Hadden er eigenlijk 3 moeten zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 20:37 schreef DutchGooner het volgende:
Congrats met het puntje.
Eboue trapt gewoon na. Das direct rood, dus met één wedstrijd schorsing voor 2x geel komt ie nog goed weg. Al zouden veel Arsenal fans hem liever langer geschorst zien worden denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef ktnxbye het volgende:
Op basis van wat? Ik denk dat je blij mocht zijn met die afgekeurde goal en de rode kaart voor Eboue, al is Modric natuurlijk een vervelend mannetje die overduidelijk hem een kaart wilde aansmeren![]()
Hier ging het mij ook om. Daarnaast had Modric in die laatste minuut gewoon moeten scoren. Verder wel een terechte gelijkspel.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:50 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Eboue trapt gewoon na. Das direct rood, dus met één wedstrijd schorsing voor 2x geel komt ie nog goed weg. Al zouden veel Arsenal fans hem liever langer geschorst zien worden denk ik.![]()
Bij die afgekeurde goal hadden ze pech dat Adebayor daar ligt, het duuwtje in de rug op Woodgate was op zich heel licht.
Verder was een gelijkspel wel het meest terechte resultaat, Spurs had in de tweede helft meer risico moeten nemen en meer voor de winst moeten gaan, denk dat hij daar meer op doelt.
Kloptquote:Op maandag 9 februari 2009 15:50 schreef DemonCleaner het volgende:
Al zouden veel Arsenal fans hem liever langer geschorst zien worden denk ik.![]()
Mooi leesvoerquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
The 50 greatest Tottenham Hotspur players (TimesOnline)
Ze worden nog minimaal 7e.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
En weer niet verloren van een club uit Londen
In de strijd om europees voetbal bedoel je?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Het draait nu best lekker.
Alleen jammer van de Carling Cup finale.
Maar offers moeten er gemaakt worden in de strijd tegen degradatie.
Mwah, ze stonden wel ff link, maar de mogelijkheid tot degradatie heb ik nooit serieus genomen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
2 a 3 weken terug speelden ze nog tegen degradatie
Prima resultaat. Al gun ik Chelsea de titel meer dan Manchester United of Liverpool.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
En weer niet verloren van een club uit Londen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |