Hadden er eigenlijk 3 moeten zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 20:37 schreef DutchGooner het volgende:
Congrats met het puntje.
Eboue trapt gewoon na. Das direct rood, dus met één wedstrijd schorsing voor 2x geel komt ie nog goed weg. Al zouden veel Arsenal fans hem liever langer geschorst zien worden denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef ktnxbye het volgende:
Op basis van wat? Ik denk dat je blij mocht zijn met die afgekeurde goal en de rode kaart voor Eboue, al is Modric natuurlijk een vervelend mannetje die overduidelijk hem een kaart wilde aansmeren![]()
Hier ging het mij ook om. Daarnaast had Modric in die laatste minuut gewoon moeten scoren. Verder wel een terechte gelijkspel.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:50 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Eboue trapt gewoon na. Das direct rood, dus met één wedstrijd schorsing voor 2x geel komt ie nog goed weg. Al zouden veel Arsenal fans hem liever langer geschorst zien worden denk ik.![]()
Bij die afgekeurde goal hadden ze pech dat Adebayor daar ligt, het duuwtje in de rug op Woodgate was op zich heel licht.
Verder was een gelijkspel wel het meest terechte resultaat, Spurs had in de tweede helft meer risico moeten nemen en meer voor de winst moeten gaan, denk dat hij daar meer op doelt.
Kloptquote:Op maandag 9 februari 2009 15:50 schreef DemonCleaner het volgende:
Al zouden veel Arsenal fans hem liever langer geschorst zien worden denk ik.![]()
Mooi leesvoerquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
The 50 greatest Tottenham Hotspur players (TimesOnline)
Ze worden nog minimaal 7e.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
En weer niet verloren van een club uit Londen
In de strijd om europees voetbal bedoel je?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Het draait nu best lekker.
Alleen jammer van de Carling Cup finale.
Maar offers moeten er gemaakt worden in de strijd tegen degradatie.
Mwah, ze stonden wel ff link, maar de mogelijkheid tot degradatie heb ik nooit serieus genomen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
2 a 3 weken terug speelden ze nog tegen degradatie
Prima resultaat. Al gun ik Chelsea de titel meer dan Manchester United of Liverpool.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
En weer niet verloren van een club uit Londen
Het zal wel een van deze combinaties worden: Keane of Pavlyuchenko samen met Defoe of Bent. Een balvaste speler samen met een box-speler, afmaker.quote:
De laatste 10 minuten zijn het gevaarlijkst....quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:32 schreef Twerk het volgende:
Heerlijk!
En nu wel vasthouden.. 3 punten; pure noodzaak!
Yep. Laten we hopen dat Gomes iig wel zijn werk doet..quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:34 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
De laatste 10 minuten zijn het gevaarlijkst....
Tot dusver doet hij het wederom goed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Yep. Laten we hopen dat Gomes iig wel zijn werk doet..
Mee eens. Ik zou Pavlyuchenko sowieso altijd opstellen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:38 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Tot dusver doet hij het wederom goed.
Pavlyuchenko valt trouwens goed in, volgende keer maar in de basis ipv Bent die alweer erg weinig liet zien.
Dat klopt, zeker op WHL is Spurs niet kansloos in de topduels. Alleen komen nu nog Man U, L'pool en Everton away. Thuis nog Man City en West Brom, dat zijn de duels waar zeker punten gepakt moeten gaan worden. De uitduels worden zeer lastig.quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef dndiek het volgende:
Tegen de topploegen hebben ze het tot nu toe goed gedaan dit seizoen
Gister zeker een hele belangrijke overwinningquote:Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Dat klopt, zeker op WHL is Spurs niet kansloos in de topduels. Alleen komen nu nog Man U, L'pool en Everton away. Thuis nog Man City en West Brom, dat zijn de duels waar zeker punten gepakt moeten gaan worden. De uitduels worden zeer lastig.
Ik ben bang dat de seizoensstart zich dadelijk net gaat opbreken...
De opluchting was gisteren voelbaar aan het eind van de wedstrijd, de slotfase was enorm spannend. Newcastle gooide er nog even flink druk op de laatste 10 minuten. Op de counter was Spurs niet effectief genoeg.quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Gister zeker een hele belangrijke overwinning
Moet je 'gewoon' 7 punten halen uit de komende 4 wedstrijden.
Hij was wel terecht gegeven.quote:Op zondag 26 april 2009 11:59 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Wat een ^&%^ strafschop, hoe is het mogelijk!![]()
Terecht gegeven?? Gomes had de bal, het was absoluut geen strafschop. Daar waren de pundits het ook wel over eens.quote:Op zondag 26 april 2009 12:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij was wel terecht gegeven.
Verder mag je zo'n voorsprong nooit zo snel uit handen geven
quote:Bentley wil en mag vertrekken bij Spurs
Hij werd de gedoodverfde opvolger van David Beckham genoemd, maar na één seizoen bij Tottenham Hotspur mag David Bentley alweer vertrekken. De rechtsbuiten komt niet meer in de plannen van Harry Redknapp voor.
"David zit in een situatie waarin hij zelfs niet speelt als Aaron Lennon niet fit is", zegt Redknapp, die met Tottenham nog altijd strijdt om Europees voetbal, in gesprek met The Mirror. "Het zou goed kunnen dat hij denkt dat een transfer het beste is."
Tottenham staat ook wel open voor een vertrek als een vaste reserve als Bentley. "Ik wil het elftal deze zomer versterken en er moeten eerst spelers weg", zegt Redknapp. "Tottenham is niet een bodemloze put. Er moet niet meer uitgegeven worden dan dat er binnenkomt."
Tottenham betaalde afgelopen zomer nog zeventien miljoen euro voor Bentley (24), die rond die tijd zijn debuut in het Engelse nationale elftal maakte. De flankspeler verdedigde eerder de kleuren van Arsenal en Blackburn Rovers.
Bij Blackburn deed hij het anders prima. Leek mij van tevoren geen slechte aankoop, maar hij speelde net als de rest van het team verschrikkelijk slecht in de beginfase. Daarna had hij pech dat Lennon ineens goed begon te spelen. Kan nog best wat worden denk ik, zie hem ook zo heel snel niet weg gaan omdat hij toch nog aardig wat geld zal moeten kosten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Laat maar gaan, Lennon is een klasse beter. Bentley is een slechte kloon van Beckham.
Ik zie ook liever Lennon op dit moment, maar met 11 man kom je er niet. Als Lennon geblesseerd raakt, of volgend seizoen minder in vorm is, kun je Bentley heel goed gebruiken vind ik. Eén van de twee kan ook op links als Modric geblesseerd is.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Op welke positie zie jij hem spelen? Lennon was vorig jaar ook al erg goed, hij is dit seizoen alleen nog maar beter geworden. Niet voor niets player of the season, zeer terecht!
Bentley is wel erg duur voor de bank. Daarnaast ben ik niet erg overtuigd van zijn kwaliteiten, hij is een buitenspeler zonder actie en zonder snelheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Lennon op dit moment, maar met 11 man kom je er niet. Als Lennon geblesseerd raakt, of volgend seizoen minder in vorm is, kun je Bentley heel goed gebruiken vind ik. Eén van de twee kan ook op links als Modric geblesseerd is.
Europees voetbal moet je natuurlijk altijd willen spelen, de European Nights zijn speciale avonden op The Lane. En de prestaties in Europa kunnen een seizoen opkleuren.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef Sethje het volgende:
En opzich brengt europees wel extra wedstrijden met zich mee maar Spurs zal de komende 2 jaar sowieso geen kampioen worden dus om dan te zeggen van ; europees is geen prijs vind ik een beetje onzin want dat zou zeggen dat spurs eigenlijk nergens voor voetbalt.....om erin te blijven en 2x in t jaar te presteren tegen arsenal.....
Kan trouwens nog erger want Downing heeft 60 pogingen op doel, zonder resultaat.quote:Tottenham's David Bentley has just one Premier League goal to his name - and what a goal it was as Arsenal fans will testify - in no fewer than 40 attempts.
Spurs lodgequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Ludacriss het volgende:
Geweldig filmpje...
Geweldige vent die Gomes... love the guyBtw wat een beauty van Jenas!
Nice!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Ludacriss het volgende:
Geweldig filmpje...
Geweldige vent die Gomes... love the guyBtw wat een beauty van Jenas!
quote:Niet Bayern München maar Tottenham Hotspur lijkt met ingang van komende zomer de nieuwe werkgever van Wesley Sneijder te zullen worden. De Londense club heeft een bedrag van 22 miljoen euro over voor de Oranje-international, die zelf in de Spaanse hoofdstad wil blijven. De interesse van Internazionale lijkt afgekoeld maar kan door de aanstaande presidentsverkiezing op elk moment concreet worden. (AS)
Héél erg jammer dat ie dat niet gaat doen, zou wel een erg mooi middenveld wordenquote:
Gadverdamme wat een lelijk shirtquote:
ik vind em wel meevallenquote:
Zolang er nog geen spelers in dat shirt gefotografeerd zijn hou ik nog hoop. Daarnaast, het contract met Mansion is toch nog niet afgelopen?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:58 schreef Ludacriss het volgende:
Tering wat lelijk! Hoop niet dat het waar is :S
Ja, jammer van die dingen die het shirt lelijk maken, dusquote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik vind em wel meevallen
jammer van de matrozenlijnen en de zwarte zijkanten alleen
bron: lilywhite.webs.comquote:Ricardo Rocha vertrekt
De Portugees gaat na twee en een half seizoen White Hart Lane verlaten, hij speelde in deze periode slechts 18 wedstrijden. Hij werd gehaald toen Martin Jol nog de eindverantwoordelijke was in Noord-Londen, hij kwam in januari 2007 van Benfica. Het contract van Rocha liep aan het eind van dit seizoen af waardoor hij transfervrij kan vertrekken.
Lijkt me niet waarschijnlijk dat dit gaat gebeuren, maar Redknapp zal er waarschijnlijk zeker een spits bij gaan halen. Ook Santa Cruz staat nog altijd in de belangstelling.quote:Tottenham heeft Van Nistelrooy in het vizier
Volgens de Engelse krant The People is Tottenham Hotspur zeer geïnteresseerd in Ruud van Nistelrooy. De Nederlander heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Real Madrid neemt volgens de krant genoegen met 1,25 miljoen pond.
08/06/2009
Van Nistelrooy is sinds november van vorig jaar uitgeschakeld met een knieblessure en staat sinds een tijdje pas weer op het trainingsveld. De spits die onder meer bij Manchester United onder contract stond mag vertrekken bij de Koninklijke om de salariskosten te drukken en zo de transfer van onder meer Kaka mogelijk te maken.
Naast Tottenham is ook Fulham geïnteresseerd in de spits, de Cottagers zouden de ex-international graag overnemen maar hebben dus te maken met flinke concurrentie. Voordat Spurs een bod kan doen op Van Nistelrooy zullen ze eerst een andere spits moeten verkopen, naar verluid mogen Bent en/of Pavlyuchenko vertrekken van Redknapp.
Voor meer nieuws ga verder: http://lilywhite.webs.com
De voorhoede moet inderdaad zeker niet de prioriteit hebben. Met name op het middenveld mag er komende zomer wel wat gebeuren en ook achterin is de verhouding nogal scheef met 4 rechtsbacks en twee linksbacks waarvan er 1 beter op het middenveld speelt. Daarnaast missen we centraal achterin nog een linksbenige speler.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou dom zijn als ze nog een spits halen.
Hij heeft net Keane en Defoe gehaald en dan heb je toch een prima voorhoede !
Ze moeten defensief wat beters halen ( backs ) en misschien een extra middenvelder
Maakt op zich weinig uit denk ik met welk been ze passen. Wij in Nederland vinden dat wel belangrijk maar de meeste duo's in Engeland bestaan uit twee rechtsbenige spelers. Op zich is King-Woodgate goed genoeg en is Dawson een goede backup, alleen zijn King en Woodgate allebei veel te blessuregevoeligquote:Op maandag 8 juni 2009 21:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
De voorhoede moet inderdaad zeker niet de prioriteit hebben. Met name op het middenveld mag er komende zomer wel wat gebeuren en ook achterin is de verhouding nogal scheef met 4 rechtsbacks en twee linksbacks waarvan er 1 beter op het middenveld speelt. Daarnaast missen we centraal achterin nog een linksbenige speler.
Bij voorkeur een linksbenige centrale verdediger, wanneer dat niet de meest gunstige optie is dan mag het natuurlijk ook een rechtspoot zijn. Dawson en Corluka zijn goede backups voor het centrum, maar aangezien Corluka ook al als back-up wordt gebruikt aan de rechterkant (ook zijn beste positie) is het wat weinig. Chimbonda schijnt alweer weg te mogen (onbegrijpelijk aankoop in de winter), dus dan moet er sowieso wat bijkomen in de verdediging.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:36 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Maakt op zich weinig uit denk ik met welk been ze passen. Wij in Nederland vinden dat wel belangrijk maar de meeste duo's in Engeland bestaan uit twee rechtsbenige spelers. Op zich is King-Woodgate goed genoeg en is Dawson een goede backup, alleen zijn King en Woodgate allebei veel te blessuregevoelig, dus er mag best wat bij. Dan nog een middenvelder die past bij Modric, Palacios en Lennon en verder hoeft er van mij niks bij, heb liever dat ze proberen een aantal goede spelers die nu niet altijd spelen vast te houden.
Ik zie hem graag komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Spurs zouden flink gaan winkelen in Madrid naar het schijnt met Arjen Robben als eerste aankoop voor +- 13 miljoen pond.
Ook nog even Owen halen en dan heb je met Woodgate, King en Bale al in de selectie toch zeker de meeste blessuregevoelige ploeg van de PLquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie hem graag komen.
Als Lennon blijft (Wat ik onwaarschijnlijk acht) heb je toch wel 2 leuke vleugelspelers.
hehe ik dacht al je hebt gelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:15 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ja, jammer van die dingen die het shirt lelijk maken, dus
Prima aankoop. Kunnen we nog veel plezier aan beleven..quote:Tottenham versterkt defensie met Magpie Bassong
Tottenham Hotspur heeft donderdagavond laat de komst van Sébastien Bassong afgerond. De Noord-Londense club kwam tot overeenstemming met Newcastle United over een transfersom van om en nabij 10,5 miljoen euro. Bassong (23) speelde pas een jaar op St James' Park. De tegenwoordig Championship-club betaalde in de zomer van 2008 slechts een half miljoen aan FC Metz voor de diensten van Bassong.
Bassong maakte in zijn eerste seizoen in de Premier League een dusdanig goede indruk dat clubs als Arsenal en Manchester City belangstelling toonden. De Fransman, die ook speelgerechtigd is voor het nationale elftal van Kameroen, kwam vorig seizoen tot 30 competitiewedstrijden. In het eerste elftal van Metz kwam de 1 meter 87 lange verdediger tot 79 optredens in de hoofdmacht van de Franse club.
Tottenham kan in het begin van het nieuwe seizoen nog niet beschikken over de aanwinst. Bassong werd aan het einde van de vorige jaargang tegen Fulham van het veld gestuurd, en is voor de eerste twee wedstrijden van komend seizoen geschorst. Manager Harry Redknapp keek eerder uit naar zijn komst. "Ik ben weg van een speler als Bassong. Hij is jong, sterk en heeft vorig seizoen een goede indruk gemaakt."
Beetje jammer dat hij meteen geschorst is nu alle andere centrumverdedigers geblesseerd zijn. Maar als je als verdediger zijnde in positieve zin opvalt bij Newcastle moet je haast wel erg goed zijn, en King en Woodgate worden toch ook wat ouder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Prima aankoop. Kunnen we nog veel plezier aan beleven..
Klopt. Ik hoop alleen nog stiekem dat ze Ashley Young van Aston Villa kunnen kopen, maar ik weet niet in hoeverre ze daar nog mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:42 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij meteen geschorst is nu alle andere centrumverdedigers geblesseerd zijn. Maar als je als verdediger zijnde in positieve zin opvalt bij Newcastle moet je haast wel erg goed zijn, en King en Woodgate worden toch ook wat ouder.
Verder ook nog Crouch gekocht en Bent verkocht, denk dat de selectie er deze zomer weer sterker op is geworden. Wel te hopen dat daar nu in de praktijk ook wat van terug te zien is.
Zou echt een geweldige aankoop zijn. O'Neill roept steeds dat hij niet weg mag, al hoeven we daar denk ik niet al te veel waarde aan te hechten gezien de aankoop van Downing. Ik denk alleen niet dat Spurs de zak geld heeft die nodig zou zijn om hem te halen, spelers in de transfer betrekken is denk ik de enige optie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop alleen nog stiekem dat ze Ashley Young van Aston Villa kunnen kopen, maar ik weet niet in hoeverre ze daar nog mee bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |