Kloptquote:Op maandag 9 februari 2009 15:50 schreef DemonCleaner het volgende:
Al zouden veel Arsenal fans hem liever langer geschorst zien worden denk ik.![]()
Mooi leesvoerquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
The 50 greatest Tottenham Hotspur players (TimesOnline)
Ze worden nog minimaal 7e.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
En weer niet verloren van een club uit Londen
In de strijd om europees voetbal bedoel je?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Het draait nu best lekker.
Alleen jammer van de Carling Cup finale.
Maar offers moeten er gemaakt worden in de strijd tegen degradatie.
Mwah, ze stonden wel ff link, maar de mogelijkheid tot degradatie heb ik nooit serieus genomen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
2 a 3 weken terug speelden ze nog tegen degradatie
Prima resultaat. Al gun ik Chelsea de titel meer dan Manchester United of Liverpool.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
En weer niet verloren van een club uit Londen
Het zal wel een van deze combinaties worden: Keane of Pavlyuchenko samen met Defoe of Bent. Een balvaste speler samen met een box-speler, afmaker.quote:
De laatste 10 minuten zijn het gevaarlijkst....quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:32 schreef Twerk het volgende:
Heerlijk!
En nu wel vasthouden.. 3 punten; pure noodzaak!
Yep. Laten we hopen dat Gomes iig wel zijn werk doet..quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:34 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
De laatste 10 minuten zijn het gevaarlijkst....
Tot dusver doet hij het wederom goed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Yep. Laten we hopen dat Gomes iig wel zijn werk doet..
Mee eens. Ik zou Pavlyuchenko sowieso altijd opstellen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:38 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Tot dusver doet hij het wederom goed.
Pavlyuchenko valt trouwens goed in, volgende keer maar in de basis ipv Bent die alweer erg weinig liet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |