Ik moest even wennen, maar ik ben toch eigenlijk ook wel positief. Rain is inderdaad mooier en vrolijker uitgevoerd dan de acoustische versie. Dr John, Lover boy ook erg mooi. Jammer alleen dat er twee nummers van 'Songs for sorrow' opstaan, in plaats daarvan had ik liever wat nieuwer materiaal (zoals de hierboven genoemde studioversie van Holy Johnny) gehoordquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Rain -wat een verademing na die acoustische versie-, I See You, Touches You (George Michael) zijn echt
Hij had die hele cd wel vol mogen knallen met dat soort nrs. Zitten voor mij wat teveel van die dreutelnummers tussen, maar die wennen misschien nog wel
I See You is wel bloedmooi zeg.
Ja dat had ik dus ook. Was er ook 1 waar ik meteen een mega Queen-vibe van kreeg. Weet even niet meer welke.quote:
Good Gone Girl?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. Was er ook 1 waar ik meteen een mega Queen-vibe van kreeg. Weet even niet meer welke.
Ik vond het geweldig! Nog steeds geen verslagje gepost (wel een fotootje), maar heb eigenlijk weinig toe te voegen aan de restquote:Op zondag 13 september 2009 00:25 schreef CoExist het volgende:
Hey ZwarteMagika, hoe vond je Coldplay ?
Je was er toch ook afgelopen donderdag ?
Jaaaaa, ik moet er heen!!! Wie gaat ook??quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat ik nou weer uit m'n spambox vis:
Mika's 2010 European tour schedule is:
12 Mar - Antwerp, Sportpaleis
13 Mar - Amsterdam, Heineken Hall
15 Mar - Copenhagen, KB Hallen
17 Mar - Oslo, Spektrum
18 Mar - Stockholm, Annexet
20 Mar - Dusseldorf, Philipshalle
21 Mar - Frankfurt, Jahrhunderthalle
23 Mar - Hamburg, Color Line Arena
24 Mar - Berlin, Columbia Halle
26 Mar - Leipzig, Haus Auensee
27 Mar - Munich, Zenith
29 Mar - Vienna, Gasometer
30 Mar - Stuttgart, Schleyerhalle
1 Apr - Basel, St. Jakobshalle
2 Apr - Luxembourg, Rockhall
16 Apr - Lisbon, Campo Pequeno
18 Apr - Barcelona, Palau Sant Jordi
19 Apr - Madrid, Palacios Deportes
21 Apr - Milan, Mediolanum Forum
23 Apr - Marseille, Le Dome
24 Apr - Lyon, Halle Tony Garnier
26 Apr - Paris, Bercy
29 Apr - Nantes, Zenith
30 Apr - Toulouse, Zenith
1 May - Nice, Palais Nikaia
3 May - Strasbourg, Zenith
4 May - Lievin Stade
Ik ben nog nooit naar een concert geweest, dus ik weet zo ook niet waar ik moet bestellenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tuurlijk ga ik ook! En het is op een zaterdag.. kan me niet heugen ooit een concert op een zaterdag te hebben gehad, wat heerlijk
Eventim.nl, livenation.nl of ticketmaster.nl (waarschijnlijk die eerste), alle andere sites zijn zwarthandelaren dus daar sowieso niet bestellen! Of via de Mika website, heb je wel een creditcard nodig..quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een concert geweest, dus ik weet zo ook niet waar ik moet bestellen![]()
Ik ga voor Antwerpenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat ik nou weer uit m'n spambox vis:
Mika's 2010 European tour schedule is:
12 Mar - Antwerp, Sportpaleis
13 Mar - Amsterdam, Heineken Hall
15 Mar - Copenhagen, KB Hallen
17 Mar - Oslo, Spektrum
18 Mar - Stockholm, Annexet
20 Mar - Dusseldorf, Philipshalle
21 Mar - Frankfurt, Jahrhunderthalle
23 Mar - Hamburg, Color Line Arena
24 Mar - Berlin, Columbia Halle
26 Mar - Leipzig, Haus Auensee
27 Mar - Munich, Zenith
29 Mar - Vienna, Gasometer
30 Mar - Stuttgart, Schleyerhalle
1 Apr - Basel, St. Jakobshalle
2 Apr - Luxembourg, Rockhall
16 Apr - Lisbon, Campo Pequeno
18 Apr - Barcelona, Palau Sant Jordi
19 Apr - Madrid, Palacios Deportes
21 Apr - Milan, Mediolanum Forum
23 Apr - Marseille, Le Dome
24 Apr - Lyon, Halle Tony Garnier
26 Apr - Paris, Bercy
29 Apr - Nantes, Zenith
30 Apr - Toulouse, Zenith
1 May - Nice, Palais Nikaia
3 May - Strasbourg, Zenith
4 May - Lievin Stade
Vrijdag voorverkoop, maandag al via de site.
Rond de 40-45 euro incl servicekosten gok ikquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:43 schreef DeLuna het volgende:
Wat voor prijzen kan ik verwachten ongeveer? Weet iemand dat?
Ohh.. dat valt mee!quote:Op zondag 27 september 2009 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Rond de 40-45 euro incl servicekosten gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |