Okee.quote:
Is een goed teken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lukt wel
Ik moet morgen afrijden, en ik ben gewoon relaxed.
Ik ben mezelf niet
MIsschien welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is een goed teken.Slaap je in elk geval goed vannacht en ben je morgen zo zenuwachtig dat je door de adrenaline foutloos rijdt.
![]()
Twente heeft trouwens gewonnen!
Haha, hier is het stilquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Twente heeft gewonnen...
Dat verklaart de schreeuwende mensen hiero.
Hehe, het zal nog wel even onrustig blijven in de binnenstad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Twente heeft gewonnen...
Dat verklaart de schreeuwende mensen hiero.
En aangezien ik aan de rand van de stad woon zal ik nog wel dronken lui langs horen komen tot vannacht ergens denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hehe, het zal nog wel even onrustig blijven in de binnenstad.
Is dat niet elke nacht het geval dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:19 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
En aangezien ik aan de rand van de stad woon zal ik nog wel dronken lui langs horen komen tot vannacht ergens denk ik
Molenstraat. Daar woont een vriend van mij ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:48 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Mjah ik woon aan de Molenstraat, ik vind het heerlijk
Kom uit een klein dorp in Limburg maar voel me in druk centrum enschede een stuk meer thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |