quote:
quote:
'k heb hem gewoon als screencap ergens vandaan gevist. Op alle foto's zag die er zo uit, lijkt me stug dat ze elke screencap aanpassen en hem dikker makenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:02 schreef boskameel het volgende:
Nou zo dik als op die foto was ie volgens mij niet hoor.
Hij is wel wat dikker geworden ja, maar wat wil je, die vent is nu ook ouder.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef Purky het volgende:
[..]
'k heb hem gewoon als screencap ergens vandaan gevist. Op alle foto's zag die er zo uit, lijkt me stug dat ze elke screencap aanpassen en hem dikker maken
De Geile Generaalquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:31 schreef pberends het volgende:
Scofield is toch allang niet meer de sexbom van deze serie? Dat is De Generaal.
Dat vond ik ook al vreemd inderdaad. Je kan best met de stroming meegaan en het mogelijk nog overleven... maar zo idd zeker niet.quote:Op zondag 9 november 2008 11:41 schreef Xurk het volgende:
Bellick heeft trouwens wel weer opnieuw zijn ontzettende domheid bewezen door niet eens te gaan bukken / zitten / liggen voordat hij door het water geraakt werd... Je gaat toch altijd voor overleving, hoe kansloos een situatie ook is, en nu ging hij waarschijnlijk meteen al dood doordat hij met zijn hoofd keihard tegen die pijpleiding [die ene die ze erdoorheen hadden geleid] is geknald
Klopt, nadat al je botten breken doordat je meegesleurd wordt door het water en half verzuipt. Dan spoel je ergens aan en lig je daar nog een paar dagen met 43 gebroken botten en interne bloedingen in elke orgaan. Dan komen de ratten op je af en word je opgevreten.quote:Op zondag 9 november 2008 11:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd inderdaad. Je kan best met de stroming meegaan en het mogelijk nog overleven...
Wat zit je nou te zeuren man. Bellick koos héél bewust voor de dood, dus wilde ook zo snel mogelijk de pijp uit (haha!)quote:Op zondag 9 november 2008 12:53 schreef Xurk het volgende:
Hij ging hoe dan ook dood, dat is wel zo inderdaad. Maar waar ik op doelde is dat je op instinct altijd [zo lang mogelijk] probeert te overleven. Maar hij was dus zo dom om niet eens te proberen na de klap van het water, die pijp te ontwijken
http://www.rtl.nl/soaps/prisonbreak/ Daar zie je dat morgen de episode 'Under & Out' wordt uitgezonden. Dan ga je via Google -> Episode guide Prison Break -> http://epguides.com/PrisonBreakquote:Op maandag 10 november 2008 00:45 schreef Coelho het volgende:
Excuses voor het vervuilen van dit topic, maar de zoekfunctie is niet echt behulpzaam... Welke 2 episodes zijn onlangs op RTL uitgezonden? Alle torrents verwijzen naar seizoen en episode, maar dat is nergens terug te vinden in TV gidsen of op omroep-websites....
Nou lijkt me sterk, Ewwquote:Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Dulk het volgende:
dat kind van gretchen hé, dat zal wel van haar en de generaal zijn.
of is dat al een keer verteld?
Of ga gewoon aan de andere kant van de pijp staan ofzo. Dan hoef je niet eens te gaan liggen, maar kan je iig niet tegen de pijp aan worden geslingerdquote:Op zondag 9 november 2008 11:41 schreef Xurk het volgende:
Bellick heeft trouwens wel weer opnieuw zijn ontzettende domheid bewezen door niet eens te gaan bukken / zitten / liggen voordat hij door het water geraakt werd... Je gaat toch altijd voor overleving, hoe kansloos een situatie ook is, en nu ging hij waarschijnlijk meteen al dood doordat hij met zijn hoofd keihard tegen die pijpleiding [die ene die ze erdoorheen hadden geleid] is geknald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |