Ik probeerde al vanaf 10:00 te bellen, nu kwam ik eindelijk voorbij het eerste keuzemenu. Maar het is gelukt!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef Kekaa het volgende:
Rond een uur of 2 terugbellen... wanneer de mensen die pauze hebben van hun werk weer aan het werk zijn... En dat er dus minder gebeld wordt naar Ziggo, en dat ze dan dus ook weer waarschijnlijk meer mensen aan het werk hebben.
smurfen....quote:
@Home daarintegen was altijd dikke prima. Ik ben al iets van 10 jaar @Home klant en de incidenten zijn echt op een hand te tellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:55 schreef Blinker het volgende:
Ziggo mag je met recht haten.
Is in Deventer ook bagger..
Glas in Zwolle? Hoe vraag je dat aan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:10 schreef Blinker het volgende:
Ben ik het ook niet helemaal mee eens, vroeger ook al vaker problemen gehad met @home en dat hebben we zo'n dikke 5 jaar gebruikt.
Sinds kort overgeschakeld naar glasvezel en draait opzich best lekker
deventerquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Glas in Zwolle? Hoe vraag je dat aan?
Ja godverdegodver, stelletje eikels. Beetje V&D overvallen, ik moest daar zijn.. mocht ik er niet langs omdat er een horde grijze trutten stonden te bekvechten over wat er toch aan de hand was. Om over die afzetlinten maar niet te spreken. Al die spanning en sensatie in de Zwolsche straten is niet goed voor je hart. [/mopper]quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:57 schreef Kekaa het volgende:
Goedemorgen.
Er schijnt een overval gaande te zijn bij de V&D?
Politie en overal met linten afgezet enzo...
Fietste er net langs en er fietste iemand naast mij die dat zei. Schijnt ook nog iemand binnen te zitten.
Thx voor de tip. Ik heb nog een "klein geschil" met ze over hun opportunistische debiteurenbeleid. Their loss, ik heb nu al 5 abonnees ervan weten te overtuigen over te stappen op een andere provider....de kruistocht continuesquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:56 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond een aflevering van Radar over Ziggo
Shit, gemist.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:56 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond een aflevering van Radar over Ziggo
What else is new.....kan ik ook jou overtuigen met een een 20mb abonnementje van telfort? 10 euro extra en gratis bellen naar vaste nummersquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Shit, gemist.
Was wel benieuwd daarnaar. Heb vandaag ook nog kwartier met Ziggo aan de lijn gehangen vanwege hun fouten.
Kssstquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:14 schreef RandyJoshua het volgende:
ik voel me ineens niet zo gewenst meer al die negatieve berichten hier over ziggo :p
'avond!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |