Aanstaande dinsdag weer een nieuwe aflevering hoor?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef neggix het volgende:
Zo, gaat lekker hard, 3 dooien in 2 afleveringen... Zeker naar het eind toe breien![]()
Minder ep dan voorheen maar wel goed hoe mahone het deedMet die naald
Nu weer twee weken wachten
Inderdaad, maar ze ging dus alleen even met hem praten om zijn stem op te nemen.quote:Op donderdag 6 november 2008 07:58 schreef dapluiz het volgende:
Had zelf wel verwacht dat Sarah nog ff moeilijk ging doen tegen Mahone over het killen van Wyatt, maar dat viel me nog mee
Idd, net of een rechercheur niet door een zenuwachtig persoon heenpriktquote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ze ging dus alleen even met hem praten om zijn stem op te nemen.
Hoe T-bag zich eruit wist te praten was ook wel weer heel erg gemakkelijk...
Ja, ik hoopte dat hij die rechercheur of baas gewoon ff meelokte die bergruimte in en strot doorsneed ofzo, maar helaasquote:Op donderdag 6 november 2008 09:24 schreef boskameel het volgende:
[..]
Idd, net of een rechercheur niet door een zenuwachtig persoon heenprikt. Vooral toen ze "speelden" alsof die bergruimte werd verbouwd. En helemaal grappig werd hoe hij binnen 1 minuut zijn "onschuld" bewees en zijn baas omver lulde.
wie verbouwd de bergruimte nou op eigen kostenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:24 schreef boskameel het volgende:
[..]
Idd, net of een rechercheur niet door een zenuwachtig persoon heenprikt. Vooral toen ze "speelden" alsof die bergruimte werd verbouwd. En helemaal grappig werd hoe hij binnen 1 minuut zijn "onschuld" bewees en zijn baas omver lulde.
Dat was alleen in seizoen 2quote:Op donderdag 6 november 2008 09:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte dat hij die rechercheur of baas gewoon ff meelokte die bergruimte in en strot doorsneed ofzo, maar helaas
Dan was ik dus niet de enige die hierop zat te wachtenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte dat hij die rechercheur of baas gewoon ff meelokte die bergruimte in en strot doorsneed ofzo, maar helaas
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat moet jij hier. Ga Schindler's List kijken
Lol, wat een vetzak!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |