idd pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef beelz het volgende:
Pics?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Voor zover ik weet zijn er geen pics gemaakt. Dus dan zal het wel niet gebeurt zijn.
U vraagt, wij draaien!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[ afbeelding ]
Waar in de Docter is dit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[ afbeelding ]
Beelz delivers... againquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[ afbeelding ]
Dan zouden er eigenlijk nog een paar honderd peuken bij getekend moeten worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:41 schreef Richfield het volgende:
[..]
ik denk beneden bij de pooltafel
Ik ga ook liever buiten staanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:46 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Dan zouden er eigenlijk nog een paar honderd peuken bij getekend moeten worden.
Daar wil je trouwens niet vrijwillig rondhangen. Wat stinkt het daar zeg.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[ afbeelding ]
En echte piraten hebben longen van asbestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:40 schreef beelz het volgende:
Ik vind het juist heel fijn in het rookhok daar. Je ziet maar een halve meter voor je dus lelijke wijven vallen niet meer op en het scheelt een fortuin aan shag want je hoeft zelf niet meer op te steken.
Rookhok Docter FTW
Yarrrr!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En echte piraten hebben longen van asbest
Present!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En echte piraten hebben longen van asbest
Nog 57 minutenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef Richfield het volgende:
ist al weekend?
Brakheid en net van 9 tot 5 moeten werken...bahquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:33 schreef annoylikethewind het volgende:
En toen was het weer stil.
Wat, iedereen een kater?
Als je er heen ging om ieren tegen te komen, dan had je beter naar Sally O'Briens kunnen gaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:30 schreef Dzy het volgende:
Ik ben wel brak, gisteren voor het eerst in die Irish Inn / Discotheek geweestNiet veel Ieren of blanken in het algemeen gezien daar
Gisteren verjaardag van goede vriend van me. Dat begint altijd erg gezellig, biertje erbij, drankje erbij, hapjes op tafel (omfg Nederlander!).quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:49 schreef Radobe het volgende:
Goeiemorgen Zwolle! Iemand nog wat meegemaakt?
Zo hoort dat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Gisteren verjaardag van goede vriend van me. Dat begint altijd erg gezellig, biertje erbij, drankje erbij, hapjes op tafel (omfg Nederlander!).
Daarna ga je op een gegeven moment altijd van je zitplaats af en banjer je naar buiten. Buiten is vuur jeweets. Dan sta je buiten met een paar mensen. Schreeuwend, vloekend en tierend.
Gezellige avond dus.
Tof! Bij ons werd niet gevochten helaas, heb wel een stalen koekenpan tegen mijn schedel gekregen, dat was ook gaaf.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat ken ik, helaas was bij ons buiten een groep kids die het nodig vonden om ons allerlei ziektes toe te wensen. Dus toen wij zeiden dat ze even normaal moesten doen hebben ze even de spiegel van een vrij nieuwe auto van één van ons er af getrapt. Toen moesten er toch echt even wat mensen naar beneden lopen. Toen ze na een paar klapjes (de jochies hadden minstens 4 bier op dus waren hartstikke dronken) (wij hebben trouwens niet geslagen, daar zijn wij te volwassen voor) hoorde dat iemand de politie had gebeld wisten ze niet hoe snel ze weg moesten zijn. Wees dan ook een vent en blijf staan. Ach ja, voor de rest was het wel gezellig.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat ken ik, helaas was bij ons buiten een groep kids die het nodig vonden om ons allerlei ziektes toe te wensen. Dus toen wij zeiden dat ze even normaal moesten doen hebben ze even de spiegel van een vrij nieuwe auto van één van ons er af getrapt. Toen moesten er toch echt even wat mensen naar beneden lopen. Toen ze na een paar klapjes (de jochies hadden minstens 4 bier op dus waren hartstikke dronken) (wij hebben trouwens niet geslagen, daar zijn wij te volwassen voor) hoorde dat iemand de politie had gebeld wisten ze niet hoe snel ze weg moesten zijn. Wees dan ook een vent en blijf staan. Ach ja, voor de rest was het wel gezellig.
Cool, doe eens painten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:26 schreef beelz het volgende:
Tof! Bij ons werd niet gevochten helaas, heb wel een stalen koekenpan tegen mijn schedel gekregen, dat was ook gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |