abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62617784
Tedere Oostenrijkse mannenliefde is zoiets speciaals!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62618227
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:56 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Goeie post !

Volgens JohnDope is 'ie hoogopgeleid ? Maar hij leest niets, behalve koppen, hij is homofoob en blijft weerlegde onzin herhalen. Ik geloof er niks van Hij is vast politicus bij de PVV
Nee je begrijpt het niet. Hij is anti-elitair, want opleiding is alleen maar indoctrinatie.
pi_62618425
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:52 schreef HiZ het volgende:
Nee je begrijpt het niet. Hij is anti-elitair, want opleiding is alleen maar indoctrinatie.
Ja ! Tuurlijk ! Dat zijn 'de intellectuelen', die in menige revolutie en oorlog ook het zaadje zijn

Aangaande die Petzner; ik begrijp toch eigenlijk niet waarom hij uit de kast is gekomen. Volgens JohnDope is het een complot tegen Haider, maar dat is je reinste kul, want die is dood.
pi_62621175
Toch wel veel homo's zijn extreemrechts eigenlijk hè, of niet?
I´m back.
pi_62622255
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
Toch wel veel homo's zijn extreemrechts eigenlijk hè, of niet?
Dan zou SCH eigenlijk een rechtse rel nicht moeten zijn
pi_62622444
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan zou SCH eigenlijk een rechtse rel nicht moeten zijn
De spreekwoordelijke uitzondering op de regel is SCH, als het een regel is althans, hè. Hier op Fok! zie je toch wel een voorzichtige correlatie, me dunkt. Nu blijkt Haider ook van de Griekse beginselen te zijn.
Zijn de homo's erg bang voor de Islaam, omdat de Islaam graag homo's van flatgebouwen zoude willen gooien soms?
Of is het toch de rauwe mannen machocultuur die de homo trekke in het extreemrechtse? Ik bedoel de SA was ook ene nichtenkliek, zo bleek.
I´m back.
pi_62622486
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:59 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Ja ! Tuurlijk ! Dat zijn 'de intellectuelen', die in menige revolutie en oorlog ook het zaadje zijn

Aangaande die Petzner; ik begrijp toch eigenlijk niet waarom hij uit de kast is gekomen. Volgens JohnDope is het een complot tegen Haider, maar dat is je reinste kul, want die is dood.
Eh, je kunt je niet voorstellen dat hij overstuur is omdat zijn vriend/partner dood is en daarom zomaar in huilen kan uitbarsten?

Overigens begrijp ik wel dat die partij hem niet zo ziet zitten als feitelijk opvolger van Haider, als plaatsvervanger voor af en toe maakt het niet zoveel uit wie Haider kiest, maar als het gaat om iemand die hem permanent moet opvolgen wil je in de politiek liever iemand die wat steviger in zijn schoenen staat dan een broekie van 27 jaar.
pi_62622519
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
Of is het toch de rauwe mannen machocultuur die de homo trekke in het extreemrechtse? Ik bedoel de SA was ook ene nichtenkliek, zo bleek.
Bullshit, en SS-propaganda ook nog.
pi_62622545
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:12 schreef HiZ het volgende:

[..]

Eh, je kunt je niet voorstellen dat hij overstuur is omdat zijn vriend/partner dood is en daarom zomaar in huilen kan uitbarsten?

Overigens begrijp ik wel dat die partij hem niet zo ziet zitten als feitelijk opvolger van Haider, als plaatsvervanger voor af en toe maakt het niet zoveel uit wie Haider kiest, maar als het gaat om iemand die hem permanent moet opvolgen wil je in de politiek liever iemand die wat steviger in zijn schoenen staat dan een broekie van 27 jaar.
Haider was nog wel even doorgegaan, toch?
I´m back.
pi_62622547
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Ryan3 op 23-10-2008 21:14:47 ]
I´m back.
pi_62622794
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Haider was nog wel even doorgegaan, toch?
Nadat ie zichzelf had doodgereden?
pi_62622911
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:22 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nadat ie zichzelf had doodgereden?
Daarvoor.
Hij hield er geen rekening mee dat-ie een fataal ongeluk zou krijgen. Die was nogwel na zijn 65ste doorgegaan. Dan was zijn vriendje-opvolger wel gerijpt.
I´m back.
pi_62623150
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daarvoor.
Hij hield er geen rekening mee dat-ie een fataal ongeluk zou krijgen. Die was nogwel na zijn 65ste doorgegaan. Dan was zijn vriendje-opvolger wel gerijpt.
Even het geheugen opfrissen; de partij besloot pas dat de vice-voorzitter geen voorzitter mocht worden nadat Haider zijn auto om een boom gedrapeerd had. Het had toen weinig zin meer te gaan filosoferen over wat de vice-voorzitter over 10 jaar allemaal wel niet had kunnen winnen aan leiderschapskwaliteiten.
pi_62623206
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
Hier op Fok! zie je toch wel een voorzichtige correlatie, me dunkt.
Zouden veel van die rechste scheeuwers hier op fok dan eigenlijk latente homo's zijn die hun frustatie van niet uit de kast kunnen/durven te komen moeten compenseren met een grote haat jegens alles wat niet helemaal normaal is.
pi_62623516
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zouden veel van die rechste scheeuwers hier op fok dan eigenlijk latente homo's zijn die hun frustatie van niet uit de kast kunnen/durven te komen moeten compenseren met een grote haat jegens alles wat niet helemaal normaal is.
Nou hoe het psychologisch allemaal in mekaar zit weet ik niet, maar veel van die extreemrechtsjes bleken opvallend vaak wel homo te zijn op Fok!. PJ(orourke) is een recente exponent daarvan, maar eerder had je de users s&l ook al. En nog anderen. Van die PJ dacht ik dat-ie weg was van Fok!, nou dat is niet zo. Die post non-stop in een homoreeks, na zijn uit de kast komen op Fok!...
I´m back.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:53:52 #166
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62624054
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dat zijn gewoon privedingen die niks met zijn politiek(e uitspraken) te maken hebben.
Mee eens.

Dat hij met drank op achter het stuur zat is relevant, aangezien er speculaties waren dat er sprake was van moord. Dit is echter gewoon irrelevante zwartmakerij. Ongeacht wat voor klootzak meneer Haider dan ook was.
Krekker is de bom!
pi_62624221
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Mee eens.

Dat hij met drank op achter het stuur zat is relevant, aangezien er speculaties waren dat er sprake was van moord. Dit is echter gewoon irrelevante zwartmakerij. Ongeacht wat voor klootzak meneer Haider dan ook was.
Hoezo is zeggen dat iemand een homo is zwartmakerij? Als je homosexualiteit niet accepteert wel idd.
I´m back.
pi_62624464
Nova straks over Haider en zijn minnaar-beoogd opvolger. Ik heb wel te doen met die beoogd opvolger toch. Ruzie gehad, liefde dood. Zelf de laan uit gestuurd.

Dit los van hun gedachtegoed...
I´m back.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:12:07 #169
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_62624789
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:54 schreef JohnDope het volgende:
Fortuyn was ook een ziekteverspreidende en Godvergeten homofiel, dat weten we nu wel,
zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
je oogst wat je zaait
pi_62624918
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:12 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Dat kun je uitrekken hè.
Zoals de waard is, zegt-ie dat zoals de waard is vertrouwt-ie zijn gasten.
I´m back.
pi_62624932
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo is zeggen dat iemand een homo is zwartmakerij? Als je homosexualiteit niet accepteert wel idd.

'Jullie' (jij ook dus) zijn zo simpel.

Er klopt gewoon niks van. Al zou het waar zijn, dan nog is het heel erg apart dat het verhaal nu pas naar buiten komt op het moment dat Haider zich niet meer kan verdedigen. In dat geval was de media te laf om het niet eerder naar buiten te brengen, omdat ze wisten dat Haider het zou recht zetten naar zijn achterban toe.
Dus of het een complot is of niet, de media zit fout.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:16:26 #172
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:18:24 #173
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62625037
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef Floripas het volgende:
Iedereen wist toch dat Haider de homo had?
Neuj, dat wist volgens mij (maar straks zie je er meer over in Nova) niemand imo. Nou ja behalve zijne opvolger dan, obviously.
I´m back.
pi_62625074
Ar-me jongen.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')