Slaap lekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Wil goed uitgerust achter het stuur zitten morgen.
Afrijdeeennnnn!!
1 uur.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Hoe laat moet je afrijden?
Haha, dat is je geraden ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1 uur.
Maar ik ben morgen voor de tijd wel even hier om alle succeswensingen in ontvangst te nemen.
quote:
Hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, daar woonde mijn ex-vriendje.Derde verdieping, helemaal aan het eind van de galerij.
Toen kwam er nog geen trein langs overigens.
Slaap lekker en succes morgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Wil goed uitgerust achter het stuur zitten morgen.
Afrijdeeennnnn!!
Dankjeequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes morgen.
Ik ben er wel morgenvroeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zul je zien dat iedereen rond 11 uur vertrokken is. Zit ik hier in mn uppie alles vol te spammen dan.
Om 12 uur nog even een uurtje rijles, en dan om 1 uur op. Ben er heel relaxed onder, wat ik normaal nooit ben in dit soort situaties.
Overhoren?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben er wel morgenvroeg.![]()
Ga ik je overhoren.
Ik zet mijn wekker wel op 10.00, oké? Ben ik nog vroeg genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zul je zien dat iedereen rond 11 uur vertrokken is. Zit ik hier in mn uppie alles vol te spammen dan.
Om 12 uur nog even een uurtje rijles, en dan om 1 uur op. Ben er heel relaxed onder, wat ik normaal nooit ben in dit soort situaties.
Ik woon op de 6de helemaal aan het einde van de galerijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, daar woonde mijn ex-vriendje.Derde verdieping, helemaal aan het eind van de galerij.
Toen kwam er nog geen trein langs overigens.
Keerlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |