Eerste wat me te binnen schiet en me wel gaaf lijkt: MGMT - Kids (Soulwax remix)quote:Op woensdag 26 november 2008 19:15 schreef Lieke_K het volgende:
Welk nummer denken jullie dat dit jaar doorgedraaid gaat worden in het glazen huis van 3fm eigenlijk? Moest ik vandaag aan denken...
Neee niet de Soulwax remix. Origineel is in mijn ogen veel beter.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnen schiet en me wel gaaf lijkt: MGMT - Kids (Soulwax remix)
hmm och, komt voor mij ook beter uit eigenlijk, had anders niemand die mee kon gaan. En het is volgens mij nog niet uitverkocht, niet dat op de site staat iig.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:22 schreef Timoot het volgende:
Da's wel effe lelijk.
Aan de andere kant... als het nog niet uitverkocht is en de nieuwe datum komt een beetje goed uit wil ik er ook heen
Heeft dat beuk- en meezingpotentie dan? Ken het eerlijk gezegd nauwelijks. Ik zat zelf ook aan Kids te denken of iets van The Ting Tings, maar dat is toch alweer een beetje zijn tijd voorbij... Is On Board van Friendly Fires geen goede kandidaat? Of die single van Julian Casablancas, N.E.R.D. en Santogold? Nahja, ik weet het eigenlijk ook niet. Ik weet wel dat ik de andere twee jaren verslaafd was aan het nummer tot het in het Glazen Huis kwam (vandaar ook deze keuze)...quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
Iets van Raveonettes. EN DIE HOORDE JE DAN UITERAARD VOOR HET EERST OP 3FM!!1...
Vanavond om 2320 op Ned. 2 een docu over Nick Drake
Ach, zowel de single van the Fratellis als die van the Wombats waren iets van 6 maanden oud toen 3FM ze 'ontdekte', dus op zich zou 'Kids' van MGMT niet eens zo'n gekke gok zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 02:08 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Heeft dat beuk- en meezingpotentie dan? Ken het eerlijk gezegd nauwelijks. Ik zat zelf ook aan Kids te denken of iets van The Ting Tings, maar dat is toch alweer een beetje zijn tijd voorbij...
Kijken hoe snel die dan weer de zaal verlatenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben bang dat het The Gaslight Anthem - 59's Sound wordt waardoor het concert 1 maart opeens vol staat met 3FM hippies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |