idd pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef beelz het volgende:
Pics?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Voor zover ik weet zijn er geen pics gemaakt. Dus dan zal het wel niet gebeurt zijn.
U vraagt, wij draaien!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[ afbeelding ]
Waar in de Docter is dit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[ afbeelding ]
Beelz delivers... againquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[ afbeelding ]
Dan zouden er eigenlijk nog een paar honderd peuken bij getekend moeten worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:41 schreef Richfield het volgende:
[..]
ik denk beneden bij de pooltafel
Ik ga ook liever buiten staanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:46 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Dan zouden er eigenlijk nog een paar honderd peuken bij getekend moeten worden.
Daar wil je trouwens niet vrijwillig rondhangen. Wat stinkt het daar zeg.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[ afbeelding ]
En echte piraten hebben longen van asbestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:40 schreef beelz het volgende:
Ik vind het juist heel fijn in het rookhok daar. Je ziet maar een halve meter voor je dus lelijke wijven vallen niet meer op en het scheelt een fortuin aan shag want je hoeft zelf niet meer op te steken.
Rookhok Docter FTW
Yarrrr!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En echte piraten hebben longen van asbest
Present!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En echte piraten hebben longen van asbest
Nog 57 minutenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef Richfield het volgende:
ist al weekend?
Brakheid en net van 9 tot 5 moeten werken...bahquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:33 schreef annoylikethewind het volgende:
En toen was het weer stil.
Wat, iedereen een kater?
Als je er heen ging om ieren tegen te komen, dan had je beter naar Sally O'Briens kunnen gaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:30 schreef Dzy het volgende:
Ik ben wel brak, gisteren voor het eerst in die Irish Inn / Discotheek geweestNiet veel Ieren of blanken in het algemeen gezien daar
Gisteren verjaardag van goede vriend van me. Dat begint altijd erg gezellig, biertje erbij, drankje erbij, hapjes op tafel (omfg Nederlander!).quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:49 schreef Radobe het volgende:
Goeiemorgen Zwolle! Iemand nog wat meegemaakt?
Zo hoort dat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Gisteren verjaardag van goede vriend van me. Dat begint altijd erg gezellig, biertje erbij, drankje erbij, hapjes op tafel (omfg Nederlander!).
Daarna ga je op een gegeven moment altijd van je zitplaats af en banjer je naar buiten. Buiten is vuur jeweets. Dan sta je buiten met een paar mensen. Schreeuwend, vloekend en tierend.
Gezellige avond dus.
Tof! Bij ons werd niet gevochten helaas, heb wel een stalen koekenpan tegen mijn schedel gekregen, dat was ook gaaf.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat ken ik, helaas was bij ons buiten een groep kids die het nodig vonden om ons allerlei ziektes toe te wensen. Dus toen wij zeiden dat ze even normaal moesten doen hebben ze even de spiegel van een vrij nieuwe auto van één van ons er af getrapt. Toen moesten er toch echt even wat mensen naar beneden lopen. Toen ze na een paar klapjes (de jochies hadden minstens 4 bier op dus waren hartstikke dronken) (wij hebben trouwens niet geslagen, daar zijn wij te volwassen voor) hoorde dat iemand de politie had gebeld wisten ze niet hoe snel ze weg moesten zijn. Wees dan ook een vent en blijf staan. Ach ja, voor de rest was het wel gezellig.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat ken ik, helaas was bij ons buiten een groep kids die het nodig vonden om ons allerlei ziektes toe te wensen. Dus toen wij zeiden dat ze even normaal moesten doen hebben ze even de spiegel van een vrij nieuwe auto van één van ons er af getrapt. Toen moesten er toch echt even wat mensen naar beneden lopen. Toen ze na een paar klapjes (de jochies hadden minstens 4 bier op dus waren hartstikke dronken) (wij hebben trouwens niet geslagen, daar zijn wij te volwassen voor) hoorde dat iemand de politie had gebeld wisten ze niet hoe snel ze weg moesten zijn. Wees dan ook een vent en blijf staan. Ach ja, voor de rest was het wel gezellig.
Cool, doe eens painten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:26 schreef beelz het volgende:
Tof! Bij ons werd niet gevochten helaas, heb wel een stalen koekenpan tegen mijn schedel gekregen, dat was ook gaaf.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 04:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een andere
Winter is kut, om het een beetje goed te maken, krijg je een uur kado.
Zomer is tof, kost je een uur, maar ja, dat moet je er maar voor over hebben.
Zit die niet elk weekend bij moeders in Roden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef beelz het volgende:
Weet iemand waar Ps2K is? Hij ging hier vrijdag nogal lam vandaan en kan hem sindsdien telefonisch niet meer bereiken
Nee hij spaart zijn was 2 weken op voor moedersquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zit die niet elk weekend bij moeders in Roden?
Is ie nou al weer boven water dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee hij spaart zijn was 2 weken op voor moeders
En nu duurt het nog 140 posts in dit topic tot je niet meer elke keer dit topic hoog in je MyAT hebt staan.quote:
Zolang jij aan de andere kant staat, is het hier best toevenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef Blinker het volgende:
Ie zit an de verkeerde kant van de Iessel!
Dat hoeft op zich niet heel lang te durenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
En nu duurt het nog 140 posts in dit topic tot je niet meer elke keer dit topic hoog in je MyAT hebt staan.
Deventer ligt wel aan een andere kant van de ijssel dan Zwollequote:
Zeg dan nietsquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
En nu duurt het nog 140 posts in dit topic tot je niet meer elke keer dit topic hoog in je MyAT hebt staan.
Goh ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik werk in Deventer en woon in Zwolle.
Ja ik zag vanochtend pas dat je had gebeldquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef beelz het volgende:
Weet iemand waar Ps2K is? Hij ging hier vrijdag nogal lam vandaan en kan hem sindsdien telefonisch niet meer bereiken
Ik dacht al dat Bubba zijn 747 in je hangar had geparkeerd en je een brede glimlach had gegeven van oor tot oor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja ik zag vanochtend pas dat je had gebeldIk heb het hele weekend geslapen (en gistermiddag de was gedaan
)
Ow en stadshagen mag van mijn part afbranden. Zaterdag even een stapeltje overhemden gehaald... damn allemaal klote mensen met klote kinderenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat Bubba zijn 747 in je hangar had geparkeerd en je een brede glimlach had gegeven van oor tot oor.
gaarne nog een maandje of 2 wachten daarmeequote:Op maandag 27 oktober 2008 11:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ow en stadshagen mag van mijn part afbranden. Zaterdag even een stapeltje overhemden gehaald... damn allemaal klote mensen met klote kinderen
Ik probeerde al vanaf 10:00 te bellen, nu kwam ik eindelijk voorbij het eerste keuzemenu. Maar het is gelukt!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef Kekaa het volgende:
Rond een uur of 2 terugbellen... wanneer de mensen die pauze hebben van hun werk weer aan het werk zijn... En dat er dus minder gebeld wordt naar Ziggo, en dat ze dan dus ook weer waarschijnlijk meer mensen aan het werk hebben.
smurfen....quote:
@Home daarintegen was altijd dikke prima. Ik ben al iets van 10 jaar @Home klant en de incidenten zijn echt op een hand te tellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:55 schreef Blinker het volgende:
Ziggo mag je met recht haten.
Is in Deventer ook bagger..
Glas in Zwolle? Hoe vraag je dat aan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:10 schreef Blinker het volgende:
Ben ik het ook niet helemaal mee eens, vroeger ook al vaker problemen gehad met @home en dat hebben we zo'n dikke 5 jaar gebruikt.
Sinds kort overgeschakeld naar glasvezel en draait opzich best lekker
deventerquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Glas in Zwolle? Hoe vraag je dat aan?
Ja godverdegodver, stelletje eikels. Beetje V&D overvallen, ik moest daar zijn.. mocht ik er niet langs omdat er een horde grijze trutten stonden te bekvechten over wat er toch aan de hand was. Om over die afzetlinten maar niet te spreken. Al die spanning en sensatie in de Zwolsche straten is niet goed voor je hart. [/mopper]quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:57 schreef Kekaa het volgende:
Goedemorgen.
Er schijnt een overval gaande te zijn bij de V&D?
Politie en overal met linten afgezet enzo...
Fietste er net langs en er fietste iemand naast mij die dat zei. Schijnt ook nog iemand binnen te zitten.
Thx voor de tip. Ik heb nog een "klein geschil" met ze over hun opportunistische debiteurenbeleid. Their loss, ik heb nu al 5 abonnees ervan weten te overtuigen over te stappen op een andere provider....de kruistocht continuesquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:56 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond een aflevering van Radar over Ziggo
Shit, gemist.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:56 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond een aflevering van Radar over Ziggo
What else is new.....kan ik ook jou overtuigen met een een 20mb abonnementje van telfort? 10 euro extra en gratis bellen naar vaste nummersquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Shit, gemist.
Was wel benieuwd daarnaar. Heb vandaag ook nog kwartier met Ziggo aan de lijn gehangen vanwege hun fouten.
Kssstquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:14 schreef RandyJoshua het volgende:
ik voel me ineens niet zo gewenst meer al die negatieve berichten hier over ziggo :p
'avond!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |