Zeker een gave locatie ja. De namen op het feest overigens ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Héél vet! Iedereen moet eens in z'n leven een dance-feest in de Maassilo meemaken. Tofste locatie van Nederland
Ben net terug, was leuk! Voorprogramma's vond ik ook vermakelijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:05 schreef Toad het volgende:
Was rustig vanavond bij Los Campesinos. Maar het was wel aardig.
hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:24 schreef portie het volgende:
LC! was zeker leuk ja, al werd het die nacht erna een stuk minder![]()
net toen ze afgelopen waren konden we niet meer terug naar zwolle... daarna slaapplek onbereikbaar. dus met zn 2en overleven in amsterdam een hele nacht. :|
Haha serieus? Had mij dan even gebeld!quote:Op woensdag 12 november 2008 08:24 schreef portie het volgende:
LC! was zeker leuk ja, al werd het die nacht erna een stuk minder![]()
net toen ze afgelopen waren konden we niet meer terug naar zwolle... daarna slaapplek onbereikbaar. dus met zn 2en overleven in amsterdam een hele nacht. :|
Zo, dat was echt irritant ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:11 schreef frame-saw het volgende:
Alleen die mannen die de hele tijd DANCING schreeuwden moesten echt opbokken, als je maar 1 liedje kent kan je ook gewoon stil zijn en genieten van de andere liedjes
Ik wist wel dat jij er was maar ik heb een nieuwe telefoon en nu zijn al m'n oude nummers verdamptquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef Lieke_K het volgende:
Was jij bij Elbow, skippy? Dat wist ik niet (meer)!
Iedereen was toch Jos?quote:Ik stond naast die mallotige Jos, die kwam ook 10 sec voor aanvang van de hoofdact aankakken en zich door de mensen heen wringen. Wat een debiel.
Nope. Goor ding. Chupa Chups zijn mijn vervangers tijdens optredensquote:Maar jammer dat we je niet gezien hebben, ben je ook in dat rookaquarium geweest? Was nog erger dan de vorige keer, aiaiai!
Lo Boob Oscillator, geloof ik. Maar de albumversie is lang niet zo overweldigend, hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij er was maar ik heb een nieuwe telefoon en nu zijn al m'n oude nummers verdamptEn tijdens mijn snelle rondkijkacties kon ik geen krullenkop spotten (behalve die negert op het podium)
[..]
Iedereen was toch Jos?
[..]
Nope. Goor ding. Chupa Chups zijn mijn vervangers tijdens optredens
En Stereolab was gister goed! Nog een tof shirt kunnen scoren voor een tientje. Dát zijn tenminste nog eens prijzen!
Oh en Grobbel, weet jij hoe dat nummer heet waar ze voor het eerst vol en lang gingen knallen? Vierde of vijfde nummer, meen ik.
Ik vind het ook raar dat ik jou niet gezien heb! Meestal pik ik je er wel uit. (Geen hoed dit keer wellicht?) Ik zal je wel even een sms sturen zodat je mijn nummer weer hebt. Maar wanneer, dat is een verrassing.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wist wel dat jij er was maar ik heb een nieuwe telefoon en nu zijn al m'n oude nummers verdamptEn tijdens mijn snelle rondkijkacties kon ik geen krullenkop spotten (behalve die negert op het podium)
Let me put it this way: die randmongool die na ieder nummer "Cheers mate!" riep.quote:Iedereen was toch Jos?
vertel eens over je ervaringen van van morgen en vanmiddag:')quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Mistaken het volgende:
Lovvers was![]()
Sky Larkin was![]()
LC! was![]()
![]()
Publiek was![]()
![]()
Nacht wasKroeg was wel oké!
Kortom gister was echt super!
die nog maar net opgevangen werdquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef frame-saw het volgende:
Ze zijn nog steeds wel lief hoor.
Ik had niet eens door dat die hele gitarist er stond. Ik zat een beetje te dromen en mee te zingen en ineens keek iedereen zo'n beetje mijn richting op en stond ie daar. Ik vind hun interactiviteit zo leuk, al was dat aan het begin vh concert veel minder.
En de mislukte stagedive van diegene waar ik een hekel aan heb
Ik vind juist Harriet leuk! Ze speelt ook mee op het album van BRS.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben wel weer een beetje meer verliefd op Alexandra geworden.![]()
![]()
quote:LCD Soundsystem mainman James Murphy has revealed he has written the band's next album, quashing rumours that the band were unlikely to return following the release of 2007's 'Sound Of Silver'.
En schneeuw is tof!!quote:di 3 feb The Black Lips + support (¤12,-)
di 10 feb Levellers + support (¤18,-)
Je hebt niks gemist aan het voorprogramma hoor, was zulke cliché britpop, te erg gewoon.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:27 schreef Aisumasen het volgende:
The Racals waren weer geweldig! Wat een liedjes, en wat een showman is Miles.Alleen even een raadsel: Hoe kan ik dat ik het voorprogramma gemist heb, terwijl ik om 18:00 uit Utrecht vertrok? Ra ra...NS
.
Ik ga niet stemmen, want ik kan niet kiezen.quote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
December komt in zicht, dus het is weer tijd voor lijstjesStemmen maar!!
Geen grap.quote:Op maandag 24 november 2008 20:48 schreef Thijsssss het volgende:
Of het is een grap van iemand, of het is geniaal:
http://www.last.fm/event/840730
Waarom zou dat een grap zijn? Toch een redelijk voorspelbare boeking?quote:Op maandag 24 november 2008 20:48 schreef Thijsssss het volgende:
Of het is een grap van iemand, of het is geniaal:
http://www.last.fm/event/840730
nee later misschien, nu iets meer studiegericht, nl nieuwsposterquote:Op maandag 24 november 2008 22:37 schreef jakkop het volgende:
Ik ga er heenheb het zaterdag moeten missen.
Enne, Lienelien: redactie frontpage, leukLaat me raden, concerten en cd's?
Dat hele 'New Rave' geouwehoer :kots:quote:
Ik merkte onder het optreden dat we weer eens naast elkaar stonden, maar zag geen moment om te zeggen: "Heuj, aangenaam, ik ben die gozer van dat forum met die username waarvan hij zelf ook niet weet hoe je het uitspreekt!"quote:Op maandag 24 november 2008 11:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik was in het begin een beetje aan 't rondkijken of ik je zag, niemand gezien, zegt m'n vriendin ineens dat je naast me staat, was me echt niet opgevallen![]()
Vond 't jammer dat ik weer snel weg moest, had Miles nog wel na de show willen zien eigenlijk.
Hmm. Als ze de trend van 2007/2008 doorzetten ben ik er voor het eerst sinds 2004 niet bij. 140 euro entree "omdat de sfeer zo goed is" gaat me toch wat ver. Ik koop mijn ticket in ieder geval niet meer vooraf, kom eerst maar weer met zulke namen als in 2006. Maar goed, like they fucking care. Het is toch weer uitverkocht in juli, waardoor de grote/bijzondere/exclusieve namen in de hoge hoed blijven.quote:Op maandag 24 november 2008 15:11 schreef lienelien het volgende:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2009 #1!
Op deze manier wordt ik er weer eens aan herinnerd wat een matig muziekjaar 2008 is. Alle albums waar ik veel van had verwacht vielen vies tegen. Kings Of Leon, Beck, Nas, Kanye West, Gnarls Barkley, Jamie Lidell, Bloc Party, Bromheads Jacket, Goldfrapp, Kaiser Chiefs, The Kooks, N*E*R*D, The Roots, Voicst... De één nog treuriger dan de ander. Het zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 24 november 2008 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
December komt in zicht, dus het is weer tijd voor lijstjesStemmen maar!! [..]
Eerste wat me te binnen schiet en me wel gaaf lijkt: MGMT - Kids (Soulwax remix)quote:Op woensdag 26 november 2008 19:15 schreef Lieke_K het volgende:
Welk nummer denken jullie dat dit jaar doorgedraaid gaat worden in het glazen huis van 3fm eigenlijk? Moest ik vandaag aan denken...
Neee niet de Soulwax remix. Origineel is in mijn ogen veel beter.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnen schiet en me wel gaaf lijkt: MGMT - Kids (Soulwax remix)
hmm och, komt voor mij ook beter uit eigenlijk, had anders niemand die mee kon gaan. En het is volgens mij nog niet uitverkocht, niet dat op de site staat iig.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:22 schreef Timoot het volgende:
Da's wel effe lelijk.
Aan de andere kant... als het nog niet uitverkocht is en de nieuwe datum komt een beetje goed uit wil ik er ook heen
Heeft dat beuk- en meezingpotentie dan? Ken het eerlijk gezegd nauwelijks. Ik zat zelf ook aan Kids te denken of iets van The Ting Tings, maar dat is toch alweer een beetje zijn tijd voorbij... Is On Board van Friendly Fires geen goede kandidaat? Of die single van Julian Casablancas, N.E.R.D. en Santogold? Nahja, ik weet het eigenlijk ook niet. Ik weet wel dat ik de andere twee jaren verslaafd was aan het nummer tot het in het Glazen Huis kwam (vandaar ook deze keuze)...quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
Iets van Raveonettes. EN DIE HOORDE JE DAN UITERAARD VOOR HET EERST OP 3FM!!1...
Vanavond om 2320 op Ned. 2 een docu over Nick Drake
Ach, zowel de single van the Fratellis als die van the Wombats waren iets van 6 maanden oud toen 3FM ze 'ontdekte', dus op zich zou 'Kids' van MGMT niet eens zo'n gekke gok zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:08 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Heeft dat beuk- en meezingpotentie dan? Ken het eerlijk gezegd nauwelijks. Ik zat zelf ook aan Kids te denken of iets van The Ting Tings, maar dat is toch alweer een beetje zijn tijd voorbij...
Kijken hoe snel die dan weer de zaal verlatenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben bang dat het The Gaslight Anthem - 59's Sound wordt waardoor het concert 1 maart opeens vol staat met 3FM hippies.
Snik.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:47 schreef Lethe het volgende:
Waarschijnlijk als langsgekomen, ik heb ze pas net 'ontdekt', maar;
Ik ben echt verliefd op The Courteeners !!!
![]()
![]()
![]()
Pff, ik ben echt erg. Ik lees Alex K. en hoewel het helemaal over FF gaat, maakt mijn mentale lexicon meteen een link naar Grey's Anatomy.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:02 schreef Aisumasen het volgende:
Hoe was Franz Ferdinand? Had graag willen gaan, maar ben achteraf maar blij dat ik geen kaarten kon krijgen door het inferieure systeem. 2 dagen achter elkaar Rotterdam met het OV is echt niet te doen.
Heb trouwens nog een best leuk verhaaltje over FF. Tijdens het optreden van N*E*R*D, dit jaar op Lowlands, stak ineens een bekend hoofd door de gordijnen aan de zijkant van het podium. Pas na een tijdje herkende ik 'em: Alex K. Al vrij snel kwam Giel B. van de radio naast 'em staan, en ze hadden even een onderonsje. Nog steeds verscholen in het gordijn. Onder het nummer "Spaz" renden de "podium-kijkers" het podium op om mee te dansen, zoals gebruikelijk. Alex vond het blijkbaar wel een grappig fenomeen, want hij deed geen moeite meer om zich te verschuilen, en danste op zijn manier een stukje mee op het podium.
Het was weer super! Tivoli 2006 all over again! Zie ook FF topic of mijn review:quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:02 schreef Aisumasen het volgende:
Hoe was Franz Ferdinand? Had graag willen gaan, maar ben achteraf maar blij dat ik geen kaarten kon krijgen door het inferieure systeem. 2 dagen achter elkaar Rotterdam met het OV is echt niet te doen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:48 schreef JeroenV het volgende:
Hoezo dat dan? Ik heb al vaker gelezen dat je erachter bent dat ie homo schijnt te zijn, maar was het zo'n erge ervaring?
Woei woei woeiquote:Op maandag 1 december 2008 17:43 schreef Aisumasen het volgende:
Voor de liefhebbers: Lily Allen treed 7 mei op in de Melkweg.
hm. Ja, 3 jaar geleden pasquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:36 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van Club Rascal, 'indie disco' in a'dam? http://www.myspace.com/clubrascalBen pas 1 x geweest maar was erg leuk!
Hm, it's just a matter of taste. De meest namen die jij nu noemt konden mij dan weer niet zo heel erg bekoren, en dat is vice-versa vast ook het gevalquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:16 schreef -skippybal- het volgende:
2008 was helemaal niet slecht. Ik hoor het echt vaak, maar ik kan genoeg geweldige platen bedenken.
Top 10 begin ik niet aan zonder even over te denken, maar met de albums van Wolf Parade, Portishead, Elbow, Deerhunter, Damien Jurado, Shearwater, Okkervil River, TV on the Radio, The Tallest Man on Earth en nog veul meer kan je imho toch zeker niet spreken van een matig jaar.
Niet echt... Het optreden in de Melkweg komt zeker in mijn top 10 van dit jaar, maar vind de plaat persoonlijk geen vier sterren waard. Begrijp me niet verkeerd, ik vind echt een goede band. Maar persoonlijk net iets te veel nummers die ik niet lang genoeg interessant vind, wat bij die platen die ik wel genoemd heb anders is. Nogmaals: Gewoon een kwestie van smaak. Ach ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
2. The Raconteurs - Consolers of the Lonely (ik had die ook wel bij Aisumasen verwachtvergeten?)
[..]
Waarom walg je van The Kooks? Ik moet zeggen dat het één van de leukste shows was die ik dit jaar op Lowlands gezien heb. Had er totaal niets van verwacht, maar het viel me ontzettend mee. Ik had niet het gevoel dat ik ze met dit album nog vaker wil gaan zien, maar het was gewoon een strakke show. Veel energie, redelijk goede opbouw etc. Alleen op plaat kan ik er weinig mee. Sowieso gaat dat gekweel van die zanger mij ontzettend vervelen na een paar minuten. Toch vind ik de sound van de gitarist echt dik in orde.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:02 schreef frame-saw het volgende:
Mijn zus was naar The Kooks geweest, superschattig. Ze had de handtekening van Luke Pritchard en 'iemand van Mystery Jets'.
Ook al walg ik van The Kooks, zij was echt superenthousiast en smste me meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |