de club naar Northumberland Park en weer elf jaar later betrekt men White Hart Lane, de thuishaven waar men ook nu nog haar wedstrijden afwerkt. De club wisselt in haar beginjaren vaak van tenue, in eerste instantie neemt men de blauw-witte combinatie over van Blackburn Rovers, maar later is het de blauw-rode combinatie van stadsgenoot Arsenal, welke wordt overgenomen. Dit is veel supporters een doorn in het oog en er wordt dan ook besloten in een goudbruin-blauw tenue te gaan spelen, maar na de wedstrijd tegen het destijds heersende Preston North End, gaat Tottenham Hotspur spelen in de witte shirts en marine-blauwe shorts, waarin deze tegenstander speelde. Het huidige embleem stamt ook uit deze periode, een statige haan, met aan de poten sporen (“Spurs”) wordt gekozen als logo en het Franse onderschrijft “Audere-est-Facere” (vrij vertaald als “Durven is doen”) wordt ook al eind vorige eeuw gekozen en is nog steeds ongewijzigd.

Op 30 september 1882 speelt de club haar eerste vriendschappelijke wedstrijd, de Radicals is de tegenstander en deze wedstrijd gaat verloren met 2 – 0. Haar eerste officiële wedstrijd speelt Tottenham Hotspur in 1885, voor de London Association Cup tegen St. Albans en wordt met 5 – 2 gewonnen. De club is al snel populair bij de supporters en de vriendschappelijke wedstrijden worden door duizenden toeschouwers bekeken, de allereerste wedstrijd tegen rivaal Arsenal wordt in 1887 gespeeld, met daarbij zo’n veertienduizend toeschouwers, de wedstrijd wordt overigens een kwartier voor het einde gestaakt in verband met de intredende duisternis, de Spurs leidden op dat moment met 2 – 1. In 1896 wordt de club professioneel en twee jaar later treedt men toe tot de Southern League, als in 1899 het huidige stadion White Park Lane wordt geopend met een wedstrijd tegen Notts County met bijna dertigduizend toeschouwers, is de club definitief toegetreden tot de elite van de Londonse voetbalclubs. In 1900 wordt Tottenham Hotspur kampioen van de Southern League en een jaar later wint het als enige non-League club in de geschiedenis, de FA Cup door in de finale Sheffield United op Bolton\'s Burnden Park met 3 – 1 te verslaan. Verder wint de club deze periode nog de Dewar Shield in 1901 – 1902, de London League Premier Division in 1902 – 1903, de Western League in 1903 – 1904 en de Southern District Charity Cup 1901 – 1902, 1904 – 1905 en 1906 – 1907.

Pas in 1908 treedt Tottenham Hotspur toe tot professionele Football League, in eerste instantie tot de Second Division en meteen in het eerste seizoen weet de club te promoveren naar de hoogste afdeling. De club strijdt daar de eerste jaren dapper tegen degradatie, maar in 1914, wanneer de Eerste Wereldoorlog uitbreekt eindigt de club als laatste en als in 1918 de competitie weer wordt aangevangen, maar nu met 22 ploegen, is er even de hoop dat Tottenham Hotspur haar plaats op het hoogste niveau mag houden. Maar het is uitgerekend Arsenal, de club die vijfde werd in de Second Division, die de plaats van de Spurs overneemt. In 1919 – 1920 wordt de club kampioen en mag meteen weer promoveren naar de hoogste afdeling, een jaar later is er opnieuw een groot succes, door een 1 – 0 overwinning op de Wolverhampton Wanderers in Stamford Bridge, wordt voor de tweede maal de FA Cup gewonnen. Het seizoen daarop is men wederom succesvol, de tweede plaats achter Liverpool wordt veiliggesteld en in het FA Cup-toernooi wordt de halve finale bereikt. De jaren daarop zijn weer minder succesvol, Tottenham Hotspur eindigt de eerstkomende vijf jaar niet meer boven de twaalfde plaats in 1927 – 1928 degradeert men zelfs weer naar de Second Division, de successen lijken voor even verleden tijd.

In 1933 promoveren de Spurs naar de hoogste afdeling, maar twee jaar later is degradatie onafwendbaar en speelt de club tot haar promotie in 1949 – 1950 weer in de Second Division. Meteen in haar eerste seizoen terug in de First Divison, beleeft Tottenham Hotspur onder manager Arthur Rowe haar sportieve hoogtepunt: voor het eerst in haar historie is men landskampioen! Het seizoen daarop wordt de club tweede, maar al een seizoen later begint de hoge leeftijd van de meeste belangrijke speler op te spelen en moeten de Spurs toezien dat de top net even iets beter is op dat moment. De in 1958 aangestelde manager Bill Nicholson zorgt precies tien seizoenen na het eerste overweldigende succes voor een verbetering van deze prestatie, want naast de titel wordt ook de FA Cup veroverd, Tottenham Hotspur is hierdoor de derde club in de historie van het Engelse voetbal die de “double” weet te winnen, na Preston North End en Aston Villa in respectievelijk 1889 en 1897. Het seizoen daarop wint men opnieuw de FA Cup en in 1963 mag men daarop uitkomen in het Europa Cup II-toernooi (voor bekerwinnaars) en is hierin uitermate succesvol, na onder andere ¦K Slovan Bratislava en OFK Beograd te hebben verslagen, wacht in de finale Atlético Madrid Deze finale wordt met maar liefst 5 – 1 gewonnen en Tottenham Hotspur is hierdoor de eerste Engelse club met een Europa Cup. Jimmy Greaves is dat seizoen een erg belangrijke speller voor de Spurs, alleen al in de competitie scoort hij 37 maal, wat hem dan ook de topscorertitel oplevert.

Onder Bill Nicholson weet de Noord-Londonse club nog enkele prijzen in de wacht te slepen, zo is daar opnieuw een FA Cup in 1966 – 1967, een League Cup in 1970 – 1971 en 1972 – 1973. Door de winst van de eerste League Cup in 1971, mogen de Spurs een seizoen later uitkomen in het UEFA Cup-toernooi en na het uitschakelen van Nantes, Rapid Boekarest en AC Milan is het eveneens Engelse Wolverhampton Wanderers in de finale de tegenstander. Ook de finale gaat over twee wedstrijden met 3 – 2 gewonnen, waardoor Tottenham Hotspur ook deze trofee in haar prijzenkast mag bijzetten. Ook in 1974 bereiken de Spurs de finale van de UEFA Cup maar deze gaat helaas met 4 – 2 (over twee wedstrijden) verloren tegen Feyenoord. In 1977 neemt de succesvolle Bill Nicholson afscheid en degradeert de club naar de Second Division, maar meteen een jaar later is de club weer present op het hoogste niveau en met de opvallende aankopen Osvaldo “Ossie” Ardiles and Riccardo “Ricky” Villa, beide wereldkampioen met Argentinië in 1978. In 1981 wordt voor de zesde maal in historie de FA Cup gewonnen en ook het seizoen daarop, als de club haar honderd-jarig bestaan viert, wordt de “Cup-final” gewonnen. In 1983 is Tottenham Hotspur de eerste Engelse club, die haar geluk gaat beproeven op de beurs, de London Stock Exchange. In datzelfde seizoen, 1982 – 1983, weten de Spurs zich voor het eerst sinds bijna tien jaar weer te plaatsen voor de UEFA Cup en deze wordt en passant meteen gewonnen, door in de finale Anderlecht pas na het nemen van strafschoppen te verslaan, na daarvoor al opnieuw Feyenoord, Bayern München, Austria Wien en Hajduk Split te hebben uitgeschakeld. De club is een stabiele subtopper in Engeland, met af en toe uitschieters naar boven, maar na de winst van de FA Cup in 1990 – 1991 weet de club lange tijd geen rol van betekenis te spelen.

In 1992 gaat de huidige Premier League van start en Tottenham Hotspur verkoopt dat jaar haar sterspeler Paul Gascoigne voor zo’n acht miljoen Euro naar het Italiaanse Lazio, tot op heden een record-verkoop. De club eindigt steevast in de middenmoot en speelt zelden een rol van betekenis in de titelstrijd, ondanks spelers als Jürgen Klinsmann, Teddy Sheringham, David Ginola en Les Ferdinand, in 1998 – 1999 wint de club haar laatste prijs tot op heden, de League Cup. Vele (grote) aankopen moeten ervoor gaan zorgen dat het de ambitieuze Spurs weer gaan meestrijden om de prijzen en ook weer kunnen uitkomen in de Europese competities, maar tekenend is de miskoop Sergei Rebrov die in 2000 voor bijna zestien miljoen Euro komt van Dinamo Kiev uit Oekraine, maar nooit de verwachtingen weet waar te maken. In 2001 wordt Daniel Levy de nieuwe voorzitter van de club en na drie anonieme seizoenen, besluit hij in 2004 dat het roer om moet, hij stelt buiten de nieuwe coach Jacques Santini en assistent Martin Jol, ook een manager aan in de persoon van Frank Arnesen, zij moeten er in combinatie met enkele gerichte aankopen, voor gaan zorgen dat de Noord-Londonse club weer van zich doet spreken, haar prijzenkast uitbreidt en ervoor zorgt dat het weer de beste club van London wordt...
Vorig deel: [CENTRAAL] THFC, deel IV: de mooiste club van London!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:30:56 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62621093
Mooiste club van Londen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 oktober 2008 @ 20:34:10 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62621184
Volgend seizoen de derby tegen Crystal Palace
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_62621466
50% aandeelhouder in jullie overlevingsfonds
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62621730
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:34 schreef borisz het volgende:
Volgend seizoen de derby tegen Crystal Palace
Gun Crystal Palace best een promotie
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62621848
Ramos oprotten!!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:26:06 #7
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_62622915
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:34:35 #8
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_62623259
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:49 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Gun Crystal Palace best een promotie
Dan lopen ze elkaar nog mis
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 oktober 2008 @ 22:51:20 #9
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62626499
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:23 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Toen ik dit nummer hoorde speelde ik veel Diablo II, vond het daar wel een leuke character name voor en het is sindsdien min of meer blijven hangen.
[off topic] Geinig. Erg goede band. De drummer heb ik redelijk goed leren kennen en ook de zanger en de bassist heb ik een paar keer ontmoet[offtopic]

Ontopic: Weer verloren ...

[ Bericht 6% gewijzigd door Doc op 23-10-2008 22:59:18 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_62628768
Woodgate: "People say we are too good to go down but we aren't. I've seen it happen at Leeds and they had a better team than we do here."
pi_62629232
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef Radegast het volgende:
Woodgate: "People say we are too good to go down but we aren't. I've seen it happen at Leeds and they had a better team than we do here."
Bij Leeds hadden ze ook een heleboel andere problemen.
Vooral financieel
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:01:49 #12
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62629711
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 02:36:31 #13
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62630861
Er zat weer niets in vandaag, Udinese heeft welliswaar wel een heel erg goede ploeg
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62634629
Iemand de wedstrijd gezien gister?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:14:16 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62634820
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62635426
Tottenham
pi_62636447
Tottenham is toch het mooiste voorbeeld van een club dat veel spenderen in twee zomers geen garanties voor succes zijn

Dat gaat nog wat worden volgende week woensdag.
pi_62679519
Comolli,Ramos,Poyet en Alvarez ontslagen.

En de voorzitter blijft lekker zitten.
  zondag 26 oktober 2008 @ 03:39:08 #19
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62681211
hahahahahah mooi

voor een megabedrag het contract van jol afkopen en hem weer aanstellen, of iemand anders met een hart voor de club
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 26 oktober 2008 @ 03:41:37 #20
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62681216
harry redknapp wordt op spurs.com genoemd als opvolger (officiele site)
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62681409
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 03:39 schreef Fortitudo het volgende:
hahahahahah mooi

voor een megabedrag het contract van jol afkopen en hem weer aanstellen, of iemand anders met een hart voor de club
riiiiiiight denkt Martin
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2008 @ 10:00:02 #22
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62682487
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 01:02 schreef Radegast het volgende:
Comolli,Ramos,Poyet en Alvarez ontslagen.

En de voorzitter blijft lekker zitten.
Wie bedoel je met de voorzitter? De eigenaar van de club?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_62682500
Goedzo. Ik gun het die hele kut club ook niet

Echt lachen dat ze steeds de trainers zo snel weg sturen.

Spurs!
pi_62682825
Redknapp wordt inderdaad de nieuwe manager.

Goede keus wat mij betreft, bewijst in Engeland al jaren dat hij een goede manager is en hij is vooral heel sterk op de transfermarkt.

Tony Adams zal wel niet meegaan als assistent
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62682948
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:00 schreef Doc het volgende:

[..]

Wie bedoel je met de voorzitter? De eigenaar van de club?
Levy neem ik aan. Die stond onder druk bij de board, maar zal zich hiermee wel gered hebben. Heeft eigenlijk ook te veel fouten gemaakt dus die had van mij ook wel weg gemogen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:36:36 #26
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62682997
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:
Ramos oprotten!!!
u vraagt wij leveren
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:39:58 #27
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62683050
Dat die Levy weer mag blijven
Goed dat die Poyet ook opgerot is, met dat rare stemmetje
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2008 @ 10:45:34 #28
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62683138
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:34 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Levy neem ik aan. Die stond onder druk bij de board, maar zal zich hiermee wel gered hebben. Heeft eigenlijk ook te veel fouten gemaakt dus die had van mij ook wel weg gemogen.
Volgens mij is Levy de eigenaar van de club - en die kan je niet zomaar "ontslaan", dus dat die niet in een veeg ook weg is, is niet meer dan logisch. Dat is niet een kwestie dat-ie " wel mag blijven", maar dat hij bijna "moet" blijven. Het enige dat hij kan doen is de club in de verkoop doen en er is op het ogenblik een soort van crisis die er voor zorgt dat het moment van verkopen van een (dure) voetalclub nou niet echt optimaal is. Dat hij blijft zitten is zodoende vooralsnog niet meer dan logisch.

Of dat het het beste voor de club is, is natuurlijk altijd de vraag, maar ik denk dat de club er ook niet heel veel beter van gaat worden als een schimmig consortium uit Nigeria de boel over gaat nemen. Ik denk dat het dus verstandig is dat Levy niet de tent in deze onrustige tijd ook nog eens in de verkoop doet. Daar gaan ze ook echt niet beter van voetballen (zie ook NUFC)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2008 @ 10:46:28 #29
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62683146
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:39 schreef Dos37 het volgende:
Dat die Levy weer mag blijven
"Dat Levy mag blijven"? Die clus IS toch van hem?

Gechecked: het is dus ietsjes anders dan ik dacht ...

Since 2001 the key shareholder has been ENIC International Ltd, an investment company established by the British billionaire Joseph Lewis. Daniel Levy, Lewis's partner at ENIC, is Executive Chairman of the club.

In hoeverre Levy nu in dienst is dan wel mede eigenaar is (partner suggereert toch meer medeeigenaar) is niet heel helder. Of hij dus ontslagen zou kunnen worden is daarmee ook niet duidelijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:51:18 #30
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_62683228
opgeruimd staat netjes!
pi_62683440
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:45 schreef Doc het volgende:

[..]

Volgens mij is Levy de eigenaar van de club - en die kan je niet zomaar "ontslaan", dus dat die niet in een veeg ook weg is, is niet meer dan logisch. Dat is niet een kwestie dat-ie " wel mag blijven", maar dat hij bijna "moet" blijven. Het enige dat hij kan doen is de club in de verkoop doen en er is op het ogenblik een soort van crisis die er voor zorgt dat het moment van verkopen van een (dure) voetalclub nou niet echt optimaal is. Dat hij blijft zitten is zodoende vooralsnog niet meer dan logisch.

Of dat het het beste voor de club is, is natuurlijk altijd de vraag, maar ik denk dat de club er ook niet heel veel beter van gaat worden als een schimmig consortium uit Nigeria de boel over gaat nemen. Ik denk dat het dus verstandig is dat Levy niet de tent in deze onrustige tijd ook nog eens in de verkoop doet. Daar gaan ze ook echt niet beter van voetballen (zie ook NUFC)
Hoe het nu precies zit weet ik ook niet. Maar in dat laatste heb je absoluut gelijk. Voor de rust is het absoluut beter als hij blijft. Toch heeft hij wel behoorlijke fouten gemaakt en op een gegeven moment moet daar wel iets mee gedaan worden denk ik.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2008 @ 11:17:51 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62683713
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:03 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Hoe het nu precies zit weet ik ook niet. Maar in dat laatste heb je absoluut gelijk. Voor de rust is het absoluut beter als hij blijft. Toch heeft hij wel behoorlijke fouten gemaakt en op een gegeven moment moet daar wel iets mee gedaan worden denk ik.
Ik denk dat de crux in wat er aan gedaan kan wordenvoornamelijk ligt is het feit ofhij nou meer eigenaar is dan wel in dienst is ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_62683728
Goeie keus Nu snel naar boven!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62683926
quote:
Open letter from the Chairman, Daniel Levy


Dear Supporter,

How quickly things change in football. Our pre-season form, our start to the transfer window and early summer signings had everyone optimistic for the season ahead. The last few days of that window and our poor start to the season has seen all that change. This has been a difficult period for the Club and many questions are being asked and much criticism levelled. I should like to update you on some important developments announced a short while ago, to answer some of your questions and also to outline our thinking as we look to improve our current position going forward.
De rest moet je maar verder lezen op de site, veels te lang voor hier

http://www.tottenhamhotsp(...)aniellevy261008.html
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:59:23 #35
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62685702
wel een uitstekende keus

harry redknapp is in mijn ogen toch wel een zeer goede manager met het hart en het verstand op de juiste plaats. als ik een manager uit engeland aan zou kunnen stellen stond deze bovenaan de lijst, samen met de trainer van everton die ook al jaren bewijst een goed manager te zijn.

bovendien heeft redknapp bewezen goede aankopen te kunnen doen. de vraag is echter of harry wel zelf mag beslissen op de transfermarkt. want tijden de jol era werden de aankopen gedaan door een ander (jol wilde darren bent niet)
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62685964
Absoluut als het om het laatste gaat. Er zal in de nabije toekomst geen Director of Football komen bij Tottenham, zegt Levy in die open brief. Bovendien bevestigde Redknapp dat hij gaat over wie wel of niet een versterking is voor zijn team. De directie zal dan de transfer zakelijk rond proberen te krijgen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62687079
Zo veel gebeurt zeg de laatste paar dagen. Had toendertijd al gezegd dat ze nooit Jol hadden weg moeten doen. Die gast heeft zoveel voor Tottenham gedaan en ze op een constant niveau gehouden om eventueel door te kunnen stoten naar de top 4. Enorm veel slechte keuzes zijn er geweest het afgelopen jaar, hoop dat Harry ons dit jaar er gewoon in houdt om daarna eventueel weer vanaf punt 0 op te bouwen.

Btw Harry zal waarschijnlijk ook de taak van technisch directeur krijgen zo als ik het nu hoor. Hoor nu al geluiden dat JD en Crouch zullen komen in januari
pi_62687501
Die man had toch een afkoopsom van heel, heel veel geld?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_62687908
Heeft ze zeker zo'n 20 miljoen euro gekost denk ik ja.... niet normaal he! Denk ook dat nu Redknapp aan het roer staat, Huddlestone meer speeltijd gaat krijgen.

Ik had gisteravond trouwens scrabble gespeeld. Kon het niet laten om Tottenham Hotspur Football Club te spellen. Jammer genoeg leverde me dat maar twee punten op.....

All the best for today against the Arse! Ben benieuwd of de ommekeer vandaag al komt!
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:31:21 #40
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_62687946
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:29 schreef Smeich het volgende:
All the best for today against the Arse! Ben benieuwd of de ommekeer vandaag al komt!
Tegen Arse is woensdag pas heur
pi_62688188
Jah, tegen Bolton uiteraard.. my bad Ben benieuwd naar de sfeer in het stadion...
pi_62688245
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:29 schreef Smeich het volgende:
Heeft ze zeker zo'n 20 miljoen euro gekost denk ik ja.... niet normaal he! Denk ook dat nu Redknapp aan het roer staat, Huddlestone meer speeltijd gaat krijgen.

Ik had gisteravond trouwens scrabble gespeeld. Kon het niet laten om Tottenham Hotspur Football Club te spellen. Jammer genoeg leverde me dat maar twee punten op.....

All the best for today against the Arse! Ben benieuwd of de ommekeer vandaag al komt!
Nee hoor. Ik hoor nu dat Ramos waarschijnlijk naar Atletico Madrid gaat en daarom Tottenham "weinig" voor hem hoeft te betalen. Zal alles waarschijnlijk verklaren waarom alles in een stroom vaart ging de laatste dagen.
pi_62695842
Goed begin

Nu gewoon zoveel mogelijk punten sprokkelen tot januari en dan 2-3 goede aankopen. En hopelijk weer ver komen in de beker want Europees voetbal wordt anders moeilijk.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62697187
Geen Woodgate in de basis
pi_62698497
Blessure
pi_62706401
aha

Zou zonde zijn als hij naast het elftal valt
pi_62706978
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
aha

Zou zonde zijn als hij naast het elftal valt
Komt er wel weer terug in. King kan niet altijd spelen en Corluka kan ook naar rechts.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62726967
Ik zou King op het middenveld neerzetten van Verdedigende middenvelder
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:51:32 #49
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62729019
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:38 schreef DemonCleaner het volgende:
Goed begin

Nu gewoon zoveel mogelijk punten sprokkelen tot januari en dan 2-3 goede aankopen. En hopelijk weer ver komen in de beker want Europees voetbal wordt anders moeilijk.
Ja laten we nog meer spelers kopen.....de afgelopen seizoenen hebben wel laten zien dat dat juist niet werkt.

Er loopt een surplus aan kwaliteit! Ervaring is gewenst, maar wat is je beleid denk ik dan. Met Barbatov, Defoe, King en Woodgate had je in de as toch spelers met redelijk wat ervaring. Ook een Jenas moet mijns inziens iets extras kunnen brengen, hij draait immers al een paar jaar mee in de premier league. Jammer genoeg brengen die spelers dat nog niet. Het is ook onbegrijpelijk dat Berbatov weg mag en Defoe weg is gepest leek het wel. We zullen zien. Ik denk dat Redknapp wel iemand is die structuur in het elftal brengt, Portsmouth draait ook redelijk constant in elk geval, zijn verdienste
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62732566
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:51 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja laten we nog meer spelers kopen.....de afgelopen seizoenen hebben wel laten zien dat dat juist niet werkt.

Er loopt een surplus aan kwaliteit! Ervaring is gewenst, maar wat is je beleid denk ik dan. Met Barbatov, Defoe, King en Woodgate had je in de as toch spelers met redelijk wat ervaring. Ook een Jenas moet mijns inziens iets extras kunnen brengen, hij draait immers al een paar jaar mee in de premier league. Jammer genoeg brengen die spelers dat nog niet. Het is ook onbegrijpelijk dat Berbatov weg mag en Defoe weg is gepest leek het wel. We zullen zien. Ik denk dat Redknapp wel iemand is die structuur in het elftal brengt, Portsmouth draait ook redelijk constant in elk geval, zijn verdienste
Bij Portsmouth heeft Redknapp inderdaad uitstekend werk geleverd. Heb dan ook het volste vertrouwen in hem. Verder denk ik dat er voor de meeste posities kwaliteit genoeg aanwezig is, maar de selectie is niet in balans. Een goede verdedigende middenvelder is er bijvoorbeeld niet. King is op papier misschien nog wel de beste optie, maar zolang hij niet een paar wedstrijden achter elkaar kan spelen zonder problemen kun je eigenlijk niet echt op hem rekenen. En dan nog zie ik hem liever samen met Woodgate centraal achterin, Corluka kan dan op rechts.

Voor de spitspositie hangt het er een beetje van af welk systeem Redknapp wil gaan spelen. Met twee spitsen spelen kan met dit materiaal niet, dan zou er in januari iemand bij moeten komen. Als je echter met één spits speelt kan dat prima met Pavluchenko, of Bent op de counter.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62757772
Spurs
pi_62759474
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:55 schreef Ludacriss het volgende:
Spurs
De hand van een spurs-fan is snel gevuld zie ik. Een overwinning en het lek is blijkbaar ineens boven. Zie eerst maar minstens een punt woensdag te pakken.
pi_62798243
Toch nog een gelijkspel weten te verkrijgen
pi_62798307
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
Toch nog een gelijkspel weten te verkrijgen
Mooie wedstrijd en ongelofelijke comeback. Arsenal was duidelijk de betere ploeg en had de drie punten al lang binnen, maar toch nog de 4-4, geweldig
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:10:26 #55
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62798337
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 19:05 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

De hand van een spurs-fan is snel gevuld zie ik. Een overwinning en het lek is blijkbaar ineens boven. Zie eerst maar minstens een punt woensdag te pakken.
Dus nu is het lek wel boven.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:32:37 #56
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_62798974
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:10 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dus nu is het lek wel boven.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:07:08 #57
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62799806
Wat een vette beelden Lekkere schoten van Huddlestone, Jenas en Modric! Prachtige ontlading bij de goals van het uitvak Mooi hoe die gozer lennon in zijn armen springt bij de 4-4
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62802082


Die goal van Bentley

[ Bericht 18% gewijzigd door denthemen op 30-10-2008 08:37:50 ]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62802598
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62803919
OMFG DIE GOAL VAN BENTLEY!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62803999
Spurs dus ook naar een nieuw stadion.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:14:52 #62
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62804364
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:53 schreef Noshiba het volgende:
OMFG DIE GOAL VAN BENTLEY!
Ik vind de knal van Modric en de goal van Jenas eigenlijk mooier. Bentley vind ik meer een blunder van de keeper
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:38:28 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62804879
Wat een wedstrijd, zeg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62805832
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:14 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik vind de knal van Modric en de goal van Jenas eigenlijk mooier. Bentley vind ik meer een blunder van de keeper
Doe is...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:17:57 #65
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62805935
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:07 schreef Sethje het volgende:
Wat een vette beelden Lekkere schoten van Huddlestone, Jenas en Modric! Prachtige ontlading bij de goals van het uitvak Mooi hoe die gozer lennon in zijn armen springt bij de 4-4
Haha en die nu een SV voor ik weet niet hoeveel jaar krijgt. Sneu voor die man, die wist natuurlijk van pure emotie niet meer wat links of rechts was... En de Tottenham-supporters blijven nu de rest van hun leven tot het laatste fluitsignaal zitten bij een Arsenal-THFC
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:49:39 #66
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_62810045
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:57 schreef sjimz het volgende:
Spurs dus ook naar een nieuw stadion.
En ze blijven min of meer op dezelfde plek

http://news.bbc.co.uk/spo(...)_hotspur/7699135.stm

Toch ben ik blij dat ik een wedstrijd in het oude WHL heb meegepikt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_62811804
quote:
Vanaf 14 november zijn de toekomstplannen van de club te volgen via tottenhamhotspur.com/futureplans.
Aldus Nu.nl
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_62816318
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Toch ben ik blij dat ik een wedstrijd in het oude WHL heb meegepikt
Dat hoop ik nog te doen dit seizoen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_62817432
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:14 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik vind de knal van Modric en de goal van Jenas eigenlijk mooier. Bentley vind ik meer een blunder van de keeper
T is ook een blunder, maar die aanname en dan onder controle hebben en dan precies de goeie snelheid geven is 1038349x zo moeilijk als dat schot van modric
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:28:28 #70
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62817597
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:20 schreef Noshiba het volgende:

[..]

T is ook een blunder, maar die aanname en dan onder controle hebben en dan precies de goeie snelheid geven is 1038349x zo moeilijk als dat schot van modric
Ja dat is ook weer zo
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62818379
Bentley was fenomeneel bij die goal
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:38:15 #72
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62819433
gomes
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62847518
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62868495
jaja 3 punten !
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:30:04 #75
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62868543
redknapp maakt zich binnen 3 wedstrijden al populairder dan ramos in anderhalf seizoen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62868820
Gelijk tegen Chelsea en Arsenal. Winst op Liverpool.

Dan mag je wel een bron van humor zijn maandenlang, maar dit is gewoon indrukwekkend.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62869136
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:41 schreef mcyodogg het volgende:
Gelijk tegen Chelsea en Arsenal. Winst op Liverpool.

Dan mag je wel een bron van humor zijn maandenlang, maar dit is gewoon indrukwekkend.
Ze kunnen het ook best. Komt er alleen in de andere 8 wedstrijden absoluut niet uit
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62869234
Héérlijk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:15:00 #79
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_62869620
Gaat goed zo
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_62874707
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:41 schreef mcyodogg het volgende:
Gelijk tegen Chelsea en Arsenal. Winst op Liverpool.

Dan mag je wel een bron van humor zijn maandenlang, maar dit is gewoon indrukwekkend.
Nu nog een prijs pakken
  zondag 2 november 2008 @ 09:17:16 #81
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  zondag 2 november 2008 @ 10:11:49 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62877279
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:41 schreef mcyodogg het volgende:
Gelijk tegen Chelsea en Arsenal. Winst op Liverpool.

Dan mag je wel een bron van humor zijn maandenlang, maar dit is gewoon indrukwekkend.
Ach, we zijn er nog niet. Eerst weer in linkerrijtje komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62888002
Ben benieuwd welke spits Redknapp gaat halen.

Ik hoop geen Crouch, want daar ben ik niet zo'n fan van.
pi_62888248
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben benieuwd welke spits Redknapp gaat halen.

Ik hoop geen Crouch, want daar ben ik niet zo'n fan van.
Defoe komt terug

Ben ook erg benieuwd ja. Al schijnt hij niet heel veel geld beschikbaar te krijgen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zondag 2 november 2008 @ 19:06:37 #85
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62888576
ik denk dat hij een speler uit duitsland gaat halen, of miss huntelaar wel
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62888911
Ik gok op een Podolski of een Gomez.
pi_62889484
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:54 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Defoe komt terug

Ben ook erg benieuwd ja. Al schijnt hij niet heel veel geld beschikbaar te krijgen.
Defoe ben ik altijd al een beetje fan van geweest.
Hij is bij Portsmouth echt beter gaan spelen.
Alleen om hem terug te halen moet je wel veel betalen.

Hopelijk ook geen Podolski
  maandag 3 november 2008 @ 13:29:04 #88
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62906264
Waarom die koopziekte..... ik zie er echt het nut niet van in. En een spits is wel het laatste wat ze nodig hebben. Beter een gedegen controlerende middenvelder.

Het was natuurlijk zwaar onterecht dat ze wonnen van Liverpool maargoed, wel lekker voor ze. EN lekker voor Pavlechenko dat hij een goaltje meepikt . Vind dat een goede spits overigens maar dan moet hij wel aanvoer van de zijkanten krijgen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62933631
quote:
Tottenham-coach Harry Redknapp zoekt in Frankrijk naar een aanvaller. Zowel Jimmy Briand (Stade Rennes) als Fernando Cavenaghi (Girondins Bordeaux) staan hoog op het verlanglijstje van de voormalig manager van Portsmouth. Daarnaast worden ook de namen van Amr Zaki (Wigan Athletic / El Zamalek), Dani Güiza (Fenerbahçe) en Aiyegbeni Yakubu (Everton) genoemd. (The Independent)
pi_62939827
Cavenaghi FM held

Zie hier eigenlijk geen spits bij staan waarvan ik denk ja, meteen halen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62941437
Briand zou dan in aanmerking komen, die past wel in Engeland.
That's all folks!
pi_62941526
Van dat lijstje zou ik het liefst Cavenaghi zien!
Laat bij Bordeaux eindelijk zijn klasse zien na een paar seizoenen sneeuwballen gooien in Rusland.

En heeft al samen gevoetbald met Pavlyuchenko bij Spartak Moskou.
pi_62941569
Van dat lijstje kun je het beste Yakubu halen, die heeft al bewezen dat 'ie de PL goed aankan.
pi_62941746
Als het Guiza maar niet wordt. Zaki hoeft ook niet van mij, dat lijkt me typisch zo'n spits die nu even heel goed draait maar waar je niks meer van hoort verder.

Kan wel een voordeel zijn dat Cavenaghi al met Pavlyuchenko heeft samengespeeld, weet je ook of dat een beetje liep sjimz?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_62941850
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef Radegast het volgende:
Van dat lijstje kun je het beste Yakubu halen, die heeft al bewezen dat 'ie de PL goed aankan.
Al zal die wel gelijk het meeste kosten.
pi_62943144
Cavenaghi schijnt volgens de Daily Mail al naar Liverpool te gaan.
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:51:06 #97
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62952137
Zet gewoon Pavlechenko en Bent voorin met Lennon op rechts en een open linkerkant.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63013837
2-0 voor tegen Dinamo

2x Bent
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 6 november 2008 @ 21:57:12 #99
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_63013941
Gaat lekker zo Modric staat goed te spelen tegen z'n oude ploeg.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_63014527
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:51 schreef Sethje het volgende:
Zet gewoon Pavlechenko en Bent voorin met Lennon op rechts en een open linkerkant.
Bentley moet op rechts
pi_63016492
4-0 Huddlestone en nog een keer Bent
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_63022158
Goeie overwinning, op naar de volgende ronde
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63283738
Gomes
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_63286170
http://soccer-pages.com/2(...)am-video-highlights/

Tsja, niet sterk van Gomes, lijkt gewoon een vertrouwensprobleem te zijn.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63291877
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef Pritt het volgende:
http://soccer-pages.com/2(...)am-video-highlights/

Tsja, niet sterk van Gomes, lijkt gewoon een vertrouwensprobleem te zijn.
Inderdaad. Hij heeft nog een ruime maand de tijd, als hij dan niet wat zekerder wordt zal er wel een nieuwe keeper komen.

Slechte wedstrijd trouwens van Spurs, al zat dat er wel aan te komen na de geweldige start van Redknapp.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_63582952
En ondanks het missen van veel spelers mooi de 3 punten meegenomen bij NEC.
pi_63944483
Dos Santos heeft het ook naar zijn zin daar zo te zien..



Tottenham star bundled out of drunken Christmas party: Picture exclusive
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 11 december 2008 @ 21:50:31 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63944925
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64258820
Vrij gunstige loting denk ik wel voor de volgende ronde vd Uefa Cup.

Van het weekend (tegen Newcastle) had er veel meer ingezeten... Boxing day Fulham thuis, moeten 3 punten opleveren.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64370936
Ik verwacht geen makkelijk potje vanmiddag.. Maar een overwinning moet er wel inzitten..
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64375486
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 06:19 schreef Twerk het volgende:
Ik verwacht geen makkelijk potje vanmiddag.. Maar een overwinning moet er wel inzitten..
Denk het ook, Fulham haalt uit al heel lang nauwelijks punten.

Als Bellamy maar niet komt, dan vind ik alles best
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_64725238
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:58:13 #113
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_64725282
Wat een beleid mensen. Iemand voor 12M GBP verkopen om hem koud een jaar later voor 15M terug te kopen

Only at Spurs
pi_64725402
Volgens het bericht op de BBC is het nog een stuk erger en betalen ze nu het dubbele van wat ze gekregen hebben:
quote:
Harry Redknapp originally lured Defoe, 26, from White Hart Lane to Pompey for about £7.5m in 2008 when the Spurs manager was in charge at Fratton Park.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:03:16 #115
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_64725448
Dan hebben ze dat bericht aangepast, want vanmorgen stond er echt nog 12 miljoen.
pi_64726078
Defoe's contract bij Spurs liep in 2009 af en dat wilde hij vorig seizoen niet verlengen, omdat hij niet speelde. Dus op zich heel begrijpelijk dat hij toen verkocht is.

Of je hem dan nu terug moet halen, tsja. Ik denk niet dat je voor 15M zomaar even een betere spits kan halen. En Defoe past denk ik best bij Pavluchenko.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_64748988
Defoe en misschien ook Appiah !
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:27:45 #118
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_64749310
als hij niet eerder voor spurs uitkwam had ik het een uitstekende aankoop gevonden, nu nog steeds alleen past deze ook
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:28:26 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64749341
Finale lijkt wel zeker. Sterk begin van de tweede helft!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64749366
Heel lekker zo!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:46:35 #121
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_64750263
die dos santos stakkertje
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65302824
Nou, er was een verlenging voor nodig, maar toch door.

Serieus, als dit zo door gaat is het volgend seizoen in de Championship voetballen. Wat een puinhoop.
pi_65302891
Het gaat niet goed.
Maar als er uiteindelijk UEFA Cup voetbal + handhaving is ben ik al lang tevreden
pi_65316447
Redknapp gaat met een bullshit opstelling spelen tegen Man Utd voor de FA Cup. Groot gelijk heeft ie, het gaat nu gewoon om de competitie en dan moet je hopen dat je via de League Cup nog Europees haalt. De achterstand op Europese plekken in de competitie is op zich niet eens te groot, maar bij het spel van gisteravond maakte ik me voor het eerst echt zorgen om degradatie, zo hopeloos slecht

De transfer van Palacios is trouwens rond, wachten is op een work permit maar dat mag geen probleem zijn. Goede aankoop, wat kracht op het middenveld was wel hard nodig.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65360117
Ér moet alleen nog een goede linkermiddenvelder komen.
Hopelijk kunnen ze Downing nog losweken want O'Hara is het echt niet

Hopenlijk pakken ze de league cup !
pi_65413603
Chimbonda ondergaat vandaag een medische keuring bij de Spurs. Lijkt er dus sterk op dat hij ook terug gaat komen. En in tegenstelling tot Defoe hoef ik deze zeikerd echt niet terug bij de club te zien. Wat een debiele aankoop, met Hutton, Corluka en voor de toekomst Gunter zijn er echt al meer dan genoeg rechtsbacks.

Ik had veel vertrouwen in Redknapp, maar begin me wel zorgen te maken nu.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65413685
Weer een speler terughalen? Briljant beleid!
pi_65413707
Jezus, waarom moet Chimbonda nou weer terug komen

Krijgen we straks ook nog de terugkeer van Malbranque en Tainio
pi_65413715
WTF Chimbonda is niet echt nodig of zo....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_65413771
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:24 schreef sjimz het volgende:
Jezus, waarom moet Chimbonda nou weer terug komen

Krijgen we straks ook nog de terugkeer van Malbranque en Tainio
Nu eerst Keane natuurlijk. Die haalt immers de bank niet bij Liverpool omdat hij voorbij is gestreefd door de nooit scorende spits NGog. Malbranque heeft een basisplaats bij Sunderland, dus die zal niet haalbaar zijn ofzo?

Chimbonda is overal met problemen weggegaan, ik was blij dat hij opgerot was.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65413940
Chimbonda
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65415928
Cudicini
pi_65416615
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef ktnxbye het volgende:
Cudicini
Die is dan in ieder geval nog gratis, en wordt toch maar reserve keeper.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65425967
Wat een transfers allemaal

Chimbo is ook alweer terug lees ik net op een Spurs forum. Is absoluut een goede speler maar waarom heb je hem dan in eerste instantie laten gaan. Haal dan aub ook direct Robbie Keane weer terug, hebben we in ieder geval weer een cultheld die we kunnen toejuichen.
pi_65426227
Carlo

Hij is inmiddels wat op leeftijd, maar voordat Cech kwam was hij toch makkelijk een van de beste keepers van de competitie!

Helemaal begrijpen doe ik het niet, want Gomes in vorm keept Carlo er niet uit.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65426414
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef mcyodogg het volgende:
Carlo

Hij is inmiddels wat op leeftijd, maar voordat Cech kwam was hij toch makkelijk een van de beste keepers van de competitie!

Helemaal begrijpen doe ik het niet, want Gomes in vorm keept Carlo er niet uit.
Ik heb ook begrepen dat hij als 2de keeper is gehaald en dat Gomes er waarschijnlijk voor een maand uit is. Vandaar dus deze snelle transfer.
  maandag 26 januari 2009 @ 17:48:09 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65426920
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een transfers allemaal

Chimbo is ook alweer terug lees ik net op een Spurs forum. Is absoluut een goede speler maar waarom heb je hem dan in eerste instantie laten gaan. Haal dan aub ook direct Robbie Keane weer terug, hebben we in ieder geval weer een cultheld die we kunnen toejuichen.
http://www.football365.co.uk/story/0,17033,8652_4852680,00.html
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65428789
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef mcyodogg het volgende:
Carlo

Hij is inmiddels wat op leeftijd, maar voordat Cech kwam was hij toch makkelijk een van de beste keepers van de competitie!

Helemaal begrijpen doe ik het niet, want Gomes in vorm keept Carlo er niet uit.
Nee, maar Cech keept hij er sowieso niet uit natuurlijk. Mocht Gomes weer hier en daar een balletje laten vallen dan kan hij best eens zijn kans krijgen. Hoorde dat hij morgen al speelt, Gomes kan momenteel niet uittrappen
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65432800
Chimbonda
Ik hoop dat ik mij vergis...
pi_65483345
Nu deze lijn doortrekken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65486226
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef denthemen het volgende:
Nu deze lijn doortrekken
Inderdaad, eerste half uur was prima. Hopen dat Redknapp nu geen rare deals meer gaat doen. Kenwyne Jones heeft contract verlengt bij Sunderland dus die transfer lijkt er niet te komen. En Fred is blijkbaar niet op komen dagen voor een gesprek met Spurs dus dat zal ook wel op niks uitlopen. Denk ook niet dat er na Defoe nog een spits bij moet.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65501496
Een spits is ook niet nodig.
Wel een middenvelder, maar misschien is Palecios wel genoeg.
pi_65502260
Appiah is ook nog op proef. Hij krijgt waarschijnlijk een contract voor een half jaar met een optie voor nog 2 jaar.
pi_65503529
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Een spits is ook niet nodig.
Wel een middenvelder, maar misschien is Palecios wel genoeg.
Als ik hoor dat Bolton achter Miguel Veloso aan zit denk ik meteen doen. Als Bolton een kans denkt te maken zal Spurs zeker een optie voor hem zijn.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65503788
Wordt een beetje druk op het middenveld. Zie onderstaand bericht:
quote:
Redknapp wants to build team around WP and Modric
Palacios has been suspended for two games after picking up 10 bookings this season before arriving at White Hart Lane for £14million - Redknapp wants bite in his side and the 24-year-old accumulated six bookings in his final seven appearances for Wigan.
Modric has established himself as Redknapp's playmaker, setting the pace for his team's attacks - as he displayed in yesterday's Barclays Premier League win over Stoke - and giving his boss a selection headache.


'I need to get Palacios in my team because he's everything I've been wanting in a midfield player,' Redknapp said.
'There's Modric and I've got to shape my team up where I get these players in my team.'
Another problem for Redknapp is his principal forward, Jermain Defoe, requires a strike partner in attack, leaving four places in midfield.

Didier Zokora is highly rated within the club, especially by midfield coach Tim Sherwood, and the odd men out appear to be Tom Huddlestone and Jermaine Jenas, who is reportedly admired by Inter Milan coach Jose Mourinho.
'Zokora's a top-class player, one that lots of big clubs would ask about,' Redknapp said.
'His passing sometimes is not top, top class but the rest of his game is - he covers the ground, closes space, tackles and is an important player for this club.'
Redknapp, admitting he may have to alter his formation, added: 'I'd have to really. Palacios is a central-midfield player and I need Zokora as well.

'Zokora did a good job against Stoke defensively - he let Luka play and sat in there. Between the three of them, and Jenas coming back, it's a strong midfield. It gives me some good options.'

The instruction for the rest of the team is simple - get Modric on the ball.
'That's what I tell them,' Redknapp said. 'We've got to keep giving him the ball because you get him on the ball and he makes things happen.
Met Appiah erbij is er genoeg breedte.
pi_65504280
Appiah is een baas. Wat een beest.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:27:02 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65519957
Ben ik de enige die Didier Zokora niets vind?

Ik hoop in elk geval op Stephen Appiah, dat is een buffel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65520060
Appiah is echt een breedte-investering
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65521753
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik de enige die Didier Zokora niets vind?

Ik hoop in elk geval op Stephen Appiah, dat is een buffel.
Nee hoor, ik zie ook helemaal niks in Zokora. Kan me wel herinneren dat hij op het WK voor hij overkwam een goede indruk maakte. Maar bij Spurs heeft hij me niet kunnen overtuigen. Voor een echte verdedigende middenvelder vind ik hem verdedigend te zwak en hij heeft wel diepgang, maar daar heb je zo weinig aan als je maar matig kunt passen en dramatisch schieten.

Appiah was een uitstekende speler maar ik vraag me af wat daar nog van over is. Dat type speler is iig wel erg welkom.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65522127
Overigens maak ik me wel zorgen over de opstelling waarmee Redknapp zal willen gaan spelen nu. Als je uitgaat van 4 verdedigers en 2 spitsen, en een plaats voor Zokora, Modric en Palacios op het middenveld, blijft er dus maar één plek over. Die gaat dan denk ik naar Lennon (of Bentley), maar dan heb je dus alleen op rechts iemand en op links niks?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65522719
Je gaat dan met het oh zo succesvolle diamand spelen op het middenveld . Weet niet of dat wel zo handig is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ludacriss op 29-01-2009 11:58:38 ]
pi_65560663
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik de enige die Didier Zokora niets vind?

Ik hoop in elk geval op Stephen Appiah, dat is een buffel.
Ik vind Zokora ook veel tekort komen.
Als back-up is hij handig maar meer ook niet
pi_65583027
Kut! Defoe is er waarschijnlijk uit voor 3 maanden ivm een gebroken voet. Zal me niet verbazen als Keane nu wel weer terug komt.
pi_65589670
Nee

Defoe
pi_65592176
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:55 schreef Ludacriss het volgende:
Kut! Defoe is er waarschijnlijk uit voor 3 maanden ivm een gebroken voet. Zal me niet verbazen als Keane nu wel weer terug komt.
Waar heb je dat van drie maanden vandaan? De BBC heeft het over een paar weken en Sky over 3 weken.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65594240
Dat werd in eerste instantie gezegd. Het blijkt nu idd, gelukkig, mee te vallen.
pi_65604353
Wedstrijd was weer niet goed
pi_65612196
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Wedstrijd was weer niet goed
Nee absoluut niet maar het vreemde was dat in de 10 min nadat Chimbonda in kwam ik ze even weer met passie zag spelen. Dat is wat Tottenham tot nu toe steeds mist, ze lijken er maar niet in geloven waardoor ze het toch steeds in de laatste minuut weggeven. Daarnaast missen we een echte killer, ik zag heel even een Daren Bent zoals ik hem graag een heel seizoen zou zien spelen
pi_65614252
Defensief vallen er veel gaten
Komt ook omdat er op het middenveld te weinig stootkracht is
  zondag 1 februari 2009 @ 01:37:42 #161
237059 Twerk
The Spurs
pi_65614282
Even een leuke opleving in de 2e helft, maar het was weer niet best overall.. Mentaal klopt er ook gewoon iets niet als je zo vaak in de laatste 10 minuten de punten verspeelt. Harry maakte op de BBC ook een vrij moedeloze indruk..
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65614651
quote:
Spurs to end Keane's Anfield misery - I didn't even sanction the £20m transfer in the first place, admits angry Benitez

Robbie Keane is on the verge of a £15million return to Tottenham after being ditched by Rafael Benitez for Liverpool's most important game of the season against Chelsea today.

Benitez, who has also won important contract concessions from the club's American owners, Tom Hicks and George Gillett, effectively ended Keane's six-month Anfield career yesterday when he left the mercurial striker out of his squad to face Luiz Felipe Scolari's side.

Liverpool must win today if they are to stay in the race for their first League title since 1990. But the omission of Keane, 28, prompted Spurs manager Harry Redknapp, reeling from the loss of Jermain Defoe for several weeks with a foot injury, to move fast to secure the Irishman as a replacement.

bron: http://www.dailymail.co.u(...)s-angry-Benitez.html
Kom thuis Keane Je hoort in North-London en nergens anders!
pi_65614677
Dus ze hebben hem eigenlijk gehuurd voor 5 miljoen pond? .
pi_65617232
quote:
Op zondag 1 februari 2009 02:08 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Kom thuis Keane Je hoort in North-London en nergens anders!
Het zou mooi zijn maar nog maar even afwachten.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65627370
Robbie Keane

Laten we het hopen
pi_65627569
Volgens BBC 5 Live zou Lennon in een ruil betrokken kunnen worden met Keane. Dan hoeft het voor mij niet eigenlijk
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zondag 1 februari 2009 @ 17:23:59 #167
237059 Twerk
The Spurs
pi_65629517
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef DemonCleaner het volgende:
Volgens BBC 5 Live zou Lennon in een ruil betrokken kunnen worden met Keane. Dan hoeft het voor mij niet eigenlijk
Dat zou achterlijk zijn
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65630173
Als ze Lennon er voor terug willen hebben dan mag Keane van mij daar blijven. Zou een beetje raar zijn om onze beste speler op te geven.
  zondag 1 februari 2009 @ 17:49:24 #169
237059 Twerk
The Spurs
pi_65630203
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:48 schreef Ludacriss het volgende:
Als ze Lennon er voor terug willen hebben dan mag Keane van mij daar blijven. Zou een beetje raar zijn om onze beste speler op te geven.
+ Iemand waar je mogelijk in de toekomst enorm veel geld voor kan krijgen (al zie ik hem liever nog jaren blijven)
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zondag 1 februari 2009 @ 18:26:21 #170
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_65631275
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:23 schreef Twerk het volgende:

[..]

Dat zou achterlijk zijn
Nee al je verkochte spelers terughalen is _niet_ achterlijk?
  zondag 1 februari 2009 @ 18:29:50 #171
237059 Twerk
The Spurs
pi_65631377
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:26 schreef Gunner het volgende:

[..]

Nee al je verkochte spelers terughalen is _niet_ achterlijk?
Ook. Maar wat is jouw punt nou dan? Dat je gerust nog wat achterlijke dingen kan doen als je er al enkele hebt gedaan?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65632373
Tottenham zou dan veel geld moeten vragen en Keane in ruil erbij
pi_65652490
Quaresma en Keane naar Tottenham. Als de geruchten waar zijn tenminste.
pi_65655006
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef Ludacriss het volgende:
Quaresma en Keane naar Tottenham. Als de geruchten waar zijn tenminste.
Keane zou nu voor 15M zonder extra speler of iets dergelijks terugkomen.

En Inter schijnt Quaresma aangeboden te hebben in ruil voor Bentley of Jenas.

Vooral die tweede zie ik wel zitten, en wie van de twee dan zou gaan maakt me eigenlijk niet eens veel uit.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65664873


Jammer voor... Defoe? Ik snap r geen zak van, Defoe en Keane konden toendertijd al niet uitblinken samen dus ... Pav en Keane en Defoe op de bank ofzo... of ... of....

Quaresma trouwens naar Chelsea op huurbasis..... waarschijnlijk
pi_65665173
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:31 schreef Smeich het volgende:


Jammer voor... Defoe? Ik snap r geen zak van, Defoe en Keane konden toendertijd al niet uitblinken samen dus ... Pav en Keane en Defoe op de bank ofzo... of ... of....

Quaresma trouwens naar Chelsea op huurbasis..... waarschijnlijk
Bent zal zich wel klote voelen nu, die is weer 4e spits

Gelukkig is Giovani niet weggegaan, hadden ze anders best wel eens spijt van kunnen krijgen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65665894
Giovani heeft zich nog niet echt in de kijker gespeeld he (behalve op de foto ) ... Ben benieuwd wanneer Darren Anderton wordt gepresenteerd...

Ja, rottig voor Bent.. die jongen scoort er toch wel rustig op los (ik ben zeer gecharmeerd van hem, al bij Charlton) maar wordt gewoon niet 1e keus.
pi_65665948
Darren Anderton!
Dat was in de jaren 90 toch wel het talent samen met Barmby.
pi_65665973
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef Smeich het volgende:
Giovani heeft zich nog niet echt in de kijker gespeeld nee... Ben benieuwd wanneer Darren Anderton wordt gepresenteerd...


Wel een held hoor Anderton, in november dacht ik nog afscheid genomen, met een wereldgoal.
quote:
Ja, rottig voor Bent.. die jongen scoort er toch wel rustig op los (ik ben zeer gecharmeerd van hem, al bij Charlton) maar wordt gewoon niet 1e keus.
Ik vind het een goede spits voor op de counter. Voor een ploeg die vooral zelf wil aanvallen en dus wat minder ruimte krijgt komt hij denk ik technisch gewoon tekort. Schijnt dat hij zelf graag naar Everton had gewild, daar had ie ook wel gepast denk ik.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65666065
Voor degene die het niet weten Defoe is er zo goed als uit voor 3 maanden. Vandaar deze transfer.
pi_65666112
Keano
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65666123
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
Voor degene die het niet weten Defoe is er zo goed als uit voor 3 maanden. Vandaar deze transfer.
Het viel toch juist heel erg mee?
pi_65666218
Ook in het Pool forum gepost, maar dacht dat die hier ook wel tot z'n recht komt


from 2:25 onward (al is alles wel leuk hoor )
pi_65666869
Btw Keano !!!
pi_65667108
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het viel toch juist heel erg mee?
Nope. Harry geeft net op SSN aan dat Defoe ,zoals het er nu uitziet, voor langere tijd eruit is.
pi_65667401
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Smeich het volgende:
Ook in het Pool forum gepost, maar dacht dat die hier ook wel tot z'n recht komt


from 2:25 onward (al is alles wel leuk hoor )


Stukje met Benitez en Ferguson op het eind is ook wel leuk
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65672560
Hopelijk schiet Keane de Spurs naar de league cup
  maandag 2 februari 2009 @ 21:31:43 #188
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65672618
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk schiet Keane de Spurs naar de league cup
Mag hij daar in uitkomen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65672677
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mag hij daar in uitkomen?
Woodgate speelde vorig jaar ook gewoon in de finale.
pi_65672945
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Woodgate speelde vorig jaar ook gewoon in de finale.
Zal dan wel alleen FA Cup zijn waar dat niet mag. Of Middlesbrough was vorig jaar snel uit de League Cup terwijl Woodgate nog geblesseerd was?

Defoe heeft ook al meegedaan trouwens tegen Burnley dus het zal wel kunnen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  maandag 2 februari 2009 @ 22:46:30 #191
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65675926
keane
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:46:55 #192
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65675942
spurs

drie spelers terugkopen binnen een jaar
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:54:16 #193
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_65676266
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:46 schreef Fortitudo het volgende:
spurs

drie spelers terugkopen binnen een jaar
2 kwaliteitsbijdragen binnen een minuut
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_65677156
quote:
Jermain is likely to be out for up to ten weeks.
bron: www.spurs.co.uk
Niet echt fijn. Dit is ook wel de reden waarom Tottenham, Keane zo snel weer terug heeft gehaald.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 07:19:48 #195
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65681600
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:46 schreef Fortitudo het volgende:
spurs

drie spelers terugkopen binnen een jaar
echt dom beleid ja
pi_65695129
Keano is weer terug Precies de type speler die de selectie al die tijd weer miste!
pi_65742524
Robbie Keane zijn avontuur bij Liverpool...

pi_65742804
Keane meteen de aanvoerder !
pi_65742901
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef Ludacriss het volgende:
Robbie Keane zijn avontuur bij Liverpool...

[ afbeelding ]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65749704
Geweldig hahaha, ik kan er keer op keer naar kijken, hilarisch
pi_65777979
pi_65785449


pi_65785512
Btw ik hoop aankomende zondag dit weer eens te zien

pi_65793868
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:16 schreef Ludacriss het volgende:
[ afbeelding ]

  zondag 8 februari 2009 @ 20:37:39 #205
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_65860678
Congrats met het puntje.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_65860707
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:37 schreef DutchGooner het volgende:
Congrats met het puntje.
Thanks.
pi_65881434
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:37 schreef DutchGooner het volgende:
Congrats met het puntje.
Hadden er eigenlijk 3 moeten zijn
pi_65882888
Op basis van wat? Ik denk dat je blij mocht zijn met die afgekeurde goal en de rode kaart voor Eboue, al is Modric natuurlijk een vervelend mannetje die overduidelijk hem een kaart wilde aansmeren
pi_65883245
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef ktnxbye het volgende:
Op basis van wat? Ik denk dat je blij mocht zijn met die afgekeurde goal en de rode kaart voor Eboue, al is Modric natuurlijk een vervelend mannetje die overduidelijk hem een kaart wilde aansmeren
Eboue trapt gewoon na. Das direct rood, dus met één wedstrijd schorsing voor 2x geel komt ie nog goed weg. Al zouden veel Arsenal fans hem liever langer geschorst zien worden denk ik.

Bij die afgekeurde goal hadden ze pech dat Adebayor daar ligt, het duuwtje in de rug op Woodgate was op zich heel licht.

Verder was een gelijkspel wel het meest terechte resultaat, Spurs had in de tweede helft meer risico moeten nemen en meer voor de winst moeten gaan, denk dat hij daar meer op doelt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65883370
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:50 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Eboue trapt gewoon na. Das direct rood, dus met één wedstrijd schorsing voor 2x geel komt ie nog goed weg. Al zouden veel Arsenal fans hem liever langer geschorst zien worden denk ik.

Bij die afgekeurde goal hadden ze pech dat Adebayor daar ligt, het duuwtje in de rug op Woodgate was op zich heel licht.

Verder was een gelijkspel wel het meest terechte resultaat, Spurs had in de tweede helft meer risico moeten nemen en meer voor de winst moeten gaan, denk dat hij daar meer op doelt.
Hier ging het mij ook om. Daarnaast had Modric in die laatste minuut gewoon moeten scoren. Verder wel een terechte gelijkspel.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:54:24 #211
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_65883375
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:50 schreef DemonCleaner het volgende:
Al zouden veel Arsenal fans hem liever langer geschorst zien worden denk ik.
Klopt
  maandag 9 februari 2009 @ 16:24:42 #212
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_65884324
Goed punt toch gewoon
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_67171852
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:36:15 #214
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_67172547
quote:
Mooi leesvoer
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_67273418
En weer niet verloren van een club uit Londen
  zaterdag 21 maart 2009 @ 18:34:27 #216
237059 Twerk
The Spurs
pi_67273604
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
En weer niet verloren van een club uit Londen
Ze worden nog minimaal 7e.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67287292
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:34 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ze worden nog minimaal 7e.
Absoluut
pi_67290395
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67291426
Het draait nu best lekker.

Alleen jammer van de Carling Cup finale.
Maar offers moeten er gemaakt worden in de strijd tegen degradatie.
  zondag 22 maart 2009 @ 16:53:42 #220
237059 Twerk
The Spurs
pi_67298004
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Het draait nu best lekker.

Alleen jammer van de Carling Cup finale.
Maar offers moeten er gemaakt worden in de strijd tegen degradatie.
In de strijd om europees voetbal bedoel je?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67304059
2 a 3 weken terug speelden ze nog tegen degradatie
  zondag 22 maart 2009 @ 21:03:43 #222
237059 Twerk
The Spurs
pi_67305549
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
2 a 3 weken terug speelden ze nog tegen degradatie
Mwah, ze stonden wel ff link, maar de mogelijkheid tot degradatie heb ik nooit serieus genomen.
Met dit materiaal (en zeker nu het aardig lijkt te draaien) zie ik ze in de resterende wedstrijden nog wel genoeg punten halen om europees voetbal af te dwingen.. Of dat wishful thinking is of realistisch zullen we over een x-aantal weken wel zien.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:26:21 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_67308438
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
En weer niet verloren van een club uit Londen
Prima resultaat. Al gun ik Chelsea de titel meer dan Manchester United of Liverpool.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_67517486
Pavlyuchenko heeft gisteren gescoord voor Rusland, Bent is geselecteerd voor Engeland. Wie gaat Redknapp straks in de spits zetten wanneer ook Defoe weer fit is?
Heraaacles Almelooo
pi_67531725
Keane en Defoe
pi_67534557
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Keane en Defoe
Het zal wel een van deze combinaties worden: Keane of Pavlyuchenko samen met Defoe of Bent. Een balvaste speler samen met een box-speler, afmaker.
Heraaacles Almelooo
pi_67560165
Ga er maar vanuit dat Keane altijd een basisklant is.
Sinds zijn komst gaat het een stuk beter en hij is aanvoerder
pi_67924901
Vandaag mogen Keane en Bent beginnen. Vanmiddag moet van stadsgenoot West Ham gewonnen worden om nog een kans op Europees voetbal.

De opstelling:
Gomes, Corluka, Assou-Ekotto, Woodgate, King, Lennon, Jenas, Huddlestone, Modric, Keane, Bent. SUBS - Cudicini, Bale, Chimbonda, Dawson, Bentley, Zokora, Pavlyuchenko.
Heraaacles Almelooo
pi_67927755
YEAH! Pavlyuchenko met een zeer fraaie goal!
Heraaacles Almelooo
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:32:48 #230
237059 Twerk
The Spurs
pi_67927858
Heerlijk!

En nu wel vasthouden.. 3 punten; pure noodzaak!
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67927930
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:32 schreef Twerk het volgende:
Heerlijk!

En nu wel vasthouden.. 3 punten; pure noodzaak!
De laatste 10 minuten zijn het gevaarlijkst....
Heraaacles Almelooo
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:36:27 #232
237059 Twerk
The Spurs
pi_67927983
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:34 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

De laatste 10 minuten zijn het gevaarlijkst....
Yep. Laten we hopen dat Gomes iig wel zijn werk doet..
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67928064
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Twerk het volgende:

[..]

Yep. Laten we hopen dat Gomes iig wel zijn werk doet..
Tot dusver doet hij het wederom goed.

Pavlyuchenko valt trouwens goed in, volgende keer maar in de basis ipv Bent die alweer erg weinig liet zien.
Heraaacles Almelooo
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:41:56 #234
237059 Twerk
The Spurs
pi_67928155
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:38 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Tot dusver doet hij het wederom goed.

Pavlyuchenko valt trouwens goed in, volgende keer maar in de basis ipv Bent die alweer erg weinig liet zien.
Mee eens. Ik zou Pavlyuchenko sowieso altijd opstellen.

Als ze deze winnen, ga ik nog voor europees voetbal (en ja dat is deels wishful thinking )
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:56:25 #235
237059 Twerk
The Spurs
pi_67928548
And the final whistle blows..

Mooi, belangrijke overwinning!
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67930023
Goede overwinning, zeer belangrijk om de strijd om Europa vol te houden. En natuurlijk de dubbel over West Ham!
Heraaacles Almelooo
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:04:21 #237
237059 Twerk
The Spurs
pi_67930287


Westham is nog wel in te halen. Everton niet meer denk ik... Verder oppassen voor Fulham en Man. City (Wigan ben ik niet zo bang voor).


Resterende wedstrijden:

April
19 Sun Home Newcastle Utd
25 Sat Away Man Utd

May
02 Sat Home West Brom
09 Sat Away Everton
16 Sat Home Man City
24 Sun Away Liverpool
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67938680
De zevende plaats moet ook genoeg zijn voor Europees voetbal. Volgende week naar Spurs - Newcastle, heb er nu al zin in! Zeer belangrijke wedstrijd, om dit seizoen toch nog mooi af te kunnen sluiten.

Redknapp heeft sowieso een zeer goede prestatie neer gezet!
Heraaacles Almelooo
pi_68216070
Het was mooi gisteren op White Hart Lane! Nog steeds in de strijd om Europees voetbal, de komende weken komen zware wedstrijden aan.
Heraaacles Almelooo
pi_68216174
Tegen de topploegen hebben ze het tot nu toe goed gedaan dit seizoen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68216486
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef dndiek het volgende:
Tegen de topploegen hebben ze het tot nu toe goed gedaan dit seizoen
Dat klopt, zeker op WHL is Spurs niet kansloos in de topduels. Alleen komen nu nog Man U, L'pool en Everton away. Thuis nog Man City en West Brom, dat zijn de duels waar zeker punten gepakt moeten gaan worden. De uitduels worden zeer lastig.

Ik ben bang dat de seizoensstart zich dadelijk net gaat opbreken...
Heraaacles Almelooo
  maandag 20 april 2009 @ 21:14:34 #242
237059 Twerk
The Spurs
pi_68216919
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Dat klopt, zeker op WHL is Spurs niet kansloos in de topduels. Alleen komen nu nog Man U, L'pool en Everton away. Thuis nog Man City en West Brom, dat zijn de duels waar zeker punten gepakt moeten gaan worden. De uitduels worden zeer lastig.

Ik ben bang dat de seizoensstart zich dadelijk net gaat opbreken...
Gister zeker een hele belangrijke overwinning
Moet je 'gewoon' 7 punten halen uit de komende 4 wedstrijden.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68217084
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Twerk het volgende:

[..]

Gister zeker een hele belangrijke overwinning
Moet je 'gewoon' 7 punten halen uit de komende 4 wedstrijden.
De opluchting was gisteren voelbaar aan het eind van de wedstrijd, de slotfase was enorm spannend. Newcastle gooide er nog even flink druk op de laatste 10 minuten. Op de counter was Spurs niet effectief genoeg.
Heraaacles Almelooo
pi_68386942
Wat een ^&%^ strafschop, hoe is het mogelijk!
Heraaacles Almelooo
pi_68387107
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:59 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Wat een ^&%^ strafschop, hoe is het mogelijk!
Hij was wel terecht gegeven.
Verder mag je zo'n voorsprong nooit zo snel uit handen geven
pi_68387321
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij was wel terecht gegeven.
Verder mag je zo'n voorsprong nooit zo snel uit handen geven
Terecht gegeven?? Gomes had de bal, het was absoluut geen strafschop. Daar waren de pundits het ook wel over eens.
Heraaacles Almelooo
pi_68606008
Wederom gewonnen op White Hart Lane, al was het niet overtuigend. West Brom ging met 1-0 naar huis, daardoor blijft Spurs in de race voor Europees voetbal. Het zal zeer lastig worden en de andere uitslagen moeten meezitten. Ik verwacht nog altijd dat Tottenham het niet gaat halen, een verrassing in een uitwedstrijd is noodzakelijk.
Heraaacles Almelooo
pi_68609078
Ik denk datze het heaas niet halen.

De slechte start kost je de kop
pi_68612905
Ik ben allang blij dat ze nu laten zien waar ze toe in staat zijn
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69001341
Harry heeft een alcoholverbod opgelegd...

Ondertussen een mooi gelijkspel op Goodison, nu nog een overwinning op City thuis komend weekend en we doen echt mee tot de laatste speeldag (Liverpool)!
Heraaacles Almelooo
pi_69010484
Misschien is Europees voetbal mislopen wel een voordeel. Het scheelt toch een hoop wedstrijden en Harry nam het dit seizoen toch al niet echt serieus

Ben benieuwd wie er bij gaan komen en wie er weggaan deze zomer. Redknapp had het over 2-3 aankopen. Zo ongeveer elke fatsoenlijke spits wordt wel aan Spurs gelinkt dus daar zal er vast wel een van komen. Moet ie wel erg goed zijn want dat is niet heel hard nodig. Ik zie hem ook wel een linksback halen omdat hij het volgens mij (helaas) niet ziet zitten in Bale. Hopelijk blijft Bale wel, net als Giovani en Huddlestone. Zokora mag wat mij betreft wel weg.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69058873
Klopt, dat kan een voordeel zijn, we komen de laatste jaren steeds best ver in de toernooien maar grijpen dan alsnog naast al die prijzen terwijl het ten koste gaan van de prestaties in de competitie.

Ben benieuwd wat Harry komende zomer allemaal gaat doen. Met deze selectie moeten we volgend jaar weer mee kunnen doen bij de eerste 7, ook de positie waar we zouden staan wanneer alleen de punten vanaf Harry zouden meetellen.
Heraaacles Almelooo
  zondag 17 mei 2009 @ 00:35:33 #253
250348 HAFC-Nijverdal
Almelo Yiddo
pi_69105595
Vanmiddag gewonnen van Man City, waardoor de strijd om Europees voetbal nog altijd niet beslist is. Volgende week is een overwinning op Anfield nodig en moet Fulham verliezen.
Heraaacles Almelooo
pi_69162588
quote:
Bentley wil en mag vertrekken bij Spurs

Hij werd de gedoodverfde opvolger van David Beckham genoemd, maar na één seizoen bij Tottenham Hotspur mag David Bentley alweer vertrekken. De rechtsbuiten komt niet meer in de plannen van Harry Redknapp voor.

"David zit in een situatie waarin hij zelfs niet speelt als Aaron Lennon niet fit is", zegt Redknapp, die met Tottenham nog altijd strijdt om Europees voetbal, in gesprek met The Mirror. "Het zou goed kunnen dat hij denkt dat een transfer het beste is."

Tottenham staat ook wel open voor een vertrek als een vaste reserve als Bentley. "Ik wil het elftal deze zomer versterken en er moeten eerst spelers weg", zegt Redknapp. "Tottenham is niet een bodemloze put. Er moet niet meer uitgegeven worden dan dat er binnenkomt."

Tottenham betaalde afgelopen zomer nog zeventien miljoen euro voor Bentley (24), die rond die tijd zijn debuut in het Engelse nationale elftal maakte. De flankspeler verdedigde eerder de kleuren van Arsenal en Blackburn Rovers.
  maandag 18 mei 2009 @ 20:22:38 #255
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69163144
Het was één geweldige goal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69164008
Laat maar gaan, Lennon is een klasse beter. Bentley is een slechte kloon van Beckham.
Heraaacles Almelooo
pi_69168101
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Laat maar gaan, Lennon is een klasse beter. Bentley is een slechte kloon van Beckham.
Bij Blackburn deed hij het anders prima. Leek mij van tevoren geen slechte aankoop, maar hij speelde net als de rest van het team verschrikkelijk slecht in de beginfase. Daarna had hij pech dat Lennon ineens goed begon te spelen. Kan nog best wat worden denk ik, zie hem ook zo heel snel niet weg gaan omdat hij toch nog aardig wat geld zal moeten kosten.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69168855
Op welke positie zie jij hem spelen? Lennon was vorig jaar ook al erg goed, hij is dit seizoen alleen nog maar beter geworden. Niet voor niets player of the season, zeer terecht!
Heraaacles Almelooo
pi_69169198
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Op welke positie zie jij hem spelen? Lennon was vorig jaar ook al erg goed, hij is dit seizoen alleen nog maar beter geworden. Niet voor niets player of the season, zeer terecht!
Ik zie ook liever Lennon op dit moment, maar met 11 man kom je er niet. Als Lennon geblesseerd raakt, of volgend seizoen minder in vorm is, kun je Bentley heel goed gebruiken vind ik. Eén van de twee kan ook op links als Modric geblesseerd is.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69169786
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Ik zie ook liever Lennon op dit moment, maar met 11 man kom je er niet. Als Lennon geblesseerd raakt, of volgend seizoen minder in vorm is, kun je Bentley heel goed gebruiken vind ik. Eén van de twee kan ook op links als Modric geblesseerd is.
Bentley is wel erg duur voor de bank. Daarnaast ben ik niet erg overtuigd van zijn kwaliteiten, hij is een buitenspeler zonder actie en zonder snelheid.
Heraaacles Almelooo
  maandag 18 mei 2009 @ 23:33:52 #261
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_69173427
Ik snap überhaupt niet waarom hij gehaald is voor dat bedrag als je Lennon al hebt....

Bale komt er wel, belangrijk dat ze vertrouwen in hem houden zelfde geldt voor Giovani, verder Zokora idd bonjouren, Huddlestone is jonger, imo meer talent en dan heb je een engelsman in je team.

En opzich brengt europees wel extra wedstrijden met zich mee maar Spurs zal de komende 2 jaar sowieso geen kampioen worden dus om dan te zeggen van ; europees is geen prijs vind ik een beetje onzin want dat zou zeggen dat spurs eigenlijk nergens voor voetbalt.....om erin te blijven en 2x in t jaar te presteren tegen arsenal.....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_69173615
Huddlestone leek afgeschreven, maar heeft de laatste weken enkele zeer goede wedstrijden gespeeld. Hij moet absoluut blijven! Het zou oerdom zijn om hem weg te doen.
Heraaacles Almelooo
pi_69173992
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef Sethje het volgende:
En opzich brengt europees wel extra wedstrijden met zich mee maar Spurs zal de komende 2 jaar sowieso geen kampioen worden dus om dan te zeggen van ; europees is geen prijs vind ik een beetje onzin want dat zou zeggen dat spurs eigenlijk nergens voor voetbalt.....om erin te blijven en 2x in t jaar te presteren tegen arsenal.....
Europees voetbal moet je natuurlijk altijd willen spelen, de European Nights zijn speciale avonden op The Lane. En de prestaties in Europa kunnen een seizoen opkleuren.
Heraaacles Almelooo
pi_69174892
Las ik vandaag in het Sky sports statshoekje.
quote:
Tottenham's David Bentley has just one Premier League goal to his name - and what a goal it was as Arsenal fans will testify - in no fewer than 40 attempts.
Kan trouwens nog erger want Downing heeft 60 pogingen op doel, zonder resultaat.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69333831
Geweldig filmpje...



Geweldige vent die Gomes... love the guy Btw wat een beauty van Jenas!
pi_69333919
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Ludacriss het volgende:
Geweldig filmpje...



Geweldige vent die Gomes... love the guy Btw wat een beauty van Jenas!
Spurs lodge Zo mooi daar
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69334901
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Ludacriss het volgende:
Geweldig filmpje...



Geweldige vent die Gomes... love the guy Btw wat een beauty van Jenas!
Nice!
Heraaacles Almelooo
pi_69482587
quote:
Niet Bayern München maar Tottenham Hotspur lijkt met ingang van komende zomer de nieuwe werkgever van Wesley Sneijder te zullen worden. De Londense club heeft een bedrag van 22 miljoen euro over voor de Oranje-international, die zelf in de Spaanse hoofdstad wil blijven. De interesse van Internazionale lijkt afgekoeld maar kan door de aanstaande presidentsverkiezing op elk moment concreet worden. (AS)
pi_69483317
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:27 schreef sjimz het volgende:

[..]


Héél erg jammer dat ie dat niet gaat doen, zou wel een erg mooi middenveld worden
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69487142
Zou een hele goede aankoop zijn, al moet je oppassen dat het middenveld niet te licht wordt met Modric die daar al speelt. Maargoed, Barça is daarin ook heel succesvol, dus laat maar komen!
Heraaacles Almelooo
pi_69510875
Ik geloof niet dat hij komt maar wie weet neemt ie Yolante wel mee
pi_69595452

Puma
pi_69596693
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:42 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Puma
Gadverdamme wat een lelijk shirt
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69598075
Nee dat gaat hem niet worden, toch? Please, dit moet een grap zijn.
Heraaacles Almelooo
  maandag 1 juni 2009 @ 12:15:14 #275
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69598530
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:42 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Puma
ik vind em wel meevallen

jammer van de matrozenlijnen en de zwarte zijkanten alleen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69619573
Tering wat lelijk! Hoop niet dat het waar is :S
pi_69620166
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:58 schreef Ludacriss het volgende:
Tering wat lelijk! Hoop niet dat het waar is :S
Zolang er nog geen spelers in dat shirt gefotografeerd zijn hou ik nog hoop. Daarnaast, het contract met Mansion is toch nog niet afgelopen?
Heraaacles Almelooo
pi_69623473
Het geel maakt het shirt lelijk
  dinsdag 2 juni 2009 @ 03:15:27 #279
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_69624687
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

ik vind em wel meevallen

jammer van de matrozenlijnen en de zwarte zijkanten alleen
Ja, jammer van die dingen die het shirt lelijk maken, dus
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_69721924
quote:
Ricardo Rocha vertrekt

De Portugees gaat na twee en een half seizoen White Hart Lane verlaten, hij speelde in deze periode slechts 18 wedstrijden. Hij werd gehaald toen Martin Jol nog de eindverantwoordelijke was in Noord-Londen, hij kwam in januari 2007 van Benfica. Het contract van Rocha liep aan het eind van dit seizoen af waardoor hij transfervrij kan vertrekken.
bron: lilywhite.webs.com

Rocha vertrekt dus, een begin aan een grote uittocht. Redknapp zal de selectie moeten saneren voordat hij grote aankopen kan gaan doen.

Verder is dat matige thuisshirt nog steeds niet officieel gepresenteerd. De club doet daar wel erg lang over, want bij andere clubs hebben ze dat al lang gedaan.
Heraaacles Almelooo
pi_69824849
quote:
Tottenham heeft Van Nistelrooy in het vizier

Volgens de Engelse krant The People is Tottenham Hotspur zeer geïnteresseerd in Ruud van Nistelrooy. De Nederlander heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Real Madrid neemt volgens de krant genoegen met 1,25 miljoen pond.
08/06/2009

Van Nistelrooy is sinds november van vorig jaar uitgeschakeld met een knieblessure en staat sinds een tijdje pas weer op het trainingsveld. De spits die onder meer bij Manchester United onder contract stond mag vertrekken bij de Koninklijke om de salariskosten te drukken en zo de transfer van onder meer Kaka mogelijk te maken.

Naast Tottenham is ook Fulham geïnteresseerd in de spits, de Cottagers zouden de ex-international graag overnemen maar hebben dus te maken met flinke concurrentie. Voordat Spurs een bod kan doen op Van Nistelrooy zullen ze eerst een andere spits moeten verkopen, naar verluid mogen Bent en/of Pavlyuchenko vertrekken van Redknapp.

Voor meer nieuws ga verder: http://lilywhite.webs.com
Lijkt me niet waarschijnlijk dat dit gaat gebeuren, maar Redknapp zal er waarschijnlijk zeker een spits bij gaan halen. Ook Santa Cruz staat nog altijd in de belangstelling.
Heraaacles Almelooo
pi_69837501
Zou dom zijn als ze nog een spits halen.
Hij heeft net Keane en Defoe gehaald en dan heb je toch een prima voorhoede !

Ze moeten defensief wat beters halen ( backs ) en misschien een extra middenvelder
pi_69840051
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou dom zijn als ze nog een spits halen.
Hij heeft net Keane en Defoe gehaald en dan heb je toch een prima voorhoede !

Ze moeten defensief wat beters halen ( backs ) en misschien een extra middenvelder
De voorhoede moet inderdaad zeker niet de prioriteit hebben. Met name op het middenveld mag er komende zomer wel wat gebeuren en ook achterin is de verhouding nogal scheef met 4 rechtsbacks en twee linksbacks waarvan er 1 beter op het middenveld speelt. Daarnaast missen we centraal achterin nog een linksbenige speler.
Heraaacles Almelooo
pi_69841613
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

De voorhoede moet inderdaad zeker niet de prioriteit hebben. Met name op het middenveld mag er komende zomer wel wat gebeuren en ook achterin is de verhouding nogal scheef met 4 rechtsbacks en twee linksbacks waarvan er 1 beter op het middenveld speelt. Daarnaast missen we centraal achterin nog een linksbenige speler.
Maakt op zich weinig uit denk ik met welk been ze passen. Wij in Nederland vinden dat wel belangrijk maar de meeste duo's in Engeland bestaan uit twee rechtsbenige spelers. Op zich is King-Woodgate goed genoeg en is Dawson een goede backup, alleen zijn King en Woodgate allebei veel te blessuregevoelig , dus er mag best wat bij. Dan nog een middenvelder die past bij Modric, Palacios en Lennon en verder hoeft er van mij niks bij, heb liever dat ze proberen een aantal goede spelers die nu niet altijd spelen vast te houden.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69842073
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:36 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Maakt op zich weinig uit denk ik met welk been ze passen. Wij in Nederland vinden dat wel belangrijk maar de meeste duo's in Engeland bestaan uit twee rechtsbenige spelers. Op zich is King-Woodgate goed genoeg en is Dawson een goede backup, alleen zijn King en Woodgate allebei veel te blessuregevoelig , dus er mag best wat bij. Dan nog een middenvelder die past bij Modric, Palacios en Lennon en verder hoeft er van mij niks bij, heb liever dat ze proberen een aantal goede spelers die nu niet altijd spelen vast te houden.
Bij voorkeur een linksbenige centrale verdediger, wanneer dat niet de meest gunstige optie is dan mag het natuurlijk ook een rechtspoot zijn. Dawson en Corluka zijn goede backups voor het centrum, maar aangezien Corluka ook al als back-up wordt gebruikt aan de rechterkant (ook zijn beste positie) is het wat weinig. Chimbonda schijnt alweer weg te mogen (onbegrijpelijk aankoop in de winter), dus dan moet er sowieso wat bijkomen in de verdediging.
Heraaacles Almelooo
pi_70077692
De Spurs zouden flink gaan winkelen in Madrid naar het schijnt met Arjen Robben als eerste aankoop voor +- 13 miljoen pond.
pi_70077731
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Spurs zouden flink gaan winkelen in Madrid naar het schijnt met Arjen Robben als eerste aankoop voor +- 13 miljoen pond.
Ik zie hem graag komen.
Als Lennon blijft (Wat ik onwaarschijnlijk acht) heb je toch wel 2 leuke vleugelspelers.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:42:53 #288
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70077745
13 miljoen pond is een koopje, al begrijp ik wel dat echte topclubs twijfelen aan zijn fitheid over een heel seizoen gesteld.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_70079005
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik zie hem graag komen.
Als Lennon blijft (Wat ik onwaarschijnlijk acht) heb je toch wel 2 leuke vleugelspelers.

Ook nog even Owen halen en dan heb je met Woodgate, King en Bale al in de selectie toch zeker de meeste blessuregevoelige ploeg van de PL

Maar inderdaad, Robben, Lennon en ook nog Modric en je hebt in aanvallend opzicht al een hele mooie ploeg staan. Lennon zie ik trouwens wel blijven, hij heeft geen end product zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen en dat werkt bij de echte top teveel in zijn nadeel.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70080615
13 miljoen voor Robben? Geloof niet dat het waar is maar hij is absoluut welkom
  woensdag 17 juni 2009 @ 05:04:55 #291
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70083643
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 03:15 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Ja, jammer van die dingen die het shirt lelijk maken, dus
hehe ik dacht al je hebt gelijk

toen zag ik dat je mij quote
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70090864
Robben zou een hele goeie aankoop zijn
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70093175
Een goede linkermiddenvelder ontbreekt de laatste jaren, Malbranque heeft het redelijk tot goed gedaan op die positie maar was niet helemaal optimaal op die positie. Een speler als Robben zou een hele goede speler zijn voor de linkerflank. Met Robben en Lennon hebben we dan twee hele gevaarlijke flankspelers.
Heraaacles Almelooo
pi_71243887
Even een kick in verband met wat transfers.

Gisteren hebben Kyle Naughton en Kyle Walker van Sheffield United getekend bij Spurs, samen vermoedelijk voor zo'n 10M GBP. Naughton kan zowel links- als rechtsback spelen en stond ook in de belangstelling van Everton en Aston Villa, dat zal dus wel een goeie zijn. Aankoop van Walker snap ik dan niet zo, rechtsbacks lopen er wel meer dan genoeg rond.

Transfers tot nu toe:
Nieuw: Naughton (Sheff Utd), Walker (Sheff Utd)
Weg: Zokora (Sevilla), Gunter (Nottingham Forest), Gilberto (Cruzeiro), Rocha (contract ontbonden), Campbell (Man Utd, einde huurcontract)

En tot slot wat geruchten:
Aankopen: Huntelaar, Alvaro Negredo, Vieira, Robben, A. Young, Crouch, Chamakh, K Jones
Verkopen: Bent, Pavluchenko, Bentley, Jenas, Huddlestone, Bale
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71678699
quote:
Tottenham versterkt defensie met Magpie Bassong

Tottenham Hotspur heeft donderdagavond laat de komst van Sébastien Bassong afgerond. De Noord-Londense club kwam tot overeenstemming met Newcastle United over een transfersom van om en nabij 10,5 miljoen euro. Bassong (23) speelde pas een jaar op St James' Park. De tegenwoordig Championship-club betaalde in de zomer van 2008 slechts een half miljoen aan FC Metz voor de diensten van Bassong.

Bassong maakte in zijn eerste seizoen in de Premier League een dusdanig goede indruk dat clubs als Arsenal en Manchester City belangstelling toonden. De Fransman, die ook speelgerechtigd is voor het nationale elftal van Kameroen, kwam vorig seizoen tot 30 competitiewedstrijden. In het eerste elftal van Metz kwam de 1 meter 87 lange verdediger tot 79 optredens in de hoofdmacht van de Franse club.

Tottenham kan in het begin van het nieuwe seizoen nog niet beschikken over de aanwinst. Bassong werd aan het einde van de vorige jaargang tegen Fulham van het veld gestuurd, en is voor de eerste twee wedstrijden van komend seizoen geschorst. Manager Harry Redknapp keek eerder uit naar zijn komst. "Ik ben weg van een speler als Bassong. Hij is jong, sterk en heeft vorig seizoen een goede indruk gemaakt."
Prima aankoop. Kunnen we nog veel plezier aan beleven..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71678855
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Prima aankoop. Kunnen we nog veel plezier aan beleven..
Beetje jammer dat hij meteen geschorst is nu alle andere centrumverdedigers geblesseerd zijn. Maar als je als verdediger zijnde in positieve zin opvalt bij Newcastle moet je haast wel erg goed zijn, en King en Woodgate worden toch ook wat ouder.

Verder ook nog Crouch gekocht en Bent verkocht, denk dat de selectie er deze zomer weer sterker op is geworden. Wel te hopen dat daar nu in de praktijk ook wat van terug te zien is.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71678938
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:42 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Beetje jammer dat hij meteen geschorst is nu alle andere centrumverdedigers geblesseerd zijn. Maar als je als verdediger zijnde in positieve zin opvalt bij Newcastle moet je haast wel erg goed zijn, en King en Woodgate worden toch ook wat ouder.

Verder ook nog Crouch gekocht en Bent verkocht, denk dat de selectie er deze zomer weer sterker op is geworden. Wel te hopen dat daar nu in de praktijk ook wat van terug te zien is.
Klopt. Ik hoop alleen nog stiekem dat ze Ashley Young van Aston Villa kunnen kopen, maar ik weet niet in hoeverre ze daar nog mee bezig zijn.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71679002
Goed dat er een verdediger bij is gehaald, dat was wel nodig. King gaat waarschijnlijk op tijd fit zijn voor de competitiestart. De meest logische optie is dan om hem en Corluka in de basis te zetten.
Heraaacles Almelooo
pi_71679095
Overigens voorspel ik een 5e plek aankomend seizoen. 'Voordeel' is toch wel dat Spurs geen Europese wedstrijden speelt aankomend seizoen..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71679341
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:46 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Klopt. Ik hoop alleen nog stiekem dat ze Ashley Young van Aston Villa kunnen kopen, maar ik weet niet in hoeverre ze daar nog mee bezig zijn.
Zou echt een geweldige aankoop zijn. O'Neill roept steeds dat hij niet weg mag, al hoeven we daar denk ik niet al te veel waarde aan te hechten gezien de aankoop van Downing. Ik denk alleen niet dat Spurs de zak geld heeft die nodig zou zijn om hem te halen, spelers in de transfer betrekken is denk ik de enige optie.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71679457
Iemand voor de linkerkant zou in elk geval geen overbodige luxe zijn.
Heraaacles Almelooo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')