Ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:39 schreef Lamzak_ het volgende:
Oooeh, spannend, denk je dat je gaat slagen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb het even opgezocht, ik ben er bij vanaf deeltje 17
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik val onder de die-hard kern van ToF
Omdat er een aantal dingen zijn die niet goed gaanquote:
Zoals wat dan? En waarom laten ze je examen doen als je toch nog weinig kans van slagen hebt? Zonde van je geld.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat er een aantal dingen zijn die niet goed gaan
Het kijken gaat nogal vaak misquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoals wat dan? En waarom laten ze je examen doen als je toch nog weinig kans van slagen hebt? Zonde van je geld.
Gaat fout als in: je doet het niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kijken gaat nogal vaak mis
Te laat of onbewust.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gaat fout als in: je doet het niet?
n00bquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben erbij vanaf deeltje 47
quote:
Wanneer is deze reeks eigenlijk begonnen? Moet niet zo lang geleden geweest zijn, gezien het tempo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:16 schreef Blawh het volgende:
De laatste 40 delen zijn wel erg snel gegaan trouwens.
Eind april 2007 heb ik me geregistreerd, toen waren ze bij #3. Tot en met 25 is het eigenlijk redelijk langzaam gegaan, al had ik toen nooit het idee dat het topic langzaam ging eigenlijk. Vanaf ongeveer #40 gaat het aardig vlot.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wanneer is deze reeks eigenlijk begonnen? Moet niet zo lang geleden geweest zijn, gezien het tempo.
Had je tijd teveel?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:40 schreef Rikketik het volgende:
Yay!
Mijn hond kent vanaf nu het commando 'boks ouwe'. Als ik dan mijn hand uitsteek geeft ze er een tikje tegen aan.
Het kan wel een Fries zijn geweest hoor... Friezen staan erom bekend dat ze heel snel last hebben van mok. En als ze dan veel buiten staan, willen mensen de sokken er nog wel eens afknippen om de mok beter te kunnen behandelen. Soms moet het zelfs op aanraden van de dierenarts. Als het een zwart paard is met een fiere houding, gewelfde rug en schuine schouders, kan je de Fries nog wel eesn te pakken hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Druk man.![]()
Ik zag hier laatst een mooi paard lopen. (Voor zover ik verstand van paarden heb that is...) Het leek een fries maar friezen hebben toch sokken? Deze was supergoed verzorgt en had manen die bijna tot op de grond kwamen, mooi goed geborsteld.
Heel trots en statig beest. Maar dus geen sokken.
En ik kan me niet voorstellen dat iemand die zo'n paard heeft en de manen en de staart zo lang laat en zo goed verzorgt de sokken van een fries kort zou knippen.
Enig idee wat het geweest is?
Dan was het vast toch een fries.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan wel een Fries zijn geweest hoor... Friezen staan erom bekend dat ze heel snel last hebben van mok. En als ze dan veel buiten staan, willen mensen de sokken er nog wel eens afknippen om de mok beter te kunnen behandelen. Soms moet het zelfs op aanraden van de dierenarts. Als het een zwart paard is met een fiere houding, gewelfde rug en schuine schouders, kan je de Fries nog wel eesn te pakken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |