Dat is toch niet zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef Willie-Wartaal het volgende:
Hoezo hoor je een paar uur later pas of je geslaagd bent?
Deze vond ik misleidend..Dacht ze heeft al geredenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over 3 uurtjes weet ik of ik geslaagd ben of niet
Ja duh. Maar toen nog niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:02 schreef Willie-Wartaal het volgende:
[..]
Deze vond ik misleidend..Dacht ze heeft al gereden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:00 schreef Willie-Wartaal het volgende:
[..]
Ohee dat is bij een HIV test
quote:
En het ging dus ook regenen. Zat er midden in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef Rikketik het volgende:
Het ziet eruit alsof het elk moment kan gaan regenen.![]()
Ik heb gehoord dat Fable 2 DE shit is! Is dat ook zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En het ging dus ook regenen. Zat er midden in.Wel Fable II gehaald though.
En jezelf quoten is ghey.
Zwaai je onderweg even naar me?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef Fems het volgende:
NATH! GEFELICITEERD!![]()
Wat goed, heb je al een stijve nek?:)
Ik ga nu naar ljouwert! (oma woont daar) toedeloe! xx
Nee, geen stijve nek. Maar wel overdreven veel gekekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef Fems het volgende:
NATH! GEFELICITEERD!![]()
Wat goed, heb je al een stijve nek?:)
Ik ga nu naar ljouwert! (oma woont daar) toedeloe! xx
x2quote:
Heb hem nog niet zo lang gespeeld, maar hij krijgt erg goede recensies. Schijnt alle beloftes van Molyneux in te lossen, en dat zijn er nogal wat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Fable 2 DE shit is! Is dat ook zo?
Dankjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef Blawh het volgende:
Van harte Nath!
Vannacht al 11,5 uur geslapen, viel ik net in de trein in slaap en werd ik een station te laat wakker.
Nee, mag nog niet he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Erg druk geweest laatste tijd, dus ja. Al stukje gereden in een stuk blik op 4 wielen?
dus tot dan is de weg veiligquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, mag nog niet he?
Krijg mn rijbewijs volgende week vrijdag pas
Nee, niks bijzonders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan heb je toen zeker 50 euro meer neergegooit?
Tot die tijd wel ja. Beginners willen nog wel eens een ongeluk veroorzaken.quote:
ik heb hem 4 jaar geleden op een vrijdag gehaald en ik dacht toen gelijk zaterdag opgehaaldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:41 schreef Blawh het volgende:
Duurt dat serieus een week tegenwoordig?Ik had hem volgens mij direct al, of misschien een dag later. Gelukkig heb ik geen week hoeven wachten. Vroeger was alles beter.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tot die tijd wel ja. Beginners willen nog wel eens een ongeluk veroorzaken.
* Blawh uit ervaring spreekt.
Ik moest afrijden om 7.45, 2 dagen nadat ik weer was gekomen uit Spanje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem 4 jaar geleden op een vrijdag gehaald en ik dacht toen gelijk zaterdag opgehaald
Sindsdien (ruim 4 jaar) schadevrij hoor.quote:
toen kreeg je nog een 'roze papiertje' en dat werd ter plekke gemaakt op het gemeentehuis...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik moest afrijden om 7.45, 2 dagen nadat ik weer was gekomen uit Spanje.Gelukkig wel direct geslaagd, diezelfde ochtend naar het gemeentehuis en volgens mij kon ik later die middag direct het rijbewijs ophalen.
Klopt. Is het tegenwoordig zo'n ID-kaartachtig kaartje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen kreeg je nog een 'roze papiertje' en dat werd ter plekke gemaakt op het gemeentehuis...
dat maakt zeker wel verschil, helemaal als je ziet wat voor dingen allemaal in dat pasje zitten ter beveiliging!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toen was het een papiertje. Nu is het een pasje.
Weet niet of dat verschil maakt, maar ik ben niet anders gewend dan dat je een week moet wachten daarop.
Ja, zo ongeveer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt. Is het tegenwoordig zo'n ID-kaartachtig kaartje?
Okequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat maakt zeker wel verschil, helemaal als je ziet wat voor dingen allemaal in dat pasje zitten ter beveiliging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |