quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Die ken ik allebei.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Rikketik, ken jij Leon Apperloo(teamgenoot volleybal) en Randy Hietbrink?(overbuurjongen)
Ken jij streektrots? Ken jij de arena van binnen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Rumille het volgende:
Remco, ken jij Klaas-Jan Huntelaar (voetballer) en Romano Denneboom (voetballer)?
Pikachuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Rumille het volgende:
Remco, ken jij Klaas-Jan Huntelaar (voetballer) en Romano Denneboom (voetballer)?
ik zal een gil geven als ik het zover heb, dan ga ik zeker z.s.m. mee naar een uitwedstrijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Ej Remcore, meldt het maar als je een Clubkaart/uitkaart hebt. Kun je wel een keer met me mee naar een uitwedstrijd als je wilt. NEC ofzo, niet zover weg
wie??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Rumille het volgende:
trots heb ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ken jij streektrots? Ken jij de arena van binnen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ken jij streektrots? Ken jij de arena van binnen?
Druk man.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawohlIk heb er nu drie onder m'n hoede. Eentje van mezelf, eentje van de staleigenaar die ik bijrijd en eentje van een kennis die deze week op vakantie is.
Heerlijk, lekker paardrijden! Moet wel zeggen dat het kwa tijd een enorme opluchting zou zijn als ik de fjord niet meer hoef te doen! Iedere dag op en neer naar Losser kost toch wel wat tijd!
quote:
Klopt, maar jullie gaan zo snel met die topics dat ik het niet eens kan bijhouden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Volgens mij hadden we die nieuwe mensen al eens eerder gezien hier.
dat varieert nog wel eens hoor, gewoon blijven komenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klopt, maar jullie gaan zo snel met die topics dat ik het niet eens kan bijhouden.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb het even opgezocht, ik ben er bij vanaf deeltje 17
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik val onder de die-hard kern van ToF
Maar Justin was al in het topic voor het doodbloedde dus die was nog eerder.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
zie Tukkers op FOK! - ammoal hier hen!
waar staat jouw eerste post in dat topic dan? en Justin = Drizzt_Dourden?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar Justin was al in het topic voor het doodbloedde dus die was nog eerder.![]()
En ik was er ook bij.![]()
normaal vrijdag hele dag naar school in Enschede, maar het is herfstvakantie, dus geen school. normaal zou ik 36 uur per week werken, dus morgen 4 uur vrij nemen betekent over 38 minuten al weekendquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:12 schreef Lastlivingsoul het volgende:
En dan al weekend?
Jij bent er vroeg bij!
Ik wist niet eens dat ik daar had gepostquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar Justin was al in het topic voor het doodbloedde dus die was nog eerder.![]()
En ik was er ook bij.![]()
Awww.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:34 schreef Lastlivingsoul het volgende:
*Snikt nog beetje na.... *
Ik pas een weekje ofzo?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Awww.![]()
* Rikketik is hier ook nog maar twee weken
Jaa! Zo'n geweldig (huhum) dagje school gehad. Bah.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hey jongedame, alweer klaar voor vandaag?
congratz mede-hardekernerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik behoor tot de harde kern, yeah
je hebt in ieder geval zelfkennisquote:
Ik weetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
congratz mede-hardekerner
[..]
je hebt in ieder geval zelfkennis
Moet je even naar beneden scrollen en ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
waar staat jouw eerste post in dat topic dan? en Justin = Drizzt_Dourden?
JEWEETTOGGGGGGGGGGGGquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]dan ben je in vergelijking met mij en Roycoooooo nog een newbie
wij hebben toen in de Stage SC het idee van een Tukker-topic opgevat en toen bleek er al een topic te zijn, maar dat was doodgebloed, dus dat hebben wij nieuw leven ingeblazenmeen zelfs dat ik degene was die de eerste post weer geplaatst heeft daar, dus ben er samen met Roy (en Damzkieee; maar die komt hier niet meer) vanaf het prille begin bij
Ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:39 schreef Lamzak_ het volgende:
Oooeh, spannend, denk je dat je gaat slagen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb het even opgezocht, ik ben er bij vanaf deeltje 17
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik val onder de die-hard kern van ToF
Omdat er een aantal dingen zijn die niet goed gaanquote:
Zoals wat dan? En waarom laten ze je examen doen als je toch nog weinig kans van slagen hebt? Zonde van je geld.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat er een aantal dingen zijn die niet goed gaan
Het kijken gaat nogal vaak misquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoals wat dan? En waarom laten ze je examen doen als je toch nog weinig kans van slagen hebt? Zonde van je geld.
Gaat fout als in: je doet het niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kijken gaat nogal vaak mis
Te laat of onbewust.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gaat fout als in: je doet het niet?
n00bquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben erbij vanaf deeltje 47
quote:
Wanneer is deze reeks eigenlijk begonnen? Moet niet zo lang geleden geweest zijn, gezien het tempo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:16 schreef Blawh het volgende:
De laatste 40 delen zijn wel erg snel gegaan trouwens.
Eind april 2007 heb ik me geregistreerd, toen waren ze bij #3. Tot en met 25 is het eigenlijk redelijk langzaam gegaan, al had ik toen nooit het idee dat het topic langzaam ging eigenlijk. Vanaf ongeveer #40 gaat het aardig vlot.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wanneer is deze reeks eigenlijk begonnen? Moet niet zo lang geleden geweest zijn, gezien het tempo.
Had je tijd teveel?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:40 schreef Rikketik het volgende:
Yay!
Mijn hond kent vanaf nu het commando 'boks ouwe'. Als ik dan mijn hand uitsteek geeft ze er een tikje tegen aan.
Het kan wel een Fries zijn geweest hoor... Friezen staan erom bekend dat ze heel snel last hebben van mok. En als ze dan veel buiten staan, willen mensen de sokken er nog wel eens afknippen om de mok beter te kunnen behandelen. Soms moet het zelfs op aanraden van de dierenarts. Als het een zwart paard is met een fiere houding, gewelfde rug en schuine schouders, kan je de Fries nog wel eesn te pakken hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Druk man.![]()
Ik zag hier laatst een mooi paard lopen. (Voor zover ik verstand van paarden heb that is...) Het leek een fries maar friezen hebben toch sokken? Deze was supergoed verzorgt en had manen die bijna tot op de grond kwamen, mooi goed geborsteld.
Heel trots en statig beest. Maar dus geen sokken.
En ik kan me niet voorstellen dat iemand die zo'n paard heeft en de manen en de staart zo lang laat en zo goed verzorgt de sokken van een fries kort zou knippen.
Enig idee wat het geweest is?
Dan was het vast toch een fries.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan wel een Fries zijn geweest hoor... Friezen staan erom bekend dat ze heel snel last hebben van mok. En als ze dan veel buiten staan, willen mensen de sokken er nog wel eens afknippen om de mok beter te kunnen behandelen. Soms moet het zelfs op aanraden van de dierenarts. Als het een zwart paard is met een fiere houding, gewelfde rug en schuine schouders, kan je de Fries nog wel eesn te pakken hebben
Okee.quote:
Is een goed teken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lukt wel
Ik moet morgen afrijden, en ik ben gewoon relaxed.
Ik ben mezelf niet
MIsschien welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is een goed teken.Slaap je in elk geval goed vannacht en ben je morgen zo zenuwachtig dat je door de adrenaline foutloos rijdt.
![]()
Twente heeft trouwens gewonnen!
Haha, hier is het stilquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Twente heeft gewonnen...
Dat verklaart de schreeuwende mensen hiero.
Hehe, het zal nog wel even onrustig blijven in de binnenstad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Twente heeft gewonnen...
Dat verklaart de schreeuwende mensen hiero.
En aangezien ik aan de rand van de stad woon zal ik nog wel dronken lui langs horen komen tot vannacht ergens denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hehe, het zal nog wel even onrustig blijven in de binnenstad.
Is dat niet elke nacht het geval dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:19 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
En aangezien ik aan de rand van de stad woon zal ik nog wel dronken lui langs horen komen tot vannacht ergens denk ik
Molenstraat. Daar woont een vriend van mij ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:48 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Mjah ik woon aan de Molenstraat, ik vind het heerlijk
Kom uit een klein dorp in Limburg maar voel me in druk centrum enschede een stuk meer thuis
Slaap lekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Wil goed uitgerust achter het stuur zitten morgen.
Afrijdeeennnnn!!
1 uur.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Hoe laat moet je afrijden?
Haha, dat is je geraden ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1 uur.
Maar ik ben morgen voor de tijd wel even hier om alle succeswensingen in ontvangst te nemen.
quote:
Hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, daar woonde mijn ex-vriendje.Derde verdieping, helemaal aan het eind van de galerij.
Toen kwam er nog geen trein langs overigens.
Slaap lekker en succes morgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Wil goed uitgerust achter het stuur zitten morgen.
Afrijdeeennnnn!!
Dankjeequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes morgen.
Ik ben er wel morgenvroeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zul je zien dat iedereen rond 11 uur vertrokken is. Zit ik hier in mn uppie alles vol te spammen dan.
Om 12 uur nog even een uurtje rijles, en dan om 1 uur op. Ben er heel relaxed onder, wat ik normaal nooit ben in dit soort situaties.
Overhoren?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben er wel morgenvroeg.![]()
Ga ik je overhoren.
Ik zet mijn wekker wel op 10.00, oké? Ben ik nog vroeg genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zul je zien dat iedereen rond 11 uur vertrokken is. Zit ik hier in mn uppie alles vol te spammen dan.
Om 12 uur nog even een uurtje rijles, en dan om 1 uur op. Ben er heel relaxed onder, wat ik normaal nooit ben in dit soort situaties.
Ik woon op de 6de helemaal aan het einde van de galerijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, daar woonde mijn ex-vriendje.Derde verdieping, helemaal aan het eind van de galerij.
Toen kwam er nog geen trein langs overigens.
Keerlquote:
Slaap lekker dan maar!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ga ook pitten!
Hoi trouwens iedereen!
Lang niet meer hier geweest
Daar bovenin kan ik me dat wel voorstellen maar als je op de 1e of 2e woont lijkt het me toch wel erg kut. Dan rijdt die trein zowat door je slaapkamer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ik woon op de 6de helemaal aan het einde van de galerij![]()
Mjah, de trin stoort me eigenlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:03 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ik ga ff een rondje door de stad hobbelen, eens kijken of er nog boeiende mensen zijn
TOODELOOO!
Stage, 8:15 beginnen in Deventer, trein van 7:30. 7:00 weg bij huis. Moest nog even feesten na de overwinning van gisteren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:22 schreef Lamzak_ het volgende:
Godsgruwelijk wat voel ik me brak![]()
Vannacht 1:30 erin, 6:20 eruit!,
Heb ik ook welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:38 schreef Fems het volgende:
Nath, je moet wel een beetje vertrouwen in jezelf hebben. Een pietskleinbeetje!
Ja, ga ik ook doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef Fems het volgende:
Hmm, overdreven veel kijken? is dat eenoptie?
Om 12 uur ook al. Alleen om 1 uur begin mijn examenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:46 schreef Fems het volgende:
Haha!Ik hoop dat het je lukt!
Om 1 uur zit je op de weg?
Wou je anders binnen blijven voor de zekerheid?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:49 schreef Fems het volgende:
Ahh, oke!
Moet je nog door haaksbergen denk je? Vast niet toch
Haha, okequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:55 schreef Fems het volgende:
Hahaha, neu!
Dan zou ik op gaan letten en zwaaien!
Krijg je er problemen mee als je niet gaat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:56 schreef Fems het volgende:
Ik moet over 3 kwartier op school zijn, maar ik hebhelemaal geen zin in die twee onzin uurtjes
Dan moet ik 4 uur nablijven, dus ja!:(quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Krijg je er problemen mee als je niet gaat?
Smakelijk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:07 schreef Fems het volgende:
Ja, inderdaad!
Ik ga nu maar eens een broodke eten!
daaaaaaag
Moet je soep eten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zometeen ook maar es eten... hongerdebonger
Ja hè?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Wat een schandalige actie zeg!
Onvergeeflijk!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Courgettesoepje?
Ik ga dalijk een lekkere witte boterham met smeerkaas bouwen
Dat was het ook. En gezond, en snel, en makkelijk.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd!quote:
Danku dankuquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* MinderMutsig drukt een klapzoen op de wang van Nathalie
Verleidelijk, maar ik moet werken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef Lamzak_ het volgende:
Wie gaat er noch uit zaterdag? Ik ga denk ik weer een bezoekje aan atak brengen
Ik weet, vind het ook jammer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat je niet een tijdelijk rijbewijs kan krijgen als je geslaagd bent. Gewoon om die dagen te overbruggen tussen het slagen en dat je eindelijk je rijbewijs in handen hebt.
Dat was juist het leukste vroeger. Geslaagd en dan gelijk diezelfde middag nog in de auto stappen en voor het eerst helemaal alleen een stukje rijden.![]()
Dat is toch niet zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef Willie-Wartaal het volgende:
Hoezo hoor je een paar uur later pas of je geslaagd bent?
Deze vond ik misleidend..Dacht ze heeft al geredenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over 3 uurtjes weet ik of ik geslaagd ben of niet
Ja duh. Maar toen nog niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:02 schreef Willie-Wartaal het volgende:
[..]
Deze vond ik misleidend..Dacht ze heeft al gereden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:00 schreef Willie-Wartaal het volgende:
[..]
Ohee dat is bij een HIV test
quote:
En het ging dus ook regenen. Zat er midden in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef Rikketik het volgende:
Het ziet eruit alsof het elk moment kan gaan regenen.![]()
Ik heb gehoord dat Fable 2 DE shit is! Is dat ook zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En het ging dus ook regenen. Zat er midden in.Wel Fable II gehaald though.
En jezelf quoten is ghey.
Zwaai je onderweg even naar me?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef Fems het volgende:
NATH! GEFELICITEERD!![]()
Wat goed, heb je al een stijve nek?:)
Ik ga nu naar ljouwert! (oma woont daar) toedeloe! xx
Nee, geen stijve nek. Maar wel overdreven veel gekekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef Fems het volgende:
NATH! GEFELICITEERD!![]()
Wat goed, heb je al een stijve nek?:)
Ik ga nu naar ljouwert! (oma woont daar) toedeloe! xx
x2quote:
Heb hem nog niet zo lang gespeeld, maar hij krijgt erg goede recensies. Schijnt alle beloftes van Molyneux in te lossen, en dat zijn er nogal wat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fable 2 DE shit is! Is dat ook zo?
Dankjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef Blawh het volgende:
Van harte Nath!
Vannacht al 11,5 uur geslapen, viel ik net in de trein in slaap en werd ik een station te laat wakker.
Nee, mag nog niet he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Erg druk geweest laatste tijd, dus ja. Al stukje gereden in een stuk blik op 4 wielen?
dus tot dan is de weg veiligquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, mag nog niet he?
Krijg mn rijbewijs volgende week vrijdag pas
Nee, niks bijzonders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan heb je toen zeker 50 euro meer neergegooit?
Tot die tijd wel ja. Beginners willen nog wel eens een ongeluk veroorzaken.quote:
ik heb hem 4 jaar geleden op een vrijdag gehaald en ik dacht toen gelijk zaterdag opgehaaldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:41 schreef Blawh het volgende:
Duurt dat serieus een week tegenwoordig?Ik had hem volgens mij direct al, of misschien een dag later. Gelukkig heb ik geen week hoeven wachten. Vroeger was alles beter.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tot die tijd wel ja. Beginners willen nog wel eens een ongeluk veroorzaken.
* Blawh uit ervaring spreekt.
Ik moest afrijden om 7.45, 2 dagen nadat ik weer was gekomen uit Spanje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem 4 jaar geleden op een vrijdag gehaald en ik dacht toen gelijk zaterdag opgehaald
Sindsdien (ruim 4 jaar) schadevrij hoor.quote:
toen kreeg je nog een 'roze papiertje' en dat werd ter plekke gemaakt op het gemeentehuis...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik moest afrijden om 7.45, 2 dagen nadat ik weer was gekomen uit Spanje.Gelukkig wel direct geslaagd, diezelfde ochtend naar het gemeentehuis en volgens mij kon ik later die middag direct het rijbewijs ophalen.
Klopt. Is het tegenwoordig zo'n ID-kaartachtig kaartje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen kreeg je nog een 'roze papiertje' en dat werd ter plekke gemaakt op het gemeentehuis...
dat maakt zeker wel verschil, helemaal als je ziet wat voor dingen allemaal in dat pasje zitten ter beveiliging!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toen was het een papiertje. Nu is het een pasje.
Weet niet of dat verschil maakt, maar ik ben niet anders gewend dan dat je een week moet wachten daarop.
Ja, zo ongeveer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt. Is het tegenwoordig zo'n ID-kaartachtig kaartje?
Okequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat maakt zeker wel verschil, helemaal als je ziet wat voor dingen allemaal in dat pasje zitten ter beveiliging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |