quote:
quote:
'k heb hem gewoon als screencap ergens vandaan gevist. Op alle foto's zag die er zo uit, lijkt me stug dat ze elke screencap aanpassen en hem dikker makenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:02 schreef boskameel het volgende:
Nou zo dik als op die foto was ie volgens mij niet hoor.
Hij is wel wat dikker geworden ja, maar wat wil je, die vent is nu ook ouder.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef Purky het volgende:
[..]
'k heb hem gewoon als screencap ergens vandaan gevist. Op alle foto's zag die er zo uit, lijkt me stug dat ze elke screencap aanpassen en hem dikker maken
De Geile Generaalquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:31 schreef pberends het volgende:
Scofield is toch allang niet meer de sexbom van deze serie? Dat is De Generaal.
Dat vond ik ook al vreemd inderdaad. Je kan best met de stroming meegaan en het mogelijk nog overleven... maar zo idd zeker niet.quote:Op zondag 9 november 2008 11:41 schreef Xurk het volgende:
Bellick heeft trouwens wel weer opnieuw zijn ontzettende domheid bewezen door niet eens te gaan bukken / zitten / liggen voordat hij door het water geraakt werd... Je gaat toch altijd voor overleving, hoe kansloos een situatie ook is, en nu ging hij waarschijnlijk meteen al dood doordat hij met zijn hoofd keihard tegen die pijpleiding [die ene die ze erdoorheen hadden geleid] is geknald
Klopt, nadat al je botten breken doordat je meegesleurd wordt door het water en half verzuipt. Dan spoel je ergens aan en lig je daar nog een paar dagen met 43 gebroken botten en interne bloedingen in elke orgaan. Dan komen de ratten op je af en word je opgevreten.quote:Op zondag 9 november 2008 11:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd inderdaad. Je kan best met de stroming meegaan en het mogelijk nog overleven...
Wat zit je nou te zeuren man. Bellick koos héél bewust voor de dood, dus wilde ook zo snel mogelijk de pijp uit (haha!)quote:Op zondag 9 november 2008 12:53 schreef Xurk het volgende:
Hij ging hoe dan ook dood, dat is wel zo inderdaad. Maar waar ik op doelde is dat je op instinct altijd [zo lang mogelijk] probeert te overleven. Maar hij was dus zo dom om niet eens te proberen na de klap van het water, die pijp te ontwijken
http://www.rtl.nl/soaps/prisonbreak/ Daar zie je dat morgen de episode 'Under & Out' wordt uitgezonden. Dan ga je via Google -> Episode guide Prison Break -> http://epguides.com/PrisonBreakquote:Op maandag 10 november 2008 00:45 schreef Coelho het volgende:
Excuses voor het vervuilen van dit topic, maar de zoekfunctie is niet echt behulpzaam... Welke 2 episodes zijn onlangs op RTL uitgezonden? Alle torrents verwijzen naar seizoen en episode, maar dat is nergens terug te vinden in TV gidsen of op omroep-websites....
Nou lijkt me sterk, Ewwquote:Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Dulk het volgende:
dat kind van gretchen hé, dat zal wel van haar en de generaal zijn.
of is dat al een keer verteld?
Of ga gewoon aan de andere kant van de pijp staan ofzo. Dan hoef je niet eens te gaan liggen, maar kan je iig niet tegen de pijp aan worden geslingerdquote:Op zondag 9 november 2008 11:41 schreef Xurk het volgende:
Bellick heeft trouwens wel weer opnieuw zijn ontzettende domheid bewezen door niet eens te gaan bukken / zitten / liggen voordat hij door het water geraakt werd... Je gaat toch altijd voor overleving, hoe kansloos een situatie ook is, en nu ging hij waarschijnlijk meteen al dood doordat hij met zijn hoofd keihard tegen die pijpleiding [die ene die ze erdoorheen hadden geleid] is geknald
Het is niet verteld, maar ik kreeg ook zo'n idee bij die scène, toen hij specifiek naar het kind vroeg...quote:Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Dulk het volgende:
dat kind van gretchen hé, dat zal wel van haar en de generaal zijn.
of is dat al een keer verteld?
dat dacht ik dus ook, specifiek bij deze scenequote:Op maandag 10 november 2008 11:19 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het is niet verteld, maar ik kreeg ook zo'n idee bij die scène, toen hij specifiek naar het kind vroeg...
Hij heeft niemand vermoord en hij zat vast voor een moord die hij niet had begaan...quote:Op maandag 10 november 2008 16:10 schreef Mr_Scofield het volgende:
wat me wel opviel was dat lincoln dus wel zwaar verleden heeft:p
hij zat vast voor een moord maar blijkbaar heeftie veel meer mensen vermoord:p
Vanaf de eerste episode pijpgeit. Na seizoen 1 vond ik er al niks maar aan, maar ja dat kleine uurtje per week wil ik er nog wel aan verspillenquote:Op maandag 10 november 2008 16:43 schreef Jasza het volgende:
Yoshi sinds wanneer volg jij prisonbreak ouwe snuiver?
ach een paar hoofdrolspelers zijn opeens uit het niets ontsnapt uit sona, de zwaarbewaakte gevangenis waar de company scofield dwong om wistler te laten ontsnappen en waar ze een seizoen over deden..... dan wil ik dat roken van linc ze wel vergevenquote:Op maandag 10 november 2008 17:33 schreef LasTeR het volgende:
Wat ik niet echt snap trouwens, ik dacht dat Linc eerst rookte, toen in die scene dat hij die gast 'vermoord' zou hebben. Later heb ik het nooit meer gezien.
Dat was een joint, hij werd die avond stoned omdat ie het anders niet "kon". Als je zo afentoe blowt hoef je niet fulltime te roken of verslaafd te zijn oid.quote:Op maandag 10 november 2008 17:33 schreef LasTeR het volgende:
Wat ik niet echt snap trouwens, ik dacht dat Linc eerst rookte, toen in die scene dat hij die gast 'vermoord' zou hebben. Later heb ik het nooit meer gezien.
Die bloedneuzen begonnen al in episode 2 hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 03:43 schreef neggix het volgende:
Vet, is ie toch vandaag uitgekomen.. Dacht een tijdje niet.... Mooi, hebben we ff wat te doen
Whoee, plotswending met die secretaresse chick
Ben benieuwd wat er met haar precies is nu dan
En T-bag is ook zeker niet de domste...
Dat gezeur met michael boeit me verder niet heel veel... Net iets te overdreven en ver gezocht dat ie dat ineens heeft...
Verder echt weer een super ep.... Mooi afscheid van Brad
Ja, maar van bloedneus naar binnen 1 dag doodquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Die bloedneuzen begonnen al in episode 2 hoor.Ze moeten er wat verhaal in brengen, anders kun je ook geen serie maken.
Was toch geen 1 dag. Minimaal twee weken ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, maar van bloedneus naar binnen 1 dag doodKan echt wel 2 dagen wachten.
Jawel manquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef Sethje het volgende:
staat nog niet op nieuwsgroepen?
What's beeping?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef Repeat het volgende:
Wel weer een leuke, maar weinig spektakel. En dan die landmijn die je gewoon kunt uitzetten door een knop om te draaien
Deze post verwoordt het perfect.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef Repeat het volgende:
Wel weer een leuke, maar weinig spektakel. En dan die landmijn die je gewoon kunt uitzetten door een knop om te draaien
Maar wat is die receptioniste een lekker mokkel zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |