Nee, ze vertellen dat ie homosexueel was. Dat is wat anders dan iemand uitmaken voor homosexueel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar de media maakt Haider uit voor homoseksueel.
En jij maakt er een probleem vanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:32 schreef JohnDope het volgende:
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar de media maakt Haider uit voor homoseksueel.
De media brengt het zelf naar buiten alsof homoseksualiteit iets slechts is anders was er nooit zo'n ophef over geweest binnen de media.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, ze vertellen dat ie homosexueel was. Dat is wat anders dan iemand uitmaken voor homosexueel.
uitmaken betekent, zoals ik net al aangaf maar wat jij blijkbaar niet wilt snappen, namelijk uitschelden.
Dat kan alleen als je homosexualiteit als iets slechts ziet, zoals jij dus overduidelijk doet.
Nee, dat doen mensen die het hebben over "ziekteverspreidende godvergeten homosexuelen", badmutsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De media brengt het zelf naar buiten alsof homoseksualiteit iets slechts is.
Voorbeeld ? ... citaat, graag ...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef JohnDope het volgende:
De media brengt het zelf naar buiten alsof homoseksualiteit iets slechts is anders was er nooit zo'n ophef over geweest binnen de media.
Ik doe het ook, maar de mensen die het nieuws maken doen het ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, dat doen mensen die het hebben over "ziekteverspreidende godvergeten homosexuelen", badmuts
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Voorbeeld ? ... citaat, graag ...
Probeer de analogie met links lullen, rechts vullen eens in te zien. Dit is een gevalletje van voren lullen, van achteren vullen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De media brengt het zelf naar buiten alsof homoseksualiteit iets slechts is anders was er nooit zo'n ophef over geweest binnen de media.
En je weet zelf ook wel: slecht nieuws verkoopt en goed nieuws verkoopt niet.
Er staat in geen van die artikelen iets over ziekteverspreidende godvergeten homosexuelen, of duivelse homoseksuelen, of verachtelijke homosexuelen, of hoe jij het maar zou willen zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik doe het ook, maar de mensen die het nieuws maken doen het ook.
De media is homofoob, want ze brengen het op een manier alsof homoseksualiteit iets slechts is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Er staat in geen van die artikelen iets over ziekteverspreidende godvergeten homosexuelen, of duivelse homoseksuelen, of verachtelijke homosexuelen, of hoe jij het maar zou willen zien.
De enige met een homofobie hier ben jij, en je hebt nu zelf ook door dat dat zo naar buiten is gekomen.
Hou nou maar op met je zielige "nou maar zij maken homo's zwart !!!! (ja die vieze slechte homo's)" gedoe, je schiet er weinig mee op en zult er hier echt geen credits mee halen
Voorbeeld?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De media is homofoob, want ze brengen het op een manier alsof homoseksualiteit iets slechts is.
Blijf je in dat cirkeltje redeneren ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De media is homofoob, want ze brengen het op een manier alsof homoseksualiteit iets slechts is.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef JohnDope het volgende:
quote:
Voorbeeld ? ... citaat, graag ...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:49 schreef JohnDope het volgende:
Voor de zoveelste keer: goed nieuws verkoopt niet. Dus als deze beschuldigingen goed bedoeld zouden zijn, dan zou het niet zo'n big issue zijn in de media, omdat er dan veel te weinig aan verdiend wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Blijf je in dat cirkeltje redeneren ?
Nee, zij brengen het niet alsof het iets slechts is. Als jij beweert van wel, laat dan eens een voorbeeldje zien ?
JIJ interpreteert het als iets slechts, omdat jij een hekel hebt aan homoseksualiteit.
DAARDOOR zie jij het als iets slechts als iemands geaardheid vermeld wordt mits die anders is dan heterosexueel.
Zou jij het als iets slechts zien als iemand over Dries Roelvink zegt dat ie hetero is ? Is dat zwartmaken ?
Zo nee, waarom is het dat dan wel als je "hetero" vervangt door "homosexueel" ?
Zal ik het je verklappen ?
Omdat JIJ homosexualiteit als iets slechts ziet.
Punt.
Big issue ???quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: goed nieuws verkoopt niet. Dus als deze beschuldigingen goed bedoeld zijn, dan zou het niet zo'n big issue zijn in de media, omdat er dan veel te weinig aan verdiend wordt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:58 schreef JohnDope het volgende:
... als deze beschuldigingen ... in de media.
Domme hork, het is een big issue omdat zijn homovriendje uit de partij getrapt wordt omdat hij bekend heeft homo te zijn. Ja dat is nieuwswaardig. En deze jongen koos er zelf voor om dat in een radio-interview te zeggen dus wie beschuldigt hier nou eigenlijk iemand?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: goed nieuws verkoopt niet. Dus als deze beschuldigingen goed bedoeld zouden zijn, dan zou het niet zo'n big issue zijn in de media, omdat er dan veel te weinig aan verdiend wordt.
Je kan er wel om heen draaien, maar de media heeft er een big issue van gemaakt (nadat Haider dood is en zichzelf dus niet kan verdedigen).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:59 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Big issue ???
Een paar posts geleden zeg je nog "Als het echt zo was geweest was het wel een big issue geweest !"
Man, leuter nou eens niet zo !!!quote:
Nee, Jorgs partij maakt er een big issue van door Haider's vriendje eruit te schoppen vanwege het feit dat hij open was over hun relatie.quote:maar de media heeft er een big issue van gemaakt (nadat Haider dood is en zichzelf dus niet kan verdedigen).
Niet positief voor zijn oude partij nee, maar dat zegt helemaal niks over "wat de media over homosexualiteit vindt". Het zegt wat over zijn oude partij.quote:Maar het punt is, dat goed nieuws niet verkoopt en daardoor kan dit nieuws over Haider en homoseksualiteit niet positief zijn, want anders had de media er geen big issue van gemaakt.
Lezen ! Mafketel !quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:05 schreef JohnDope het volgende:
... dat goed nieuws niet verkoopt en daardoor kan dit nieuws over Haider en homoseksualiteit niet positief zijn.
"... omdat zijn homovriendje uit de partij getrapt wordt omdat hij bekend heeft homo te zijn." Het nieuwswaardige is, dat de homohaters van de extreemrechtse partij BZÖ, zijn homovriendje uit de partij hebben getrapt !quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:02 schreef WalterSobchak het volgende:
Domme hork, het is een big issue omdat zijn homovriendje uit de partij getrapt wordt omdat hij bekend heeft homo te zijn.En deze jongen koos er zelf voor om dat in een radio-interview te zeggen.
Ok wat jij wilt: "de media houdt gewoon een eerbetoon aan Haider door hem te demoniseren tot homoseksueel en goed nieuws verkoopt beter dan slecht nieuws"quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Man, leuter nou eens niet zo !!!
De enige die er omheen draait ben jij !
[..]
Nee, Jorgs partij maakt er een big issue van door Haider's vriendje eruit te schoppen vanwege het feit dat hij open was over hun relatie.
[..]
Niet positief voor zijn oude partij nee, maar dat zegt helemaal niks over "wat de media over homosexualiteit vindt". Het zegt wat over zijn oude partij.
En nogmaals, je bent zelf zo homofobisch als de pest, maar vervolgens ga je "linkse media" daarvan beschuldigen ?
Ik snap niet helemaal welk punt je probeert te maken eerlijk gezegd, maar volgens mij snap je dat ondertussen zelf ook niet meer helemaal![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:18 schreef JohnDope het volgende:
... een eerbetoon aan Haider door hem te demoniseren tot homoseksueel ...
Ik gaf die jongen toch gelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:24 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Hoelang duurt die langspeelplaat van jouw ?
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Hoe hard zou JD toch elke keer weer achter zijn computertje zitten lachen, wanneer idioten als wij steeds weer de discussie aan gaan met de briljantste troll in tijden...? JD:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Hoe hard zou JD toch elke keer weer achter zijn computertje zitten lachen, wanneer idioten als wij steeds weer de discussie aan gaan met de briljantste (een) troll in tijden...? JD:
Als vermelden dat iemand homosexueel is in jouw ogen demoniseren is,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok wat jij wilt: "de media houdt gewoon een eerbetoon aan Haider door hem te demoniseren tot homoseksueel en goed nieuws verkoopt beter dan slecht nieuws"
Het is ook gewoon jammer van het topic.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Hoe hard zou JD toch elke keer weer achter zijn computertje zitten lachen, wanneer idioten als wij steeds weer de discussie aan gaan met de briljantste troll in tijden...? JD:
Bron: http://www.tagesanzeiger.(...)Seite/story/10681187quote:Österreich schweigt über Haiders schwule Seite
Dass Jörg Haider auch auf Männer stand, war in Österreich kein Geheimnis. Gesprochen wurde darüber aber kaum. Auch heute nicht – wo klar ist, dass er vor seinem Tod ein Schwulenlokal besuchte.
Es ist ein offenes Geheimnis in Österreich: Jörg Haider war bisexuell. Seine politischen Gegner wie auch die Journalisten wussten davon. Doch in Österreich ist Haiders Sexualität auch nach seinem Tod kein Thema. Die «Welt» vermutet, dahinter stecke vielleicht sogar ein Rest von gegenseitigem Anstand. Haider biederte sich ehemaligen SS-Mitgliedern an, schoss scharf gegen Ausländer und vermeintliche «Sozialschmarotzer», doch über die Homosexuellen verlor er in der Öffentlichkeit nie ein Wort – eher untypisch für einen Mann von Rechtsaussen.
Auch als nach seiner Todesfahrt mit 1,8 Promille im Blut bekannt wurde, dass der Kärtner Landeshauptmann zuvor ein Schwulenlokal in Klagenfurt besucht hatte und sich dort gemeinsam mit einem jungen Mann innert kürzester Zeit betrank, schwiegen die Medien.
Haiders «Buberlpartie»
Bereits 1999 bezeichnete ihn die die Kärtner Volkspartei im Landtagswahlkampf in Zeitungsinseraten als «Schwuchtel», schreibt ein Wiener Schwulenmagazin. Haider schwieg dazu. Er hat auch nie sein Outing durch Jochen Herdieckerhoff im Jahr 2000 dementiert, dem Gründer des Festivals «Wien ist andersrum». Die österreichische Schriftstellerin Elfriede Jelinek hatte schon 1991 das Homoerotische thematisiert, das Jörg Haider und seinen politischen Jungmänner-Harem damals umgab.
«Ist all das politisch relevant?», fragt die Berliner «Tageszeitung» und gibt sich die Antwort gleich selber: «Jetzt natürlich nicht mehr, denn Haider ist tot». Dennoch habe es Bedeutung für die öffentliche Person, die Haider bis vor seinem Tod war. Haider hatte einen «persönlichen Zauber», der besonders auf junge Männer wirkte, die er um sich scharte und in höchste Ämter hievte – «Buberlpartie» wurden diese Garde genannt. Bestes Beispiel dafür ist Haiders Pressesprecher und Sekretär, der 27-jährige Stefan Petzer: Dieser schluchzte vor laufenden Kameras wie ein Schlosshund und beweinte den Verlust seines «Lebensmenschen».
Sexuell oder bloss erotisch
Haiders Führung stützte sich auf diese Männer, die emotional stark von ihm abhängig waren. Ob all das nur eine erotische Note oder eine explizit sexuelle Dimension hatte, sei unklar, schreibt die «Tageszeitung». Klar sei: Haider lasse sich ohne Einblick in sein Privatleben nicht verstehen. Haiders Bisexualität ist in Österreich zwar weiterhin ein Tabu, doch zumindest die deutschen Zeitungen haben sich dem Thema angenommen.
Geen woord Ook andere sites als ÖRF en ÖÖNachrichten hullen zich in stilzwijgen!quote:Bucher wird BZÖ-Klubchef – Petzner nur Stellvertreter
Aufzählung 43-jähriger Bucher nach Petzner-Verzicht einstimmig gewählt.
Wien. Jetzt ist er es also doch nicht geworden. Statt dem 27-jährigen Haider-Intimus Stefan Petzner hat der BZÖ-Parlamentsklub bei seiner konstituierenden Sitzung am Mittwochnachmittag Josef Bucher zum neuen Klubobmann gekürt. Der Beschluss erfolgte einstimmig, Petzner sagte nach der Sitzung, er selbst habe Bucher für den Posten vorgeschlagen.
Der 43-jährige Kärntner wird fünf Stellvertreter haben: Neben dem designierten BZÖ-Obmann Petzner sollen auch Haiders Schwester Ursula Haubner, der frühere FPÖ-Mandatar Ewald Stadler sowie die beiden Ex-Klubchefs Herbert Scheibner und Peter Westenthaler Bucher zur Seite stehen. Über Petzner meinte der Neugewählte: "Ich glaube, dass wir uns sehr gut ergänzen." In der Trennung der beiden Führungspositionen sieht er "überhaupt nichts Ungewöhnliches". Petzner sei als Stratege unverzichtbar, vor allem, da es in den kommenden Jahren einige Wahlen zu schlagen gebe. Petzner wiederum würdigte Bucher als Wirtschaftsprofi. Er sei mit Bucher als Klubchef "sehr, sehr, zufrieden" betonte der designierte Bündnischef auch in der ORF-"ZiB2". Gerüchte, wonach er nicht kandidiert habe, weil er zu wenig Rückhalt habe, wies Petzner zurück.
Auch Bucher stammt aus Kärnten – anders als der zuletzt wegen seiner emotionalen Reaktion auf den Tod Jörg Haiders in die Kritik geratene Petzner gilt Bucher aber als routinierter Abgeordneter. ...
Nee hoor, hij traint namelijk 3-5 keer per week.quote:
Vraagje: wanneer jij als admin dit topic betitelt als een 'JDtopic' en verder niet ingrijpt, mag ik daaruit dan afleiden dat trollen en het verzieken van nieuwstopics gewoon is toegestaan? Is het NWS-forum er voor alle gebruikers, of alleen als bezigheidstherapie voor een paar trolls?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
Hé JDtopic
Met alle respect maar o.a. Monolith (& DroogDok (hoe verzin je die naam trouwensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vraagje: wanneer jij als admin dit topic betitelt als een 'JDtopic' en verder niet ingrijpt, mag ik daaruit dan afleiden dat trollen en het verzieken van nieuwstopics gewoon is toegestaan? Is het NWS-forum er voor alle gebruikers, of alleen als bezigheidstherapie voor een paar trolls?
Je moet altijd eerst bij jezelf te raden gaan van: wat levert het mij op om te posten op internet (in dit geval Fok!).quote:Ik zou hier graag helderheid over hebben, voordat ik nog meer tijd besteed aan het plaatsen van berichten waar WEL enige inhoud in te ontdekken valt.
Ik vind dat ik niet de props krijg die ik verdien voor deze briljante opmerking.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef L.Denninger het volgende:
Weet je wat het is, ik zou op zich best willen proberen het eens van JohnDope's kant te bekijken hoor, maar ik ben bang dat ik m'n hoofd niet zo ver in mijn reet kan krijgen.
Omdat er simpelweg niet met jou te discussiëren valt. Jij doet een bewering, mensen geven aan wat er niet klopt aan die bewering, jij herhaalt die bewering en zo gaat het vrolijk verder. Of je ook maar iets gelooft van wat je allemaal zelf loopt uit te kramen weet ik niet, omdat de kans dat mensen er dat soort opvattingen op nahouden helaas reëel is, oftewel Poe's Law. Ik suggereer ook helemaal niets, ik concludeer slechts dat je post als iemand die in een paddotrip vastzit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect maar Monolith kan je ook als een trol zien want hij speelt op de man en suggereert allemaal zaken.
Mja, het was een beetje een inkoppertje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet de props krijg die ik verdien voor deze briljante opmerking.
Je moet het anders zien: het hoogopgeleide klootjesvolk doet niet aan zelf denken en kijken daardoor allemaal dezelfde voorgekauwde kant op waardoor ze dus allemaal dezelfde tunnelvisie op lopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat er simpelweg niet met jou te discussiëren valt. Jij doet een bewering, mensen geven aan wat er niet klopt aan die bewering, jij herhaalt die bewering en zo gaat het vrolijk verder. Of je ook maar iets gelooft van wat je allemaal zelf loopt uit te kramen weet ik niet,
Als je in een paddotrip zit kan je niet typenquote:omdat de kans dat mensen er dat soort opvattingen op nahouden helaas reëel is, oftewel Poe's Law. Ik suggereer ook helemaal niets, ik concludeer slechts dat je post als iemand die in een paddotrip vastzit.
Ook die hadden we al behandeldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je moet het anders zien: het hoogopgeleide klootjesvolk doet niet aan zelf denken en kijken daardoor allemaal dezelfde voorgekauwde kant op waardoor ze dus allemaal dezelfde tunnelvisie op lopen.
Dus of mijn betoog nou waar is of niet, ik bereik er wel mee dat een aantal lieden van het hoogopgeleide klootjesvolk een poging waagt om echt zelf te denken.
Het lijkt me veel zinvoller dat JIJ bij jezelf te rade gaat, met de vraag wat het je oplevert om discussietopics in een nieuwsforum te verzieken. Ik ben jou geen verantwoording schuldig omdat ik berichten plaats op internet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:06 schreef JohnDope het volgende:
Je moet altijd eerst bij jezelf te raden gaan van: wat levert het mij op om te posten op internet (in dit geval Fok!).
Wat wil je met deze opmerking? Aangeven hoe briljant je zelf denkt te zijn, of duidelijk maken dat je niet tot het hoogopgeleide deel van de bevolking behoort? Dat laatste zou me niet verbazen, gezien de hoeveelheid domme opmerkingen die je in dit topic hebt gemaakt, waaruit duidelijk blijkt dat je dingen niet leest.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef JohnDope het volgende:
Dus of mijn betoog nou waar is of niet, ik bereik er wel mee dat een aantal lieden van het hoogopgeleide klootjesvolk een poging waagt om echt zelf te denken.
Ach jochie, je bent niet de enige die meent de absolute waarheid in pacht te hebben en zoals HiZ al zegt zorgt voor discussies die minder zinnig zin dan een discussie met de gemiddelde muur. Lambiekje is ook een mooi voorbeeld van iemand die volledig blind is voor elk argument. Het type mensen dat denkt dat geweldig 'out of the box' denken is juist het type mensen dat enorm vastzit in hun eigen bekrompen 'box'. Ga lekker naar de sportschool.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je moet het anders zien: het hoogopgeleide klootjesvolk doet niet aan zelf denken en kijken daardoor allemaal dezelfde voorgekauwde kant op waardoor ze dus allemaal dezelfde tunnelvisie op lopen.
[..]
Als je in een paddotrip zit kan je niet typen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
De opmerkingen van JohnDope zijn NOG minder waar dan ik al dacht. Het is niet zo dat de media Haider na zijn dood heeft willen beschadigen. Sterker nog: ze hebben het juist stilgehouden dat Haider uit een homobar kwam voor zijn dodelijke ongeluk. Daar is nauwelijks aandacht aan besteed in de pers:
[CUT.]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |