Hoi! Ja, nieuw hier. Had me al wel voorgesteld in het andere topic maar dan nog maar een keertjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:38 schreef MrManiak het volgende:
Hey GLITCH. , nieuw hier?
Nou, dan PM ik mijn adres ook maar even...Ik woon in Dronten,maakt dat wat uit?
Hij staat in die lijst van Overijssel, zit ook gewoon in een flat.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:39 schreef Kekaa het volgende:
Gaat kijken waar Radobe woont.
Nope.
Weet wel dat er eentje bij de wilhelminastraat is.
Moskeeen (of is het moskees?) in Overijssel
Druk in de Doc? Heb echt het idee/gevoel dat ik er al tijden niet ben geweest. Kwam er vorig jaar nog meerdere keren per week.
Nice! Hoe ben je aan een appartement/huis(je) gekomen daar? Ben nog op zoekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Hoi! Ja, nieuw hier. Had me al wel voorgesteld in het andere topic maar dan nog maar een keertje
Evelien, 19 jaar. Woon nu nog in een klein gat naast Zwolle maar woon als het goed is vanaf januari in Holtenbroek! (Waar ik nu ook wekelijks te vinden ben)
In de Holtenbronx staat op het moment erg veel te koopquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:06 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nice! Hoe ben je aan een appartement/huis(je) gekomen daar? Ben nog op zoek.
@RIch: PM in je box!
Te koop...Ik ben nog een student hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
In de Holtenbronx staat op het moment erg veel te koop
Moet je wel met z'n 2en zijn...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:15 schreef Richfield het volgende:
ook MrManiak
in holterbroek is veel te koop wat met een 2e hypotheek makkelijk te kopen is (en dan woon je voordeliger dan wanneer je een kamer huurt)
papa en mamaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je wel met z'n 2en zijn...
Neuh. Ik woon ook alleen en heb er een appartement gekocht, is prima te doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je wel met z'n 2en zijn...
Misschien er wat zooi uitgooien?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef beelz het volgende:
Ik zou zo in de Bronx wat kopen alleen niet het appartement waar ik nu in zit. Tis een prima starterswoning hoor maar niet groot genoeg voor mijn verzameling puinzooi
Om 17:00 naar huis gaan is voor ambtenarenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien er wat zooi uitgooien?
Het is gewoon 17:10 en ik zit nog op mijn werk! HAXX!!!
weet jij ook eens hoe dat is ;-)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook normaal om 16:30 naar huis.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Om 17:00 naar huis gaan is voor ambtenaren
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn........!quote:
Geyle neuqsex?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:42 schreef navvy het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn........!
Of ze wisselen nu panini plaatjes uit. Ik wacht op mijn pizza knoflook, ui, paprika, spaanse peper en rundergehakt! Heb genoeg eten thuis maar geen zin de keuken te vervuilen.quote:
Vertrouwt je mannetje het niet dat wij samen de berging in gaan? Kijken is altijd goed, ben het komende weekend in Zwolle aangezien ik de kids heb dus geef maar een gil. Ik kan je eventueel m'n telefoonnr. wel pm-en (hoe hip!).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef annoylikethewind het volgende:
Heey buur, die fiets die je over hebt he, mogen Descendent en ik daar een keer naar komen kijken?
Sta ik er 50 meter naast?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik sta qua adres op het oude kaartje, Richfield.
Ik zie maar 5 mensen, en niet die drie..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:04 schreef Richfield het volgende:
[..]
nu welnavvy anoylikethewind swollywood
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:26 schreef Richfield het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)n-dicht-na-kraak.ece
Wat naïefquote:De direct al opgepakte inbreker was waarschijnlijk van plan om de sleutelhouder van de kluis op te wachten en de kluis te laten openenen om er vervolgens met de buit vandoor te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |