abonnement Unibet Coolblue
pi_62617209
Oei, het topic was vol! Ik open gelijk even een nieuwe met hetzelfde bericht zodat we hier kunnen aftellen naar de release!



Hi again,

Well, we're only a couple of weeks away from the release of MIKA's fantastic new DVD:
'Live At Parc Des Princes' which will be released on 10th November.

The DVD captures a very special day in July this summer when MIKA played his debut stadium show at the Parc Des Princes in Paris on 4th July. With a sell-out crowd, MIKA put on a show that even had the likes of Kanye West admitting that the bar had been raised. MIKA stormed the show with a supporting cast that included flying clowns, tap dancing astronauts, a 100 foot Chinese Dragon, can-can dancing Big Girls amongst others. Utilising the talents of some of the world's top design talents including Opera designer Es Devlin who created the stage settings; Christian Louboutin who created all Mika's shoes for the show and British designer Matthew Williamson who designed a one off silver jacket for the opening number Relax.


Here's MIKA himself on the subject:
"Hey guys, I write from a studio in a nondescript concrete building in Los Angeles. The recording is three weeks in and it feels great to be out of demo phase. As many of you know we've been working on the DVD for the Paris show and its now finished. I've had a blast making this and hope you like it too.

Mxx"


The DVD captures the show in full including a new track 'Rain' and a host of additional features such as an exclusive behind the scenes documentary about the day itself along with other bonus material.

It will be available in Standard and Blu-Ray format and can be pre-ordered from the following sources:

Amazon (Standard)
Amazon (Blu Ray)
Play.com (Standard)
Play.com (Deluxe)
Play.com (Blu Ray)



pi_62617728
Hij had toch al een live DVD van zijn debuutalbum? Wat is er zo speciaal aan deze dan?
pi_62618054
Sowieso staat Rain er op Qua muziek zullen het veel dezelfde nummers zijn, qua show toch wel wat verschil.... In Amsterdam was het in elk geval van de zomer 1 groot circus en dat valt op die eerste DVD van hem nog wel mee! Wel een steengoede show!
Dus tja muzikaal weinig verschil denk ik... Maar goed niemand wordt verplicht hem te kopen natuurlijk
pi_62618105
Nee dat snap ik ook zeker, maar vind het beetje aparte actie van ze. Had t logischer gevonden als ze dan bij wijze van 3-4 nieuwe nummers erop zouden zetten en nog 1 of 2 gastartiesten ofzo.
pi_62618230
Tja zo vlak voor de feestdagen.... de commercie hey Gastartiesten hoeft van mij niet zo! Sowieso staat Rain er op als nieuw nummer en Holly Johnny misschien weer? Maar die staat dacht ik ook op de vorige. Nou ja we wachten maar af
pi_62618276
Ik kom dit nog tegen:

DVD Description
Pop superstar MIKA releases a live DVD of his biggest performance yet, when he performed his first stadium show to over 55,000 fans at Paris’s iconic Parc Des Prince stadium. A visual and musical extravaganza, the show saw MIKA bring his amazing cartoon world into Technicolor life. Featuring all his hits, along with new tracks and a few surprises, this was one of the most ambitious pop shows ever undertaken and included a host of twisted circus performers - flying clowns, tap dancing astronauts, a 100 foot Chinese Dragon, can-can dancing Big Girls and much, much more. Live at Parc Des Prince also comes with an exclusive documentary, detailing behind the scenes action and showing us how the dazzling costumes, stunning choreography and breath-taking production all took shape. Additional bonus features include the outstanding animated video for ‘Lollipop’ and ‘Grace Kelly’ as performed on Jools Hollands Hootenanny. The DVD will come in a special deluxe embossed box with a booklet designed by MIKA himself, including lots of pictures from his personal collection.

En de tracklist:

Tracklist:

1. Intro
2. Relax
3. Big Girls You Are Beautiful
4. My Interpretation
5. Billy Brown
6. Holly Johnny
7. Any Other World
8. Ring Ring
9. Stuck In The Middle
10. Rain
11. Just Can't Get Enough
12. Happy Ending
13. Love Today
14. Grace Kelly
15. Animal Play
16. Lollipop
17. Grace Kelly (Acoustic Version)
18. Relax (Rave)
pi_62645048
Oeh leuk! De eerste dvd had ik (nog) maar niet gekocht omdat ik het vermoeden had dat daar niet zoveel show in zat, dus ik ben wel blij dat deze uit wordt gebracht. Met Just can't get enough
pi_63031638
Wanneer komt ie precies uit eigenlijk?
pi_63035149
Maandag! Maar of hij hier dan al te krijgen is? volgens bol.com had ie een release van 7 november... misschien morgen toch maar even stiekem in de winkels neuzen
pi_63035315
Ik lees op het Mika forum dat diverse europese fans hem al hebben. Ik ga wel een rondje doen morgen
pi_63043507
Goed idee
pi_63051650
Van Leest had hem FRS nog niet! Ik ga nu kijken!!!!
pi_63052196
Groot nadeel: op mijn allebei de DVD spelers enkel zwart/wit beeld en een FBI warning. Als ik hem via de PC afspeel is dat niet. Dan is het beeld goed. Maar ja toch balen dat ik niet gewoon languit op de bank ga kijken. Ben heel benieuwd of meer mensen dit probleem hebben. Heb dit echt nog nooit gehad. En mijn DVD verzameling is grooooot
pi_63052385
Hmmm tis NTSC! Daarom kan ik dat hier niet gewoon op de TV afspelen wat raar. Ben heel benieuwd of meer mensen dit probleem hebben.
pi_63055958
Hm NTSC is toch zo'n universele eh dinges? Volgens mij heb ik wel NTSC dvd's die het wel doen, laten we het hopen.. Heb bij de FRS en Mediamarkt gekeken en nog niks gezien Maandag nog maar effe een Van Leest opzoeken dan..
pi_63056090
Ik ben er inmiddels al achter dat er ook gewoon PAL is dus wellicht een foutje van Universal. Ik ga maandag wel even terug naar Van Leest want wil hem ook gewoon op mijn TV kunnen kijken. Heb hem nu wel gezien op de PC en het is wel helemaal super geweldig hoor.

Die 2e Grace Kelly woooooooohooooo! Ik zal maar niet gaan spoileren!
pi_63078073
Hm, misschien ook eens kopen. Hoewel ik die eerste dvd ook nog eens aan moet schaffen. Misschien binnenkort eens op de platenbeus te Utrecht kijken, ik vond die versie in boekvorm wel leuk eruit zien!
pi_63108066
Ik heb mijn geld terug gehad van Van Leest. Was duidelijk een foutje want die jongen wist niet eens dat ze NTSC dvdtjes verkochten Helaas hadden ze geen andere dus ik bestel hem maar gewoon via bol.com want bij de andere winkels zag ik hem ook nog niet liggen.
pi_63218859
Ik heb 'm gister ook bij Van Leest gehaald, ook NTSC maar heb
er geen problemen mee gelukkig

Hij is gaaf Dat koppie van 'm na die 2e Grace Kelly
pi_63223955
Heb de special limited extended collecters directers cut edition gekocht...
Effe vluchtig bekeken en het ziet er goed uit!

De extra's zijn dan weer niet zo spectaculair.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:37:02 #21
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_63419756
leuke DVD, ik vind de documentaire over hoe dit concert tot stand is gekomen ook erg leuk.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_63421167
Hele leuke docu idd, gaat nog aardig wat werk in zitten.. Zo'n show lijkt altijd zo vanzelfsprekend op de een of andere manier
pi_63621218
Ben ik echt de enige die het NTSC probleem heeft? Ik kan hem wel gewoon op pc afspelen maar dus niet op mijn dvd en tv dan heb ik zwart wit beeld en kleine blokjes. Heb hem nu via van leest, bol.com en nu via de PAL link in de mika nieuwsbrief, maar ik blijf ntsc ontvangen. Dus ik hou de laatste nu dan maar.... Maar ik blijf het raar vinden. NTSC met nederlandse ondertitels.
pi_63623570
Pas voor een leuk prijsje Mika's eerste dvd op de kop kunnen tikken, in dat leuke boekje ook nog.

Maar wel raar dat ze die tweede in NTSC hebben uitgebracht. Dat is inferieus aan PAL en bovendien is PAL dé dominante vorm van tv hier. Of maakt dat met LCD en Plasma geen reet meer uit tegenwoordig?
pi_63623571
Pas voor een leuk prijsje Mika's eerste dvd op de kop kunnen tikken, in dat leuke boekje ook nog.

Maar wel raar dat ze die tweede in NTSC hebben uitgebracht. Dat is inferieur aan PAL en bovendien is PAL dé dominante vorm van tv hier. Of maakt dat met LCD en Plasma geen reet meer uit tegenwoordig?
pi_67515578
Het laatste Mika nieuws, vanaf zijn site:

’ve moved my return flight to the UK back and forth about 8 times. I’ve got to hand it to BA they’ve been rather alright about it all, but it feels good to be going home soon. So here’s where I’m at. The recording of the album is almost done and next comes the mixing. I haven’t wanted to blog for a while. I felt like I needed to get into myself and concentrate on the crazy pile infront of me. I also wanted to have some proper news.

Whilst finishing up the record, loads of other things have only just begun. As I mentioned ages ago, ever since my Salt Lake City gig I’ve wanted to plan an acoustic tour. Back to basics. Well its starting to come together! Countries so far include; Ireland, UK, Germany, Italy, Belgium, Holland and the USA. But there are more to come! These shows will take place this summer.

These venues are mostly going to be very small and the shows very intimate. I couldn’t think of a better way to get back in the groove. Because of the very small size of the venues I am planning on making tickets available early to fans who have been with me for the past few years, via my website and the fan club, before they are available elsewhere.

There is so much else that is in the works that I’m dying to share, but am gonna wait until its all solid. I was looking for something to illustrate small venues but I couldn’t find anything good. I think the image above is better though.

I started a twitter account… I thought I would give it a go. I could see how it could really start to irritate me BUT I thought it would be the best way to announce some secret shows later on in the year, or stuff like that… will keep playing with it. My twitter screen-name is mikasounds if you wanna find me.

We’ve also got a new vid blog coming soon!

Until then,

Mxx!
pi_67517712
Dat wordt dus wrs een Paradiso show waar je met geen mogelijkheid normaal kaarten voor kan krijgen Aan de andere kant weet ik niet of ik 'm acoustisch zo boeiend zou vinden
  woensdag 22 april 2009 @ 12:27:17 #28
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_68267281
Ik vond net wat filmpjes van het 'geheime' concert in LA afgelopen week, hij deed 4 nieuwe nummers.
Wel tof hoor, het werd aangekondigd op zijn site (mikasounds.com) en iedereen die de avond ervoor langs een bepaalde ijscokar ging kreeg een gratis polsbandje voor het concert de dag erop.
Ik vind Toyboy wel een boeiend nummer (een beetje donker, hieronder even de lyrics en filmpjes van het nieuwe spul).

-----------------------------------
I’m a wind-up toy in an up down world
If you leave me all alone, I’ll make a mess for sure
I’ve a heart of gold and the smartest styles smallest size
Leave me in the dark, you’ll never hear me cry

More than an illustration
Points of articulation
Come to life on a brass spring
Such a wonderful plaything

It’s a cruel blue cross that I have to bear
Come a little close I’m going to pull your hair/With all the little girls who want to pull your hair
More than just a toy in a patch-blue suit
Hold me in your arms I’m just a boy like you

But your mama thought there was somethin’ wrong
Didn’t want you sleeping with a boy too long
It’s a serious thing in a grown-up world
Maybe you’d be better with a Barbie girl

You were that I adored-ya/ You knew that I adored ya
But you left me in Georgia
Toys are not sentimental
How could I be for rental?

She’s the meanest hag that has ever been
Pulled out my insides with an old safety pin
I’m the sorest sight, now I feel like trash
Clothes are made of rags and they don’t even match

So she dressed me up as the man she loved
Then threw me in a box when she had had enough
Now the light of day I no longer see
She stuck her voodoo pins where my eyes used to be

Accidentally tragic
Victim of her black magic
How’d a boy who’d so loved you
Now be so afraid of you?

On a long lost ...
Do we ever remember ....

filmpjes:




Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_68778620
2 juni speelt Mika in het Concertgebouw in amsterdam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tickets enkel via de site van Mika -> http://mikatickets.sandbag.uk.com/Store/DisplayItems.html
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:08:22 #30
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_68781747
Ik heb 2 kaartjes!!!

In welke zaal zou hij spelen?

De grote heeft plek voor 2000 man, de kleine voor 500 (wat belachelijk weinig zou zijn, ik gok op de grote zaal).

Zie geen stoelplaats nr's op mijn bestelling, ik ben benieuwd of ik een beetje een leuk plekje heb.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_68783964
Nou het zal de grote zaal wel zijn... hoewel de kleine zaal wel heel gaaf zou zijn.
Bij mij ook geen stoelnummers. Ben benieuwd wat ik krijg.
pi_68789509
Op mijn bevestiging staat: Reserved seats
Nu zie ik ineens op de site dat het veranderd is naar General Admission seats... ergens wel een beetje jammer. Zal dat niet een grote chaos worden, mensen die graag bij elkaar willen zitten enzo... Zie je het al voor je mensen die voor de deur van het concertgebouw gaan liggen voor een plekje vooraan? LOL Ook geen alledaags zicht daar denk ik
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:15:33 #33
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_68794633
haha...

Vaag ja.
Op onze staat ook reserved seats...

Zou kunnen betekenen dat wij gereserveerde plekken hebben en dat die zijn uitverkocht en dat de rest general admission heeft?

Nou ja,geen idee....

We zien het wel.

Slapen voor het concertgebouw, haha...die mensen zullen raar opkijken ja!

Ik ga i.i.g. een leuke muzikale zomer tegemoet, eerst Mika in juni en in juli nog 2 x naar Michael Jackson.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_68802944
Het is in de kleine zaal!!! Hoe gaaf zeg!

di 2 juni Kleine Zaal 20:15 uur
Het Concertgebouw presenteert

Mika, zang MIKA GEEFT INTIEM CONCERT IN HET CONCERTGEBOUW
Op dinsdag 2 juni geeft de Libanees-Britse zanger Mika een exclusief concert in de Kleine Zaal. Het wordt een intiem, akoestisch optreden: ‘It was good for me to strip everything back down to just the basics.’ Deze avond in de Kleine Zaal maakt deel uit van een tournee langs een select aantal bijzondere Europese concertlocaties die volgt op de release van Mika’s nieuwe limited edition cd Songs for Sorrow. Deze cd, waarop vier nieuwe songs staan, is een voorproefje van zijn tweede cd, die in de herfst wordt verwacht. Hij verschijnt met een boek met werk van Mika’s favoriete kunstenaars: ‘These songs are little dark fairy tales, and I thought it would be brilliant to get illustrations to go with them and to get some of my favourite artists to give their own interpretation on the stories'.
In 2007 was Mika prominent aanwezig met zijn muziek. Hij brak door met zijn debuutalbum 'Life in a Cartoon Motion' en haalde daarmee in Nederland de nummer 1 positie. Hits van dat album zijn onder andere 'Grace Kelly', 'Relax, Take it Easy' en 'Big Girl (You are Beautiful)'. Deze hits komen natuurlijk ook voorbij tijdens het concert dat de zanger in het Concertgebouw zal geven.
BELANGRIJK: De kaartverkoop voor dit concert loopt uitsluitend via de website van Mika, www.mikasounds.com
De kaartprijs is ¤ 35,00 (exclusief ¤ 4,50 servicekosten). Drankjes zijn niet in de kaartprijs inbegrepen.
pi_68803897
Oeh gaaf! Ik zag jullie posts gisteravond al, maar twijfelde heel erg of ik zou gaan. Heb de vrijdag daarvoor ook al een concert en ga een dag naar Pinkpop, net allemaal achter elkaar.. maar het spookte vannacht zo door m'n hoofd dat ik net toch maar kaarten heb besteld Ik weet niet wat ik van de muziek ga vinden, maar het idee van een kleine zaal (zo'n gezellig knus sfeertje, waarschijnlijk gaat ie ook veel ouwehoeren ) bevalt me wel.

Dit maakt me ook nieuwsgierig trouwens: 'MIKA is also pleased to give you these unique numbers (one code for every ticket purchased). They are very special and you should keep them safe. All will be revealed on May 25th'

(een 10% kortingscode op die EP ofzo? )
pi_68806517
Een meet en greet misschien?
pi_68807054
Zou het

Ben benieuwd hoe snel het is uitverkocht. Kan ook nergens vinden hoeveel mensen er in die zaal gaan..
pi_68807096
WTF, het IS gewoon al uitverkocht
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:21:19 #39
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_68807215
wat COOL.

Ik was er gisteren vlot bij en hoop dan op een mooi plekje al zijn het met 437 stoelen allemaal mooie plekjes natuurlijk
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_68807353
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Kan ook nergens vinden hoeveel mensen er in die zaal gaan..
Ik voel mezelf nou heel stom, gister in mijn hysterie er totaal overheen gelezen Janena

Super dat je het gister meteen hebt gepost Sonja Het gaat leuk worden
pi_68812482
Het was graag gedaan hoor!!!
pi_68815852
En de eerste kaarten staan alweer op Marktplaats
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:45:55 #43
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_68820516
Meen je niet..

Dat snap ik persoonlijk dus niet.

Ik ga liever voor de ervaring en niet voor het geld.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_68847852
Een en al leugens ook
quote:
hoi hoi , wegens een bruiloft van mn zwager in duitsland kunnen wij helaas niet aanwezig zijn bij dit concert
dus kunnen we er iemand anders blij mee maken

het zijn 2 kaarten van het postkantoor en voor 2 juni in de kleine zaal van het concertgebouw in amsterdam


met vr gr

helena
Wordt gewoon 150 euro op geboden
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:51:02 #45
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_68849985
da's een heel apart postkantoor..

Ben bijna geneigd te gaan mailen,haha...

Ik heb gisteren gemaild met tickets@sandbag.uk.com, kreeg dit antwoord:


Hi

I'm sorry, there was some confusion over these tickets but we have now confirmed that they are general admission seats.

Kind regards

Helen@sandbag

Dat wordt nog leuk, ik zie sommige fans in staat op over alle stoelen (en mensen) heen te stormen in hun enthousiasme...
Hebben ze vast nog niet meegemaakt daar in het concertgebouw, whahaha...

In dit geval wordt het voor ons een plekje achteraan denk ik, ik kan geen hele dag vrij krijgen en kan op zijn vroegst rond 4 uur vertrekken vanaf mijn werk in Assen.
Nou ja, 437 plekken (ong. 22 in een rij dus hooguit 20 rijen), waar hebben we het over!

dit is de zaal:



wikipedia:
Kleine Zaal

Achter de Grote Zaal bevindt zich op de bovenverdieping een kleinere ovale zaal, die de Kleine Zaal genoemd wordt. Deze is 20 meter lang en 15 meter breed. Deze meer intieme ruimte is erg geschikt voor kamermuziek en zang. In deze zaal kunnen 437 luisteraars plaatsnemen. Rondom de Kleine Zaal bevinden zich de Felix de Nobel, de Franse Foyer, de Omloop en de Voorhal van de Kleine Zaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door Janena op 09-05-2009 19:59:13 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_68852390
Ik had ook al foto's zitten zoeken, ziet er zooo mooi uit
pi_68854490
Ik denk trouwens dat het met de chaos wel mee zal vallen, als ze slim zijn houden ze de kaartcontrole gewoon bij de ingang van de zaal ipv het gebouw, dan druppelt iedereen gewoon naar binnen. Of ben ik nou naief
pi_68856500
Zal wel een raar zicht zijn een horde hysterische fans voor het concertgebouw
pi_68856645
Ik zie het ook al helemaal voor me haha. Camera in de aanslag
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:07:36 #50
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_68857853
Haha, ik heb gemaild naar die verkoper die ze zgn. van het postkantoor had, kreeg dit als reactie:

'nou voor zover ik weet en heb gekocht heb ik ze on rotterdam op de goudse singel


groetjes ...'

Eh tja.
Het blijft de verantwoordelijk van de koper, zou met zo iemand niet in zee gaan.
De feitelijke kaarten heeft ze nog niet eens in haar bezit trouwens.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_68858076
Whehe, als we ze binnen hebben nog een keer mailen en vragen om een foto
pi_68867269
En ongetwijfeld zal iemand hier wel intrappen...
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:37:38 #53
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69094060
Kreeg net dit:

Hi

We’ve been asked to inform you that the tickets that we’ve sold for the Mika show in Amsterdam are RESERVED SEATS. Sorry for the confusion!

We expect to receive the tickets next week and we’ll mail them to you as soon as we can so that you can find out which seats you’ve been allocated.

Kind regards

Helen@sandbag


Gelukig toch toegewezen plekken dus!
Ik denk dat dat ook beter is (en voor ons sowiezo aangezien ik tot 4 uur in Assen zit).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69094315
Nou ik ook. Hoeven we in ieder geval niet zo vroeg en ik denk dat ze daarmee een hoop gedoe willen voorkomen. Maar kan ook een hoop ruzie opleveren (zoals ik weleens merk in de bios )
  zaterdag 16 mei 2009 @ 21:14:36 #55
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69097261
Inderdaad...in vliegtuigen zie je dat ook.

Maar goed, je hebt bewijs (je kaartje) dus ik ga ervan uit dat dat wel goedkomt.

Ik ben de moeilijkste niet en wil best ruilen van plek op mijn eigen rij maar als ik een kaartje heb voor rij 5 wil ik niet op rij 10 zitten natuurlijk.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69106316
Nou ja in theaters heb ik nog nooit meegemaakt dat mensen ruzie maakten om plekken. Mag toch hopen dat Mika fans geen uitzondering op de regel zijn
  zondag 17 mei 2009 @ 09:29:54 #57
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69110270
Vond ze in 2007 bij de HMH best wel fanatiek toen we naar binnen mochten.
(alhoewel ik het nog wel erger heb meegemaakt bij Michael Jackson en New kids on the block in de jaren 90....daar liep je echt serieus risico, whahaha)

Maar goed, dit is een ander soort locatie, hoop dat ik deze keer Mika ook daadwerkelijk kan horen zingen zonder al teveel decibellen aan gekrijs .
Zeker bij een akoestisch concert vind ik de muziek toch best belangrijk.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 18 mei 2009 @ 22:12:39 #58
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69168973
Er schijnen trouwens nepkaarten verkocht te worden op marktplaats (mischien wel die troela met die kaarten die zgn. van het postkantoor waren`), uitkijken dus...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69258696
Ik heb nav de mail van de reserved seats een mailtje terug gestuurd met de vraag of ze kon zien op welke rij ik zit. Blijk ik gewoon kaarten te hebben voor rij 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_69270830
Oeh wat gaaf! Je was ook wel een van de eersten denk. Ik had er nog te lang over nagedacht, zal wel een stuk verder naar achter zitten. Maar beter dan niks
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:09:23 #61
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69288973
Tof!!!

Hoe laat heb je kaarten besteld?
Ik had ze rond half 6 s'avonds.
Ben benieuwd (heb er ook maar even een mailtje aan gewaagd ).
Stiekum hoop ik toch op een plekje ergens op rij 3,4 of 5...

[ Bericht 0% gewijzigd door Janena op 22-05-2009 15:50:15 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69293751
Kwart over 5, dus als jij rond half 6 besteld hebt dan denk ik dat jij ook een mooi plekje hebt
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:54:35 #63
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69294605
hmm,even gechecked:

7th May 2009 - 16:26:46 GMT

moet er dus 2 uurtjes bij optellen voor de nederlandse tijd, dan was het half 7.

Naja, zal wel zien!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:37:46 #64
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69308464
wij hebben:

Row 4 seats 5 and 6

Joepie!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69319711
Mooie plaatsen dus
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:37:31 #66
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69320501

Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69354375
Ah jij zit ook op het mika forum! Ik had me daar van de week aangemeld (zonnetje)
pi_69355803
Ze mogen wel es opschieten met die kaartjes
  zondag 24 mei 2009 @ 22:16:59 #69
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69365390
Leuk!
Ik ben er eigenlijk alleen fanatiek kort voor en na een concert, erg he.
Heb veel hobbies en zit dus ook op veel forums.
Zonder concerten heb ik dan geen drijfveer om er veel te komen, haha...

Ik kreeg vrijdag mail van Sandbag dat de kaartjes al op de post waren (verstuurd vanaf engeland), ik gok dat ze er morgen of dinsdag zijn.
Als ze woensdag nog niet binnen zijn kun je contact opnemen met Helen van Sandbag.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69366124
Ah fijn! Ik bereid me vast voor op een rij 20
  zondag 24 mei 2009 @ 22:33:16 #71
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69366245
hoe laat had je kaarten dan?volgens mij gaat het ongeveer met 1 rij per uur.
Ik had ze rond half 7 en zit op rij 4.
Als ik de nachturen niet meereken dan zou je de volgende dag rond middernacht op rij 20 zitten
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69366419
Ik heb ze op 8 mei om 11.30 besteld.. Heb het idee dat er een flinke vaart inkwam toen het op alle nieuwssites stond, dat was ik nog net voor geloof ik..
  zondag 24 mei 2009 @ 23:37:31 #73
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69368877
ik gok op rij 10 tot 12?
Maar inderdaad, als je uitgaat van rij 20 kan het alleen meevallen toch?
Er zijn zowiezo geen echt slechte plaatsen in zo'n kleine zaal.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69389755
Nee precies, ben ook allang blij dat ik uberhaupt kaartjes heb, als ik al die noodkreten op MP zie..

Hee vandaag zou toch 'revealed' worden wat we met die codes kunnen? Nog niks gezien, ben nieuwsgierig!
pi_69424921
Pff ik krijg nu pas een bevestiging dat mn kaartjes zijn verstuurd, ze laten het er wel op aan komen zeg Jullie al post?
pi_69425047
Ik kreeg ook een mailtje dat mijn kaartjes onderweg zijn, hoop idd dat ze nog op tijd aankomen! Wel beetje jammer dat mijn gezelschap heeft afgezegd, dus ik hoop dat ik voor dinsdag nog iemand kan vinden...
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:44:37 #77
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69510782
Waar blijven mijn kaarten, grrrrr.....

Volgens mij worden ze daar bij Sandbag helemaal gek van al onze mail.
Ik wil ze best ophalen bij het concertgebouw maar moet dan wel instructies binnenkrijgen van ze.

Hadden ze niet gewoon electronische tickets kunnen regelen? was makkelijker geweest.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69515469
Aargh heb jij ze ook nog niet.. en die van mij waren volgens mij nog een paar dagen later verstuurd ook Laat dan effe een mail rondgaan dat er een gastenlijst komt en dat je je ID mee moet nemen ofzo Ga die zandzakken zaterdag ook spammen als ik nog niks heb..
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:27:02 #79
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69516609
Ik zou ze vandaag mailen als ik jou was.
Ik weet niet of ze in het weekend werken en maandag is pinksteren!

Ik kreeg op mijn mail van woensdagavond gisteren antwoord:
Hi

The tickets were mailed 10 days ago

Please send us an e-mail tomorrow if the tickets haven't arrived.

Please confirm the order number and the name of the person who will be
collecting the tickets.

We will then arrange for duplicate tickets to be available for you to
collect from the venue box office on the night of the show.

Kind regards

Helen@sandbag
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69516632
Ik heb ze al gemaild en mail teruggehad van Helen. Als er vandaag nog geen tickets zijn mailen naar Helen en dan regelen ze duplicaat tickets die je dinsdag kan afhalen aan de kassa.
Ik hoop alleen wel dat mijn rij 3 van toepassing blijft.... daar ga ik wel even op hameren uiteraard
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:28:01 #81
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69516634
En ja, een gastenlijst met ID was ook prima geweest.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:39:37 #82
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69516972
Die plekken blijft gewoon van toepassing neem ik aan maar ik zal het vandaag ook nog even noemen wanneer ze niet binnen zijn.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69517409
Een vriendin uit België heeft ze binnen. Fans buiten NL hebben ze al en wij in NL zitten nog te wachten. Best debiel allemaal...
pi_69528854
Ja gvd, er lag een briefje van de postbode dat ik iets had moeten tekenen voor post 'uit Engeland' (zet dan de afzender erbij ). Nu weet ik pas morgenochtend of het mn kaartjes zijn. Jullie al iets gekregen en moeten tekenen? Want dan weet ik het iig zeker..
pi_69529713
Hm zag op t Mikaforum dat iemand anders hetzelfde had. En dat ik ze pas dinsdag op kan halen natuurlijk Kom het weer zo lekker op het laatste moment aan.....
pi_69531199
Ik heb ook een briefje in de brievenbus. Maar het is eerstvolgende werkdag.... Is de zaterdag een werkdag? Ze zijn wel open. Ik denk dat ik morgen maar gewoon even langs fiets voor alle zekerheid.
En ik ga Helen dus wel mailen dat ik ze niet heb gehad hey. Dan krijg ik sowieso duplicaten. Want ik zie het horror scenario alweer voor me dat ik dan dinsdag daar kom op het postkantoor en dat ze de envelop niet kunnen vinden. Dus voor de zekerheid mail ik Helen gewoon.
pi_69531269
Die track en trace werkt ook niet... weet iemand nog een andere site? Die bevestigingsmail van verzending was leeg.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:57:02 #88
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69532397
Ik heb mijn kaarten binnen, inderdaad met aangetekende post uit engeland.
kwartiertje voor ik weg ging dus ik heb geluk gehad!
Ik zou inderdaad gewoon morgen even langs het postkantoor, mischein willen ze toch even voor je kijken als je uitleg dat het om kaartjes gaat voor een concert wat dinsdag al is.
En Helen mailen kan nooit kwaad.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69537803
Ik heb een email gehad en het komt helemaal goed

No problem, we’ll arrange for them to be reissued for you to collect from the venue box office.



There will be a Sandbag ticket desk set up from 7pm and you will need to go there and show your order confirmation e-mail and photo ID.



I can confirm that you will still have the same seats!



Kind regards



Helen@sandbag
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:30:09 #90
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69542621
Lang leve Helen
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69545270
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:16 schreef Sonja27 het volgende:
Want ik zie het horror scenario alweer voor me dat ik dan dinsdag daar kom op het postkantoor en dat ze de envelop niet kunnen vinden. Dus voor de zekerheid mail ik Helen gewoon.
Nou precies, dat heb ik ook.. ik ga morgen ook voor de zekerheid effe langs. En anders gooi ik er idd maar een mailtje tegenaan.
pi_69549611
Ik ben net naar t postkantoor geweest en ze hadden mijn kaartjes (nadat ze wel ff moesten zoeken) EINDELIJK!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:58:16 #93
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_69549760
Mocht er iemand twee kaartjes overhebben, stuur me even een PM.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_69549893
Ik heb mijn kaartjes ook!!!!
Rij 3 stoel 16 en 17.
pi_69550687
Ik heb ze ook Rij 15

Toen ik daarna door de supermarkt liep hoorde ik Relax acoustisch
pi_69552406
Een vriendin van mij had rij 16
Maar wat maakt het uit joh. zoiets unieks, dat mag je niet missen
pi_69552547
Zo denk ik er ook over hoor Heb blijkbaar wel een paar van de laatste kaarten, nog geluk mee gehad
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:45:58 #98
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69552964
Er bestaan daar toch ook geen echt slechte plaatsen. bij M Jackson betaal je voor rij 16 een slordige 900 euro :lol:
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69556114
Als dat concert uberhaupt doorgaat van MJ + bij Mika zijn we zeker dat ie zelf live zingt
Sorry ik hoop niet dat ik hier een MJ fan mee op de tenen trap
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:58:41 #100
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69559567
Ne hoor.

MJ is (of was? nog even afwachten natuurlijk) een geweldige showman; veel spektakel, grote stunts, goede dans.
Maar zingen doet hij al minstens een jaar op 12 niet veel live.

Ik denk dat hij het wel kan maar op safe speelt.
Tijdens een concert waar ik was in 1997 kon hij om technische redenen niet playbacken en moest dus wel lvie en dat klonk gewoon goed.

Maar goed, Mika is Live juist beter dan op cd (vind ik dan).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69559630
Als ik naar een artiest ga kijken wil ik hem toch wel graag live horen zingen liefst met live band ook dus niet een zanger die live meezingt met een tape Zeker in geval van MJ met die ticketprijzen mag je toch wel iets meer verwachten dan playback
  maandag 1 juni 2009 @ 14:47:07 #102
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69602741
Ik ook, we wachten het wel af bij MJ, haha...
Spektakel wordt het in ieder geval wel.

Ik krijg nu echt zin in Mika's concert!
We zijn er denk ik tegen een uur of half 7....jullie?
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69603989
Zo vroeg? Ik denk tussen 19.45 en 20.00. Ben nu echt blij met die zitplaatsen en een acoustische set, na een (Killers)concert en een dag Pinkpop vlak achter elkaar
  maandag 1 juni 2009 @ 15:38:57 #104
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69604240
We gaan dan eerst even wat eten denk ik, is toch vlakbij het leidseplein?

Ikga er in ieder geval niet in de rij staan maar denk dat ik me daar in de burut welvermaak tot die tijd.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69604442
Oh zo, ik dacht al

Nog steeds niks over die code he, heeft dus blijkbaar niks met het concert of meet&greet te maken
pi_69606491
Leidseplein is niet zo heel erg ver, maar als je wil eten kan je dichterbij ook genoeg eettentjes vinden. Wij zijn er rond half 8.
pi_69609258
Zou het net zo'n gezellige sing-along show worden als in dat filmpje op z'n site?

Hoorde net dat ik ook om half 8 in A'dam ben
pi_69616326
Begrijp ik trouwens uit het kaartje dat we gratis met de tram/bus richting Concertgebouw kunnen?
  maandag 1 juni 2009 @ 21:50:16 #109
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_69616700
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Begrijp ik trouwens uit het kaartje dat we gratis met de tram/bus richting Concertgebouw kunnen?
Jep, dat is altijd zo met Concertgebouwkaartjes.
pi_69616795
Ah mooi Ik me net de pleuris gezocht naar een strippenkaart.. Toen ik 'm had gevonden schoot me te binnen dat ik iets op het concertkaartje had zien staan
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:35:03 #111
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69635620
tot zo allemaal!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69639506
Veel plezier iedereen
pi_69640487
Wiehoe!!!! Ik vertrek hier pas om 19u
pi_69652251
Ik geloof dat ik zweef!!!!! Ben zwaar onder de indruk! Helemaal van de wereld. Zal morgen proberen een verslag te maken LOL Dat gaat nu gewoon niet lukken!
  woensdag 3 juni 2009 @ 02:54:01 #115
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69655214
net thuis....mooi,moe, handtekening gescoord, zusje heeft even kort met hem kunnen praten, wat een SUPER optreden.

zzzzz (sorry, kommorgen wel even langs hier)
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69655936
Ik lees meer dingen over handtekeningen.... was er een signeersessie? Of was dat gewoon buiten aan de artiesten uitgang?? Want ik had geen idee en ben gewoon meteen naar huis gegaan....
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:39:03 #117
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69658310
Het was gewoon buiten bij de artiesten-in/uitgang.

Hij komt na elk concert eigenlijkwel even naar de fans toe (hewt worden er steeds meer, benieuwd hoe lang hij het nog volhoudt).
Soms kun je op de foto, na het concert in westerpark zijn we op de foto geweest met hem en nog andere fans...
Soms wil hij geen poseerfoto's maar geeft hij wel handtekeningen zoals gisteren...

Een praatje maken doet hij altijd wel maar het was er gisteren erg druk (man of 100?) en een beetje hysterisch (meiden die aan zijn haar gingen zitten, beetje te opdringerig naar mijn mening en ook naar die van de manager, haha).

Mijn zusje heeft veel gefilmd buiten, dat komt een dezer dagen wel op youtube.
We hebben handtekeningen en mijn zusje heeft even kort met hem gesproken en gevraagd of hij nog naar het openingsconcert gaat van M.Jackson (hij zij dat hij dan moet werken maar dat hij wel van plan is om deze zomer 1 van de concerten te bezoeken, leek hem geweldig).

Naja, ben nog steedfs heeeeeeel erg onder de indruk, wat een concert, wat een man, wat een locatie.
Echt superrrrrrrrrr.
Ik zag al e.e.a.op youtube (even googlen mika 2 juni amsterdam of zo).

[ Bericht 0% gewijzigd door Janena op 03-06-2009 11:00:02 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:27:15 #118
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69659679
Je had ook mooie plaatsen geloof ik.
Kreeg het idee dat de mensen links op rij 1 alleen maar de piana konden zien.
Wij zaten rechts, ik had een perfect uitzicht zo op rij 4, kon alleen de drumster niet zien.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:01:14 #120
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69662483
Wow, mooie foto's!

Ik ben een vreselijke fotograaf...die paar van mij zijn de moeite niet, haha..

Er was nog wel wat heibel over stoelnummers he, we zaten er vlak achter.
Die meiden die er eerst zaten bleken balkonplekken te hebben (rij 3) in plaats van grondplaatsen rij 3.
Ze waren wel een beetje boos maar ja.....als het mijn plekjes geweest waren had ik ze ook opgeeist.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69672845
Waaaaah ik zweef ook nog steeds, wat was dat gigageweldig GAAF!!!! Ja jemig die zaal, die gozer, die SFEER, echt helemaal geweldig... Een van de leukste concerten ooit Hoorde na afloop allemaal zure geluiden dat het Westerpark beter was, ja hallo dat kan je toch ook niet vergelijken, was een heel andere show. Maar heb net zoveel lol gehad, misschien nog wel meer, op m'n knusse plekje onder het balkon Tot achterin ging iedereen uit z'n dak, zo leuk!!!

Toen ik op m'n tram stond te wachten hoorde ik allemaal gejoel vanaf de artiesteningang komen, en ja hoor daar kwam ook net m'n tram, ik wilde echt m'n trein halen maar ik ging met een tegenstrijdig gevoel de tram in haha. Toch blij dat ik niet heb staan wachten op een foto/handtekening als ik het zo lees.

Trouwens, dat voorprogramma was ook echt Ik moest er eerst even inkomen omdat ik me niet op een vp had ingesteld, maar wat een stem had die meid (allebei eigenlijk), en wat een mooie muziek, dat laatste nummer Iemand enig idee hoe ze heten?

Mijn foto's zagen er op het display van m'n camera supermooi uit, op de computer iets minder scherp helaas, zal straks eea. uploaden. Heb ook een filmpje van het moment dat zn gorgeltje het niet deed, geluid is alleen heel slecht maar het gaat om z'n gezichtsuitdrukking
pi_69672890
Mooie foto's trouwens Sonja!!

Hebben jullie ook zo gelachen om die Paul Potts met z'n geklap.. die serieuze smoel die ie erbij trok

M'n vriend zei vanmorgen dat ik zelfs over het concert had gepraat in m'n slaap... 'het was zo gaaaf..echt super'..
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:25:52 #123
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69675309
Ik vond het net een josti (niks tegen josti's hoor...hij doet me er alleen aan denken).
Hij schijnt samen met Mika op zangles gezeten te hebben en was er in 2007 al eens bij (niet in nederland).
Toen Mika opkwam maakte mijn zus een opmerking over zijn ontplofte kapsel waardoor ik de eerste minuut een slappe lach moest onderdrukken, en bedankt he zusje...haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door Janena op 03-06-2009 19:46:36 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69675811
Whehe ja hij was behoorlijk uitgeschoten met z'n fohn ja (Mika dan, of bedoelde je die 'josti'? )

Hier wat sfeerplaatjes
Heb gelukkig een aardige zoom, maar heb toch vooral foto's gemaakt waar je de zaal goed zag









pi_69676844
Gezellig filmpje:



Kut man, dat andere filmpje is echt compleet mislukt Hoop dat iemand anders dat moment heeft gefilmd..
pi_69679719
Ik vond het voorprogramma dan weer vreselijk slaapverwekkend! En wat een tuttebellen. LOL Nee mijn ding was het niet! Maar dat mensen deze show met het Westerpark gingen vergelijken kan ik niet begrijpen. Die hebben het niet helemaal begrepen denk ik. Ik ben nu wat you tube filmpjes aan het uploaden. Die volgen zo
pi_69680167
Heb net een hele zooi filmpjes van youtube geript om straks op een dvdtje te branden Is er ergens een setlist te vinden voor de goede volgorde?

Ik maak altijd maar hele korte filmpjes omdat ik van het moment wil genieten, ben blij dat er zoveel youtubers zijn die complete nummers filmen
pi_69683654
Hier zijn mijn filmpjes, ook maar korte stukjes.

http://www.youtube.com/user/sonline
pi_69709602
Ik kwam hier en daar nog wat leuke artikels tegen:

IJ MIKA GAAT ALLES ANDERS DAN NORMAAL :: 3-6-2009

‘Waarom MIKA in het Concertgebouw optreedt? Omdat hij daar zin in had. Bij Mika gaat alles net even anders dan normaal’. De perspromoter van platenmaatschappij Universal lacht er ondeugend bij. Ze heeft zich voor de gelegenheid gestoken in een prachtig jurkje en is niet de enige die zich heeft opgedoft vanavond. Want Mika in het sjieke Concertgebouw, wie had dat ooit gedacht?


In ieder geval niet Mika zelf. ‘Mijn zangdocent zou over zijn nek gaan als ie zou weten dat ik hier zou staan’, kraait hij vanachter zijn vleugel. Boven zijn hoofd hangen de namen van Haydn, Beethoven, Bach en Mozart. Voor zijn neus staan 438 mensen, ongeveer 3% van het aantal dat de zanger afgelopen zomer in het Westerpark aan het werk zag. De Kleine Zaal van het hoofdstedelijke Concertgebouw zit dan ook stampvol met bezoekers van divers pluimage. We zien kleine kinderen, veel jonge vrouwen en enthousiaste mannen van middelbare leeftijd, compleet in jasje/dasje. De leden van de fanclub - type jong, vrouwelijk en gewapend met camera - zitten pal vooraan en lijken in eerste instantie zeer onder de indruk van het gebouw. Met hun verkleedpartijen (we zien zelfs een tweeling als Alice in Wonderland langskomen) ogen ze behoorlijk anders dan het volk dat normaal door deze gangen loopt.

Daar doet Mika nog een schepje bovenop. De zaalmeesters die iedereen hun plaats wijzen, moeten haast een beroerte krijgen van de capriolen die de Libanees-Engelse zanger uithaalt. Hij heeft zich op de gelegenheid gekleed, met zwarte pantalon, wit overhemd en roze jasje. Het enige dat nog herinnert aan de flamboyante performer van eerdere optredens zijn de glitterschoenen. Komt het wellicht doordat de meest voor de hand liggende aanleiding voor deze korte tournee de in eigen beheer uitgebrachte EP met ingetogen akoestische liedjes Songs For Sorrow is? Dat ben je geneigd te denken wanneer hij achter de vleugel begint met het daarvan afkomstige Lady Jane, waarin zijn soepele stem de hoofdrol krijgt. Maar vanaf dan is het feest zoals het Concertgebouw nog nooit gezien heeft. Hij gooit het hoofd naar achteren, de glimlach breekt door op zijn gezicht en hij hamert de openingsakkoorden van Grace Kelly er uit. Met subtiele handbewegingen dirigeert hij zijn vier begeleiders (akoestische gitaar, bas, drums en een corpulente Aziaat met vlinderstrik op tweede stem) om op bepaalde momenten aan te zetten of in te vallen. Hij geeft de inmiddels klassieke songs van debuutalbum Life In Cartoon Motion nieuwe arrangementen of accenten mee, maar het effect is hetzelfde: De zaal staat binnen no-time op zijn kop. Er wordt uit volle borst meegezongen, er wordt gesprongen, gedanst en meegeklapt tot de vloer trilt. De glimlach op de gezichten van de band is er niet af te rammen, ook al gaat er af en toe iets mis met de apparatuur. De Aziaat klapt gezellig mee op zijn knieën, de bassist kan bijna niet zingen van het lachen en Mika verkeert in opperbest humeur. Gekoppeld aan zijn verzameling bonte liedjes levert het het ene na het andere feestmoment op, met Big Girl (You Are Beautiful) als beste voorbeeld. Iedereen staat op uit de stoelen, de vloer trilt en de kroonluchter komt bijna naar beneden. Het is zó ontzettend aanstekelijk dat het opvalt als je niet meegaat in het feestgedruis.

Hij moet twee keer terugkomen voor een toegift, waarbij Lollipop wordt ingeluid door de gehele band op vuilnisbakken te laten trommelen, met Mika staand op zijn vleugel. Ook in akoestische uitvoering met een kleine band zet de Libanees binnen no-time een zaal op zijn kop. Dat trucje kennen we intussen wel. Het is daarom jammer dat Mika slechts drie keer de gelegenheid aangrijpt om te laten horen dat hij meer kan dan de paljas en het feestbeest uit te hangen. Dat hij een uitmuntend entertainer is, staat inmiddels buiten kijf. Maar waarom laat hij alleen bij opener Lady Jane, Over My Shoulder en het nieuwe nummer Rain een serieuze Mika horen, die bewijst dat hij ook als sobere singer-songwriter gemakkelijk overeind blijft? Van zijn nieuwe album, dat pas dit najaar wordt verwacht (om nog maar eens aan te geven dat het vanavond geen makkelijke publiciteitsstunt betreft) speelt hij maar liefst drie tracks: Blame It On The Girls, met zijn snelle handenklapritme, Good Gone Girl, dat een jaren zestig feel heeft, en de ballad Rain. Misschien bewaart hij dat voor een volgende keer. Bij Mika weet je het tenslotte nooit, die doet waar hij zin in heeft en trekt zijn eigen plan. En dat is wat hem zo leuk en uniek maakt. JASPER VAN VUGT

(oude) FOTO: PETER PAKVIS

Gezien: MIKA, CONCERGEBOUW, AMSTERDAM (2 JUNI 2009)

Setlist:
1. Lady Jane
2. Grace Kelly
3. Stuck In The Middle
4. Blue Eyes
5. Toyboy
6. Billy Brown
7. Over My Shoulder
8. Happy Ending
9. Big Girl
10. Love Today
11. Blame It On The Girls
12. Good Gone Girl
13. Lollipop
14. My Interpretation
15. Rain
16. Grace Kelly

======

Vloer Kleine Zaal maar net bestand tegen Mika

Mika bracht gisteren even zijn zangleraar aan het conservatorium in herinnering. Had die hem nú eens moeten zien: Mika, die student met wie het toch niets zou worden, trad op in één van 's werelds beroemdste concertzalen, het Amsterdamse Concertgebouw. Weliswaar in de Kleine Zaal, maar Concertgebouw is Concertgebouw.

De Gr0te Zaal had hij ook gemakkelijk vol kunnen krijgen. De in Libanon als zoon van een Libanese en een Amerikaan geboren en in Engeland opgegroeide Michael Holbrook Penniman is sinds twee jaar een ster. Bij zijn vorige bezoek aan Nederland trad Mika nog op in het immense Westerpark. De Europese tournee die hij nu maakt langs intieme zalen, volgt op het verschijnen van de vier songs tellende ep Songs of sorrow. De echte opvolger van Mika's succesvolle debuutalbum uit 2007, Life in cartoon motion, wordt later dit jaar verwacht.

Een intiem en akoestisch concert was ons beloofd in het Concertgebouw. Opvallend en spannend, want Mika, wiens werk zwaar beïnvloed is door de muziek die types als Freddie Mercury, Elton John en David Bowie in de jaren zeventig maakten, kijkt normaal niet op een tierelantijntje meer of minder. Wat Mika's vaak nogal bombastische muziek draaglijk maakt, is dat hij meestal even royaal is met humor.

Het idee voor een akoestische tournee kreeg Mika vorig jaar, toen bij een bezoek aan de VS één van zijn vrachtwagens met geluidsapparatuur strandde in een sneeuwstorm en hij noodgedwongen een unplugged optreden moest verzorgen. En dat beviel goed. Ook in de Kleine Zaal van het Concertgebouw leek Mika het gebruikelijke geluidsgeweld geen moment te missen.

Bijgestaan door drie muzikanten en een tweede zanger (een gezette Chinese meneer in kostuum, die het grootste deel van de avond werkeloos op een hoge stoel zat) bracht Mika een mix van nieuwe en oude songs. Dat Mika een publiek kan vermaken, wisten we al, in deze intieme setting lag de nadruk meer op zijn kwaliteiten als zanger en pianist. Gezeten achter de vleugel bedreef hij ware stemacrobatiek. Weinig mannen die zo gemakkelijk zo hoog kunnen zingen als hij. Naarmate het optreden vorderde volgden meer hits. Zou de vloer van de Kleine Zaal het ooit zo zwaar te verduren hebben gehad als bij het door het publiek wel heel enthousiast ontvangen Big girl?
Unplugged optredens zijn zelden echt unplugged. Bij Mika werd het nog eens duidelijk toen hij plaatsnam achter een oud en voornaam uitziend toetsinstrument. Helaas kwam geen geluid uit de sampler die erin verstopt was. Hij kroop lachend weer gauw achter de vleugel. (PETER VAN BRUMMELEN)

===

http://www.ad.nl/cultuur/3262926/Mika_blijft_onweerstaanbaar.html

http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/304727

http://www.nrcnext.nl/col(...)n-meute-mikameisjes/
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:28:50 #130
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69741272
Leuk,die verslagen!

Zag al wat filmpjes op youtube, ook van Brussel, echt een heel andere locatie dan Amsterdam.
Daad heeft ie Relax gedaan.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69745784
Mika zit in de Rode Loper op België rond 18u10
pi_69747098
Bedankt voor de tip, was leuk Laatste stukje was lief
pi_69747360
En hij winkelt weleens in Antwerpen! Ik ook!
pi_69747673
Is die EP al uit, of wanneer komt hij uit?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:30:58 #135
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69749378
8 of 9 juni geloof ik...downloaden kan al wel via de site denk ik...

Ik heb de ep met boekje besteld...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69753895
Hij was in Amsterdam al te koop. Krijg ik net een mail:

Hi

We understand that you're all eagerly awaiting your copy of Songs For Sorrow but unfortunately there has been a slight delay in manufacture.

We expect all orders to be delivered by the end of next week.

We apologise for the delay and hope you enjoy the EP when you receive it.

Kind regards


All@sandbag

====

Beetje raar....
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:09:46 #137
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69755336
vreemd ja..

Zag ze ook in A'dammaar heb hem niewt gekocht omdat hij al in bestelling is....

ben nog steeds benieuwd wat we met die codes kunnen.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:47:11 #138
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69927392
nog geen code niews...Hmpf...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69942167
Nee, maar ik heb vandaag wel de EP ontvangen. Mooi boekje, maar dat blader je eens door en dan geloof ik het wel, maar het cdtje.......... WAUW!!!!!!!!!!!!! Jammer dat het maar 4 nummers zijn maar wat een mooooi cdtje!!!!
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:31:06 #140
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69952825
Hier nog niks binnen, ben wel benieuwd!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69953143
Ik was echt verbaasd dat hij er zo snel al was na het kaartjes drama
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:13:13 #142
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69991114
Haha, inderdaad..

Vanaag hier ook nog niks, maar goed...hij komt wel een keer.

Zitnet filmpjes te kijken op youtube uit Milan, Parijs...het podium in Parijs is wel VET hoor!
Maar het concertgebouw was intiemer...
Tijdens de meet en greet kon hij niet pratgen om zijn stem te sparen.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_70514306
Mika is zelfs 100X beter live dan op de plaat
pi_70664313
Gevonden op de site van de FRS: 11 september 2009 Mika LP2
pi_70665050
FRS?
LP2?

2e CD dus? (hou ff rekening met dit ouwetje met je afkortingen wil je }
pi_70709763
Ik copy en paste enkel wat ik zie op die site. LP2 is de titel (zal nog wel een echte titel krijgen mag ik hopen).
FRS = Free Record Shop, dat weet toch iedereen?
pi_70972657
Life just got a little bit brighter – we are delighted to announce that Mika's brand new single 'We Are Golden' will be available to download on September 6th. There will be a CD, limited edition 7" and 12" out on September 7th!!!!!!

As you'd expect from pop's most inspired maestro, 'We Are Golden' is a glorious technicolour rush, with the Andrae Crouch Gospel Choir (from Madonna's Like A Prayer) taking to the skies in the chorus; "We are not what you think we are/We Are Golden!"

But that's not all.

Just two weeks after the release of 'We Are Golden' the single will come 'We Are Golden' the album.

That's right, Mika's feverishly anticipated follow-up to 'Life In cartoon Motion' will finally be released on September 21st.

Recorded between London and Los Angeles over the last two years, and featuring stellar guest appearances by the likes of The Seawind Horns (Thriller, Off The Wall), Imogen Heap, Owen Pallet from Final Fantasy/Arcade Fire and Stuart Price, 'We Are Golden' is an album bristling with energy and ideas.

So expect POP, expect fun; expect the kind of melodies that turn on lights in your head that will never go out.

Expect life to get a little bit brighter. Mika's back...
pi_70973827
Yeah
pi_70975946
Woeii En nu nog een nieuwe tour
  zondag 19 juli 2009 @ 15:42:46 #151
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_71120352
Joepie...

Kom net terug uit London waar we waren i.v.m. de wake voor Michael Jackson dus had dit even gemist...

Ben trouwens nog wel in de buurt geweest waar hij woont `(ons hotel lag er een paar minuten vanaf), was toch best geinig.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_71227039
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef Sonja27 het volgende:
Life just got a little bit brighter – we are delighted to announce that Mika's brand new single 'We Are Golden' will be available to download on September 6th.
Mmm 6 september....vraag me dan af wat ik nu al een uur op repeat heb staan
Damn die single is echt weer briljant, kan niet wachten op het album. Hopelijk is die ook al wat eerder verkrijgbaar dan 21 september....dan duurt echt te lang
pi_71228597
Wat een nummer Dat koor

Aan welk fout jaren 80 nummer doet me dat refrein nou denken.. ligt op het puntje van m'n tong
pi_71228749
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat een nummer Dat koor

Aan welk fout jaren 80 nummer doet me dat refrein nou denken.. ligt op het puntje van m'n tong
Heaven is a place on earth? Daar dacht ik namelijk aan
pi_71228761
Waar kan ik dat nummer horen
http://www.mikasounds.com/ found it
pi_71228920
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:11 schreef Bluezz het volgende:
Waar kan ik dat nummer horen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee daar stond ie nog niet op.

Je kan ook ff googlen, kom je ws ook de Don Diablo remixes tegen - die zijn vrij te downloaden.
pi_71228950
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:11 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Heaven is a place on earth? Daar dacht ik namelijk aan
JA!!! Oh wat een heerlijk gevoel het eindelijk te weten Dank

Die Don Diablo remix valt een beetje tegen trouwens, klinkt wel lekker op zich maar heeft niks met het origineel meer te maken.
pi_71229096
Dit al gehoord?? luister vanaf 0.12.33
pi_71229972
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Dit al gehoord?? luister vanaf 0.12.33
Heerlijk die uitleg van ToyBoy, hoe kom je d'r ook op.
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:33:03 #160
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_71252762
Lekker nummer, nu ook helemaal

Hatsjoe!
pi_71257369
Ik vind het heel erg K3 eigenlijk
pi_71257530
Ik ben nog niet echt onder de indruk....
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:33:23 #163
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_71258532
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het heel erg K3 eigenlijk
Je wilt dit nummers met 'de drie biggetjes' of 'zuma he' vergelijken? Wanneer heb jij je laatste kind gebaard?
Hatsjoe!
pi_71258838
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:33 schreef Ali Salami het volgende:


Je wilt dit nummers met 'de drie biggetjes' of 'zuma he' vergelijken? Wanneer heb jij je laatste kind gebaard?
In 1987
Ik vind Mika vrolijk en hij draagt ook wel e.e.a. uit in zijn teksten, maar ik vind dit gewoon wat kinderlijk overkomen.
Dat mag toch
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:05:19 #165
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_71259418
Ik wilde er inderdaad je eerste kleinkind van maken, maar wist niet of dat al het geval was

Mika is m.i. sowieso wat kinderlijk, dat maakt hem m.i. ook een leuk figuur, samen met een aantal geniale nummers. Ik ben benieuwd naar de rest van het album. Zeker één nummer ander dat ik al heb gehoord lijkt ook de moeite waar te gaan worden
Hatsjoe!
pi_71260158
Ik wou net zeggen, dat kinderlijke af en toe hoort juist bij 'm! Dit nummer is lang niet zo'n K3 als Lollipop
pi_71375854
Vanaf de Mika hyves:

WE ARE GOLDEN!
Posted on July 27th, 2009 by David C
↓ 1 comment

You already know that Mika's second album, will be released on September 21st - the date's in your diary.

Now it's time for the next step.

Starting right now you can pre-order your copy of, so it pops through your letter box as soon as it hits the shops.

We can also exclusively reveal the track listing:

1. We Are Golden
2. Blame It On The Girls
3. Rain
4. Dr John
5. I See You
6. Blue Eyes
7. Good Gone Girl
8. Touches You
9. By The Time
10. One Foot Boy
11. Toy Boy
12. Pick Up Off The Floor
+ Digital Insert

Click here to pre-order from Play.
Click here to pre-order from HMV.
Click here to pre-order from Amazon.


But that’s not all – the album will also come in a lip-smacking Special Edition flavour, spread tastily across two CDs.

CD number two contains Mika’s recent Sadler’s Wells show; a souvenir for those of you who were there, a classic live show captured for posterity if you weren’t.

Here’s the full line-up.

CD1:
1. We Are Golden
2. Blame It On The Girls
3. Rain
4. Dr John
5. I See You
6. Blue Eyes
7. Good Gone Girl
8. Touches You
9. By The Time
10. One Foot Boy
11. Toy Boy
12. Pick Up Off The Floor
13. Lover Boy (BONUS TRACK)
+ Digital Insert

CD2: Mika Live at Sadler’s Wells
1. Grace Kelly
2. Lady Jane
3. Stuck In The Middle
4. Lonely Alcoholic
5. Blue Eyes
6. Toy Boy
7. Billy Brown
8. Good Gone Girl
9. Over My Shoulder
10. Big Girl (You’re Beautiful)
11. Love Today
12. Blame It On The Girls
13. Happy Ending
14. Lollipop
15. My Interpretation
16. Rain
17. Relax, Take It Easy

Click here to pre-order from Play.
Click here to pre-order from HMV.


That’s not all - iPod owners can feed their digital pets with exclusive-to-iTunes versions of the Standard and Deluxe albums, each featuring ‘Lady Jane’ from the ‘Songs For Sorrow’ EP.

Stay tuned for links to the iTunes store and other digital retailers.

And stay tuned for more news on ‘We Are Golden’!
pi_71378462
Blue Eyes
pi_71404302
Net de clip bij RTL Boulevard

(wel goed naar Anouk gekeken )
pi_71405398
Ah chips was met de hond lopen. Ff online kijken
pi_71405537
Ben nog steeds van mening dat Mika wel een hamburgertje of 6 mag hebben, het scharminkel
pi_71405626
Ow lookie Perez heeft m al helemaal

http://perezhilton.com/2009-07-28-his-best-work-yet
pi_71406445
Wat een heerlijk hysterische clip

Ook van Jonas Akerlund dus, vandaar dat ie zo op Good God van Anouk lijkt, lekker creatief om voor 2 verschillende artiesten zowat dezelfde clip te maken.. Maar die van Mika is toch veeeel leuker

Dat einde ook
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:30:53 #174
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_71422391
Het refrein van Mika's nieuwe single doet me akelig veel denken aan de Undertones' Teenage Kicks.



Dat zal wel aan mij liggen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:06:46 #175
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71468706
tvp
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_71569611
Clockwork Orange is weer helemaal je-van-het
pi_71736992
Van Mikasounds
quote:
What’s in a name? Well quite a lot actually. That’s why Mika has changed the title of his album.

No longer ‘We Are Golden’, Mika has retitled it ‘The Boy Who Knew Too Much’. Not only that he has completely redesigned the cover too.

‘The Boy Who Knew Too Much’ is out September 21, preceded on September 7 by the single ‘We Are Golden’.
Dat we 't effe weten
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:37:11 #179
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71737119
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Van Mikasounds
[..]

Dat we 't effe weten
Hhmzz, We Are Golden nog wel tof.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_71737294
Dat is wel laat zeg. Vraag me af of er al cd's uitgegaan waren naar reviewers etc nog getiteld We Are Golden....dat zouden mooie collector items worden.
pi_71750864
Met MIKA weet je 't maar nooit :p

Overigens kun je via de iTunes store 30 sec. van IEDER liedje horen dus hup hup, downloaden dat programma!!!

Ooh en in NL komt MIKA's nieuwe album gewoon op 18 september uit hoor
Iets langer dan 'n maand nog dus!!

In 't concertgebouw klonk hij errug lekker trouwens. Wat 'n geweldig iets was dat, zat op rij 3 en t was zoo fucking dichtbij <3

Ik had 'n hotel daar en dacht ; hmm ga niet tussen de hysterische meiden staan en ben naar mijn hotel gegaan, toch nog even gaan kijken daarn, toen snel mijn boek gehaald en kwam hijgend en hysterisch terug want ik zag Cherisse, martin en Dan net weglopen - waarom zei te voet en mika in busje - en ik riep hysterisch HOO STOP PLEASE STOP STOP!!

En toen buiten adem alles uitgelegd en nog wat handtekeningen gevraagd. Foto's niet aangedacht en Cherisse gevraagd of ze in September weer kwamen en volgens haar zat dat er dik in, maar goed, onder voorbehoud natuurlijk xD

Trouwns als ik wou kon ik gewoon hen achtera fietsen, naar hun hotel maar goed vond dat wel erg opdringerig :p

AMAZING!

[ Bericht 40% gewijzigd door roelvano op 10-08-2009 03:24:34 ]
pi_71767764
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 03:13 schreef roelvano het volgende:
Met MIKA weet je 't maar nooit :p

Overigens kun je via de iTunes store 30 sec. van IEDER liedje horen dus hup hup, downloaden dat programma!!!
Leuk leuk leuk leuk!!!! Bedankt voor de tip!!!!!!!!!!! Ik word hier super blij van!
pi_71970702
Voor nieuws moet je bij de mikahyve zijn (mikasounds.hyves.nl) . Ben er vaak te vinden!!

Over 'n maand issie al uit!!



Overigens is MIKA vandaag 26 jaar geworden!
  Redactie Sport maandag 24 augustus 2009 @ 15:17:44 #184
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72112531
Mika
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:51:02 #185
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_72162902
Gafe Lay out...

Leuk om te zien dat hij het een beetje in diezelfde tekenstijl houdt.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_72176881
Hij gaat 2 september een showcase geven in Brussel voor JimTV
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:55:41 #187
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72262204
Heb hem 15 augustus live gezien op het Malmö festival, wat was ie leuk
Hij heeft wel maar 4 nummers gespeeld maar goed, wat wil je op een gratis festival
  Redactie Sport zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:57:51 #188
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72270718
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:55 schreef supkaa het volgende:
Heb hem 15 augustus live gezien op het Malmö festival, wat was ie leuk
Hij heeft wel maar 4 nummers gespeeld maar goed, wat wil je op een gratis festival
Dan vind ik 4 nummers best veel
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_72336894
Zo juist de promo gedownload van: Mika - We Are Golden.
Zitten zeker leuke remixen tussen!
Ben erg nieuwsgierig naar 't nieuwe album!

01 - Mika - We Are Golden [Radio Edit]
02 - Mika - We Are Golden [Mirwais Remix]
03 - Mika - We Are Golden [Mirwais Dub Remix]
04 - Mika - We Are Golden [Don Diablo Remix]
05 - Mika - We Are Golden [Don Diablo Radio]
06 - Mika - We Are Golden [Don Diablo Dub]
07 - Mika - We Are Golden [Jokers On The Scene]
08 - Mika - We Are Golden [Calvin Harris Vocal Remix]
09 - Mika - We Are Golden [Calvin Harris Dub]

Interesse...?
Stuur een PM voor de download link!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_72474667
Mika bij Jonathan Ross @ BBC1



Vanaf 2.50 het daadwerkelijke optreden.
  Redactie Sport zondag 6 september 2009 @ 00:22:58 #191
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72476354
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Mika bij Jonathan Ross @ BBC1



Vanaf 2.50 het daadwerkelijke optreden.
Hahaha, dankjewel!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_72477005
Wordt straks herhaald, even recorden
  zondag 6 september 2009 @ 11:52:31 #193
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_72481739
TVPtje dan maar
pi_72484196
Ik ben helemaal weg van de nieuwe single
pi_72484579
De eerste helft vind ik live zo verrot klinken
pi_72561296
Rain Prachtig nummer !!!
pi_72670524
Ik zou eens een torrentzoektochtje doen op Mika Vind je best iets leuks die eigenlijk pas op 21 september uitkomt
pi_72671093
Dacht gisteravond nog, wat knap dat ie nog niet gelekt is Ben benieuwd...
pi_72675323
Rain -wat een verademing na die acoustische versie-, I See You, Touches You (George Michael ) zijn echt Hij had die hele cd wel vol mogen knallen met dat soort nrs. Zitten voor mij wat teveel van die dreutelnummers tussen, maar die wennen misschien nog wel I See You is wel bloedmooi zeg.
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:30:19 #201
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_72675537
Ik heb hem nu ook binnen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 12 september 2009 @ 16:37:15 #202
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_72675704
Vraagje, tijdens zijn shows zei hij vaak dat Holy Johnny zijn volgende album zou werden. Die track speelde hij dan ook vaak. Waarom heb ik daar nooit meer wat van gehoord?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_72675939
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Rain -wat een verademing na die acoustische versie-, I See You, Touches You (George Michael ) zijn echt Hij had die hele cd wel vol mogen knallen met dat soort nrs. Zitten voor mij wat teveel van die dreutelnummers tussen, maar die wennen misschien nog wel I See You is wel bloedmooi zeg.
Ik moest even wennen, maar ik ben toch eigenlijk ook wel positief. Rain is inderdaad mooier en vrolijker uitgevoerd dan de acoustische versie. Dr John, Lover boy ook erg mooi. Jammer alleen dat er twee nummers van 'Songs for sorrow' opstaan, in plaats daarvan had ik liever wat nieuwer materiaal (zoals de hierboven genoemde studioversie van Holy Johnny) gehoord
Hatsjoe!
pi_72678296
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Touches You (George Michael )
Ja dat had ik dus ook. Was er ook 1 waar ik meteen een mega Queen-vibe van kreeg. Weet even niet meer welke.

Lekkere cd, ook heel divers. D'r zit voor elke bui wel een relaxed nummer op
pi_72683234
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:07 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ja dat had ik dus ook. Was er ook 1 waar ik meteen een mega Queen-vibe van kreeg. Weet even niet meer welke.
Good Gone Girl?
pi_72688680
Download em nu pas...
Zo ff luisteren op m'n iPod met m'n nieuwe in-ears van Ultimate Ears!

Hey ZwarteMagika, hoe vond je Coldplay ?
Je was er toch ook afgelopen donderdag ?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_72701193
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:25 schreef CoExist het volgende:
Hey ZwarteMagika, hoe vond je Coldplay ?
Je was er toch ook afgelopen donderdag ?
Ik vond het geweldig! Nog steeds geen verslagje gepost (wel een fotootje), maar heb eigenlijk weinig toe te voegen aan de rest Moet nog even je filmpjes kijken..
pi_72738768
Okay net geleerd dat nieuwe cd keihard in de auto niet zo goed idee is. Geloof bij Blame it on the Girls, zit ergens iets wat ernstig op een toeter van een auto lijkt, dus ik schrok me lichtelijk de tering
  maandag 14 september 2009 @ 20:05:38 #209
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72739477
Vandaag de cd voor de eerste keer geluisterd, erg leuk! Vooral Blame it on the girls!
pi_72781467
Denk dat ik op het moment One Foot Boy het leukst vind...
pi_72789200
Ben echt zo benieuwd naar die cd
  zaterdag 19 september 2009 @ 19:17:38 #212
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_72912724
Heb de Luxe editie met live CD erbij, hij is LEUKKKKK
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_72987438
Ik had hem besteld bij play.com. De dubbel cd voor 15.49 euro zonder verzendkosten. Moet dus nog even wachten, hij is onderweg.... maar heb hem dan stiekem toch ook maar even gedownload. Ik vind het zo'n leuk album. Ik word hier zo blij van
  Redactie Sport maandag 21 september 2009 @ 23:37:18 #214
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72987500
Ik krijg de CD voor mijn verjaardag
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_73123427
Wat ik nou weer uit m'n spambox vis:

Mika's 2010 European tour schedule is:

12 Mar - Antwerp, Sportpaleis
13 Mar - Amsterdam, Heineken Hall
15 Mar - Copenhagen, KB Hallen
17 Mar - Oslo, Spektrum
18 Mar - Stockholm, Annexet
20 Mar - Dusseldorf, Philipshalle
21 Mar - Frankfurt, Jahrhunderthalle
23 Mar - Hamburg, Color Line Arena
24 Mar - Berlin, Columbia Halle
26 Mar - Leipzig, Haus Auensee
27 Mar - Munich, Zenith
29 Mar - Vienna, Gasometer
30 Mar - Stuttgart, Schleyerhalle
1 Apr - Basel, St. Jakobshalle
2 Apr - Luxembourg, Rockhall
16 Apr - Lisbon, Campo Pequeno
18 Apr - Barcelona, Palau Sant Jordi
19 Apr - Madrid, Palacios Deportes
21 Apr - Milan, Mediolanum Forum
23 Apr - Marseille, Le Dome
24 Apr - Lyon, Halle Tony Garnier
26 Apr - Paris, Bercy
29 Apr - Nantes, Zenith
30 Apr - Toulouse, Zenith
1 May - Nice, Palais Nikaia
3 May - Strasbourg, Zenith
4 May - Lievin Stade

Vrijdag voorverkoop, maandag al via de site.

  Redactie Sport zaterdag 26 september 2009 @ 13:23:46 #216
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73123439
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat ik nou weer uit m'n spambox vis:

Mika's 2010 European tour schedule is:

12 Mar - Antwerp, Sportpaleis
13 Mar - Amsterdam, Heineken Hall
15 Mar - Copenhagen, KB Hallen
17 Mar - Oslo, Spektrum
18 Mar - Stockholm, Annexet
20 Mar - Dusseldorf, Philipshalle
21 Mar - Frankfurt, Jahrhunderthalle
23 Mar - Hamburg, Color Line Arena
24 Mar - Berlin, Columbia Halle
26 Mar - Leipzig, Haus Auensee
27 Mar - Munich, Zenith
29 Mar - Vienna, Gasometer
30 Mar - Stuttgart, Schleyerhalle
1 Apr - Basel, St. Jakobshalle
2 Apr - Luxembourg, Rockhall
16 Apr - Lisbon, Campo Pequeno
18 Apr - Barcelona, Palau Sant Jordi
19 Apr - Madrid, Palacios Deportes
21 Apr - Milan, Mediolanum Forum
23 Apr - Marseille, Le Dome
24 Apr - Lyon, Halle Tony Garnier
26 Apr - Paris, Bercy
29 Apr - Nantes, Zenith
30 Apr - Toulouse, Zenith
1 May - Nice, Palais Nikaia
3 May - Strasbourg, Zenith
4 May - Lievin Stade


Jaaaaa, ik moet er heen!!! Wie gaat ook??
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_73123755
Tuurlijk ga ik ook! En het is op een zaterdag.. kan me niet heugen ooit een concert op een zaterdag te hebben gehad, wat heerlijk
  Redactie Sport zaterdag 26 september 2009 @ 14:28:55 #218
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73124897
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tuurlijk ga ik ook! En het is op een zaterdag.. kan me niet heugen ooit een concert op een zaterdag te hebben gehad, wat heerlijk
Ik ben nog nooit naar een concert geweest, dus ik weet zo ook niet waar ik moet bestellen

[ Bericht 3% gewijzigd door DeLuna op 26-09-2009 14:37:16 ]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:33:30 #219
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_73126106
yesssss...

Even kijken of we dan A'dam doen of Hamburg/Dusseldorf.

Maakt voor ons kwa afstand allemaal niet heel veel uit.

(of alle 3 als ik voor maandag de loterij win).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_73126229
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:28 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit naar een concert geweest, dus ik weet zo ook niet waar ik moet bestellen
Eventim.nl, livenation.nl of ticketmaster.nl (waarschijnlijk die eerste), alle andere sites zijn zwarthandelaren dus daar sowieso niet bestellen! Of via de Mika website, heb je wel een creditcard nodig..
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:37:07 #221
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73135078
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat ik nou weer uit m'n spambox vis:

Mika's 2010 European tour schedule is:

12 Mar - Antwerp, Sportpaleis
13 Mar - Amsterdam, Heineken Hall
15 Mar - Copenhagen, KB Hallen
17 Mar - Oslo, Spektrum
18 Mar - Stockholm, Annexet
20 Mar - Dusseldorf, Philipshalle
21 Mar - Frankfurt, Jahrhunderthalle
23 Mar - Hamburg, Color Line Arena
24 Mar - Berlin, Columbia Halle
26 Mar - Leipzig, Haus Auensee
27 Mar - Munich, Zenith
29 Mar - Vienna, Gasometer
30 Mar - Stuttgart, Schleyerhalle
1 Apr - Basel, St. Jakobshalle
2 Apr - Luxembourg, Rockhall
16 Apr - Lisbon, Campo Pequeno
18 Apr - Barcelona, Palau Sant Jordi
19 Apr - Madrid, Palacios Deportes
21 Apr - Milan, Mediolanum Forum
23 Apr - Marseille, Le Dome
24 Apr - Lyon, Halle Tony Garnier
26 Apr - Paris, Bercy
29 Apr - Nantes, Zenith
30 Apr - Toulouse, Zenith
1 May - Nice, Palais Nikaia
3 May - Strasbourg, Zenith
4 May - Lievin Stade

Vrijdag voorverkoop, maandag al via de site.

Ik ga voor Antwerpen
  Redactie Sport zaterdag 26 september 2009 @ 22:43:15 #222
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73136401
Wat voor prijzen kan ik verwachten ongeveer? Weet iemand dat?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_73145272
Oh concert Gaat morgen dan maar meteen bestellen. Heb wel vaker dat kaarten zijn uitverkocht
pi_73147498
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:43 schreef DeLuna het volgende:
Wat voor prijzen kan ik verwachten ongeveer? Weet iemand dat?
Rond de 40-45 euro incl servicekosten gok ik
  Redactie Sport zondag 27 september 2009 @ 20:58:44 #225
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73160049
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Rond de 40-45 euro incl servicekosten gok ik
Ohh.. dat valt mee!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_73166282
Kut HMH, kut Sportpaleis....dammit.
Nouja moet mn HMH-haat maar even opzij zetten, tis niet alsof ik dit jaar een NYC-trip kan plannen met een Mika concert zoals tijdje geleden.
pi_73167057
Ben juist wel blij met de HMH, wat vind je er zo kut aan dan?

Zo laptop en vriend's cc naast m'n bed, ben klaar voor morgenochtend
  Redactie Sport zondag 27 september 2009 @ 23:25:51 #228
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73167986
quote:
Op zondag 27 september 2009 22:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben juist wel blij met de HMH, wat vind je er zo kut aan dan?

Zo laptop en vriend's cc naast m'n bed, ben klaar voor morgenochtend
Ik heb geen creditcard
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_73168569
Waar kan ik kaarten bestellen??:O
pi_73168824
quote:
Op zondag 27 september 2009 22:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben juist wel blij met de HMH, wat vind je er zo kut aan dan?

Zo laptop en vriend's cc naast m'n bed, ben klaar voor morgenochtend
Tis een sfeerloze betonnenbak in the middle of nowhere. Het enige goede aan de bijlmer bier hal is het geluid, dat is geweldig daar. Maar verder
pi_73172645
Ik zie nog niks, ga me niet vertellen dat ik voor jan doedel m'n wekker heb gezet op een vrije dag

Ondertussen wel ergens gelezen dat Mika volgende week bij Paul de Leeuw komt
quote:
Op zondag 27 september 2009 23:57 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Tis een sfeerloze betonnenbak in the middle of nowhere. Het enige goede aan de bijlmer bier hal is het geluid, dat is geweldig daar. Maar verder
Vond ik vroeger ook, totdat ik een keer in de Brabanthallen in Den Bosch ben geweest. Vergeleken daarmee is de HMH echt de hemel. Je rolt er zo vanuit je trein heen, makkelijk een goeie plek te krijgen en idd goed geluid. Voordat het concert begint niet teveel om je heen kijken want aan sfeer doen ze niet echt nee.. En ben ook allang blij dat het binnen is
  maandag 28 september 2009 @ 09:33:40 #232
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73172994
Hmm het werkt inderdaad nog niet
Dat schiet niet op, ik moet zo vertrekken en kom pas heel laat weer thuis, dus dan zal ik aan de pre-sale wel niks meer hebben
pi_73173648
Nou het werkt hoor, kaartje besteld.. of ik ook even 4,30 handling charge en 6,70 shippping costs wilde afrekenen Totaal dus 53,90

Sandbag
  maandag 28 september 2009 @ 10:15:57 #234
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73173795
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou het werkt hoor, kaartje besteld.. of ik ook even 4,30 handling charge en 6,70 shippping costs wilde afrekenen Totaal dus 53,90

Sandbag
Dat is echt heel duur! Dan wacht ik toch maar tot vrijdag, scheelt in ieder geval al in de verzendkosten
pi_73175270
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou het werkt hoor, kaartje besteld.. of ik ook even 4,30 handling charge en 6,70 shippping costs wilde afrekenen Totaal dus 53,90

Sandbag
Dat is bijna duurder dan U2 tickets!

Ik ben een beetje in conflict met me zelf... heb Mika live gezien in de Westergasfabriek en dat was tegen verwachting in best een kick-@ss show.
En nu is er een live show in de HMH... voor circa 5000 man.
Dat kan alleen maar tegen vallen ben ik bang...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_73176128
Ook kaartjes besteld Wel duur ja... En dan nog speciale prijs blablabla. Ben benieuwd hoeveel die gewone kaartjes zijn dan.
  Redactie Sport maandag 28 september 2009 @ 13:05:19 #237
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73177707
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:15 schreef supkaa het volgende:

[..]

Dat is echt heel duur! Dan wacht ik toch maar tot vrijdag, scheelt in ieder geval al in de verzendkosten
Ja, maar waar moet je die bestellen dan?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 28 september 2009 @ 13:12:26 #238
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73177881
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:05 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, maar waar moet je die bestellen dan?
Ik neem aan dat ze gewoon op de site van het sportpaleis komen te staan
  Redactie Sport maandag 28 september 2009 @ 13:19:39 #239
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73178064
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef supkaa het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze gewoon op de site van het sportpaleis komen te staan
Ja, maar ik wil naar die van Amsterdam, en als ik dan kijk op die site, zijn ze echt rond de 80/90 euro. Nou dat is me echt te veel als ik die prijzen hier zo hoor.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 28 september 2009 @ 13:35:08 #240
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73178482
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:19 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil naar die van Amsterdam, en als ik dan kijk op die site, zijn ze echt rond de 80/90 euro. Nou dat is me echt te veel als ik die prijzen hier zo hoor.
Wat een belachelijke prijs! Zelfs voor acts groterdan Mika betaal je normaal toch niet zo veel. Ik vind 50 euro per ticket eigenlijk al veel. Op de site van het sportpaleis staat npg niks, maar kan me haast niet voorstellen dat het zo duur zal zijn. Even afwachten dan maar
  Redactie Sport maandag 28 september 2009 @ 13:40:49 #241
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73178627
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:35 schreef supkaa het volgende:

[..]

Wat een belachelijke prijs! Zelfs voor acts groterdan Mika betaal je normaal toch niet zo veel. Ik vind 50 euro per ticket eigenlijk al veel. Op de site van het sportpaleis staat npg niks, maar kan me haast niet voorstellen dat het zo duur zal zijn. Even afwachten dan maar
Laat maar! Op livenation.nl staan ze al, op 2 oktober om 10:00u kun je ze kopen! 39 euro (exclusief servicekosten!!)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 28 september 2009 @ 13:56:49 #242
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_73179051
heb net mijn concertkaartjes binnen, joepie!!!

En we hebben ook kaarten voor de show van Paul de leeuw a.s. vrijdag!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_73180784
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Laat maar! Op livenation.nl staan ze al, op 2 oktober om 10:00u kun je ze kopen! 39 euro (exclusief servicekosten!!)
*kuch*
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 15:40 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Eventim.nl, livenation.nl of ticketmaster.nl (waarschijnlijk die eerste), alle andere sites zijn zwarthandelaren dus daar sowieso niet bestellen! Of via de Mika website, heb je wel een creditcard nodig..
  maandag 28 september 2009 @ 15:06:35 #244
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73180786
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Laat maar! Op livenation.nl staan ze al, op 2 oktober om 10:00u kun je ze kopen! 39 euro (exclusief servicekosten!!)
Kijk dat is al een stuk beter!
  Redactie Sport maandag 28 september 2009 @ 15:08:43 #245
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73180831
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

*kuch*
[..]


Ja, maar eerst stonden ze daar nog niet dus toen werd ik ongeduldig
sorry
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_73181018
Gelukkig net niet ongeduldig genoeg om voor 85 euro een kaartje te bestellen.. wat een schooiers zijn het ook zeg, voordat de vvk begint al het dubbele vragen
  Redactie Sport maandag 28 september 2009 @ 15:18:49 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73181069
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gelukkig net niet ongeduldig genoeg om voor 85 euro een kaartje te bestellen.. wat een schooiers zijn het ook zeg, voordat de vvk begint al het dubbele vragen
Ik heb het er wel voor over, maar iedereen zei al dat het rond de 40 euro zou liggen. Ze hebben me gered
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_73184677
Recensie van Nu.nl:
quote:
Mika - The Boy Who Knew Too Much
Uitgegeven: 28 september 2009 16:17
Laatst gewijzigd: 28 september 2009 16:17
Als Libanees-Britse popmuzikant is het leven niet altijd even makkelijk. Zo heeft Mika er af en toe moeite mee de focus op zijn muziek te houden. Het enige dat de media lijkt te interesseren is zijn liefde voor mannen en/of vrouwen.

Die kogel is inmiddels door de kerk. Mika is overal in geïnteresseerd. Tot zover het punt dat er eigenlijk niet toe doet. Want de zanger maakt vooral heel erg vrolijke en goed beluisterbare popliedjes.

Van zijn debuutalbum Life In Cartoon Motion verscheen een tal van hits, met als hoogtepunt Grace Kelly. Wie heeft dat nummer niet meegeschreeuwd in de kroeg, auto of douche?

Hitpotentie

Op The Boy Who Knew Too Much gaat Mika vrolijk door waar hij op het laatste album mee eindigde. Vrolijk, catchy en een beetje too much. Maar bovenal barst het begin van de plaat uit elkaar van hitpotentie.

Opener We Are Golden doet het al aardig op de radio en is minstens zo vermakelijk als Grace Kelly. Blame It On The Girls en Rain passen in hetzelfde straatje en zijn beide hits in wording. Helaas is het vanaf dan even over met de aanstekelijke muziek die Mika zo leuk maakt.

Ballads

De zanger heeft er namelijk ook een handje van om de gevoelige kant op te gaan. I See You, begeleid door piano, is nog wel goed te pruimen, maar het gaat snel bergafwaarts. By The Time en Pick Up Off The Floor slagen al een stuk minder.

Afsluiter Toy Boy klinkt als de soundtrack van een Disney tekenfilm. Niets mis mee in principe, als iemand dat kan maken is het Mika wel, maar het werkt niet. Zouteloos en zonder overtuiging. Daar veranderen de kekke instrumentjes niets aan.

Samenhang

Mika kan zich beter bezighouden met het schrijven van over the top popmuziek in plaats van het zoeken naar de juiste balans. Op nummers als Lover Boy doet de zanger wat hij moet doen: een eigentijdse versie van Freddy Mercury spelen.

The Boy Who Knew Too Much is niet helemaal geworden wat het moest zijn. Op een paar leuke nummers na slaat Mika de plank vooral veel mis. Er is niets mis met een beetje samenhang, maar de geforceerde ballads pakken niet goed uit.

6/10
Wel een beetje mee eens..
pi_73184755
BBC Radio 1 interview van vanmiddag
  maandag 28 september 2009 @ 20:36:56 #250
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73217760
Vanavond om 23.00 u Mika bij Later with Jools Holland op BBC 2
  Redactie Sport dinsdag 29 september 2009 @ 18:46:29 #252
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73217852
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vanavond om 23.00 u Mika bij Later with Jools Holland op BBC 2
Ik ga het opnemen want ik wil Pauw en Witteman ook nog zien
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:01:38 #253
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_73218315
Ik ga zeker kijken
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:34:54 #254
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73221207
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vanavond om 23.00 u Mika bij Later with Jools Holland op BBC 2
Ik ga ook kijken!
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:02:47 #255
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_73227620
Begint nu eerst met Shakira
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:05:54 #256
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_73227754
Blame it on the girls
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_73229920
Vergeten
Hoe was het en hoeveel nummers en kan ik het terugkijken?
  woensdag 30 september 2009 @ 00:18:45 #258
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_73230221
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Vergeten
Hoe was het en hoeveel nummers en kan ik het terugkijken?
Twee, blame it on the girls en Rain (vorig jaar in Westerpark )
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 30 september 2009 @ 07:58:09 #259
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73232217
Leuk optreden gister
pi_73237347
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Juicyhil het volgende:


Twee, blame it on the girls en Rain (vorig jaar in Westerpark )
Ah ok, dat valt mee. Ik was erbij vorig jaar
pi_73237840
Hopenlijk komt die cd vandaag een keer binnen
  Redactie Sport woensdag 30 september 2009 @ 16:12:54 #262
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73245975
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:02 schreef Juicyhil het volgende:
Begint nu eerst met Shakira
Die is live echt heel erg slecht vind ik.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_73249748
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Rain (vorig jaar in Westerpark )
Ohja toen stond ik bij de Swirl tent omdat ik dacht dat het al was afgelopen

Wat een leuke optredens, stuk beter dan We are Golden live! Volgens mij is het laatste stuk van Rain best een aanslag op z'n stem
  woensdag 30 september 2009 @ 20:48:41 #264
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73255302
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Die is live echt heel erg slecht vind ik.
Die bracht er inderdaad niet veel van terecht
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:50:57 #265
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73296768
Zometeen begint de kaartverkoop
pi_73297623
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:50 schreef supkaa het volgende:
Zometeen begint de kaartverkoop
oeh goed dat je het zegt, was het alweer vergeten. Echt korte termijn geheugen hiero
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:53:22 #267
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73297857
Wat een ellende, heb er 50 minuten over gedaan om de tickets te reserveren! Maar goed, ik heb ze nu wel (hoop ik!)
pi_73298124
Ik heb kaarten! Dat ging supersnel. Had ik niet verwacht! Heb er weer zin in!
pi_73298130
50 minuten? Ze zijn net 5 minuten in de verkoop??

Heb ze netjes via internet besteld, dus 2 tickets in de pocket (tis dat ik weet dat ie de 44 euro meer dan waard is, maar die prijzen zijn echt belachelijk!)
pi_73298308
Ja de prijzen zijn eigenlijk ook belachelijk. Het lijkt wel of de kaarten steeds duurder worden. Maar goed, voor 1x moet dat maar kunnen.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:28:11 #271
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73298776
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:06 schreef Jill-RMC het volgende:
50 minuten? Ze zijn net 5 minuten in de verkoop??

Heb ze netjes via internet besteld, dus 2 tickets in de pocket (tis dat ik weet dat ie de 44 euro meer dan waard is, maar die prijzen zijn echt belachelijk!)
Vanaf 9 waren ze in de verkoop volgens de sportpaleis site en vanaf 10 voor 9 was de site al niet meer bereikbaar door drukte
  Redactie Sport vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:17:29 #272
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73301692
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:06 schreef Jill-RMC het volgende:
50 minuten? Ze zijn net 5 minuten in de verkoop??

Heb ze netjes via internet besteld, dus 2 tickets in de pocket (tis dat ik weet dat ie de 44 euro meer dan waard is, maar die prijzen zijn echt belachelijk!)
44 euro? Ik heb er 3 besteld voor 42,90 per stuk. Vind ik nog wel meevallen aangezien ze overal worden aangeboden voor 80 euro ofzo.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_73310798
Ik heb er zojuist 1 tje besteld voor 42,90, maar het totaal kwam op 49,90 uit...
Achja, nu alleen nog het geld over maken,En wachten tot maart
pi_73320300
Was 39 + 3,90 servicekosten (serieus voor welke service betalen we? Vroeger snapte ik het nog wel qua printen van de kaartjes, maar die print je nu ook zelf..) en dan moest ik nog 3 euro extra dokken omdat ik met mn creditcard had betaald

Die HMH kaartjes hebben echt een stijgende lijn. Eerst was het rond de 28 euro, toen rond de 32 en nu dus al 39

Owja sportpaleis. Tip voor je....ga niet helemaal vooraan bij de trappen staan als ze je in de hal laten voor je de zaal in mag....tenzij je een deadwish hebt.
pi_73329419
Janena hoe was het bij Paul de Leeuw??
pi_73331543
Zojuist 2 tickets besteld... m'n vriendin vind het leuk... hehe!

Ben'n klein beetje bang dat het tegen gaat vallen na dat geweldige concert in de Westergasfabriek vorig jaar!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_73354690
Hm effe wennen.. wat heeft ie met Clockwork Orange de laatste tijd?

Iemand nog Paul de Leeuw gezien gisteravond? Your little Mika
pi_73354804
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hm effe wennen.. wat heeft ie met Clockwork Orange de laatste tijd?

Iemand nog Paul de Leeuw gezien gisteravond? Your little Mika
Ja ik heb het gezien. Hij reageerde leuk, vond alleen zijn stem niet zo? Leek of ie wat buiten adem was of zo, later herstelde hij zich wel.
pi_73354981
Ik heb 'm dat nummer nog nergens zuiver horen zingen.. kijken of ie vanavond beter klinkt
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:59:20 #281
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_73448873
Mika bij Paul de Leeuw was Leukkkk...

Na de show is hij nog even in de tent geweest voor foto's handtekeningen, handjes geven en kadootjes in ontvangst nemen.

Mijn zusje had voor hem 'Dancing the dream' (boek met gedichten en reflecties van Michael Jackson), was hij erg blij mee.....

We hebben het in de tent erg gezellig gehad:


(beetje bewogen dat wel)...


Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_73487159
Waarom draaien ze Rain op 3FM? Dacht dat Blame It On The Girls nieuwe single was?
pi_73491390
Bij Paul zei ie ook al dat Rain de volgende single was

Gaaf joh Janena
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:14:28 #284
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_73516075
Ik denk dat rain in Nederland de volgende single wordt.
Miaschein wordt blame it on the girls uitgebracht in andere landen als 2e nummer.

Van zijn eerste cd kwamen er in verschilende landen ook andere nummers it (love today is hier bijv. niet uitgebracht, ok ik heb het gemist).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_73535283
Ik was op vakantie, las gelukkig de mail op tijd en een vriendin heeft toen de kaartjes voor de HMH geregeld! Woehoe
pi_73536407
Ze willen er hier ook nog wel eens een radiosingle doorheen knallen.
pi_73545100
Ik hou van het nieuwe album Vooral Rain, Blame it on the girls, Blue eyes en Toy boy Ohja, en Touches you en Lover boy

[ Bericht 19% gewijzigd door shiNinG_staR op 10-10-2009 13:46:06 ]
pi_73641716
Prima album weer.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:57:53 #289
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_73673059
Kut, niet gedacht dat het zo snel uit zou verkopen. Toevallig iemand nog één kaartje over?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_73855125
Video van Rain zat in de mail Hij is leuk, maar ik had stiekem een regendansje met paraplu verwacht
  Redactie Sport maandag 19 oktober 2009 @ 20:17:05 #291
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_73856711
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Video van Rain zat in de mail Hij is leuk, maar ik had stiekem een regendansje met paraplu verwacht
Ik had ook meer regen verwacht.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_74447847
Iemand die kaartjes heeft besteld via de Mika site?
Heb ze nog steeds niet binnen. Of komt dat heel veel later pas?
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:44:42 #293
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_74448254
Ik heb het niet via de mika site besteld, maar mijn kaartjes zijn ook pas twee dagen geleden binnen gekomen
pi_74457999
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Iemand die kaartjes heeft besteld via de Mika site?
Heb ze nog steeds niet binnen. Of komt dat heel veel later pas?
Wilde ik ook al vragen ja. Ik heb ook nog niks. Hoop niet dat het net zulk prutswerk wordt als bij het concertgebouw..
pi_74762928
Ga 'm over 2 dagen zien. Woohoo!
pi_76155941
Ik heb Sandbag gemaild over de kaarten, ze krijgen ze pas een maand voor het concert binnen en dan worden ze verstuurd Doe ik dus nooit meer he zo'n fan presale..
pi_76161603
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb Sandbag gemaild over de kaarten, ze krijgen ze pas een maand voor het concert binnen en dan worden ze verstuurd Doe ik dus nooit meer he zo'n fan presale..
Ik heb mijn Mika tickets al een paar maanden binnen...
Eigenaardig dat het zo lang duurt bij jullie dan!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_76162789
Ik heb ze ook nog niet binnen
3 stuks!
pi_76215044
Zondag is hij te gast in Life & Cooking 4 You.
pi_76366332
Bedankt voor de tip! Wat een zootje weer, het blijft een irritant rotjong
pi_76366806
Mijn ma vond hem een waus...

Ik heb de kaartjes nog steeds niet binnen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')