Ik ga het opnemen want ik wil Pauw en Witteman ook nog zienquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vanavond om 23.00 u Mika bij Later with Jools Holland op BBC 2
Ik ga ook kijken!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vanavond om 23.00 u Mika bij Later with Jools Holland op BBC 2
Twee, blame it on the girls en Rain (vorig jaar in Westerparkquote:Op woensdag 30 september 2009 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Vergeten
Hoe was het en hoeveel nummers en kan ik het terugkijken?
Ah ok, dat valt mee. Ik was erbij vorig jaarquote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Juicyhil het volgende:
Twee, blame it on the girls en Rain (vorig jaar in Westerpark)
Ohja toen stond ik bij de Swirl tent omdat ik dacht dat het al was afgelopenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Rain (vorig jaar in Westerpark)
Die bracht er inderdaad niet veel van terechtquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die is live echt heel erg slecht vind ik.
Vanaf 9 waren ze in de verkoop volgens de sportpaleis site en vanaf 10 voor 9 was de site al niet meer bereikbaar door druktequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:06 schreef Jill-RMC het volgende:
50 minuten? Ze zijn net 5 minuten in de verkoop??
Heb ze netjes via internet besteld, dus 2 tickets in de pocket (tis dat ik weet dat ie de 44 euro meer dan waard is, maar die prijzen zijn echt belachelijk!)
44 euro? Ik heb er 3 besteld voor 42,90 per stuk. Vind ik nog wel meevallen aangezien ze overal worden aangeboden voor 80 euro ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:06 schreef Jill-RMC het volgende:
50 minuten? Ze zijn net 5 minuten in de verkoop??
Heb ze netjes via internet besteld, dus 2 tickets in de pocket (tis dat ik weet dat ie de 44 euro meer dan waard is, maar die prijzen zijn echt belachelijk!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |