Mmm 6 september....vraag me dan af wat ik nu al een uur op repeat heb staanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef Sonja27 het volgende:
Life just got a little bit brighter – we are delighted to announce that Mika's brand new single 'We Are Golden' will be available to download on September 6th.
Heaven is a place on earth? Daar dacht ik namelijk aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat een nummerDat koor
Aan welk fout jaren 80 nummer doet me dat refrein nou denken.. ligt op het puntje van m'n tong
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:11 schreef Bluezz het volgende:
Waar kan ik dat nummer horen
Nee daar stond ie nog niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook ff googlen, kom je ws ook de Don Diablo remixes tegen - die zijn vrij te downloaden.
JA!!! Oh wat een heerlijk gevoel het eindelijk te wetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heaven is a place on earth? Daar dacht ik namelijk aan
Je wilt dit nummers met 'de drie biggetjes' of 'zuma he' vergelijken? Wanneer heb jij je laatste kind gebaard?quote:
In 1987quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:33 schreef Ali Salami het volgende:
Je wilt dit nummers met 'de drie biggetjes' of 'zuma he' vergelijken? Wanneer heb jij je laatste kind gebaard?
Dat we 't effe wetenquote:What’s in a name? Well quite a lot actually. That’s why Mika has changed the title of his album.
No longer ‘We Are Golden’, Mika has retitled it ‘The Boy Who Knew Too Much’. Not only that he has completely redesigned the cover too.
‘The Boy Who Knew Too Much’ is out September 21, preceded on September 7 by the single ‘We Are Golden’.
Hhmzz, We Are Golden nog wel tof.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Van Mikasounds
[..]
Dat we 't effe weten
Leuk leuk leuk leuk!!!! Bedankt voor de tip!!!!!!!!!!! Ik word hier super blij van!quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:13 schreef roelvano het volgende:
Met MIKA weet je 't maar nooit :p
Overigens kun je via de iTunes store 30 sec. van IEDER liedje horen dus hup hup, downloaden dat programma!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dan vind ik 4 nummers best veelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:55 schreef supkaa het volgende:
Heb hem 15 augustus live gezien op het Malmö festival, wat was ie leuk![]()
Hij heeft wel maar 4 nummers gespeeld maar goed, wat wil je op een gratis festival
Hahaha, dankjewel!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Mika bij Jonathan Ross @ BBC1
Vanaf 2.50 het daadwerkelijke optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |